Jeetje wat vervelende dingen allemaal zeg. Hele dikke knuffel voor die gene die het kunnen gebruiken. "Komt wel goed schatje.." Zeggen mijn man en ik altijd tegen elkaar als we in een dip zitten We hebben zelfs een t-shirt met deze tekst gekocht voor de beeb.
Heb net een berichtje gekregen van Eekje! Ze is bevallen van een zoontje, Tibo om 16u15. 3 kilo 325 gram, 50cm. Ze mag normaal gezien morgen al naar huis, en ging dan proberen om op het forum te geraken Een dikke proficiat!!!
Leuk om te horen! Gefeliciteerd Eekje!! En wat een bijzondere naam spreek je het uit als Tiebo? Geniet lekker van elkaar
Gefeliciteerd eekje met jullie zoon Tibo! Mooie naam! Fijne kraamtijd toegewenst! Ben heel benieuwd naar je verhaal. @kima: dank je wel dat is ook wel zo, maar word gewoon echt zwaar en pijnlijk met de dag. Zat er vanmiddag even doorheen.
Eekje, gefeliciteerd met de geboorte van Tibo! Hoop dat je meiden blij zijn met hun broertje? Geniet van je gezinnetje!
Kima, haha dat zeg ik ook wel eens tegen mn zoontje! Sammie , vriendinnen van me hebben hele goede ervaringen in Woerden!
Fijn zeg! Van harte gefeliciteerd Eekje met jullie zoontje Tibo... Nog snel gegaan zeg. Super leuke naam, nooit eerder gehoord! Geniet lekker van je kraamtijd.
Wauw weer een baby!!!!! Gefeliciteerd Eekje!!!! leuk om te horen!! En fijn morgen al naar huis. Ben beniuewd en geniet ervan!! Hier nog geen Beebje. Heel veel gerommel, veel op bed gelegen. Ben total loss. haha De vk heeft het helemaal niet over strippen of dat soort dingen.. Is dat niet gek dan?? @Nuage Jeetje wat balen. Spannend hoor. Misshcien gebeurt t wel vannacht. @zelf strippen Hmm gek idee dat je zelf kan voelen dan die onsluiting en strippen idd. Niet dat mijn vriend weet hoe hij dat moet voelen maar toch.. @Syrse dat vocht verliezen heb ik ook gehad, vorige week zaterdag al. Maar nee blies me rot op mijn hand, niks te merken.. Maar t vocht liep langs mijn benen ook. @Esmeralda. het gerommel is bij mij alleen savonds en snachts. Kan zo best lang aanhouden, eerst snel achter elkaar, dan steeds meer tijd ertussen tot het ophoudt... En dan weer niks gebeurd dus.. Jeetje Esmeralda Dat klinkt allemaal echt niet fijn nee! Snap dat je je dan echt alleen even voelt. Hele dikke knuffel voor jou meid! Hou vol he!! Fijn dat je vrijdag dan langs mag komen en ze je zo goed snapte! Wat voor tips kreeg je dan? Ik heb ook steeds zo'n pijn, wordt alleen maar erger... ben dus wel benieuwd @Syrse Jeetje dat zijn me de rekeningen wel zeg.. Pff nogal een bedrag. @Hadassa Wat een gedoe zeg! Dikke knuffel voor jou meid!! Rustig aan hoor en ik zou het inderdaad straks zeggen hoor! Zo ga maar eens naar bed, hopelijk kan ik nu eindelijk wel eens slapen...
Goeiemorgen allemaal!! Zo ik heb lekker geslapen Verder heb ik gister met vriendlief nog heel gek gedaan voor de camera. Een fotoshoot dus met 40 weken We hadden nog geen foto's van ons samen met mijn dikke buik. Ook gelijk maar even met de katten geposeerd. Twas erg leuk en ik denk dat de kleine het wel leuk vind om dit laaaater te zien Verder niet zo veel plannen vandaag.. Ja bevallen he! Het is alweer D-Day vandaag.
Oehh Sammie D-Day!! Gek hè? Bij mij morgen. Vannacht rustig geweest. Sus heb niet t idee dat er iets bij mij gebeurt.. Al zegt t niets. Hebben jullie ook zo'n last van aambeien? Ik kan amper zitten van de pijn.. Voel het constant.
@ Bailey, Nee heb ik geen last van, bij mij gaat het als een tierelier Wel erg vervelend voor je! Heb je wel zalf ofzo? Een bevalling kan het toch ook nog erger maken dacht ik.
@Eekje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tibo. Leuke naam. Ik ben benieuwd naar je verhaal!
Oehhhhhh spannend, meid, je hebt het gehaald... Jeeeeeeeejjj...! De eerste van onze club! En nu echt gaan bevallen hè!
Goedemorgen allemaal, @Sammie spannend hoor ben benieuwt of de beeb het vandaag ook D-Day vind Zo weer een nacht voor bij... Word het nu best beu om laat naar bed te gaan en vroeg wakker te zijn was verdorie vandaag het toppunt! 05:00uur! Mij zelf gedwongen om te blijven liggen en slapen... ging niet meer dus maar even plassen dan en beetje water drinken toen weer terug naar ben dat heeft gelukkig geholpen nog kunnen slapen tot 09:00uur. Vanmiddag op kraamvisite heb er zin in.
Nou Sammie ik vind dat je vandaag dan maar moet bevallen, zou wel leuk zijn op D-day! Mijn zoontje is op de 'echte' d-day geboren, manlief helemaal gelukkig want zijn hobby is alles wat met WOII te maken heeft. Baileyy, hier gelukkig ook geen aambeien, nooit gehad eigenlijk! Veel drinken en vezels eten schijnt te helpen, evenals niet te hard persen bij de grote boodschap. Kima, pfft 5 uur is inderdaad geen tijd! Leuk op kraamvisite, denk dat je nog jaloers gaat worden. Zo even met manlief en Saar naar de ikea, kan eindelijk weer een keertje losgaan!
@ Eekje: Gefeliciteerd met je zoontje Tibo, leuke naam! @Sammie: Hopelijk komt de baby er nu snel uit nu het D-day is @Bailey: Ik heb er ook enorm last van, ik heb wel zalf maar dat helpt niet echt. Ik duw ze weleens terug naar binnen en daarna heb ik er dan even minder last van en doet het minder pijn. Ik zie niet op tegen de bevalling behalve vanwege de aambeien, ik ben bang dat het dan nog erger wordt. Ik heb ook weleens gelezen dat het daarna dan weer minder wordt, dus daar hoop ik op. Mijn beeb ligt ook al ver ingedaald dus volgens mij duwt hij er gewoon een beetje op. @37 weken: hier de 37 weken gehaald, dus vanaf nu mag de bevalling beginnen. @rommelen: Hier nog weinig last van maar ben dan ook nog niet zo ver als de meeste van jullie. Als jullie spreken over rommelen, wat voelen jullie dan precies, ik heb 's avonds weleens zo'n ongesteldheidsgevoel, bedoelen jullie dat of wat anders? @harde buiken: hebben jullie daar ook zo veel last van? Vooral 's nachts heb ik dat
@ Suzieq Gefeliciteerd met de 37 weken! Hopelijk laat ie niet te lang op zich wachten @ Wbt rommelen, bij mij begon het met 36 weken met constant een harde buik die soms pijnlijk werd. Bij het minste of geringste was het een pijnlijke kogel. Sinds 2 weken dan idd buikpijn en rugpijn en pijn in mn benen, net zoals ongesteldsheidspijn alleen dan veel erger. @ Kima, veel plezier op kraamvisitie @ Cin, leuk zeg naar de Ikea!! Je bent wel snel weer op de been zeg! De echte D-Day is ook leuk idd, we zullen zien hier..