Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @ Sweetchocolate Pff dat is idd effe schrikken meid! Hoop dat het niks voorsteld en dat innesteling is.

@Maia En hopelijk slaap je vannacht beter en hopelijk fijne avond.

@noorus Lekker dat je vriend kookt.. Hie staat de man ook in de keuken..haha.

Vanavond lekker bank hangen en internetten (mp kijken voor de nieuwe telg) haha kan het gewoon niet laten om effe te spieken op mp. Baal er van dat het nog zolang wachten is om dingen aan te schaffen. Manlief is al naar een andere auto aan het kijken..haha Hoop dat het snel voorbij is die 10/12 weken..:) Hebben jullie dat ook??

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Noorus Gezouten pinda's, zoute drop, meer zout in eten, ontbijtspek eten;)

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Gelukkig ging het vanmiddag beter, zelf wat gegeten en nu net lekker boerenkool ;)

Weten jullie trouwens als je de echo krijgt of je dan foto's mee krijgt naar huis? Of is het een soort van filmpje die ze maken? Zou je daar dan een foto van mogen maken?
    Het lijkt ons eigenlijk wel leuk om dan een foto in een envelop te doen en dan te geven aan mn ouders en schoonouders.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@sc: thanks, maar kwam door m'n broek, niet zozeer door duizeligheid. Al zal dat meegeholpen hebben. Maar meer zout eten is idd wel een goede.

sterkte met het bloedverlies, hopelijk valt het echt mee.

@Sammie: tuurlijk krijg je foto's mee. Ik heb van mijn termijnecho van Fleur denk ik een stuk of 5 foto's liggen. Wel op van dat gladde dunne papier, dus ik heb ze toen wel ingescand zodat ze ook op m'n laptop staan.

5. sweetchocolate

@ Sammi je krijgt de foto's gewoon mee hoor. Het is jullie kindje, niet die van hun;) Ze maken geen filmpje. Wel als je een 3d echo laat maken. Althans correct me if I'm wrong. Heb zelf geen filmpje maar toen mijn oom en extante zwanger waren in 2001 kregen wij een filmpje te zien. En mijn ex zijn tante kreeg ook een filmpje al was dat trouwens wel in Turkije.

6. sweetchocolate

@ Maia moet lachen om je banner. Die tekst die erbij staat "I have more brain cells than Paris Hilton" lol

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oke, leuk dat je echt foto's mee krijgt!
    Heb er al helemaal zin in :D
    Ben zo benieuwd, en de eerste keer lijkt me heel bijzonder om te zien. En te beseffen dat dat in je buik zit haha

8. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @sweet chocolate: Balen van de bloeding, maar hoeft weinig te betekenen, even afwachten..meer kun je helaas niet doen

@Noorus: ik heb inderdaad een nieuwe piano gekocht, hij word over 2 weken bezorgd :D dus dat duut helaas nog even

Hier nog steeds onzeker, of het allemaal wel goed gaat

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ SuzieQ
    Ik ben ook onzeker, vaak buikpijn waarvan ik me afvraag of dat goed is.
    Maar probeer er maar niet te veel over na te denken, anders wordt het helemaal ondragelijk tot de eerste echo.

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Whahaha Iemand die ik ken is ook zwanger.. Super toevallig, ant met de eerste zwangerschap waren we ook te gelijk, en dat wisten we niet eens..:) En nu weer.. Leuk..:)

11. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen!

Ik heb 23 januari positief getest, 7 februari mijn eerste gyne bezoek gehad. Daar bleek ik 5 weken ver te zijn. Volgende echo is voor 28 februari, eens benieuwd of ik dan effectief 8 weken ben, maar momenteel ben ik dus ook uitgerekend voor begin oktober :)
    Momenteel dus 6w+4d. Misselijkheid heb ik gelukkig al wat onder controle, ik slaap alleen ongelofelijk veel voor mijn doen. Normaal kom ik met 6 uur rond, als ik langer dan 8 slaap wordt ik mottig, tegenwoordig heb ik 9 uur slaap nodig :p

Als we de 28ste een hartje zien kloppen gaan we het ook aan de grote klok hangen :)

12. Maia

Maia Niet meer actief

@SC: haha ja ik moet er ook om lachen, daarom heb ik deze ook gekozen ;)

@suzieQ: :) leuke aankoop een piano.

@syrse: welkom!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Sweetchocolate, maar teveel zout is ook niet goed toch?! Daardoor hou je (nog meer) vocht vast…

@ Sammie, fijn dat je weer wat gegeten hebt! Wanneer heb jij echo?! Kan je zolang wachten met niet vertellen denk je?!

@ Suzieq, gaaf joh! Hier ook onzeker hoor, maar hoort erbij toch... Je hebt geen invloed meis, dus probeer zoveel mogelijk te genieten… Als je dat niet doet blijft het onzeker tot eerste echo zoals Sammie zei, maar ook daarna nog…

@ Balleke, wat leuk! :)

@ Syrse, welkom!

@ Maia, heeft ie banner altijd zulke grappige teksten?!! :D

Hier zo all you need is love kijken, daarna lekker naar bed denk ik (hopelijk slaap ik vannacht wat beter…)

Vriendlief en ik geloven het nog steeds niet eigenlijk (hij nog minder dan ik), dus dinsdag ga ik weer een testje wagen… :)

14. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @syrse spannend meis.. En van harte gefeliciteerd

15. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Waarom zijn er zoveel verschillende topics over oktober mama's?? Raak de weg een beetje kwijt ;)
    Maar wil natuurlijk wel veeeel lezen, en ervaringen delen met anderen...dus moet deze ook maar gaan volgen :D

16. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :)

Hoezo veel oktober topics? Ik vond eigenlijk alleen maar de buikjes waar ik nog niet aan kan meedoen, en het eind oktober topic waar ik niet in pas. Heb ik er dan nog gemist?

17. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Ik dacht dat ik het hier al aan het volgen was, maar kon mijn post niet terugvinden. Maar er is ook nog een oktobers 2012 (met de s dus achter Oktober)
    En heb er eentje gevonden voor eerste kindjes in oktober. Maar die zit bij Clubs.

Is er zelfs al eentje voor buikfoto's oktober? Zo snel al? Ik ga zoeken! :D

18. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @ balleke wat leuk! Ik zou eigenlijk samen met een vriendin van mij zwanger worden teglijk hadden we grappend bedacht. Ik was al meer dan een jaar bezig en bij haar in 1 keer, was bij haar vorige 2 kindjes ook in 1 keer raak. Maar nu is het mis gegaan bij haar en nou ben ik eindelijk zwanger....

@Sammie: Ik word juist onzeker als ik geen krampjes meer voel, vandaag voel ik weinig sinds ik heb geslapen vanmiddag...
    Ik probeer me er ook niet al te druk over te maken, maar dat is wel erg lastig.

19. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jah, en er staan al super veel buikjes in! Ik heb nog niet eens een foto, mijn buikje lijkt nog net hetzelfde :p Of misschien zie ik het gewoon niet. Eens vragen aan de man als hij volgende week terugkomt, hihi.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Liesblits, gewoon daar lezen waar je je het lekkerst voelt en de meeste aansluiting vind toch?! :) Gefeliciteerd trouwens nog! :D Hoe voel je je?!

@ Syrse, waar staat dat buikjestopic dan?!

Deel Deze Pagina