kimmeding gefeliciteerd! leuk uitgerekend op mijn verjaardag hihi brondy ja zou het haast wel denken dat het nu goed is.. maar heb al zoveel meegemaakt. afgelopen oktober ook mooi donkere testen na iui.. en toen werden ze ineens lichter.. dus week na nod vmk.. ben dus beetje bang haha
Geen idee ik denk t wel. Zowel zh als vk denk ik.. Digi zegt niet zwanger maar streepjes test is net zo donker als gister dus denk te weinig urine.. Was klein plasje. Zondag weer een digi doen.. Upc heeft storing dus zit via foon..
@ Marieke Oké op die manier, ja dan kan ik mij goed voorstellen dat je dan onzekerder bent. Hmmm vreemd dat die zegt 'niet zwanger'. Anders met ochtend urine doen?! @ kimmeding Gefeliciteerd!!! En welkom
Nee ochtend urine werkt bij mij juist minder als avond haha dus denk dat ik vanavond nog een gewoon testje doe, kijken of die donkerder is als vanmorgen 10u
Hai meiden, Vandaag is mijn NOD als ik uitga van cyclus van 28 dagen. Dinsdag testte ik al positief met kv2v5 Daarna niet meer getest want de testen zijn op in huis. Is het normaal dat je na een positieve test nog steeds wil testen? Ik moest ook beetje huilen hoor. Ik las dat iemand anders dat ook had? Ik ben dus 19 okt 2012 uitgerekend. Net als Marieke hier. Net bij de dokter geweest die heeft me gewogen en bloedruk gemeten. En we hebben div. verloskundigen pratijken besproken die bij mij in de buurt zijn. Rond de 8e/9e week kan ik dus daar komen voor een afspraak. Ik vind het onwijs spannend of het allemaal wel blijft plakken en groeien in mijn buik! Maar laat ik maar van het goede uitgaan want anders ga ik echt stressen.
@ Marieke Gisteravond nog getest? @ barb Welkom! En gefeliciteerd natuurlijk! Haha ja ik was degene die een traantje moest laten Denk wel dat t normaal is dat je nog eens wilt testen, vooral als je voor je NOD getest hebt. Morgen ga ik nog een digitale er tegenaan gooien. Heb dan nog een k2v5 over, maar denk dat ik die netjes bewaar Over 4 weken kun je dus terecht? Ik ben trouwens niet bij de ha geweest, moet dat? Ik ben bij de vk waar wij heen gaan al eerder geweest, vorige maand voor een kinderwensspreekuur, dus ze kent ons al, hihi. Wij gaan over 3 weken naar de vk, dan ben ik 8 weken. En 2 weken later de 1e echo. Vind t ook al spannend worden. Trouwens volgens mij heb ik niet gezegd wanneer ik ben uitgerekend, oops. Nou dat is volgens de calculator 12 oktober
barb gefeliciteerd!!! het is heel normaal hoor dat je wilt blijven testen.. heb ik ook.. al is t soms niet verstandig, hcg kan nogal eens schommelen in t begin, dus dan kan t streepje soms wat lichter zijn.. dan raak je helemaal in de stress.. maar ik kan me je gevoel voorstellen brondy ik heb gister tegen 16u getest en verscheen gelukkig meteen een streepje, zelfs na 3 koppen thee haha. ben net thuis van t werk, vandaag nod dus straks toch maar even een testje doen hihi
@ Marieke Miss beval je wel 2 weken eerder of later Vriendin van mij is ook 2 weken eerder bevallen dan uitgerekende datum. Jullie nog weekend plannen?
hihi ach t maakt mij ook niet uit hoor! als het maar blijft plakken vind ik alles best! morgen gaan we naar mn schoonouders.. daar gaan we dan ook vertellen dat ik zwanger ben, normaal drink ik altijd een borreltje met mn schoonmoeder en rook ik een sigaretje mee, dat doe ik dus nu allemaal niet..dus dan weet ze toch al genoeg. verder vertellen wij het nog even aan niemand, dat willen we volhouden tot de verjaardag van mn vriend 15mrt.. dan zou ik zon 9 weken zwanger zijn.. of ik t vol houd weet ik niet..alleen mn 2 beste vriendinnen weten het dan haha. en zondag hebben we verjaardag van de kleine van onze vrienden. die word alweer 4. en dan te bedenken dat ik een jaar eerder gestopt ben met de pil haha..
Haha ja dan gaat t wel opvallen Scheelt ik rook niet en drink vrij weinig, dus daar zullen ze het niet aan merken. Maar moet wel oppassen met wat ik aantrek, zo gauw mijn buikje begint te groeien ben best slank van mijzelf, naja we zullen zien hoe snel t gaat groeien Ik heb t gisteren 1 van mijn beste vriendinnen vertelt want mocht t wel mis gaan dan kan ik tenminste bij iemand anders dan manlief terecht. Onze ouders en zusjes krijgen t na de 1e echo te weten en de rest van de vrienden/familie pas na 12 weken, is de bedoeling.
Leuk hoor! Weet je hoe je t wilt gaan vertellen? Wij gewoon op de verjaardag als er geproost word op mn vriend. 2 e x dat ik zwanger was hadden we t met de echo en een gedichtje in een lijstje met kerst gegeven. Week later ging t fout. Doe ik dus niet meer hahaha
Ik heb een leuk boekje gezien voor toekomstige opa & oma, staan echt leuke dingen in. Die willen wij aan hun geven, manlief dacht dan te zeggen dat hij een studieboek zoekt en dan aan komt zetten met t boekje. (voor zijn ouders dus) Voor mijn ouders weet ik nog niet. Mijn ouders willen eind september begin oktober op vakantie, dat gaat nu dus niet dus denk gewoon dat we zeggen dat dat niet zo verstandig is en dan iets geven met de uitgerekende datum ofzo..
Hallo, Ik mag me hier ook melden! Vanmorgen positief getest. 8 januari had ik mijn eerste dag van de laatste menstruatie. CB gaf 1-2 week zwanger aan. Maar gezien mijn cyclus weet ik niet precies wanneer ik uitgerekend ben, ergens half oktober in ieder geval! Vanavond meteen een verjaardag van schoonzusje, normaal drink ik altijd wel wat... We blijven daar slapen, dus gaan rijden is ook geen optie. Straks maar ff met manlief bespreken of we t nu al willen vertellen. Opzich vind ik het zelf wel ok als ze het al weten, mocht t mis gaan dan vertellen we dat sowieso wel. Jullie natuurlijk allemaal gefeliciteerd!!! Ik weet niet of ik t red om vaak een bericht te posten en alles altijd bij te lezen, maar ik zal m'n best doen!
krullebos welkom en gefeliciteerd! je kan altijd zeggen dat je aan de antibiotica zit ! ben je iig even mee gered!
Oke ben er weer.... Moest gisteren en vanmorgen werken dus geen zp voor mij. Na veel rekenen van mezelf kwam ik tot de conclussie dat internet niet klopt. 3 jan was mijn eerste dag van de laatste ongi. Mijn cyclus is om en nabij de 36 dagen. Dan kan je never 4 weken zwanger zijn want mijn cyclus duurd al 5 weken hahahaha. Ben dus gewoon eerder uitegerekend mits alles goed gaat dan he. Krullebos gefeliciteerd en welkom hier. En verder...vertellen...denk als de 9 weken echo goed is aan de opa's en oma's en op mijn werk met 12 weken ofzo.
eeh kimmeding.. mijn laatste ongi was ook 3 jan, en mijn cyclus was 39 dagen deze keer, vandaag nod. dus dan kan je wel degelijk 4 weken zwanger zijn.. zie mijn banner mijn eisprong was deze maand blijkbaar erg laat...
Haai Dames Als eerste iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik zal me ook eerst even netjes voorstellen, Ik ben Patricia en woon samen met mijn man en zoontje in amerika. Van de week een super positieve test in onze handen en zijn we 16 oktober uitgerekend!! Vind het allemaal net zo spannend als bij de eerste!