Nuage, wat heftig allemaal meid. Zo jong je schoonmoeder verliezen. De mijne was 48 en ik herken het in je verhaal. Ook twee kinderen etc. Had ze een hersenbloeding of herseninfarct gehad of was ze al lang erg ziek? Ik werk in een verpleeghuis, dus kom het regelmatig tegen. Heel veel sterkte hoor en denk aan jezelf nu. Je RSI klachten zijn duidelijk denk ik op dit moment. Ik vind de toon waarop je werk dingen eist van jou echt niet kunnen. Zit er een kans in dat je een contract krijgt? Dat is voor hen ook het risico dat je als uitzendkracht ook zomaar niet kunt komen, jij hebt geen vastigheid, maar zei ook niet. Sterkte iig meid. Kima, mooi kamertje hoor... Ik krijg de kriebels..... Kan hier nog niks regelen. Groetjes allemaal en een fijne zondag!
Goedemorgen. @Nuage.. pff wat heftig allemaal zeg en wat ... van je werk! Dat ze daar niet iets of wat rekening mee houden echt stom is dat!! @syrse sooow dat was wel lange dag zeg! Hoe houd je het vol?? Ik zou dat totaal niet kunnen (lichaamelijk) @Kima Vroeg bij met het kamertje.. leuk hoor ziet er goed uit! Vrijdag rustig dag gehad hier gelukkig. Jongste had een goeie dag. Hij heeft last van tandjes krijgen. Gelukkig niet in de nacht, maar wel overdag. Nog een tandje en dan is hij er voorloopig even vanaf tot hij twee wordt en dan komen de laatste vier kiezen. Gisteren mooie lente dag gehad hier en bij kennise weeste bbq.. En de kids waren super lief (dus weinig nee hoeven te zeggen of er heen moeten lopen)..
goedemorgen! @cin: 20 minuutjes rijden ongeveer (of een uurtje fietsen) dus dat vind ik wel dichtbij. Het was ook heerlijk weer om even naar het strand te gaan, emmertje voor Fleur mee @kima: lekker he, zo inruimen en indelen! Kan zelf ook niet wachten tot ik weer aan de slag kan. @balleke: vervelend he, die tandjes. Ben blij dat ze hier allemaal al een tijdje door zijn, Fleur was ruim voor haar 2e klaar met alles gelukkig. vandaag weinig plannen, het regent hier dus een hoop valt al af. Zal wel zien.
@hier ook geen plannen vandaag manlief kwam vanmorgen om 4,45 thuis van het werken belde mij wakker doordat ie niet naar binnen kon. zelf ben ik nu al vanaf 8 uur wakker en als ik zo naar buiten kijk wordt ik ook niet echt vrolijk. waar het gisteren zo zonnig was is het vandaag een grijze bende... fijne dag allemaal
@Maia Ik denk ook dat hij ze voor zn twee allemaal heeft. De oudste heeft zijn laatste tanden gekregen vorig jaar oktober en begin januari (net voor zn twee) Kreeg hij zijn laatste 4 kiezen. @ingearts Straks lekker bij slapen.. Hier is het weer ook maar halve bak Gisteren was het veel beter. Vannacht had het goed geregent en geonweerd.
Goedemorgen dames! Nuage wat gemeen van je werk. Voor het regelen van een crematie/begrafenis moet je gewoon vrij kunnen krijgen. En ook heel onaardig van je collega. Kima de kamer begint er leuk uit te zien!
@ Nuage: Wat ontzettend rot van je werk zeg! Heb je zicht op een vast contract? Anders zouden ze van mij echt in de stront mogen zakken. Jee schoonmoeder is overleden, je man en jij ook zijn hier kapot van, dan kun je toch niet op zo'n manier zeggen dat je moet komen opdraven @Kima: Leuk babykamertje zeg, dat schiet al aardig op Vandaag volgens mij voor het eerst de baby gevoeld toen ik vanochtend op bed lag. Ik voelde ineens echt een soort duw aan de binnenkant van mijn buik, en 5 minuten later nog een keer
Wat gaaf Suzie!! Mijn schoonmoeder heeft 2,5 jaar gevochten tegen longkanker. Dat ze het al zolang heeft volgehouden mag een wonder heten. Puur op wilskracht deed ze dat. Helaas hebben wij er zo lang over moeten doen om zwanger te worden. Mijn schoonzus is nog langer bezig (6 jaar en al 6 mislukte iui's en 3 mislukte IVF terugplaatsingen). We hadden haar zo een kleinkind gegund maar het zat er niet in... Gelukkig hebben we nog kunnen vertellen dat het een meisje is en dat we haar vernoemen Mijn baas gaat me zeker ontslaan vlak voor m'n verlof of zodra ik me ziek meld. Dat wist ik al toen ik vertelde dat ik zwanger was. Heb toen gevraagd of dat effect had en hij zei dat het lag aan het werkaanbod en aan hoe ik zelf door de zwangerschap zou komen. Ik wist meteen genoeg. Maar ik werk er ook pas sinds december en wil toch stoppen na de bevalling dus heel erg is het niet. Alleen ik wil graag de 26 weken daar halen want dan heb ik recht op ww en zwangerschapsverlof. Want nu nog een baan vinden ter overbrugging gaat heel moeilijk worden met die buik. En dan moet ik er nog 5 weken werken... Ik ga dus eerst overleggen met de arts over de rsi en of ik daar iets mee moet qua werk. Zo ja dan meld ik je ziek, zo nee dan bijt ik nog even door.
nare situatie op je werk nuage. Snap je wel hoor daarin, maar toch, belachelijk dat dit eigenlijk gewoon zo kan. Nou ik zou hem spammen als hij af was, hij is af Fleur vond hem prachtig. Voor de baby ga ik er ook eentje maken t.z.t.
Suzie leuk dat je de baby gevoeld hebt! Maia wat een mooie quilt! Kan me voorstellen dat Fleur er erg blij mee was. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
@Suzie: leuk dat je de baby hebt gevoeld! @Maia: mooi geworden seg, Fleur zal wel blij zijn. @Nuage: al nieuws over je werk? @balleke: Een 'standaard' dag voor mij is normaal 10 of 11 uur. Dit was inderdaad een langere uitzondering, maar ik heb er al langere gehad. Ooit eens 30 uur op 2 dagen gewerkt Maar ik mag niet klagen hoor, ik zit tussen jobs in dan weer vaker thuis Op zich gaat het lichamelijk nog heel goed, ben er wel blij om, want anders moet ik natuurlijk stoppen tot na de bevalling. En dat zou vanaf nu tot oktober toch wel lang zijn, zo zonder inkomen... Vandaag naar een middeleeuwse markt geweest, heel leuk. Heb een paar keer wel enorme last gehad van mijn zenuw in mijn linkerbeen, hoop dat het iets tijdelijk is...
thanks dames voor flup komt er ook zoiets, maar dan moet ik eerst het geslacht weten. verder alles goed, zo even lekker met Fleur de hort op, het zonnetje schijnt hier lekker dus we gaan even op de fiets naar de bakker zo.
Goedemorgen allemaal! Tis idd weer lekker weertje We hebben besloten om toch te willen weten wat het geslacht is, nog ruim 19 weken wachten tot we het weten, is bijna ondraagelijk whaahaha Nog 3 nachtjes!!
Hallo meiden Sorry ben een tijdje niet hier geweest. Geen zin, druk met vanalles en te weinig uren in de dag. @ Kima mooi kamertje meid! @nauge wat een situatie en wat een L*L van een baas zeg. Hier alles z'n gangetje. Genieten van het eindelijk mooie weer waar ik echt aan toe was. Onze kleine dame voel ik sinds een week ook schuifen en duwen wat ik niet echt ken van onze eerste dame. En dat ondanks een voor liggende placenta. Vraag me wel af of die placenta een nadelig gevolg heeft op een 3d echo want die had ik graag nog laten maken.... Nou ik ga vandaag weer genieten van de zon!!!! Fijna dag allemaal