Bevallingsdata: 04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 15-10-2012: Sweetchocolate (25), 2e kindje, ziekenhuisbevalling 16-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling 18-10-2012: Melanie1986 (25), 2de kindje, thuis bevallen 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 20-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 23-10-2012: Danielle86 (25), 1e kindje Afspraken: 22-02-2012: Beebiewens: gyn 27-02-2012: Melanie1986: intake & 1e echo 01-03-2012: Ilayda: echo 02-03-2012: Brondy: intake vk 05-03-2012: Aislyn: 7 weken echo 05-03-2012: Sweetchocolate: 1e echo & Intake VK 06-03-2012: Esmaralda: Eerst afspraak vk 08-03-2012: Ilayda: gyn 09-03-2012: Sammie1: 1e echo & intake 12-03-2012: Brondy: 1e echo 23-03-2012: Esmaralda: 1ste termijnecho 27-03-2012: MinnieMe: 1e echo & intake Afspraak ertussen gezet.
@Sammie: Haha nee dat gaat zo niet. De artsen geloofde mij eerst niet en zeiden dat het allemaal wel kon. Tot ik een keer goed onderzocht ben door een fysiotherapeut die zei dat het echt niet ging passen. De vk en gyn zeiden ook na mijn 1ste keizersnee, dit gaan we ook doen met de 2de.
Oke weer wat geleerd Wat denken jullie dames: In mei gaan we misschien met de schoonfamilie een weekendje weg. Dit is 3 uur rijden heen en 3 terug. Hoe ik me nu voel, weet ik niet of het te doen is om het zelf helemaal te rijden. Ik ben dan 18 weken zwanger Een andere optie is om met m'n zwager mee te rijden. Alleen hij rookt in de auto. Ik kan wel vragen of hij dat dan niet wil doen, maar de auto zelf ruikt er waarschijnlijk wel naar.. Wat denken jullie, kan ik gewoon bij hem in de auto gaan zitten of is het toch te veel risico voor de baby? Anders gewoon tandjes op elkaar en zelf rijden.. Het duurt nog lang, maar ze willen het weekend nu boeken, en ze weten nog van niks. We willen eerst de echo gehad hebben voor we het bekend maken eigenlijk. Maar ja, als het niet anders kan?
*INBRAAK* Jeetje, oktober 2012 mama's alweer.... Ik mocht zelf mijn jongste dochter afgelopen oktober in de armen sluiten. Ik wens jullie allemaal een fijne en goede zwangerschap toe! Geniet ervan! xx *UITBRAAK*
@Sammi: Tja ik weet niet hoe je je met 18 weken zwanger voelt. Ik voelde me wel prima rond die tijd, maar dat is voor iedereen verschillend. Meerijden is natuurlijk wel prettiger, maar als hij rookt niet. Ik wilde echt niet bij iemand in de auto zitten die rookte, dus misschien kun je dat met hem overleggen? En als hij het niet wil, tja dan moet je zelf rijden, en onderweg maar veel tussenstopjes maken. Kan je vriend/man niet rijden? @suuszwanger: Haha wat leuk, dank je wel!
@ Esmaralda, nee m'n man heeft geen rijbewijs M'n zwager vind het vast prima om tijdens de rit niet te roken, maar die lucht hangt natuurlijk wel in de auto. Nouja, we denken er nog wel over, als ik me tegen die tijd goed voel rij ik zelf en anders niet haha. Denk je dat de lucht die in de auto hangt, schadelijk is? Of is het echt alleen schadelijk als je bijv. zelf rookt?
Esmeralda, ik heb ook af en toe een beetje buikpijn en dan is het weer weg. Maar gelukkig (haha) ook bij vlagen misselijk en heel gevoelige tepels. Beetje buikpijn en krampjes kan erbij horen, zolang het niet heel pijnlijk is.
Sammie, die lucht zou ik echt niet tegen kunnen! Ik word er normaal gesproken al misselijk van. Veel ventileren zou ik zeggen, hopelijk is het goed weer in mei!
sorry dames, ff snel.. Wil ff deze link met jullie delen voor veel gratis producten.... Gratis babyproducten, babyspullen babygeschenkdozen met gratis proefmonsters voor moeder en kind Kom later terug om uitgebreid te reageren!! Nu eerst ff mn meissi in bad en op bed doen...
Ilayda, Ik zou gewoon boeken!! Zeker ook de reden dat je gaat! Idd in princiepe is dat de periode dat je je beter zou voelen. Runner, ooh, lekker naar Frankrijk!!! Leuk boek.. Is mss ook iets voor mij als je alleenmaar andwoord hoeft te geven op de vragen haha!! Kimmeding!! Haha wat leuk om jou hier tegen te komen Hoe is t met je?? Esmeralda, Digitale test was 1-2 weken.. Schok me kapot! Denk dat kan helemaal niet.. Neej, duh!! De test telt vanaf de bevruchting haha.. Klopt het eigenlijk nog niet, want heb gister 3 weken geleden mn sprong gehad. Lijkt me n beetje vreemd als t dan n week later pas plaatst vond.. Maar goed.. Ben iig 100% zeker zwanger! De buikpijn heb ik ook gehad. Ook bij J. Zelfs dat zo erg dat ik echt ff moet zitten. Heel erge ongiekramp achtig gevoel. Is bandenpijn. Maar heb t heel erg omdat ik van mijzelf heel dun ben, en heel snel dik word met n zwangerschap. Heb al n heel inniminnie buikje. Nadeel was bij J alleen wel dat het rond de 25 weken stopt met groeien, en ik dus tot de laatste dag mn gewone broeken aan kon. Hoop dat dat nu niet ook het geval gaat zijn!! Wil straks lekker kunnen pronken met mn buik!! Sammie, Lastig!! Ik zou boeken.. Je kan tegen die tijd nog kijken met wie je mee rijd toch!? Zolang er niet gerookt word in de auto kan het neem ik aan geen kwaad. En anders gewoon n raampje open.
@Sammie: Oke dat is dus ook geen optie. Ik denk zelf dat de lucht in de auto niet schadelijk is. Ik stap ook in bij mensen die roken in hun auto, maar als ze beginnen met roken naast me stap ik uit of zeg ik er wat van. Dus opzich als hij niet rookt kan het wel hoor, vooral in de zomer, dan heb je de ramen vaak open of de airco aan. @Buikpijn: Gelukkig, jullie hebben het ook Ja gister was het ff naar, niet zo erg dat ik echt zoiets had van ohh wat is dit, maar gewoon duidelijk aanwezig. Ik ben lekker gaan slapen en toen was het weg. Slapen jullie op jullie buik? Ik heb het altijd met mijn zoon wel gedaan en nu ook, maar kan dat eigenlijk kwaad? @Aislyn: Lekker volop zwanger dus met al die kwaaltjes, alleen maar een goed teken! @Minnieme: Bedankt voor de link! Wat raar dat de test 1-2 weken aangaf, maar het is maar een indicatie he. Zeker weet je het pas vanaf de eerst echo. Maar je bent idd goed zwanger haha Zo zoontje lekker broodje gegeten en ligt nu lekker in bed. Hij viel meteen in slaap. Oja nog een vraag, gaan jullie naar de 9 maandenbeurs?? Wij gaan volgende week zaterdag, wilde altijd al eens zwanger erna toe haha en dat kan nu ^^
Mag ik met jullie mee komen kletsen? Ik ben 8 oktober uitgerekend, weet niet of dat bij jullie op het lijstje past.. De andere oktober club is zooo ontzettend druk, kan dat niet meer zo goed bijhouden
@Charity: Tuurlijk mag je hier komen meepraten! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal je even toevoegen!
Bevallingsdata: 04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje 08-10-2012: Charity2010 (20) 2e kindje, liefst thuisbevalling 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 15-10-2012: Sweetchocolate (25), 2e kindje, ziekenhuisbevalling 16-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling 18-10-2012: Melanie1986 (25), 2de kindje, thuis bevallen 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 20-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 23-10-2012: Danielle86 (25), 1e kindje Afspraken: 22-02-2012: Beebiewens: gyn 27-02-2012: Melanie1986: intake & 1e echo 28-02-2012: Charity2010 Eerst echo 01-03-2012: Ilayda: echo 02-03-2012: Brondy: intake vk 05-03-2012: Aislyn: 7 weken echo 05-03-2012: Sweetchocolate: 1e echo & Intake VK 06-03-2012: Esmaralda: Eerste afspraak vk 08-03-2012: Ilayda: gyn 09-03-2012: Sammie1: 1e echo & intake 12-03-2012: Brondy: 1e echo 23-03-2012: Esmaralda: 1ste termijnecho 27-03-2012: MinnieMe: 1e echo & intake
Hey minnieme jij hier ook gezellig. Alles prima en dat hou ik graag zo. Oh en zwanger hou ik mezelf de komende maanden ook graag nog hahaha. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs omdat ik er nu niet zoveel aan vind. Ik heb de laatste keer op de jonge gezinnen beurs een geslachtsbepalende echo laten maken en kon meteen leuk schoppen. Nu gaat dat natuurlijk nog niet en daarbij heb ik veel nog dus deze keer maar even niet. Wat betreft roken in de auto, als je van alleen de geur geen last heb en hij is zo lief om niet te roken als jullie erbij zitten dan kan het geen kwaad. Vind het al heel lief dat hij rekening wil houden met. Hmmm en wat de vakantie betreft...denk dat ik de vk eens om hulp vraag. Wil graag op vakantie maar dan wel nu iets boeken met een hele goede annuleringsverzekering want als het niet gaat dan wil ik er wel af kunnen. Als ik me net zo voel als met de eerste dan is het geen probleem. Was toen 27 weken zwanger en we zijn toen een week in Italie geweest en hebben iedere dag heel wat gedaan. Nou ja we zien het wel, zal wel los lopen
Charity Van mij mag je erbij hoor! Welkom en gefeliciteerd! Je bent niet eens als eerste uitgerekend. Zie dat je al wat hebt meegemaakt, heftig hoor! Kun je al een beetje genieten van je zwangerschap?
Dankje ! Het is allemaal nog heel erg spannend en we vinden het ook dood eng. Maar zo langzaam aan, beginnen we er in te geloven dat het deze keer helemaal goed gaat komen! 3x is scheepsrecht?! Heb me net ook aangemeld voor mvm, heb even getwijfeld omdat ik mijn zwangerschap nog wel geheim wil houden. Maar de informatrice belt me binnenkort terug voor een afspraak en dan zou ze ook met me bespreken hoe we het het beste aan kunnen pakken .
Esmeralda, Ja, ik weet precies wanneer t gebeurd is haha.. Op je buik slapen kan geen kwaad. Heb dat bij J ook gedaan tot t niet meer ging. 9 maanden beurs, wij gaan niet. Charity, Welkom en gefeliciteerd!!!
Trouwens net ook me aangemeld voor MVM.. Heb dat bij J niet gedaan, omdat ik niet wist dat zoiets bestond... Ben heel benieuwd.. Heb me via internet aangemeld, dus ben benieuwd wanneer ik terug gebeld word...