Hier ook nog geen beebje. maar dat mag ook minimaal nog een week duren zodat hij niet te vroeg komt. Verder lekker veel afspraken gemaakt voor de komende weken, tja allemaal onder voorbehoud natuurlijk. @Syrse: hier ook last van aambeien, ik heb van die zalf om te smeren, en dat helpt goed maar als ik iets te hard druk tijdens het naar de wc gaan dan krijg ik ook weer enorm last Verder gaan we straks de box opzetten, maandag maar eens klossen halen bij de thuiszorgwinkel.
Hallo dames, heel heel heel in het begin heb ik me hier ooit aangemeld, waarna ik een internet verbod kreeg van vriendlief omdat ik teveel ging stressen . Veel gelezen hier maar niet ingelogd omdat ik mijn ww weer eens kwijt was, inmiddels in verlof en de tijd maar genomen om dat ww te resetten Ik ben zelf 23st okt uitgerekend van ons 2e kindje, een meisje ben van plan om lekker te genieten van de laatste loodjes en lekker mee te kletsen. Zo ik ga nu het topic maar eens bij lezen
Welkom Mandy! En hoe is je zwangerschap verlopen? Ik hoop een beetje zorgeloos en makkelijk @ Syrse, ik denk zo'n 2-4 weken na de geboorte maar het ligt helemaal aan hoe het met mij en beebje gaat. Zoiezo kan ik de jurk alleen nog maar 'voorbereiden' aangezien ik nog niet alle kneepjes van het vak ken dus m'n moeder mag me mooi ff helpen om hem in elkaar te zetten haha Begin nu weer buikpijn te krijgen dus denk dat ik maar vroeg in bed duik! Morgen alweer laatste dag in september, dus als jullie niet opschieten worden we allemaal oktober mama's..
Hoi hoi, Hier zijn we net weer thuis. We zijn lekker met de hond naar het strand geweest en daarna nog naar me broer, opa & bij me ouders gegeten. Was heerlijk weer lekker uitwaaien zonnetje er bij en op de terugweg lekker kopje thee voor mij en choco voor mijn man Welterusten En op naar Oktober!
goedenavond! hier ook nog geen beebje , mag van mij ook nog wel een week blijven zitten. na Fleur d'r verjaardag mag hij komen, maar nu nog niet hihi. @mandy: welkom @sammie: zo dat is snel na de geboorte. Wij moeten het dopen nog plannen, zal ergens volgend jaar zijn. @kima: lekker dagje gehad dus.
Welkom Mandy! Succes met het doorlezen van het hele topic, ik zou het niet kunnen. En proficiat met je tweede! Hoe is je zwangerschap verlopen? SuzieQ, zeker doen die afspraken maken, voor je het weet geraak je de deur niet meer uit. Sammie, tenzij jij nu nog snel deze nacht eraan begint? Hadassa, succes met je ziekenboeg, ook niet leuk seg... hoe is het ondertussen met je pols? Maia, wanneer verjaart Fleur dan? Straks heb je een dubbele datum, stel je voor. Hier is de baby druk aan het schoppen, maar geen buikpijn. Ik zie mezelf al dik overtijd gaan, maar manlief heeft de buik vermanend toegesproken dat 7 oktober toch wel echt de deadline is
@syrse: fleur is dinsdag jarig, ikzelf woensdag en zaterdag vieren we haar (onze) verjaardag. Dus na zaterdag mag hij komen want heb het komende week dus al druk genoeg en ik hoop dat je kindje goed geschrokken is van je man en braaf doet wat hij zegt
Het wordt wel spannend zo he? Echt veel die al helemaal tegen het eind lopen nu! Hier alles rustig net even lekker in bad geweest en nu met een kopje frambozenbladthee en mijn haakwerk op de bank. Even een vraagje over frambozenbladthee: volglens mij zijn hier meer dames die het drinken met het idee baat het niet dan schaadt het niet, hoe veel kopjes drinken jullie ervan per dag?
Ik ben zwaar verwend met mijn zwangerschappen, zowel mijn eerste als deze tweede. Normale kwaaltjes als snel moe en pijn als de baby op mijn liteken van mijn oude keizersnede drukt, maar voor de rest weinig aan het handje voor alsnog. Bedankt voor de interesse, ik ga niet het hele topic lezen hoor, maar in ieder geval de laatste pagina's
Hoi Mandy, welkom terug! Ik kan het me nog herinneren idd dat je vriend de heeft gezegd idd. Fijn de je nu weer gezellig bij ons bent! En fijn dat het met je zwangerschap goed gaat. Krijg je nu weer een sectio trouwens of gewoon bevallen? Syrse, beetje laat, maar sterkte nog met het verlies van je ratje meid. Is altijd moeilijk hè. En ik hoop ook dat je baby snel zal komen. Ik vind het wel bijzonder trouwens dat tot nu toe we allemaal rond een normale tijd lijken te gaan bevallen. Ik bedoel daarmee geen extreme vroeggeboortes etc. Hopelijk mogen al onze baby's gezond ter wereld komen! En onze maand oktober is in the picture.. Yes! Sammie, leuk die doopjurk maken. Wij gaan ons kindje opdragen, hopelijk al redelijk snel na de geboorte. Nuage, hoe is't met jou nu? En Cin.... Ben benieuwd naar je baby... Hoe gaat het met haar en ben jij al weer een beetje opgeknapt? Suzie, ik drink die thee niet, dus geen ervaringen mee. Waarvoor is dat eigenlijk? Ik ga even een poging doen om te slapen en hopelijk slaap ik de hele nacht lekker ongestoord door.... Fijne zondag allemaal!
Hier gebeurt er nog niet veel helaas. Vanmiddag opeens een paar keer wat serieuze krampen dus ik werd al bijna hoopvol maar voor ik het wist waren ze alweer voorbij. En dat terwijl het volle maan is! Bij de septembermama's waren er heel veel vroeggeboortes en op mij en een ander na is iedereen daar al bevallen! Echt een groot verschil met hier idd.
Ja, ik lees daar regelmatig idd. Klopt idd. Maar jij bent officieel een oktobermama hè, die laatste persoon is ook al wat 'bezig' lijkt het zo. Jammer dat die krampen niet serieus doorzette. Maar nog een paar dagen meid....!
goedemorgen! ja het is afwachten he, maar ik kan me voorstellen dat als je nu toch richting de 40 weken gaat je wel echt in spanning gaat zitten van gaat het nu gebeuren... heb ik nog geen last van, vandaag 37 weken, wel een mijlpaal, maar ik mag nog even wachten verder niet heel goed geslapen helaas, maar mag al blij zijn dat ik de afgelopen 3 nachten wel heb geslapen. toch fijn. we gaan een rustig dagje doen denk ik.
Ja op papier ben ik oktobermama geworden, eerst was mijn datum namelijk 28 sep en ben later achteruit gezet. Zodoende zit ik ook in dat topic. Maar ik heb dat nooit zo geloofd want het klopt niet als ik het uitrekende qua eisprong en tijd van klussen, en ik hield alles precies bij 4 weken na het terugzetten schatten ze baby al op 2 weken voorlopen en dat is zo gebleven... Dus tja. Maar ach het maakt niet uit, ze gaat september vrijwel zeker niet meer redden haha
Goeiemorgen, wat een prachtige dag is het weer Manlief is naar zijn werk vertrokken zonder rugzak, en vandaag is een standby job, dus hij verveelt zich te pletter. Zijn oplossing: baby moet maar beginnen vandaag Krijgen jullie ook zo van die test telefoontjes om te zien of de baby al onderweg is? Ik snap het niet goed... denken de mensen nu echt dat ik ze niet iets ga laten weten als de baby er eenmaal is?