Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Pfft net plots iets bloedverlies op de wc, moet naar het ziekenhuis komen. Breng ik mijn zoontje even bij de achterbuurvrouw beginnen daar plots weeen. we zullen zien!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Oei Cin,

Veel succes!! Duimen draaien!!

@ Patty, dat is niet zo mooi! Hopelijk helpt de fysio wat. En die floradix, die krijg ik écht niet weg haha. Hier ook de limo.

@ Aantal kids,
    Een groot gezin heeft me altijd wel wat geleken (4-5) maar nu eerst maar eens dit kindje op de wereld zetten, en kijken hoe de toekomst gaat lopen.
    Financieel, werk, woning e.d..
    Het zou zomaar kunnen dat het bij dit kind blijft. Of over een aantal jaar misschien dat we er dan weer voor gaan. Ik wil m'n kind(eren) wel een toekomst kunnen bieden. We gaan het wel zien!

Zo ben de verzekeringen aan het uitzoeken, ook heel leuk haha
    Heb de auto al overgezet, pff wat een gedoe allemaal..

3. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Succes Cin85.

Floradix gebruik ik in tabletvorm, dus neem het gewoon met een glaasje water in. Die flessen zie ik ook niet zo zitten.

En aantal kids, mijn vriend heeft er 2 die zijn er elk weekend. Het is alleen maar een weekend maar soms best zwaar hoor. van 3 en bijna 5 jaar.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje Cin hou je ons op de hoogte?! Als het kan natuurlijk.

Hier willen we graag 2 kinderen en na de bevalling gaan we ook meteen proberen. Hoewel ik daar wel tegenop kijk hoor weer zwanger zijn... Maar we hebben 5 jaar gedaan over zwanger worden en ik word er niet jonger op dus meteen doorgaan dan hebben we nog 5 jaar voor een tweede. Daarna vind ik mezelf te oud worden.

5. Maia

Maia Niet meer actief

@cin: succes! hou je ons op de hoogte voor zover dat kan natuurlij?

@aantal kindjes: dit is onze laatste. we hebben erg getwijfeld of we überhaupt wel voor een tweede zouden gaan, helemaal toen ik vorig jaar een mk kreeg, maar alleen is ook maar alleen en dus zijn we toch voor een tweede gegaan. Maar een derde gaat er wat ons allebei betreft niet meer komen.

6. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cin: Schrikken seg, succes! *duimt*

@Sammie: waarom moet je je verzekeringen aanpassen dan?

@Eekje: ik snap je volledig, wou al niet te voet naar het centrum daarjuist ;)

@aantal kindjes: wij dachten vroeger dus 3 of 2. We gaan na deze spruit sowieso een jaar wachten voor we opnieuw beginnen. Ik wil mijn lichaam tijd geven om te herstellen, en ze te snel na elkaar krijgen zie ik ook niet zitten. Maar ik heb nog wel wat tijd :) Dus als het na dat jaar niet meteen lukt is het geen ramp.
    Ben er nog wel niet helemaal uit wat we dan als anticonceptie gaan gebruiken... eens we gedaan hebben met kindjes wil ik me gerust laten knippen, maar ondertussen wil ik liever geen hormonen meer in mijn lijf.

7. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hoi dames,

Zo cin suc6.

De echo was goed volgens de mevr. die hem nam hij zit nog wel boven het gemiddelde maar wel alles in proporsie.
    Nu belde me VK dat ze toch een afspraak heeft gemaakt voor een 3e groei-echo maar dan in het z'huis...... :S Dus ja we zien het wel.

Zal volgende week donderdag bij de controle nog eens na vraag doen waarom ze graag een 3e echo wilt.

@ aaltal kinderen
    Wij dachten altijd aan 3 kinderen maar ja of het er ooit van komt..
    Eerst deze maar eens... ;)

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kima; als alles in verhouding is, waarom is het dan zo erg als hij een beetje zwaarder is? :( Lijkt me gek... nu ja, beter eens te veel dan eens te weinig zeker?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Omdat een kindje dat te zwaar is complicaties met zich meebrengt. Dus dat moeten ze goed in de gaten houden.

Zit hij boven de middellijn of echt helemaal buiten de bovenste lijn? En hoe zwaar werd hij nu dan geschat? Ik denk dat het heel goed is dat je nog een groei echo krijgt. Hier kreeg ik er ook standaard nog eentje met 36 weken. Ondertussen zijn dat er nog veel meer geworden maar als ik geen diabetes had gehad was die van 36 weken de laatste geweest.

10. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Cin: das schrikken! Succes!

Fietsen is gelukkig wel goed gegaan.

11. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Ik heb geen idee waar ze nou precies naar kijken of op letten maar moet volgende week donderdag op controle bij VK dus ga ze eens even aan de tand voelen ;)

Ik heb Cin85 een berichtje gestuurd hoe het met haar ging en dat we allemaal met haar mee leven. (ik ben haar buddy)

Het volgende kreeg ik terug:

Hey, ik kom toevallig net weer thuis. Heb een mega blaasontsteking en daardoor ook weeën. Bloedverlies komt waarschijnlijk ook van de blaasontsteking, zit nu aan de antibiotica. Bedankt voor je berichtje en je mag ook iedereen op het forum bedankten! gr Cin.

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    O wat naar voor Cin!
    Hopelijk gaat het snel beter met je, dikke digi knuf!

@ syrse,
    ik dacht ik ga die overbroekjes maar bestellen en toen bleek dat als je vandaag bij hen besteld en deze code: DD2012 gebruikt je een luier, een Easyfit of als je dat aangeeft een Teenyfit cadeau krijgt. Vanwege duurzame dinsdag. Misschien heb je er wat aan!;)
    Kaatje Katoen, de andere luier

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Meiden bedankt voor alle steun! Zoals jullie van Kima kunnen lezen heb ik dus een of andere mega blaasonsteking en daardoor de klachten. Vreemd genoeg, of juist gelukkig, heb ik verder helemaal geen klachten van blaasonsteking.
    Momenteel heb ik ongeveer 2 harde pijnlijke buiken per half uur, dus dat is gelukkig nog wel te overzien.

Toen ik mijn zoontje weg ging brengen had ik plots weeen om de 3 min en toen we eventjes spullen aan het pakken waren voor in het ziekenhuis (vluchtkoffer enzo), schoot ik in een weeenstorm. De weeen duurde toen 1.5 minuut, dan had ik 30 sec iets minder last maar nog wel een harde pijnlijke buik en erna schoten de volgende wee er weer in.
    Pfft ben blij dat het nu dus aardig is afgezakt.

Manlief is nu eten aan het halen want we zouden uit eten gaan maarja dat is nu ook niet meer zo handig. ;) Hoop dat hij snel terug is want ik heb honger!

14. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Cin, heftig! Ik dacht eventjes dat je echt met een baby naar huis ging komen.
    Moet je het nu extra in de gaten houden?
    Laat je nog maar goed in de watten leggen :)

@sammie: bedankt voor de tip, maar het geld is nu eventjes echt op ;) Eerst de newborn luiers proberen, ik wil 100% zeker zijn dat het ons ding is voor ik de volgende aankoop doe.

15. Maia

Maia Niet meer actief

@cin: pfff, heftig hoor. fijn dat je weer thuis bent.

@kima: inderdaad, wat waren de percentages? de mijne zit overal over de 80% heen, maar ik krijg geen extra echo's meer (maar ik moet sowieso doordat Fleur groot was en dat idd complicaties gaf in het ziekenhuis bevallen) dus best kans dat ze het daarom in de gaten willen houden.

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Heej Cin... Heb jij weer hè... En is het van een blaasontsteking. Lastig. Hopelijk slaat de medicatie snel aan... Sterkte en beterschap.

Reageer later verder, ben zoooo moe nu. Morgen hele dag zhs. Allerlei afspraken en ook weer een groeiecho... Ben zoo benieuwd!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@hadassa: succes met alle afspraken.

hier: brakke nacht gehad, had constant kramp in mijn kuiten, echt heel vervelend. verder vandaag lekker dagje vrij, net Fleur naar kdv gebracht en verder hoef ik niks :) weet nog niet wat ik ga doen, misschien even het dorp in vanmiddag ofzo enz.

18. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hadassa: succes met al die controles!

@Cin: hoe gaat het nu met je?

@Maia: eet je genoeg kalium? Of anders een lekker warm bad, of een beenmassage scoren?

Hier heeft manlief zijn tante deze morgen de strijk komen pikken :) vind het wel lief. En ze gaat straks langs de biowinkel, en vroeg of we iets nodig hadden. In het foldertje staan ook bio luiers, denk dat ik een pak ga laten meepakken. Dan hebben we reserve staan voor als het misgaat, of we gaan op stap, of een babysit is helemaal in de war :p En dienen die eco cheques van manlief zijn werk eindelijk eens ergens voor, haha :D
    Sammie, gaan jullie wegwerp gebruiken bij uitstapjes, of gewoon een waterdichte linnenzak meenemen?

Nu even snel langs het ziekenhuis, man zijn oma bezoeken.

Morgen werken, heb er zin in :) Zit al genoeg op mijn luie kont :p
    Fijne dag allemaal!

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Hadassa,
    Succes in het ziekenhuis!!

@ Syrse, ik denk dat we wel een pakje wegwerp in huis zetten, je schijnt ze ook vaak als kraamcadeau te krijgen?! We gaan wel zien hoe het gaat lopen, de super is hier dichtbij dus als het niet gaat zijn we zo voorzien ;)

@ Maia, vervelend van de kramp! Geniet van je vrije dagje :)

Zo het is de bedoeling om vanaaf naar de ikea te gaan om de laatste dingen te kopen, maar als ik er aan denk dan wordt ik al moe. Ben zo moe de laatste tijd! Was vandaag ook pas om half 11 wakker..

Maar goed, nog heel even doorbuffelen deze week en dan is het allemaal klaar. Dan kunnen we weer relaxen, en wachten..

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Hadassa, haha ja heb ik weer! Kennelijk dacht mn buik van hee Hadassa moet misschien ook eerder bevallen, dat wil ik voor zijn! ;)
    Succes straks in het ziekenhuis, hoop dat het een keertje mee mag vallen voor je!

Maia, die krampen had ik van het weekend, vreselijk pijnlijk en irritant! Wat bij mij helpt is een oud truckje, eet een banaan voor het slapen gaan. Daar zitten stofjes in die de krampen tegen gaan. Heb nu ook geen last meer gehad.

Sammie, heerlijk toch uitslapen?! Zou ook wel willen maar naast ons zijn ze aan het heien. Veel plezier in de ikea alvast!

Qua weeen gaat het hier goed, heb momenteel 2 a 3 harde pijnlijke buiken per uur. Heb wel sinds vannacht constant een zeurende onderbuiks buikpijn, maar dat is mijn blaas. Voel me verder niet helemaal fit, ga zo proberen te slapen ondanks het feit dat ik mn bed uitgedreund zal worden door die heipalen. Heb het ook bloedheet en mn man vond mij net ook warm aanvoelen dus straks ook maar even koorts opmeten.
    Ben vanmorgen gebeld door de internist, mijn ijzerwaardes zijn wat gestegen! De pillen doen dus toch hun werk en ik hoef geen ijzerinfuus. :D Dus daar ben ik weer blij mee.

Deel Deze Pagina