Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Mijn nestje haha: Lekker hoor, lekker onder een dekbed en lekker lezen.
    Ik had ijsthee en chocopepernoten ;) Mjam!

    @Syrse: Echt spannend hoor bij jou! Ben benieuwd!

    @Nuage: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Ik ben heel benieuwd naar de naam en je verhaal!
    Nu heerlijk genieten en een fijne kraamtijd toegewenst!


    @Facebook: Wil iemand mij toevoegen?? Ook aan de oktober mama ding? Pm me er even over.

    @Kima: Fijn dat het gezellig was met de kraamvisite.
     
  2. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bevallingsdata:
    04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje
    05-10-2012: Baileyy (32), 1e kindje
    05-10-2012: Syrse (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    06-10-2012: Nuage (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    07-10-2012: Eekje (32), 3e kindje, ziekenhuisbevalling
    07-10-2012: Super Mummy (26), 3e kindje, thuisbevalling
    09-10-2012: Cin85 (26) 2e kindje, verplicht ziekenhuis
    10-10-2012: Engeltje23 (25) 1e kindje
    10-10-2012: Sweetchocolate (25), 2e kindje, ziekenhuisbevalling
    12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis
    15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    15-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling
    18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    18-10-2012: Barb (30) 1e kindje, liefst ziekenhuisbevalling
    18-10-2012: Esmaralda (24) 2de kindje, ziekenhuisbevalling (KS)
    20-10-2012: Ingearts (31), 1e kindje, liefst thuis
    20-10-2012: Aislyn (32), 1e kindje, liefst thuis
    21-10-2012: Maia (28), 2e kindje, ziekenhuisbevalling
    21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling
    22-10-2012: Babii (24), 1e kindje, geboortehuis (in ziekenhuis zit dit)
    23-10-2012: Kima (25), 1e kindje, Ziekenhuis
    24-10-2012: Stampvamp (28) 2e kindje, ziekenhuisbevalling
    24-10-2012: SuzieQ (31), 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    26-10-2012: Balleke (28) 3e kindje, thuisbevalling
    27-10-2012: Mariska (21) 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    28-10-2012: EsRobin (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling
    29-10-2012: Patty80(32)1e kindje, liefst ziekenhuis
    29-10-2012: Nlovesn
    31-10-2012: Hadassa (34) 3e kindje, ziekenhuisbevalling,KS
    02-11-2012: rosa08 (29), 3e kindje, thuisbevalling

    Bevallen:
    21-09-2012: Cin85: Dochter Saar geboren om 15:49 - 2940 gram en 49cm
    03-10-2012: Eekje: Zoon Tibo geboren om 16:15 - 3325 gram en 50cm
    04-10-2012: Nuage: Dochter ?? - ?? en ??

    Afspraken:
    05-10-2012: Syrse: Controle Gyne
    05-10-2012: Esmaralda: Extra controle gyn ivm pijn 16:00
    08-10-2012: Controle gyn 10:40

    Heb even de lijst omhoog geschopt met alle actuele gegevens. Dacht is misschien wel leuk :D
     
  3. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dat is idd leuk Esmaralda!

    Ik heb weer behoorlijk buikpijn zeg! Nou wie weet gaat het toch nog beginnen vandaag..
    Ga er maar niet te veel op hopen en probeer maar gewoon te denken dat dit ook wel niks zal zijn. Misschien helpt het :p
     
  4. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sammie, ik zal duimen!

    Ik zit nog steeds thuis, ze komen nog steeds om de 10 minuten, af en toe om de 7. Heb gebeld met het ziekenhuis, zodra ik aan 5 zit mag ik afkomen, maar als ze ineens te pijnlijk worden mag ik ook al komen.
    Al vraag ik me nu af, is dat 5 minuten tussen, of van begin tot begin? Ik meet van begin tot begin, wee zelf is ongeveer 2 minuten.

    Heb nu sinds korte tijd vooral steken in de vagina, af en toe ook gekke plopjes daar beneden... wat is dit nu weer :(
     
  5. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Syrse,

    Moet je al onwijs puffen? Je zit al de hele dag met die weeen :$
    Hopelijk komen ze dan snel vaker. Duimpjes blijven in ieder geval draaien voor je!

    Sorry ik weet er verder echt niks van af. Ik denk dat ik de VK maar gewoon bel als ik denk dat het moet.
     
  6. Maia

    Maia Niet meer actief

    @Esmaralda: lekker rustig aan doen he!
    Geniet van je nestje ;)

    @Nuage: ook hier dan maar: van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtige naam heeft ze gekregen.

    @syrse: oo ik hoop voor je dat het doorzet! edit: ja dus.
    Weet even niet meer hoe ze weeën tellen de tijd ertussen, ik dacht altijd begin tot begin maar weet het even niet zeker. Moet het boekje dat ik van de vk heb gekregen nog doorlezen ;) zal het er eens bijpakken.

    @sammie: ik hoop dat het ook voor jou doorzet.
     
  7. Maia

    Maia Niet meer actief

    @weeën: in mijn boekje staat:
    bij het klokken van weeën reken je altijd van het begin van de ene wee tot het begin van de andere wee. Weeën om de drie minuten houdt dus in: 60 sec. een wee, twee minuten pauze.. enz

    @fb: ik ben ook lid van de groep dus je kunt mij ook vragen om de gegevens. Al ben ik nu even taart vullen ;)
     
  8. Syrse

    Syrse Fanatiek lid

    9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, die van mij duren nu twee minuten, 8 minuten pauze, dan weer een wee.

    Ik wil daar gewoon niet te vroeg staan, ga je zien dat ik nog geen ontsluiting heb en ze denken 'amai, wat een watje' ;)

    Manlief is ondertussen goed zenuwachtig, blijft vragen of de beeb nog wel reageert.
     
  9. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Maia,
    Ben wel erg benieuwd naar de naam van de kleine meid:)

    @ Syrse
    Succes!

    Nou ik ga maar douchen en denk naar bed ofzo. Moeheid overvalt me ineens.
     
  10. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.039
    113
    Vrouw
    Nuage, gefeliciteerd met je dochter! Ben benieuwd naar de naam van de kleine meid en je verhaal. Schrok namelijk wel even toen ik las dat het een sectio is geworden.

    Sysre, hopelijk zetten je weeen snel door! Het klinkt namelijk al wel echt, hopelijk zit je ondertussen al wel aan weeen om de 5 min? Ik duim voor je! En al heb je nog geen ontsluiting, ze denken nooit wat een watje hoor. Toen ik met 35 weken met die weeenstorm in het ziekenhuis kwam zonder ontsluiting werd mij zelfs pijnstilling aangeboden omdat ze op het ctg ook duidelijk de weeen zagen.

    Maia, kan je mij ook toevoegen bij de oktobergroep? Ik pm je mijn facebook gegevens wel even.

    Sammie, ik duim ook voor je dat het door gaat zetten!

    Hier vandaag weer veel te veel geld uitgegeven in de ikea, maar de kamer van mijn zoontje is nu eindelijk compleet! Een echte grote jongenskamer incl speelkast en bureautje nu. (nouja zodra mn man de boel in elkaar heeft gezet ;) )
     
  11. Maia

    Maia Niet meer actief

    @cin: heb je toegevoegd.
    En leuk zeg, een grote jongenskamer! Is hij er trots op?

    @syrse: het klinkt wel serieus bij je.
    Ik weet dat ze hier altijd beginnen met tellen vanaf ongeveer om de 5 minuten weeën, omdat dan meestal de ontsluitende fase begint. Om de 10 minuten weeën heb ik met Fleur van ongeveer 0:00 - 7:00 's ochtends gehad en toen had ik nog maar 1 cm, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets, kan bij jou heel anders zijn. En hopelijk gaat het sneller dan bij mij toen ;)
     
  12. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Sammie: Spannend bij jou, hoop dat het doorzet! Hij/zij mag geboren worden ^^

    @Syse: Ook heel spannend bij jou zeg! Ik zou echt niet kunnen wachten om naar het ziekenhuis te gaan, denk dat je straks wel opweg bent als ik dit zo lees haha
    Alvast heeeel veel succes!!
    Ik heb geen idee of plopjes erbij horen, ben nog nooit normaal bevallen.

    @Maia: Bedankt voor het toevoegen op fb :) Erg leuk om allemaal te zien!

    @Cin85: Haha dat is altijd bij de Ikea, maar alles is daar ook zo leuk!
    Super leuk dat je zoon nu echt een grote jongenskamer heeft!

    @Hier: Net even boodschappen gedaan, maar pff ik red dat ook dus niet meer hoor. Ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt. Ik heb ook steeds echt kramp onderin, heel raar. Morgen allemaal maar even aankaarten.
    We hebben nu wel inmiddels echt alles voor de baby in huis. Van voeding, tot doekjes en een flessenborstel haha
     
  13. SuzieQ

    SuzieQ Actief lid

    28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Nuage: Gefeliciteerd!

    @Syrse: Heel veel succes, de duimen draaien voor je
     
  14. Maia

    Maia Niet meer actief

    @syrse: ben heel benieuwd hoe het nu is.

    @esmaralda: succes morgen met je afspraak. En graag gedaan, zag je daar al langskomen!
     
  15. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    @Syrse.. spannend!!! Hoe gaat het nu? Hoop dat t heeft doorgezet??
    Ik heb nu weer krampen sinds ik achter de pc zit, gelijk om de 8 minuten, maar dat heb ik al vaker gehad en dan wordt t met meer tussenpozen en ebt t weg.. Nu ook hele dag niks aan de hand en nu opeens wel..
    Ga maar even douchen, kijken hoe dat gaat. Ik kan door iedere keer die voorweeen ook bijna niet meer geloven dat het opeens wel door zou zetten ;)

    @Nuage Wat leuk!! Gefeliciteerd met je dochter!!!!! Heerlijk!!

    @Aambeien Ja heb een spray maar helpt ook niet echt. Bah niet fijn. Nooit gehad. Drink goed, extra vezels, maarf toch..@SuzieQ wordt t echt nog erger door de bevalling? Oh nee toch...
    Nee Aislyn niet naar de dokter geweest. De vk zei dat het er gewoon bijhoort eigenlijk..

    @Suzie q Ja harde buiken worden meer. En echt krampgevoel in de buik, begint rustig, dan heftiger en dan ebt t weer weg.. Dat is bij mij rommelen.

    @Esmeralda Ja morgen ben ik uitgerekend.. Spannend idd.
    Maar wat fijn Esmeralda dat je schoonmoeder je begrijpt en je zoontje op kwam halen..:)
     
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.039
    113
    Vrouw
    Maia, dank je wel! Het is gelukt met de groep. ;) Mn man moet de boel nog in elkaar zetten maar ik denk dat Stijn het wel leuk gaat vinden. Hij was toendertijd ook erg trots op zn grote jongensbed (lees 1 persoonsbed) en zn kledingkast.

    Esmaralda, jeetje als je dus ook al geen boodschappen meer kan doen dan ben je dus eigenlijk nergens meer! Hoop echt dat de gyn morgen een leuke datum ofzo voor je in petto heeft. Succes in elk geval morgen!

    Baileyy, hoe ging het douchen? Hoop voor je dat de weeen alleen maar erger zijn geworden! Bij de huisarts kan je ook verdovende zalf voor je aambeien krijgen. Ik heb tijdens mn bevalling geen aambeien gekregen, maar heb ze tijdens de zwangerschap ook niet gehad.

    Sysre, hopelijk heeft het doorgezet?

    Sammie, hopelijk heeft het bij jou ook doorgezet? Las net op fb van de verloskundige hier in het dorp dat ze zojuist de 5e bevalling van vandaag hebben gehad, dus hopelijk behoor je ook tot die 5 gelukkigen?!

    Wel grappig, het is oktober en ineens worden de baby's echt geboren en hebben een hoop meiden serieuze weeen, spannend!
     
  17. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Zou het...? Spannend hier!
     
  18. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Weeën zijn opgehouden. Uur of half 1 in slaap gevallen en vanaf 3 uur klaar en klaar wakker...
    Zou er vannacht al iemand bevallen zijn?? Spannend!! Syrse?????

    Oké wist niet dat de huisarts wat anders voorschreef voor aambeien dan je kan halen in apotheek. Zal anders vandaag eens bellen (als ik niet beval hihi)
     
  19. JaDeBo

    JaDeBo Niet meer actief

    Spannend hier dames!! Maare volgens mij moeten we deel 2 aanmaken... zitten over de 500 heen ;)

    Hopelijk zet het snel door met al dat gerommel!!

    Hier redelijk kunnen slapen... voorhoofdholte ontsteking lijkt eindelijk afgezakt te zijn... nu wel meer harde buiken en soort raar spierpijn gevoel... wat je normaal in je zij krijgt als je te snel gaat sporten na het eten oid... maar dan in de hele buik! Straks weer naar vk... ben benieuwd!
     
  20. Sammie1

    Sammie1 Fanatiek lid

    14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier gister avond zo'n 3 uur lang weeen gehad. Ze werden steeds sterker en zakten dan weer af. Duurden ruim een minuut. Maar ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. En nu heb ik nog steeds erg buik en rugpijn maar dat is constant.
    Ben benieuwd of het dan toch uit zich zelf zal gaan beginnen...

    Dus helaas Cin, ik hoor nog niet tot gelukkigen ;)

    Ben benieuwd hoe het met Syrse gaat, hopelijk heeft het bij haar flink doorgezet!

    Bailey jammer dat het bij jou ook niks is geworden.

    Ga denk zo maar eens die appeltaart bakken dan, in ben liggen ben ik ook een beetje beu..
     

Deel Deze Pagina