Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @nuage je hebt mijn reactie ook binnen.

@hadassa ik heb een quincy van mijn vriendin die moet ik ook nog helemaal gaan wassen denk dat ik daar binnenkort ook maar mee ga beginnen als ik weer wat energie krijg!!

2. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    wacht, wat noemen jullie een buggy? Hier is buggy een dialect woord voor kinderwagen :)

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.540
    14.063
    113
    Vrouw
    koelstra simba - Google zoeken

Hoop dat het lukt maar dit is een voorbeeld van een buggy, dus makkelijk op klapbaar. Een kinderwagen daar kan een kindje ook in een reiswiegje liggen. Denk dat jullie daar in België ook wel een naam voor hebben?

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wij hebben een Mutsy Evo gekocht.

Ziekenhuisbevalling kost volgens mijn gyn rond de 400-500 euro max zonder indicatie.

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal!

Hier moe, moe en nog eens moe. Druk aan het strijken etc. Vanmiddag paar uurtjes werken. Ik werk niet meer helemaal, alleen nog halve diensten als het gaat.

Fijne energieke dag voor allemaal!

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.540
    14.063
    113
    Vrouw
    Goed nieuws, ik mag zo naar huis! Mag thuis verder niets doen behalve op de bank/ bed liggen, maar ben al blij dat ik in mn eigen bedje mag liggen.

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Inderdaad goed nieuws, Cin! Maar inderdaad helemaal niets doen hoor! Hopelijk heb je mensen om je te helpen?

8. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel dat ik niet de enigste ben die klachten heeft zoals extreem moe enz, soms denk ik van stel je niet zo aan, maar me ogen vallen overdag soms zo dicht haha.

Sterkte allemaal :)

Voor de mensen die de eerste krijgen, kunnen jullie je ook zo moeilijk voorstellen dat er straks zo'n klein babaytje in je huis erbij is, ik vind het zo'n raar idee...:)

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Volgens mij net een harde buik gehad, gisteren ook al. Terwijl ik toch vakantie heb en vrij rustig aan doe.

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Patty, ja ik vind het ook zo vreemd!! Dan kijk ik naar die kleertjes of een sokje en dan smelt ik helemaal!! Zal straks ook een stuk minder rustig zijn in huis en mijn hond zal toch eventjes moeten wennen.

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Ik vind het ook een heel raar idee dat er straks een baby is om voor te zorgen vind het allemaal stiekem best spannend maar geniet er wel helemaal van...
    ook als ik de kamer op loop kleertjes vast pak smelt ik ook helemaal!!

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik moet er ook heel erg aan wennen hoor!

Hier net weer goedgekeurd door de verloskundige. Bloeddruk was 125/65 dus supernetjes. Baarmoeder al tot onder mijn borsten :$

Ik krijg nog 3 extra echo's: met 28 weken, 32 weken en 36 weken. Ben best wel blij daarmee want ik dacht dat we de laatste echo al hadden gehad :)

VK vroeg nog hoe het was met ons na het overlijden van schoonmoeder. Resultaat man in tranen. Maar goed het was wel een goede vraag dus, maakte alleen wel wat los. Logisch ook.

Mijn bekken daar heb ik tips voor meegekregen en ik kijk gewoon hoelang ik het allemaal ga volhouden.

Ohja de suikertest krijg ik pas op 28 weken want ze willen dan ook meteen mijn ijzer testen en dan combineren ze dat. Wel fijn, scheelt weer een keer prikken!

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Cin: wel fijn dat je weer naar huis mag :)
    @Nuage:suikertest mag ik volgende week doen, samen met de bloedtesten. Bah, prikken vind ik niet erg, maar zo geen zin in die suikertest. Heb me daar vorige keren toch wel even niet goed van gevoeld. Geloof dat de dosis 'suiker' me toch echt wel te hoog is. Maar goed, het moet gewoon gebeuren.
    @meiden met eerste kindje: het is ook echt wel bijzonder. Weet nog goed dat ik begon te wenen toen we van het zh naar huis mochten bij onze eerste meid. Gewoon om de verandering en het feit van nu moeten we het alleen doen. Onzeker of het wel zou lukken,... Maar het is gewoon helemaal goed gekomen hoor :)

14. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    weet je waar ik nu aan denk heel stom hoor...
    maar hoe doe je dat als je de hond moet uitlaten aangezien we in de wintermaanden bevallen.

iemand hier ervaring mee vast wel.
    Maar vind het zielig om iedere keer ons beebje uit bed te hijzen en helemaal aan te kleden omdat onze hond moet plassen hahahaha.

ben benieuwd hoe jullie dat doen of deden...

stom eigenlijk om daar mee bezig te zijn.
    maar in de zomer leg je hem ff in de wieg en klaar is kees maar met de winter is dat natuurlijk een heel ander verhaal..

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn man laat de honden uit hahaha en als er echt hoge nood is dan kunnen ze in de tuin plassen. Ik moet de mijne sowieso eerst leren hoe ze naast de kinderwagen moet lopen anders wordt het een drama vrees ik.

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja mijn man ook 9 van de 10 keer maar smiddags ben ik altijd aan de beurt en als ik straks met de kleine thuis ben kan ik van hem niet verwachten dat hij om 6 uur ook nog eerst de hond uit laat.
    ja of wel hahaha.
    ach komt wel goed maar vroeg het me gewoon af..

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh dat doe ik dus wel hahaha als hij thuis komt moet hij eerst 2 honden uitlaten.

Maar 1 keertje per dag een rondje met de hond en kind moet wel lukken denk ik. Maar als het echt rotweer is met veel sneeuw of ijzel dan zou ik het zonder blikken of blozen aan manlief overlaten hoor.

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja dat zou ik dan wel willen maar hond lief gaat echt niet zo gek zijn dat als ik gewoon thuis ben en ze moet ze me met rust laat hahaha.
    maar ach ja dan ook maar even de tuin in en als ze moet poepen loopt ze zelf maar een rondje door het bos heen.
    (we wonen aan de rand) (straatje over)

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn honden hebben het nu wel door dat het vrouwtje gewoon niet meer met ze loopt. Dus als ik nu mijn jas pak gaat de ene hond gewoon al in haar bench zitten hahaha dan weet ze dat ik wegga en zij dus niet :p

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja mijn hond is ondertussen net zo lui als het vrouwtje hahaha loopt op zijn 11000ste en gaat net zo als mij gewoon de hele dag op de bank liggen hahah

Deel Deze Pagina