Dat is een beetje een tegenvaller, Ingearts. Gelukkig mag je nog een keer proberen. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het gezichtje. Gelukkig komt de bevalling steeds dichterbij. Maia, nee sokken en schoenen aandoen is niet prettig meer hè? Vandaag weer naar een babywinkel geweest en wel een leuk hemeltje gezien van comingkids. En dan is het natuurlijk ook leuk om de rest van de spulletjes erbij te doen, gordijntjes enzo. Ik had ook op internet nog een leuke boomsticker gezien, maar mijn vriend vond 120 euro te duur voor een sticker. Maar wie weet... haal ik hem toch.
@Aislyn: nee, dat is niet prettig meer, maar ja, het is niet anders. En ik zou 120 euro ook teveel vinden hihi, maar als je hem echt leuk vindt... ik mocht vanochtend lekker uitslapen en werd een uur geleden gewekt met een ontbijtje op bed en nu heeft manlief Fleur meegenomen de duinen in zodat ik een rustig ochtendje heb! Dat is best wel lekker
Zo dat is luxe, Maia! Wat een lieve man heb jij! Mijn vriend zegt nu dat hij het misschien wel zelf kan maken, hij kan namelijk heel goed tekenen. Dus dat is misschien een goed compromis.
Aislyn, Leuk zo'n boom voor op de muur! Wij hebben bij de hema wat muurstickers gehaald van Jip en Janneke, ben er helemaal blij mee en kan niet wachten tot de kamer klaar is om ze op te plakken Maia, Lekker hoor zo'n ontbijt Inge, Jammer he dat je nou nog het gezichtje niet hebt gezien. Bij ons kwam die ook maar 1 sec. voorbij, dus het is eigenlijk heel erg afwachten. Nog ffies!
Dit is wat wij op de muur hebben sinds afgelopen weekend; fotobehang van Sneeuwwitje Ben er echt superblij mee!!! Dit is dus ruim 2,5 meter breed en bijna 2 meter hoog. Overmorgen komt het kamertje dus binnenkort foto's van hoe het geworden is
Hier even een paar dagen geleden door de opname van mijn moeder in het ziekenhuis. Heftige dagen... Ben ook erg emotioneel en daarmee weer bang dat het niet goed is voor de baby. Afspraak voor geregistreerd partnerschap konden we gelukkig verzetten. Heb morgen ook een sollicitatiegesprek.. Pff tja gaat allemaal gewoon door.. ook al staat mn hoofd er niet naar.. @Hadassa Jeetje wat heftig zeg een ongeluk!! Gelukkig is met de baby alles goed. Maar wat een verhaal!! Doe je rustig aan alsjeblieft!! @Cin Bij jou ook al zoiets heftigs!! Fijn dat het nu goed gaat met je zoontje. @Nuage mooi hoor dat fotobehang!
@bailey heel veel sterkte, hoop dat het allemaal positief af gaat lopen. @nuage wat een gaaf fotobehangetje!!!!!!!!!!
@Bailey heftig hoor allemaal Wat een mooi foto-behang zeg!!! Wij gaan nog een muur sticker kopen, maar ik ga pas beslissen wat precies als we de kamer hebben ingericht. Eerst nog plintjes leggen en een kleurtje op de muur, dan alle meubeltjes in elkaar zetten en daarna gaan we beslissen wat voor muursticker we precies willen. Waarschijnlijk wordt het iets jungle achtigs met aapjes Maar voordat we kunnen beginnen moeten eerst de logeerkonijnen weg, die staan nu in de babykamer, omdat we nergens anders plek hadden... Nog 1 week dan komt mijn vriendin terug van vakantie en gaan de konijnen weer weg
Baileyy, hopelijk is het gesprek goed gegaan? Hoor je gelijk of je bent aangenomen of dat niet? Ik duim voor je! Nuage, wat een onwijs gaaf behang! Zit hier gewoon jaloers te worden... Helaas hebben wij onze muren laten spuien dus zijn dit soort dingen niet voor ons weggelegd. Was vanmorgen even in het ziekenhuis (internist dit keer), zegt die vrouw bij de balie, zooo jij hebt een flinke buik, zeker bijna uitgerekend? Waarop ik haar doodleuk kon vertellen dat ik nog 12 weken moet tot de uitgerekende datum. Volgens mij lag het echt aan die vrouw want zo'n dikke buik heb ik niet. Kon er wel hard om lachen. Morgen lekker met mn man uit eten, sushi! Want heb dan wel bank/bed rust maar volgens mij maakt het niet uit of ik thuis aan tafel eet of bij de japanner. Na alle stress van de afgelopen weken willen we ook wel een keertje genieten samen. Daarnaast moest de groupon ook op,
Dankjewel Cin! Was ook helemaal niet duur, je hebt ze ook met Winnie the Pooh, Lion King, etc en het kost 49,95 bij de bouwmarkt. Wel even puzzelen om het goed te behangen, zijn 4 losse stukken namelijik, maar ben erg trots op het eindresultaat Wat is dat spuien? Kun je dan niet meer behangen? Die opmerking heb ik ook al een paar keer gehad, werd er ook even onzeker van. Maar ach. Hier net weer goedgekeurd door de verloskundige. En ik hoef alleen een ontbijtcurve te prikken, de test met het drankje wordt hier niet gedaan! Woehoeee!!!
@Cin85: Sushi? Zit toch rauwe vis in? Ik ben er namelijk erg gek op maar al maanden niet gegeten ivm zangerschap. Of ben ik nu wel heel erg aan het zeuren haha
Sollicitatigesprek gehad. Ging goed. Nu maar afwachten. Het was wel lastig dat ik pas in december kan beginnen vonden ze. Tja is niet anders. @SuzieQ wat leuk logeerkonijnen @Cin85 Ach sommigen hebben er echt geen verstand van en zeggen maar gewoon wat. Lekker hoor samen uit eten!
wil iemand even op de stop knop drukken!!!!!!!!!!!! het regent hier gewoon al non stop vanaf een uurtje of 3!!!!!!!!!!! @bailey fijn dat je gesprek goed ging nu maar hopen op een goed resultaat!
Nuage, bedoelde dat de muren gespoten zijn, typfoutje. Dus van die witte korrelmuren zeg maar. Ach ik moest hard lachen om die opmerking. Vooral omdat ik 2 vriendinnen heb die al verder zwanger zijn en daarbij is mijn buik niets. Fijn dat je dat drankje niet hoeft! Patty, ja klopt maar je mag het gewoon hebben. Zowel de vk op mijn werk als de gyn zeggen het. Je moet dan wel opletten dat de sushi vers is (dus niet bij de AH uit een pakje) en je mag geen tonijn omdat daar lood in kan zitten. Verder is het net als andere vis juist gezond in je zwangerschap. Ik wist ook niet dat het mocht totdat mn vriendin die 2 maanden langer zwanger is elke keer vertelde dat ze weer sushi had gegeten. Heb het toen dus eerst zelf nagevraagd (ja zo'n doos ben ik dan) en ze bleek gelijk te hebben. Sindsdien kan ik dus toegeven aan die verslaving! Baileyy, hopelijk weet je snel meer! Wel fijn dat het goed ging voor je gevoel, wie weet vonden ze je zo positief dat het niet uitmaakt dat je pas in december kan beginnen. En 1 voordeel aan jou, de kans is klein dat je dan binnen een jaar weer zwanger bent!
ik ben volgens mij de enige hier die geen moeite heeft met die regen lekker fris juist, ik slaap eindelijk weer eens heerlijk! @baileyy: spannend hoor, ik ga voor je duimen @sushi: mag idd als je maar weet of de vis vers is.
Sushi: Dat wist ik idd ook gedeeltelijk, maar hoe weet je nou of het vers is als je in een restaurant eet haha... Ik dacht dat je ook geen tonijn uit blik mocht eten, ik heb dat nagevraagd aan de VK, ze zegt geen probleem. Soms is het net of je op dieet bent Lekker genoten van de Sushi Cin85?
Hoi allemaal, Vandaag getest op suiker... 1x nugter bloed af laten nemen daar weet ik nog geen uitslag van. 1x 2 uur na het ontbijt vingerprikje laten doen deze waarde was 7,3 1x 2 uur na de lunche vingerprikje laten doen deze waarde was 5,1 ben vanmiddag ook lekker druk geweest in huis opruimen. ik hoop dat het goed is en dan ik geen suiker heb, want zit ik echt niet op te wachten....