Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Iedereen goede morgen. Vandaag wilde ik cb test doen of mijn hcg stijgt.. (Het is een digitale) Is de test mislukt..pff heb ik weer..:(

@Sweet Leuk dagje dierentuin.. Heel veel plezier.

@Maia Heel veel plezier met het nieuws bekend maken. Hoe ga je het doen?

@Collo003 Wat leuk.. Van harte gefeliciteerd en welkom
    Ik heb twee jongens die 1 jaar schelen..;)

Vandaag super zenuwachtig om het schoonouders te vertellen. Ik hoop zoooow op leuke reactie.

2. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Goedemorgen allemaal!
    Het niet meer kunnen uitslapen hoort er ook bij? Ben nl standaard rond 8 uur wakker :-s veeeel te vroeg!

@sweetchocolate, het gaat ff lastig zijn idd maar wil er toch een zo leuk mogelijke zwangerschap van maken. Het is tenslotte mijn eerste :)
    Heb besloten me niet meer druk te gaan maken om de vader, eerst voor mezekf en kleintje zorgen.

Vandaag staat hier schaatsen op het programma. Gezellig samen met vrienden en de kids, daarna een pannenkoekenlunch in het pannenkoekenschip.
    Weet niet hoe ik het zal vinden op de schaats, mijn overbezorgde moeder vond het in ieder geval geen goede actie. Jullie??

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Balleke kan je begrijpen. Succes en sterkte tegelijk dan zou ik zeggen;) Zonde zeg van die test. Hoe gaan jullie het je schoonouders vertellen?

@ cola tegen misselijkheid thanks voor de tip! Hier werkt aanmaaklimonade wel maar duurt tijdje voordat misselijkheid over gaat. Misschien dat cola sneller effect heeft?

@ Liesblits groot gelijk dat je eerst aan jullie zelf denkt. Over schaatsen, ik heb toen ik net positief getest had op schaatsen gestaan. Doodeng! Terwijl ik wel goed kan schaatsen en nooit val. Ik doe het niet meer, vind het nu eng. Raar eigenlijk he? Veel plezier!!!:) Sommige gaan zelfs zwanger skieen! Dat zal ik helemaaaaaaaal niet doen. Dan is schaatsen nog "onschuldig";)

4. Maia

Maia Niet meer actief

@lies: als jij je er goed bij voelt, prima. Ik zou ook heel graag willen schaatsen hoor, ik weet dat ik niet val dus waarom dan niet toch? Nu kan het nog, straks heb je een buik die in de weg zit enzovoorts...

5. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Skien kan ik dan weer niet, en zou daar nu ook zeker niet mee durven te beginnen. Het is hier gezinsochtend, dus niet veel snelle schaatsers, wel veel rondslingerende kids natuurlijk. Ik ga het proberen en kijken hoe eng ik het vind, kan ik altijd nog weer stoppen :) En gewoon niet vallen haha!

6. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Helaas heb je het vallen nauwelijks zelf in de hand;) Ga je op een kunstijsbaan dan? Want natuurijs is hier in omgeving Utrecht niet te vinden;)

7. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Hahaha! Woon in het hoge koude Noorden, Groningen ;) wel natuurijs,, maar en heeeel dun laagje, dus maar lekker naar de kunstijsbaan :)

8. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @ misselijkheid: Ik voelde vanochtend de misselijkheid weer opkomen en zo snel mogelijk een broodje gegeten en dat helpt, misselijkheid word bij mij veroorzaakt door een 'te' lege maag.
    Wat verder ook goed schijnt te helpen is munt, tijdens mijn vorige kortdurende zwangerscap hielp mutthee wel goed, in ieder geval tegen lichte misselijkheid. Ik was toen nog niet zo misselijk als nu

Vannochtend nog een nieuwe test gedaan en echt een knaltest, nou was de vorige ook al heel duidelijk, maar bij deze ontstond de teststreep zelfs eerder dan de controle streep en is ook nog iets donkerder dan de controle streep :D

9. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @ schaatsen: Het schijnt allemaal geen probleem te zijn en je gewoon te kunnen doen, de baby zou ook beschermd moeten zijn tegen vallen. Nu denk ik dat schaatsen gewoon moet kunnen, maar skieen zou ik echt nooit doen. Ik rijd zelf paard maar daar ben ik nu mee gestopt, ik vind het een te groot risico dat ik eraf val. Bovendien als ik eraf val en het gaat mis zou ik het mezelf nooit vergeven :$

10. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @sweetchocolate, ik bedacht me opeens dat ik gisteren over een bloeding had gelezen bij je, hoe is het nu met je???

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen Dames!

Ik kom me ook weer melden. Iedereen die nieuw is en hier mee leest: welkom!

@suzieq fijn van je knaltest! Doe je goed! Ik doe dinsdag weer een test als MvM langs komt.

@Sc hoe is het nu na je bloeden? Is het gestopt? Hoe viel je je?

@geslacht, ik neig naar een meisje.... En dat vind uk raar want heb altijd geroepen dat ik wilde dat mijn 1e een jongen was. (De zogenoemde oudere broer voor zijn kleine zusje).

@namen ik vond 1 naam altijd ontzettend mooi, tot me nichtje 2 jaar geleden de 2e kreeg en hem zo noemde..... Dus ja, die naam valt af.

Oh, ik bedacht me net iets heel fijnsnipperen. Vorige week duurde het nog 4 weken tot de 1e echo, nu nog maar 3. Gaat toch wel hard... Als zou ik het het liefste vandaag willen!

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hallo dames,

mag ik me hier ook aanmelden?
    ik heb gisteren middag getest en ben zwanger :D
    ik schat dat ik rond 28 oktober ben uitgerekend maar ik weet het niet precies omdat ik nog niet ongi was geworden na stoppen van de pil.. kan dus makkelijk nog vooruit of teruggezet worden ;)

maar voor nu voel ik me een oktober 2012 mama haha

13. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Gefeliciteerd Stampvamp!!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd dat het zo lekker snel is na het stoppen met je anti conceptie!

15. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Zie dat er nog een oktober mama club is.

Mag ik mee komen schrijven?

Ben 22 oktober uitgerekend van mijn 2e kindje

Groetjes girafje

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!

Wat is er weer veel geschreven. Ik was vrijdag helemaal niet lekker, voelde me ontzettend moe, huilbui etc. Ben toen even op bed gaan liggen. Had ook helemaal geen eetlust meer.

Gisteren dacht ik dat ik wat roze slijm zag, dus was in paniek. Volgens mijn vriend lag het echter aan de lichtinval op de wc. Daarna niets meer gehad. Ik probeer dus ook maar wat minder op zp te komen, want ik maak mezelf gek! Uiteraard blijf ik wel hier meelezen en schrijven.

Gistermiddag aan mijn moeder verteld, dat was wel heel leuk, ze was helemaal verbaasd en blij. Ook nog verteld over het roze enzo, en ze vertelde mij dat ze tijdens de zwangerschap van mijn broer zelfs rood bloed en een stolsel had verloren, en dat ze toen dachten dat het voorbij was. Maar dat is uiteindelijk ook helemaal goed gegaan.

Tegen de avond was de ochtenmisselijkheid voorbij, kon de hele dag bijna niets eten, maar 's avonds gelukkig wat lasagna op.

Op dit moment voel ik me wat beter. Ik las van veel meiden dat ze zo vroeg wakker zijn, dat heb ik ook! Kan niet meer uitslapen terwijl ik normaal gerust tot de middag op bed kon liggen. (in het weekend dan)

We gaan zo weg naar een verjaardag, we rijden mee met de ouders van mijn vriend en gaan het dan ook aan hun vertellen.

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff n teken van leven...

Alle nieuwe dames welkom!!

Stampvamp, Hai!!:D Zat al op je te wachten :p

Lees alles, maar damn wat gaan jullie hard!!!
    Kom snel weer lekker beppen;)

*gaat nu snel weer verder*

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden, mijn vriend wil het pas vertellen rond 12 weken pfff ik houd het niet vol. Ik wil het zo graag vertellen. Maar laatst vroeg hij ineens aan mij en wanneer gaan we het ongeveer vertellen? Dus misschien is hij weer een beetje aan het terug krabbelen haha.

Het lastige is, wanneer ik 12 weken ben ga ik die dag voor 12 dagen naar Amerika. Dus ik moet wel in de week ervoor familie vrienden en werk inlichten. Want ben bang voor Facebook taffarelen. Ik heb namelijk collega's ook op FB. Dus voor ik naar Amerika ben wil ik het verteld hebben. Lijkt dat een handig idee? Dan heb ik toch al wel een echo gehad?? Ik mag namelijk met 6 weken pas contact opnemen met verloskundigen praktijk.

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, mag ik mij ook aanmelden en gezellig meeschrijven?
    We testen al vroeg positief maar vrijdag was het zover de digi test op mijn NOD en het was eindelijk raak na 9 maanden!

Deel Deze Pagina