Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje Pattie is je urine ook gecheckt voor eiwitten?

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Vk geweest die zegt dat rommelen maar zo kan doorzetten. Maar niet dus.
    En als ik zulke nachten houd met amper slapen ik via de gyn een slaapmiddeltje kan krijgen om even bij te slapen voordat ik totaal afgepeigerd de bevalling moet doen. Maar goed, ben ik zelf niet zo'n voorstander van.

@Hadassa Dat had ik dus ook dat idee over een vluchtkoffer. Heb t dan toch echt wel snel gepakt. Maar goed omdat iedereen t doet ;) Morgen ga ik het echt echt echt doen :)

Borstvoedingsthee ken ik niet nee?
    Frambozenbladthee, hoe bedoel je teveel risico Esmeralda?

Tja Suzieq dat is ook zo, november kan nog best. Klinkt voor mij ver weg.

@Maia Ohja is dat zo vd kinderbijslag? Haha wist ik dus niet. Nouja ik zie t wel.

@SchoenenIk krijg m'n schoenen ook niet aan. Buik zot echt in de weg en bulkn doet pijn dan. Dus of ik word geholpen, of idd slippers!! Wel koud, in huis heb ik sokken aan.
    Tot vrijdag kon ik t nog schuin doen, maar dat is nu ook al over..

@Esmeralda waarom heb jij 5 setjes kleding mee dan? Das best heel veel toch ondanks keizersnede?
    Enne bij jou t zelfde gerommel als bij mij. Spannend hoor!!
    7 pond is dat zo groot dan? Ik heb echt geen idee.
    Mooie buik hoor!!

@Patty80 Sterkte hoor meid! Klinkt niet fijn!
    BI heb ik ook. Nog geen rolstoel gelukkig. Maar ik kan gewoon niet lang niks doen en liggen of zitten, dan wordt t echt heel erg steeds..

3. Maia

Maia Niet meer actief

@patty: dat is schrikken zeg!

@baileyy: ik kan me voorstellen dat het nu wel een keer mag doorzetten, helemaal als je zo slecht slaapt.
    En ja, als je kind op 1 oktober is geboren krijg je het in januari al, als je kindje op 2 oktober is geboren of later krijg je het pas in april, omdat ze voor de betaling in januari kijken naar de 1e dag van het vorige kwartaal. Van Fleur (2 oktober jarig) kreeg ik het ook pas voor het eerst in april.

nou wij hebben een gezellig dagje voor de boeg. Fleur is vandaag jarig dus net al klein feestje gevierd met cadeaus! Dan gaan we zo ook een poging wagen richting een bevriend fotografe voor een buikfotoshoot. en daarna gaan we ergens lekker taartje eten en een gezellig dagje te maken.

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Patty,
    Tzit jou ook allemaal niet mee! Dikke knuf!

@ Maia,
    Gefeliciteerd met Fleur, veel plezier vandaag!

@ Bailey,
    Hier rommelt het nu ook al weer bijna 4 weken! En als ik geluk heb ga ik ook nog later bevallen dan de 4e want dat is donderdag al.. :(

Hier dus wederom niks gebeurd, zou ik dan toch op controle moeten morgen ;) We 'rommelen' maar lekker door, pff begin er wel gewend aan te raken zeg..

5. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die word al een tijdje gecheckt, is altijd ok, en gister in me bloed ook onderzocht voor de nieren en lever maar is ook allemaal ok gelukkig..het is tot nu toe alleen me bloeddruk en de klachten.

6. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    #4906 kima, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
    Hoi allemaal,

Nou gister info avond borstvoeding gehad was erg leerzaam.

Net terug uit ziekenhuis suikertest gedaan de waardes zijn:
    nuchter: 5.1
    en met drankje van 300ml op na 2 uur: 9.2

De prikster kon mij niet vertellen of dit goed was of niet.
    Weten jullie dit misschien?

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Maia Gefeliciteerd met Fleur! Hele fijne dag samen!!

@rommelen gek he dat je daaraan went. Ik kan me dan ook niet meer voorstellen dat t vandaag of morgen dan wel opeens doorzet.. haha Terwijl dat natuurlijk maar zo kan gebeuren

Vannacht weer wakker gelegen. Niet van de weeeen, maar van de bekkenpijn en maagzuur. En plotselinge zweetaanvallen. Heel gek, normaal heb ik het altijd koud..Ik kon gewoon niet meer lekker liggen. Bah ik wil gewoon graag slapen.

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Bailey, ja dat rommelen went wel, maar dat slechte slapen niet.
    Hopelijk hebben we allemaal baby's die snel doorslapen 's nachts..

@ Kima, geen idee of dat goeie waardes zijn.
    Ik moet ook nog ff mn boek over BV doorspitten haha, heb hem wel liggen hier maar nog weinig zin in gehad eigenlijk.

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

Hier redelijke nacht... en nee, dat went echt niet.

@Maia: gefeliciteerd voor Fleur. Geniet van haar verjaardag vandaag! :)

@Patty: das ook niet fijn. Gelukkig wordt je wel goed opgevolgd.

@Kima: geen idee, heb je nog afspraak bij de gyn ofzo voor die waardes?

@Baileyy: heb het 's nachts ook vaak te warm en dat is echt niet normaal voor mij. Meestal heb ik het te koud en ligt er nog een extra deken op het dekbed. Nu is zelfs het zomerdekbed te warm...

Hier helemaal geen gerommel weer, dus ik verwacht het niet meer voor volgende week. Morgen op controle...

10. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Ja natuurlijk ik loop nu bij hem heb a.s. vrijdag afspraak staan.
    Maar ik dacht als jullie het weten weet ik al iets meer wat ik vrijdag kan verwachten ;)

11. Maia

Maia Niet meer actief

@kima: geen idee van die waardes

@baileyy: ja gek he dat het went. En dat slapen ken ik, dat went eigenlijk niet echt.

dank voor de felicitaties. we hebben tot nu toe een leuke dag en ze is nu al een tijd met haar nieuwe speelgoed aan het spelen. Fotoshoot was erg leuk, we krijgen de foto's wel pas over een paar weken want ze gaat eind deze week op vakantie maar dat heeft geen haast verder. Ben heel benieuwd, maar volgens mij is het wel mooi geworden.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Kima... Dat is niet goed. Vrees dat je het toch hebt gekregen meid. Ik weet 100% zeker dat die waarde te hoog is.

Meiden ik ben vandaag gestript en word morgenochtend ingeleid! Kindje is nog steeds niet ingedaald dus het is erg spannend. Zodra het kan laat ik weer iets weten :)

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wou Nuage!
    Zou je dan de volgende zijn met de eerste oktober baby? :D
    Heb je al een beetje afscheid genomen van je buik?

Ben je erg zenuwachtig? Succes in ieder geval ;)

@ Maia, fijn dat ze zo jarig is :D:D

Zo ik ga maar ff mn bed in, heb weer zo'n buikpijn :(

14. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    #4914 kima, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
    Hey Nuage dat dacht ik zelf ook al ;) bedankt voor je reactie.
    Spannende tijd voor je! Ik wil je heel veel suc6 wensen je kan het!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld met de vraag wat de waardes mogen zijn en of het dan bij mij goed is of niet.
    Ben ik gelijk van de onzekerheid af ;) ze gingen het na vragen aan de gyn en ze bellen mij strax terug.
    Ik ben benieuwd....

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt ff in*

Nuage succes morgen!! spannend joh! ik duim!!!!

*breekt weer uit*

16. Mandyilana

17 feb 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannen Nuage!! Heel veel succes in ieder geval!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@Nuage: spannend morgen. hopelijk gaat het voorspoedig

@kima: goed dat je gewoon gebeld hebt, weet je het tenminste.

@sammie: naar van je buikpijn :( doe rustig aan.

18. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, spannend Nuage! Wat fijn dat ze je dan toch eindelijk gaan inleiden :)

@Kima: Dikke knuffel! Moet je nu alsnog op dieet dan? Of gaan ze gewoon vroeger inleiden?

@Maia: proficiat met de jarige meid!

Hier nog steeds geen baby. Deze nacht wel weeën gehad en van wakker geworden, en het waren effectief weeën, over de hele buik, opkomend in een golf, sterker wordend naar het midden, en dan met een duidelijk einde. Ik denk dat er ongeveer 10 minuten tussen zat, een 9-tal in totaal. Heb me rustig gehouden, maar bleef stiekem hopen dat ze sneller zouden komen, harder zouden worden... en na twee uur bein ik dan in slaap gevallen. En natuurlijk niks meer toen ik wakker werd. Zucht.

Wat wel bizar was: de baby begon vlak voor elke wee te spartelen, niet echt schoppen, meer tegenwerken. Precies of ze wou niet? Misschien waren het indalingsweeën?

Nog drie dagen... ben er zooo klaar mee! :)

19. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Ziekenhuis belde net terug, het is indd wat verhoogd zei de telefoniste.

Geen rede tot paniek, maar kan zeker een verklaring zijn dat de beeb groot is.
    Ik heb vrijdag afspraak staan bij de gyn ( gelukkig in de ochtend :D ) krijg dan weer een echo en bespreken we verder alles door wat door te spreken valt.

Verder heb ik geen idee wat er allemaal komen gaat.

20. Maia

Maia Niet meer actief

@kima: afwachten maar, het wordt wel spannend zo zeg. Ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen en bedenken.

@syrse: het is bijna zover voor jou, de uitgerekende datum. Hopelijk komt jullie kleine ook snel gewoon.

Deel Deze Pagina