Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hadassa dat is een stuk heftiger dus qua nasleep. Bij part.mola mag je gewoon zwanger worden zodra je HCG 3x op 0 gemeten is. Anders had ik nu nog niet zwanger mogen zijn als ik net zo lang als jij had moeten wachten. Ik hoorde het pas na de curretage, schrok me lam. Maar net wat je zegt, nu gaat alles goed en we genieten er enorm van!

Ik heb ook een GUO gehad ivm mijn broertje die een deuk in z'n borst heeft. Niet teveel stressen, lekker een echo van een uur ;)

2. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @belastingen: net toch ingevuld gekregen. En we moeten 3000 euro terug betalen :(:(
    Nu ben ik toch een beetje aan het panikeren...

3. Maia

Maia Niet meer actief

oei, dat is niet leuk syrse. Flink schrikken zeg :(

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Syrse,
    In NL is het zo dat als je geen brief hebt ontvangen je ook niet verplicht bent om aangifte te doen..
    Dus zou je terug moeten betalen dien je gewoon geen aangifte in.
    Weet niet of dat bij jullie ook zo is?
    Wel jammer zeg!

5. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Al even niet geweest en wat is er veel geschreven zeg

Bibii: Welkom en sterkte

@Maia: Gefeliciteerd met je zoon!

Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we het geslacht bij de 20 weken echo, jeeh!
    Ik kan niet wachten, morgen nog 1 heftig duk dagje op het werk en dan overmorgen om 9.00 de SEO

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Spannend Suzieq!

Heb je een voorgevoel? Ben benieuwd welke kant jullie gaan versterken:D:D

7. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Suzie! :)

Sammie: hier werkt het zo niet vrees ik :p we hebben elektronisch ingevuld, en als je dat drie jaar na elkaar doet krijg je de brief niet meer thuis, maar ben je nog wel verplicht om in te vullen.
    En dan krijg je meteen een berekening. Die kijken ze dan nog eens na als ze over je aangifte gaan, en dan krijg je later de brief met het feitelijk bedrag.
    Vorig jaar was dat ergens in december, en kregen we het geld uiterlijk maart. Maar we hebben dus altijd al terug gehad, dus ik heb geen idee of ze betalingen vroeger binnen willen.

Nu, ik ga niet klagen, het is niet onterecht, alleen veel meer dan ik had verwacht.
    Goed, dringend tandje bijsteken in elk geval...

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@suzieq: je hebt de echo morgen in elk geval lekker vroeg :) dat is erg prettig want een dag wachten is niet leuk ;)

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Syrse dat is een hoop geld zeg, maar je kunt het maar beter weten. Maar toch, echt balen!

SuzieQ, ik ben net na jou aan de beurt, om 9.30 uur. Ook wij komen dan hopelijk te weten dat ik een gezond kindje draag en of het een jongen of meisje is. Als ik ga kijken naar de timing dan zou ik zeggen een meisje bij mij, omdat we één of twee dagen voor de eisprong seks hebben gehad. Maar mijn vriend denkt dat we een jongen krijgen, we zullen zien!

10. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    #2970 kima, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
    goedemorgen allemaal,

Gister echt een baal dag, moe moe moe, pijn in me BIL! niet normaal :$ de pijn in me rug voelde ik bijna niet meer hier door.
    Toch boodschappen halen deet de pin het niet, storing dus de stad in om te pinnen en weer terug om me boodschappen te betalen :(
    Thuis gekomen lekker even een uurtje geslapen en na het eten vroeg naar bed samen, want me man was ook erg moe.

Straks weer werken en vanavond naar zwangerschap's cursus voor de eerste keer.
    Zal mij benieuwen of het wat het word/is...

Morgen avond kan ik helaas niet gaan zwemmen want dan hebben we de 20 weken echo :D dus dat vind ik niet erg... ;)
    Gister heb ik de baby nog gevoel een paar schopjes zo leuk :D

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Succes met echo's vandaag!

12. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Super spannend die echo's, ik ben benieuwd Aislyn wat het wordt:D

Ik denk zelf dat we een meisje krijgen, ik zeg steeds per ongeluk ze ipv hij of het, maar we zullen morgen zien.
    Mijn man denkt ook een meid, hij droomt nooit, en laatst heeft hij gedroomd dat we een 6 maanden oude baby hadden, een meisje met amandel kleurige ogen en licht bruin haar en dikke wangen..:D

13. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Succes met de echo's! Spannend he?

14. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend spannend :)

Suzie, hier droomde ik keer op keer over jongens, mijn man dacht dus dat het een knul werd :p En nu droom ik nog stééds dat ik ben bevallen van een jongen ;)

Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat als ik na de bevalling en met de terugbetaling van de belastingen op het punt kom dat mijn spaargeld op is, ik halftijds werk ga bijzoeken. Tenzij ik tegen dan mee ergens in een massage salon kan beginnen. Maar goed, we zien wel.
    En morgen bel ik de lieve interim dames eens op om te zien of ze geen korte losse dingen hebben staan. Zal wel niet met dat de grote vakantie eraan komt, maar alles dat ze wel hebben is maar meegenomen.

Wat doet iedereen hier eigenlijk van werk? Of is dat een onbeleefde vraag :)

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben secretaresse en tekstschrijver :)

16. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Syrse: Grappig dat je steeds over een jongen droomt, je weet niet wat het wordt toch?

@Ik werk op de universiteit waar ik onderzoek doe naar hart en vaat ziekte bij diabetes patienten, het komt erop neer dat ik de hele dag achter de computer zit met een database (waarin de gegevens van mijn patienten zitten). In mei volgend jaar promoveer ik.

17. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Nuage: watvoor teksten schrijf je?

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Alle soorten teksten :D maar over het algemeen dus commerciële teksten voor websites e.d.

19. Maia

Maia Niet meer actief

@kima: hoe was de cursus? Doe verder maar rustig aan!

@SuzieQ: spannend, mijn voorgevoel klopte beide keren :) dus ben benieuwd of die van jullie ook klopt

@werk: ik ben servicemedewerker publieke dienstverlening in een bibliotheek oftewel biebmiep. Niet mijn droombaan, maar kwam op mijn pad na de geboorte van Fleur en ik heb het er nog steeds naar mijn zin, al begin ik volgens mij last te krijgen van een bore out. Maar ja. Nu in afwachting of mijn contract omgezet gaat worden in vast (vermoed van niet want we gaan reorganiseren) dus als ik veel pech heb ben ik in februari mijn baan kwijt. Hoor het voor m'n verlof.
    @suzieq: wat toevallig, mijn zus (niet promoveren volgens mij) is arts en nu ook bezig met een onderzoek naar diabetes (wat precies: geen idee)

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm... diabetes... ik heb het... helaas...

Ik heb vandaag mijn scriptie gepresenteerd op mijn werk. Super goed gedaan en heel goede commentaren gekregen. Nu nog 2 reflectie verslagen schrijven en dan ben ik klaart met mijn opleiding. Op 26 juni as. mijn diplomering en dan ben ik officieel Verzorgende individuele gezondheidszorg.

Leuke opsteker is dat de fysiotherapeut en met haar nog meer anderen denken dat ik hbo verpleegkunde studeer gezien mijn verslagen en mijn scriptie. Dat is helaas niet zo, is wel wat ik wil worden trouwens. Als we niet zouden verhuizen was ik doorgegaan met leren voor verpleegkundige. Maar nu dus niet. In het buitenland ben ik een praktische verpleegkundige met mijn diploma, dus ook op die manier bereik ik wat ik wil...

Succes meiden met jullie echo morgen! Spannend he! Ik heb mijn 20 weken echo as. maandag

Deel Deze Pagina