@Noorus: dat snap ik wel dat het onwerkelijk voelt. Bij mij ook wel een beetje al ben ik ondanks dat ik zo misselijk ben blij met de misselijkheid. Vorig jaar had ik dat ook wel, maar heel licht en weinig en toen zat het niet goed. Is geen garantie dat het nu wel goed gaat, maar dit voelt als mij eerste zwangerschap waar het goed ging dus tja.. @SuzieQ: veel plezier vandaag ik heb me toch een brakke nacht achter de rug. Was om half 5 wakker, moest naar het toilet, had een verstopte neus en wat keelpijn en omdat ik opgestaan was kwam de misselijkheid weer opzetten. Maar ja, so be it. @macdieet: ja dat was toen wel heel erg. Nu kan dat niet meer al zou ik het willen want het is niet zo gezond en moet nu gezond doen al is het maar voor Fleur nou ik ga een poging wagen brood door mijn keel te werken, heb daar nou absoluut geen trek in.
@ Maia Leuk he midden in de nacht je bed uit? Ik ga ook een poging doen om te ontbijten... hopen dat het vandaag wel goed gaat...
Oooh meiden, wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Ik ben met vlagen misselijk maar heb gewoon over zijn geheel weinig eetlust.... Was vandaag om 7u weer wakker. Jeuj... Hihi gelukkig om 8uur nog even in slaap gevallen. Wij hebben vanmiddag en vanavond een verjaardag, dus ook ik ben hier niet zoveel te vinden vandaag. Mag trouwens ook niet van vriendlief want lees veel te veel op internet en maak mezelf helemaal gek met onzekerheid, dus ik ga tot mijn 12 weken alleen maar dit topic lezen.... En ondertussen vertrouwen hebben dat het allemaal goed komt!
Goedemorgen! Allemaal een fijne dag vandaag! @vertellen; hier gelijk mijn moeder en mijn zus verteld. Van die 2 heb ik ook steun nodig mocht het weer mis gaan. Ook weet mijn beste vriendinnetje het. Was wel even slikken, want we hebben destijds tegelijk een miskraam gehad, dus vond het wel pittig om het haar te vertellen. Ze is gelukkig erg blij voor ons! Wel moeilijk, want haar miskraam was niet geplant maar wel erg gewenst! Ze wil nu heel graag verder proberen maar haar vriend wil nog niet (zijn nog niet zolang samen en zij heeft al zoon uit eerdere relatie). Schoonouders zien het vanzelf wel over een tijdje als mijn buik groeit . Heb niet zo'n goede band met ze (stiekem heb ik gewoon een hekel aan ze ).
goedemorgen dames, gisteren was ik zo moe in de avond dat ik niet mee kon kletsen met jullie. ben om 10 uur wakker geworden, ga nu ff lekker ontbijten. ik heb het zelf ook verteld aan me ouders en schoonouders rest komt na me echo wel
Veel misselijke dames hier zeg! Ik ben tot nu toe minder misselijk dan bij Jayden. Heb 1 keer moeten spugen. Daarna niet meer en dat spugen was ergens vorige week. Ik eet juist wat meer dan vorige zwangerschap, kan mij eerder doen verzetten om te eten. Heb soms wel raar gevoel in mijn buik, kan het niet echt omschrijven. Deze zwangerschap vind ik heeeeeel anders dan mijn vorige. Vorige was ik al vroeg misselijk volgens mij, wel wat meer energie en meer puisten. En was ik super snel geirriteerd. Nu heb ik even puisten gehad nu niet meer, niet zo misselijk dat ik moet spugen, lig om 9 uur vaak al te pitten op de bank, heb nu écht een afkeur voor wijn (lust het nu echt niet terwijl ik vorige zwangerschap wel luste (1 glaasje per week mocht zei vk). Ik ben best vrolijk en heb nauwelijks last van moodswings. Geef mij maar deze zwangerschap Ik denk nog steeds dat dit een meid wordt Ow ja en ik ben knetterdement!!! Was bij de vorige minder dement.
Oh wacht ik moet me hier aanmelden . Ik weet niet hoe ver ik zwanger ben want dit is de eerste cyclus na de bavlling van mijn dochtertje. Het enige wat ik weet is dat ik gister een vage streep op eenkruidvat test had en vandaag nu net niet eens met ochtendurine een duidelijk kruis kreeg op de clear blue test dus ik ben echt wel zwanger maar denk dat ik een laat ei heb gehad zit namelijk vandaag al op dag 35. Maargoed we zullen het zien bij de eerste afspraak bij de gyn hoe ver ik ben. Verder ik kan niet beloven dat ik vaak hier ben het zal met vlagen zijn. Xxx joyce
@sammie: nou dat is echt m'n favoriete bezigheid, zo vroeg m'n bed uit balen dat je ontbijt er weer uit is, bij mij is het er (met moeite) ingebleven. @welkom bas fijne dag allemaal vandaag. Ik zit nu op mijn werk maar nog maar 3 uurtjes gelukkig. Daarna ook weekend!
@meiden balen he de misselijkheid!! Hier vanochtend last van gehad en gelukkig snel over, maarja dat belooft dus wat! @danielle Balen dat e niet mee schrijft, maar ik snap het wel hoor. @maia Erg he s'nachts uit moeten... Enne werkse @Bas welkom en van harte gefeliciteerd! Mijn oudste heet Bas.. leuke naam..hihi @Sweet Hier nog geen afkeur van de wijn..ahah Heb wel moeite mee (niet dat ik verslaafd ben hoor!!) Maar tis altijd lekker bij het avond eten.. Vorige zw ook wijntje gedronken 1 x de week, maar wel vanaf 20 weken echo. @Charity Fijn dat je veel steun kan vinden en ik zelf zou het ook moeilijk vinden om zoiets te vertellen aan je vriendin. Kon vannacht niet in slaap komen(tewijl ik zo moe was) Echt de spanning om het mijn ouders bekend te maken..haha Om 11.00 heb ik de doos met veren aan mijn vader gegeven en hij zag de doos en zei "ja ja" ik ja.. Deed m open en mijn moeder begon gelijk te huilen en pa big smile op zijn gezicht.. Gelijk de vraag zit het nu wel goed en hoe ga je dat doen met je baan. Dat hebben we dan even uitgelegd en dat we volgende week de echo hebben... Waren gelijk gerust gesteld.. Even de doos met veren verhaal uitleggen. Mijn pa en ma zijn jong getrouwd (21jaar) vanwege een huis (om te kopen) Heel de fam dacht dat mama zwanger zou zijn, dus ze telde maar af en er kwam maar niks (ze waren niet bezig hoor) En na 2 jaar zei mijn oma van moeders kant.. Peet (zo heet hij) "al geef ik je een doos met veren een mus kan je er niet van maken" Dus toen mijn moeder zwanger was na 3 maanden, kwam mijn vader de doos met veren brengen naar mijn oma. Mijn oma wist dat het dus raak was..haha En toen na 9 maanden kwam ik.. Dus ik wilde dit als symbool aan hun geven.. Ga straks lekker filmpje kijken als kids op bed liggen... En nu maar hopen dat schoonouders het positief opvatten morgen..??
Ik schrijf hier wel mee hoor, alleen de rest van het forum blijft even verboden terrein! Wat een originele manier om je ouders te laten weten dat je zwanger bent!!! Fijn dat ze zo hebben gereageerd!!!
bloedverlies hier. Wel wat steken maar niet overdreven. Had het bij vorige zwangerschap ook maar hoop dat er niks is. Voel me best kut!!!!!
Heej meiden! Hoe is het hier met iedereen?! @ Balleke, wat een leuk verhaal over die veren! @ Suzieq, nog geslaagd voor je digitale piano?! @ Maia, hoe voel je je vandaag?! @ Sammie, bah joh! Hoop dat je nog wat anders hebt kunnen eten, anders wordt je ook zo flauw! @ Danielle, ik weet niet of ik dat gister al zei, maar het stelt mij gerust dat ik geen directe invloed heb op de gezondheid van ons frummeltje. Als hij/zij over 8 maanden ter wereld moet komen, gebeurd dat. Zo niet, dan zal daar een reden voor zijn @ Charity, jammer dat de vriend van je vriendin nog niet wil. Ik heb het ook alleen een vriendin verteld die zelf ook probeert zwanger te worden. Zij zit nu in haar 4e cyclus en is ongesteld geworden. Zegt zelf dat als het binnen 2 maanden niet lukt ze naar de HA gaan. Ik denk dan; meid geef het een kans Ze is nog hartstikke jong. Maar ja, misschien heb ik dan makkelijk praten omdat het wel snel raak was hier?! @ Ilayda, voel je je vandaag wat beter? @ Bas, welkom! @ Sweetchocolate, meis wat schrikken! Veel?!!? Anders ever VK of HA bellen!? Hier hele onrustige nacht gehad (vriend sliep ook niet thuis). Vanochtend om 7 uur begonnen met werken (eerste dienst sinds ik weet van zwangerschap). Voelde wel raar. Nu wel moe, dus lekker op de bank. Vriend gaat zo koken
ik voel me belabberd. Ben vanochtend ook bijna met m'n dochter in m'n armen van de trap gevallen dus ben een beetje door m'n rug gegaan en dat in combinatie met niet veel slaap, beetje verkouden en giga misselijk.. geen succes. maar ach.. @noorus: dus ook al zo'n onrustige nacht, pff. Hopelijk slapen we vannacht beter. ik ben inmiddels klaar met werken, getsie wat een rotdag, ben blij dat ik thuis ben.
Vanmiddag toen ik het schreef was het wel erg (of lijkt dat in onderbroek erger?) in maandverband zit ook bloed maar niet veel. Wat is dit joh?! Echt heel irritant. Zal denk ik niks zijn. Verlies geen stolsels en heb geen kramp meer. @ Maia kijk je wel uit?! Meer zout eten, verspreid over de dag eten en meer drinken. Kreeg die tips van hier en ben al paar dagen niet duizelig geweest. En volgens mij zijn dat dezelfde tips die je krijgt als je misselijk bent. Beterschap
@ Maia, klinkt niet lekker meis. Voorzichtig aan doen hoor! @ Sweetchocolate, gewoon in de gaten houden maar hoeft echt helemaal niks te betekenen hoor! Wat voor tips heb je voor zoutig eten dan?!