Succes Hadassa!!! Nuage, balen seg Heb je deze nacht iets beter kunnen slapen? Vandaag 38 weken hier... goed, het mag dus gedaan gaan zijn, toch?
@ Hadassa, Veel sterkte en succes vandaag!! @ Syrse, Ja helemaal met je eens! Vandaag is een goeie dag toch? @ Nuage, Nog ff volhouden meis, en idd gewoon aangeven misschien kunnen ze iets doen. De eerste 2 cakes heb ik gebakken, nu verder. Dat ruikt wel super lekker hoor!!
Nuage, sterkte in het ziekenhuis! Baileyy, wat een leuk kamertje! Heel rustgevend en leuk die schapenknuffeltjes! Hadassa, vandaag dus de operatie! Ik zal aan je denken, hopelijk verloopt deze voorspoedig. Syrse en Sammie, ja met 38 weken mag het wel he. Maar het kan natuurlijk ook nog wat langer duren. Probeer jezelf bezig te houden anders ga je zo zitten wachten. Vraagje: ik moet het bed binnenkort op kratten gaan zetten (klossen past bij ons niet) maar ga je die gewoon bij een supermarkt lenen ofzo??
@ Aislyn, Ik heb vroeger bij de supermarkt gewerkt en er kwamen idd wel eens mensen langs voor lege kratten. Waarsch. moet je dan het statiegeld betalen ofzo. Gewoon vragen bij de servicebalie! En idd ik ga ook niet zitten wachten, ik probeer wel elke dag iets leuks te doen
@bezig houden, ja ik probeer wel, maar manlief werkt vandaag en morgen, dan kan ik niet echt de deur uit, dus is het lezen, TV kijken... ik merk van mezelf dat ik expres niet heel mijn to do lijstje afwerk, precies of niks doen is makkelijker als er nog iets in het vooruitzicht ligt dat ik kan doen Vandaag misschien toch maar eens afwerken. Ach, zondag monitor, maandag avond bezoek, en dan zijn we alweer een half weekje verder.
Dank allemaal. Ben net thuis en ga nu slapen. Ingreep was beter te doen als vorige keer. Verdoving werkt nu nog goed, ben alleen knap moe. Wel goed geslapen vannacht gelukkig....
@hadassa: rust lekker uit! hier een rustig dagje, vanochtend lekker op de bank geploft met een dvd, toen even rondje dorp, net verjaardagstraktaties voor Fleur gemaakt al voor een deel en nu weer even niks
@Aislyn dankjewel. Ja t begin van het kamertje is er Kratten lenen bij een supermarkt weet ik niet hoor. Ik hoor vaak dat mensen de bierkratjes opsparen, of lenen in de omgeving. Maar idd wat Sammie zegt kan misschien ook wel, gewoon vragen dan. @Hadassa fijn dat je weer thuis bent! Lekker uitrusten nu meid!
Die kratten waren bij ons in ieder geval geen probleem, kwestie van service he Anders moet je mannetje nog ff flink doordrinken Hier weer de hele dag menstruatiebuikpijn en ook echt van onder zeg maar. T rommelt dus lekker door.
zo ben ik ook weer even. denk dat ik grieperig begin te worden, hoop niet dat het doorzet, maar aan de andere kant, liever nu dan over een maand. Ga zo Fleur weer ophalen van het kdv, lekker dit soort dagen
Eventjes ego, zit hier te janken als een klein kind... heb net een hele ruzie gehad over chat met de peter van ons kindje... pfff. Hij en zijn vriendin zijn nu een jaar met IVF bezig, en zijn zo langzamerhand de hoop aan het verliezen. Nu probeer ik al heel de zwangerschap niet als een idioot te lopen vertellen over de zwangerschap als zij erbij zijn, hou alle echos en updates ook van facebook, er zijn mensen die er verdekke gisteren pas achterkwamen dat ik zwanger was, dus we zeggen echt weinig... maar hoe dichter bij de datum hoe vaker ik van hem een 'zaag niet, je bent tenminste zwanger' krijg. En ik snap het wel, heus wel, maar elke keer als ik ze tegenwoordig zie ligt hun bakkes tot op de grond. Ja kijk, ik kan een buik niet echt meer verstoppen... en hoe moet dat dan eens de kleine er is? En ondertussen horen we dus nog stééds niets van mijn man zijn moeder. Die heeft op 8 weken een mailtje gestuurt dat ze niets meer met ons te maken wil hebben. Dat krijgt dan haar eerste kleinkind. En de meter die we eerst hadden gevraagd maar het uiteindelijk niet wou doen en daarvoor wenend op onze stoep stond, vindt het blijkbaar lollig om op facebook te zeggen dat we onze geboortesuiker niet zelf horen te betalen, 'want dat is voor de meter en de peter hoor'. Euh, als je de job zelf niet wou, moei je dan niet! En post dan ook geen idiote 'het is dag van de meter!' dingen met leuke fotos van je ander metekindje, trut :x Sorry, denk dat de hormonen me een beetje hebben ingehaald...
he bah syrse, dat zijn allemaal geen leuke dingen, lijkt me logisch dat je daar even om moet huilen allemaal, heeft niet alleen met je hormonen te maken hoor. Je houdt al heel veel rekening met al die mensen en op een gegeven moment is het ook een beetje genoeg denk ik he! *knuffel*
@Syrse: zo dat is heel wat. Logisch dat je daar niet blij van wordt. Zou het toch proberen uit te praten. Wordt ie straks peter en is hij daar niet eens blij mee... Ziet hij het peterschap nog wel zitten? Ik snap ook wel dat het voor hun moeilijk is, maar dat is ook jouw fout niet, jij moet ook kunnen genieten van je zwangerschap en binnenkort van je kindje! Hier eindelijk op zwangerschapsverlof Volgende week vast nog drukker omdat ik nog vanalles in orde wil brengen We zien wel of en hoe het gaat.
Pppff ben blij dat wij geen peter en meter hebben hoor ik al! Ik weet zelf hoe het is als het niet lukt om zwanger te worden en anderen wel, maar je moet anderen niet belasten met jouw verdriet. Dat is moeilijk voor velen helaas. Hier heb ik tijdens de zwangerschap meerdere keren contact met mijn vader gezocht. Helaas zonder veel succes. Heb hem de 20 weken echo gestuurd en kreeg wel een mailtje terug met gefeliciteerd en veel succes erin, maar dat was dus vrij afstandelijk. We sturen hem wel een kaartje maar heb me er al bij neergelegd dat hij niet zal komen kijken bij zijn eerste kleinkind..
Soms is even huilen al een hele opluchting. Het is gewoon heel lastig wanneer iemand met IVF bezig is en je zelf zwanger bent. Goed dat je rekening met ze houdt, maar dat maakt het voor hen niet minder confronterend denk ik. Geef ze de tijd, hopelijk lukt het hen nog via IVF en anders zullen ze tijd nodig hebben om het voor zichzelf te kunnen verwerken. Misschien dat ze niet gelijk blij kunnen zijn voor jou, maar blijf ze gewoon steunen en dan komt het uiteindelijk wel goed. Ga ze in ieder geval niet uit de weg. Het is voor jou natuurlijk ook niet leuk, ik neem aan dat je hem niet als peter had gevraagd als jullie niet goed met hem op zouden kunnen schieten normaal. Ja en dan komt dat van je schoonmoeder en het hele meter verhaal er nog bij. Onbegrijpelijk dat een oma haar kleinkind niet wil leren kennen. Dat is echt niet leuk voor jou! Dikke knuffel voor jou.