Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    haha Ik begrijp jullie volkomen, mijn man moet ook nog de plintjes leggen in de babykamer, we hebben het bedje en de commode al in huis, maar die zitten nog lekker in dozen, omdat manlief eerst de plintjes moet leggen. Met het gevolg dat de babykamer leeg staat en de computer/pianokamer vol met dozen, pfff

hij heeft belooft het volgend weekend te doen, ik hoop het maar

verder is hij wel heel lief hoor, wil niet dat ik zware dingen doe en zaterdag bedankte hij me dat ik meehielp met schoonmaken, vond ik een beetje vreemd omdat we het altijd samen doen, maar hij vond dat niet meer zo vanzelfsprekend omdat nu ik wat verder ben, minder kan doen (vind hij)

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben zo blij dat ik 65 euro heb uitgegeven en de babykamer in elkaar heb laten zetten hahaha de kinderwagen heb ik zelf gedaan en toen hoefde manlief alleen de box in elkaar te zetten. En daar had hij precies genoeg enthousiasme voor hihi

Nu alleen nog de plintjes vastmaken in de babykamer en de 27 dozen die nu overal in iedere kamer staan weggooien en dan komen we ergens...

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.534
    14.048
    113
    Vrouw
    De babykamer hoefde mijn man alleen maar te verplaatsen van de kamer van mijn zoontje naar die van de baby. De box staat hier nog in de woonkamer van mijn zoontje, die heeft er tot 1.5 jaar regelmatig ingezeten omdat hij het zo leuk vond. Nu is dat ding een opslagplek voor speelgoed... ;)

Heb zaterdag een babyshower gehad, werd totaal verrast! Erg leuk, normaal gebeurd dat natuurlijk pas later in je zwangerschap maar vanwege mijn weeen hebben mijn vriendinnen het maar eerder gedaan haha.

Gisteren lekker met mn man en zoontje naar het strand geweest. Of ik nu daar lig of thuis... Ben echt lekker bij gekomen en lekker ontspannen. Voor mijn zoontje was het strand al een jaar geleden dus hij herkende het niet meer. Hij rende gelijk naar de zee totdat hij er totaan zn kinnetje in stond! :$ En aangezien manlief geen zwembroek had meegenomen kon ik er in mn bikini achteraan, het was niet koud maar wel fris, normaal gesproken zou ik dus even door willen komen maar met een over enthousiaste peuter gaat dat niet haha. Gelukkig schoten de weeen er niet in.

Nu is zoonlief naar het kdv maar ik ga zo het badje opzetten, kan ik er lekker in zitten en het werkt prima tegen dikke enkels. Vanavond bbq-en, jaja langzaam aan kan ik wat gaan genieten van mn verlof! :D

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Cin,

Fijn om te horen dat je al wat meer kan genieten!!
    Wat is een babyshower precies??

En idd lekker naar het strand, het zal wel druk geweest zijn hihi

De arboarts heeft me net gebeld en alles is geregeld. Dus nu kan ik ook gaan proberen te genieten van m'n verlof..

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!

@inge: leuk he, mannen. Mijn man zou hetzelfde doen hoor, is denk ik mannen eigen.

@box: nee die staat nog niet. Staat nog op de babykamer maar ja, die is ook nog lang niet af dus denk dat als we de kasten e.d. omwisselen de box ook wel naar beneden gaat, maar dat duurt nog wel minimaal een week ben ik bang.

@kimmeding: komt goed, komt goed, komt goed... gewoon vaak genoeg tegen jezelf zeggen ;) en vervelend dat hij zijn baan is kwijtgeraakt, heeft hij wel al wat anders of nog niet?

@cin: wat leuk van je vriendinnen zeg!

@sammie: fijn dat alles geregeld is met de arbo.

Ik moet zeggen, hier gaat het goed, slaap wel weer wat minder (enorm gek en eng dromen) maar de warmte heb ik nog niet extreem veel last van, het is nog te doen.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.534
    14.048
    113
    Vrouw
    Sammie, een babyshower is een soort van vrijgezellenfeest vlak voor dat de baby komt met je vriendinnen. Maar dan wel de rustige variant, ehm combi van high tea en vrijgezellenfeest? De aanstaande mama wordt nog een keertje in het zonnetje gezet en lekker verwend omdat als de baby er is, daar voorlopig geen tijd voor is. Beetje vage omschrijving maar hoop dat je het begrijpt.
    Met dit weer moet je in elk geval alvast wat kunnen genieten van je verlof. ;)

Strand was erg rustig, konden gewoon op de boulevart parkeren! En dat terwijl we er pas rond 12.00 waren.

Maia, die vreemde en enge dromen heb ik ook sinds een poosje. Droom normaal nooit of ik weet het niet meer, maar nu komen de vaagste dingen voorbij.

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh ik heb ook de meest vervelende dromen. Vannacht dat er "dingetjes" in het hoofd van mijn vriend zaten en dat hij geopereerd moest worden.

Een babyshower lijkt mij ook wel leuk, maar dat is bij ons niet gebruikelijk. Zou ik er ook gewoon zelf één kunnen organiseren? Of gewoon vragen aan iemand.

Lekker hoor, naar het strand. Verschilt denk ik per strand hoe druk het is, want hoorde van iemand anders dat die in de file stond richting strand gisteren. Ik heb nog geen bikini aangehad dit jaar. Weet niet eens of ik er wel in pas zo, borsten zijn inmiddels behoorlijk gegroeid.

8. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mannen: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah:$ nee die snappen er soms niks van, maar ik moet wel zeggen, die van mij als hij vrij is doet hij de was stofzuigen dweilen. Meestal is dit in het weekend hoor. Ik denk dat hij soms niet door heeft hoeveel last een vrouw van haar bekken kan hebben.

@box: Die staat hier al een tijdje omdat er gewoon geen andere plek voor was. Babykamer nog helemaal niet aan begonnen, eerst moet de zolder af daar gaat het dochtertje van mijn man slapen, we moesten dus een vaste trap enzo allemaal nog maken.

@babyshower: ik krijg er dus ook een, wel leuk hoor. ik weet het omdat diegene die het regelt echt geen idee had wie ze moest uitnodigen. Alleen ga ik voor mijn man ook iets leuks regelen met een BBQ of zoiets. Want de mannen worden altijd vergeten zeg maar.

@ bekkenpijn: hoe is het bij jullie??? langer dan 50meter lopen lukt bij mij al niet meer.

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @Patty,

Verschrikkelijk om nog geen 50 m te kunnen lopen:(
    Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten met dit weer, ondanks dat je niks kan? Tuin oid.

Zelf heb ik geen bekkenpijn.

@Babyshower,
    Bij ons is het ook niet gebruikelijk, en ben ook een beetje 'koos vriendloos' dus ik reken er niet op. Maar het klinkt wel leuk, alleen ja iets voor de a.s. papa' s is dan ook wel leuk!

@Dromen,
    Ja soms heb ik ook wel eens wat naars, maar de meeste vergeet ik alsnog als ik wakker ben.

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb nog niet echt veel bekkenpijn, heb wel moeite met trappenlopen en met opstaan, maar dat ligt niet echt aan mijn bekken.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ooohh ik heb zo'n trek in cake met slagroom... krijg het niet uit mijn hoofd!

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.534
    14.048
    113
    Vrouw
    Bekkenpijn heb ik gelukkig niet.

Sammie, hoezo koos vriendloos? Kom je hier oorspronkelijk niet uit t dorp dan? Of merk je nu je ouder wordt pas wie je echte vrienden zijn?

Nuage, dank je wel, nu heb ik er ook trek in! Straks dus maar een cake open breken en eens zien of we nog ergens slagroom hebben. Want aan zulke behoeftes kan je niets anders dan er aan overgeven is mijn idee altijd. ;)

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik vind het nu meer weer voor waterijsjes!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hahaha sorry :p Maar ik sta nu eerst braaf te koken. Het is puur uit luiheid dat ik het nog niet op heb want we hebben het niet in huis hahaha maar ik ben zeker van plan manlief straks eropuit te sturen als hij wakker is (nachtdienstweek, bah zit ik veel alleen)

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @Cin,

Tja ik weet het ook niet, heb eigenlijk nooit vrienden gehad. Ben er ondertussen wel aangewend maar het is soms wel eenzaam.
    Ik ken wel aardig wat mensen, maar dat zijn meer kennissen. Echt vrienden, nee.
    M'n familie woont hier wel in de buurt maar die hebben ook hun eigen leven, kan moeilijk elke dag bij hen op de stoep staan. Maar daar heb ik wel heel goed contact mee.

Of het aan mij ligt? Misschien wel, ik weet het niet!

@Lekkere dingen,
    Ik krijg vooral rond een uur of 23.00 lekker trek!! Heb geen honger maar gewoon zin om lekker te eten haha. Niet echt goed voor de lijn;) dus probeer me altijd maar in te houden en te slapen.
    Maar doe mij nu maar appeltaart of suikerwafels of softijs met nootjes! :)

16. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sammie1: Ja ik kan een beetje de was maar dat is het dan. Baal er best van maar ja nog 3 maanden volhouden. Hopen dat het daarna wel over is.

@ Lekkere dingen, hier ook hoor, om niet teveel te snoepen maak ik elke dag een schaal vol fruit. Maar soms kan ik me echt niet mer inhouden.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Manlief is onderweg naar de winkel hoor :) hij haalt 2 soorten verse cake, slagroom, m&m's (voor erop hahaha) en ook nog kandijkoek want daar heb ik ook trek in.

Lijkt wel alsof mijn lijf nu pas doorheeft dat het zwanger is: vreetbuien en echt mega jankbuien om alles....

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    wat fijn dat elke man toch stiekem wel hetzelfde is.
    herken bij iedere man de kwaaltjes van de mijne hahah.
    maar die heeft het gisteren toch wel aardig goedgemaakt doordat we erachter zijn gekomen dat we muizen in de kelder hadden.
    hij heeft toen de hele kelder leeggetrokken schoongemaakt en alles netjes in kratten gezet.
    en ondertussen is er gisteren stiekem toch n hoop gedaan.
    gestofzugd heb ik vandaag zelf maar beneden en boven gedaan.
    daar had hij gisteren uiteindelijk vrij voor gekregen.

@babyshower nou die verwacht ik hier ook niet hoor ik ben ook een toos vriendloos hahaha nou ja heb 2 goede onverwaardelijke vriendinnen en de rest ja die wonen of ver weg of zijn gewone vrienden die je bellen als ze je nodig hebben en anders niet.

@lekkere trek die cake met slagroom heb ik ook gehad van die duocake hmmmm alleen toen ik hem uiteindelijk had vond ik hem niet meer lekker.
    ik krijg hier meestal rond 21 uur ongeveer weer trek en neem dan gewoon een boterham heb alle varianten n keer gehad.
    dagenlang/wekenlang of pindakaas of hagelslag noem maar op steeds periode met het een of ander, op dit moment is het weer oude kaas.
    verder echt snoepen doe ik niet meer en dat terwijl ik dat normaal wel deed.
    chocolade daar maak je me helemaal niet meer blij mee.
    al met al lekker vaag allemaal.

19. Maia

Maia Niet meer actief

@bekkenpijn: geen last van.
    Al ging ik vanmiddag wel weer even door m'n rug, daar heb ik wel snel last van, maar gelukkig is het dan ook weer snel weg. Heeft wel met m'n bekken te maken. Maar verder geen last, gelukkig maar want moet op m'n werk de hele dag staan en lopen dus... :)

@babyshower: verwacht ik hier ook niet, bij Fleur ook niet gehad. en ik heb ook niet zoveel vrienden hier in de buurt en de paar die ik heb wonen dus weer ver weg :)

@lekkere trek: ja heb ik ook last van, heb dus maar veel fruit en komkommers ingeslagen ;) dus als ik een bui heb pak ik maar daar iets van hihi

20. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Babyshower: die verwacht ik ook niet is niet echt gebruikelijk hier

@Bekkenpijn: meestal weinig last van, wel veel last van mijn onderrug de laatste, tijd, dat is altijd al een zwakke plek geweest voor mij

Deel Deze Pagina