Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Bailey: Spannend bij jou hoor, je bent toch al bijna 40 weken zwanger! Hoop echt dat het uit zichzelf doorzet bij je.

    Pff nee, ik zat er gister echt even doorheen, mijn schoonmoeder heeft mijn zoontje ook opgehaald. Ik kan gewoon niks meer met hem, kan hem niet tillen enzo, dat werkt gewoon niet.
    Hij is daar nu ook, komt vanavond weer thuis als mijn man weer thuis is.
    Ik heb ook tegen me schoonmoeder verteld hoe ik me voelde, en dat snapte ze ook allemaal wel. Ze kwam namelijk binnen met, je mag me zelf ook wel bellen hoor als er wat is. Mijn man had haar namelijk gebeld voor mijn zoontje.
    Dus ik heb daarna even uitgelegd dat ik me schuldig voelde tegenover mijn zoontje en haar, want ze heeft maar 2 vrije dagen enzo. Dat snapte ze gelukkig ook wel.
    Echt zo'n lief mens.

    Ik kreeg als tip van die vrouw een opblaasbaar bed te kopen/lenen. Zon hoge en die als bank te gebruiken. Zij heeft daar veel baat bij gehad.
    Alleen ik vrees dat het voor mij niks doet. Maar misschien voor jou wel?
    Echt erg he bekkenpijn, jeetje.

    @Sammie: Fijn dat je lekker hebt geslapen! Dat is nu extra fijn! Jeetje je bent gewoon vandaag uitgerekend! Wat spannend! Gefeli met je 40 weken ^^
    Leuk dat jullie nog even een shoot thuis hebben gedaan, toch erg leuk om te hebben voor later. Ik ben vergeten foto's te maken van het laatst met mijn zoon en heb daar nog spijt van.
    Ik hoop dat je ukkie vandaag zin heeft om te komen ;)

    @Aambeien: Nee niet echt last van eigenlijk.

    @Kima: Wat balen van je slechte nacht :( Veel plezier op kraamvisite.

    @Cin85: Veel plezier bij de ikea! Haha en wat grappig dat jullie zoontje echt op dday is geboren, vooral als je man zo gek is van WOII.

    @SuzieQ: Gefeliciteerd met je 37 weken :) De beeb mag idd nu komen.

    @Harde buiken: Daar heb ik ook veel last van, maar volgens de gyn en vk betekend het niks. Zolang ze maar geen pijn doen.


    @Hier: Op zich een redelijke nacht gehad. Wel steeds wakker alsik me wilde omdraaien, dan leek het wel alsof me schaambot doormidden brak. Dus steeds wakker. Heb wel tot 10:30 kunnen uitslapen, das wel fijn :)
     
  2. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen!

    Heb gisteren niet echt meer terug gelezen, sorry.

    @Hadassa: dikke digi knuf :( Ik ga gewoon duimen dat je beebje zo snel mogelijk op de kamer mag hebben.

    @baileyy: wij zijn er bijna! :D

    @Esmeralda: ook voor jou een dikke digi knuffel. Als mensen je hulp aanbieden, gewoon aannemen hoor!

    @Kima: balen van je slechte nacht seg :(

    @aambeien: nog steeds een beetje last van, maar ze blijven tegenwoordig heel klein, tenzij net na het toiletbezoek. Bij mij hebben die pillen dus echt wel geholpen :)
    Op zich doen ze geen pijn, moet er alleen op letten dat ik niet hard druk. Veel drinken, veel vezels, en kiwis ;) maar door de baby ga je die druk niet helemaal wegkrijgen tot na de bevalling vrees ik.


    Hier kan ik er echt niet meer aanuit... heb precies een wee, dan weer niet want ze duurt te kort, dan 5 minuten later weer een harde buik, dan weer niet, dan weer een pijnlijke rug... :(
    Goed, zo meteen maar even een badje in, zien wat dat doet.
     
  3. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Syrse,
    O zou het nu beginnen bij je? Spannend! Hopelijk geeft het badje je meer duidelijkheid.
     
  4. SuzieQ

    SuzieQ Actief lid

    28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Syrse: spannend! misschien ben ij de 3e van ons :)
     
  5. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verwarrend bad was me dat seg! Lage rugpijn bleef gewoon, en twee keer een wee gehad. Nu uit bad, en niks meer ;)

    Het is de maand van de weegschaal zeker? :p
     
  6. Aislyn

    Aislyn Fanatiek lid

    16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Eekje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tibo!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal.

    Sammie, gefeliciteerd dat je de 40 weken hebt gehaald! Goed idee om nog even foto's te maken, toch bijzonder zo'n zwangere buik. Ik vraag me af wanneer jij aan de beurt bent, kan niet lang meer duren!

    Baileyy, ik heb wel af en toe last van harde ontlasting, maar probeer gewoon veel te drinken, veel vezels, en krijg door het uitlaten van de hond en schoonmaakaanvallen nog genoeg beweging. Wel wat bloed bij afvegen, maar geen constante pijn. Ben je er voor naar de dokter geweest?

    Hadassa, wat een verhaal zeg, bij de kinderarts. Ik kan me voorstellen dat je je kindje liever bij je houdt, vind het echt heel sneu voor je. Zo jammer dat ze niet gewoon gelijk duidelijkheid hebben gegeven.

    Kima, veel plezier op kraamvisite. Wat jammer dat je zo slecht slaapt, je wil natuurlijk graag uitgerust bevallen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

    Ik slaap zelf ook niet echt lekker. Ik heb een zeiltje op mijn bed gedaan voor als mijn vliezen ineens breken en dat ligt dus voor geen meter. Het midden in de nacht wakker worden ben ik inmiddels wel gewend, ik kan inmiddels heel goed halfslapend plassen en weer terug naar bed.

    Cin, veel plezier bij de ikea! Hoe gaat het met Saar, groeit ze goed?

    SuzieQ, ik heb ook wel eens last van zo'n ongesteldheidsgevoel en af en toe harde buiken, maar kan er geen ritme in ontdekken dus volgens mij nog lang geen weeën. Baby ligt nog steeds niet volledig ingedaald, dus denk dat de bevalling ook nog wel even zal duren.

    Esmeralda, wat vervelend dat je er zo doorheen zit, gelukkig dat je hulp krijgt. Maar hulp vragen is niet makkelijk hè. Een opblaasbaar bed als bank? Dan heb je toch geen rugleuning?

    Syrse, als het echte weeën waren geweest dan hadden ze waarschijnlijk wel doorgezet. Jammer hoor. Misschien morgen op je uitgerekende datum!
     
  7. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik roep nog niet te vroeg, ben ondertussen weer aan het timen :p
     
  8. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    nou ik ga toch ff mn bedje in.

    daar wordt je moe van van uitzending gemist :p

    Succes syrse!
     
  9. Maia

    Maia Niet meer actief

    spannend syrse, wie weet zet het door! ben benieuwd.

    hier een rustig dagje. Alvast wat gebakken voor ons feestje zaterdag en verder een hangdagje. Morgen weer verder bakken (komt m'n moeder mee helpen), morgen ook bezoekje aan de vk.
     
  10. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor jullie woorden, doet me goed :) Ben erg benieuwd naar morgen.

    @Syrse: Wat spannend zeg! Klinkt echt alsof het begint! Heb je de vk al gebeld?

    @Aislyn: Ja dat zei ze, ik kan me er ook niet echt wat bij voorstellen, maar ze zei je kan er ook lekker op liggen. Je komt er dan makkelijker af omdat het bed meeveert.
    Ik vind hulp vragen heel erg moeilijk, ben nogal een typ van niet zeuren en doorlopen, maar het gaat nu echt niet meer.

    @Maia: Leuk dat bakken, altijd leuk! Alvast succes bij de vk!

    @Hier: Heb lekker een 'nestje' op mijn bed gebouwd in de huiskamer van dekens hihi. Heb daar alles omheen gelegd, afstandbediening, drinken, wat lekkers, mijn telefoon en een goed boek. Dus ik heb vandaag lekker niks gedaan.
     
  11. Aislyn

    Aislyn Fanatiek lid

    16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oeh, spannend Syrse, zou het dan toch??
     
  12. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja idd!
    En Nuage???

    Zei is ook verdacht stil..

    :D
     
  13. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5013 Syrse, 4 okt 2012
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
    Nuage is inderdaad vrij stil vandaag... zou het? :D

    @Esmeralda: klinkt als een leuk nestje, geniet ervan :)

    Hier nog steeds weeën, ben van begin tot begin aan het meten en zit gemiddeld aan 11 minuten, heb wel het gevoel dat ze iets intenser en langer worden. Beeb is in elk geval niet akkoord en schopt tegen :p
    Maar ik probeer nog niet te hard te hopen, wie weet stopt straks alles weer...
     
  14. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Syrse,

    De duimen draaien!! Wat zou het dan toch leuk zijn als die van jou op mijn uitgerekende datum komt :p
    Hopelijk zet het door meid!

    @ Esmaralda,

    Klinkt idd heel gezellig! :D Wat voor lekkers heb je allemaal hihi
     
  15. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Nuage is inmiddels bevallen. Ze heeft op fb. Een bericht geplaatst bij de oktober mama,s. Vanmiddag net na 13.00 uur, middels een sectio.

    Syrse, spannend zeg, hopelijk zet het heel goed door en mag je nu snel mama zijn. Succes meid!

    Knuf!
     
  16. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nuage, van harte gefeliciteerd!
    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

    Ben benieuwd naar jullie verhaal :)
     
  17. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Nuage, ook hier wil ik je van harte feliciteren met jullie prachtige dochter! Eindelijk is ze er dan en eindelijk kan je gaan genieten van dit grote wonder waar jullie zo lang naar hebben uitgekeken!

    Liefs,

    Hadassa
     
  18. Aislyn

    Aislyn Fanatiek lid

    16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik las het ook net van Nuage op facebook! Ook hier van harte gefeliciteerd!!
     
  19. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, super voor Nuage! Een dikke dikke proficiat!

    Al drie oktober babies, het wordt hier gezellig :D
     
  20. kima

    kima Bekend lid

    15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Nuage Van Harte Gefeliciteerd!

    Ik zou mij ook graag aansluiten op FB maar bij wie moet ik daar voor zijn?

    Net terug van kraamvisite, was erg gezellig :D
     

Deel Deze Pagina