@ Danielle, nou verlies best wat bloed ja, dus neem aan dat ik ervanuit mag gaan dat het niet goed is toch?! Ik heb eingelijk geen idee of ik een HA moet bellen ofzo?!
Ja. Dat weet ik ook niet. Kan alleen maar je heel veel sterkte wensen! Er is Bas iemand die wel weet of je de ha Moët bellen. Veel liefs
och nee noorus, wat ontzettend erg voor je. Veel sterkte. Had je je al aangemeld bij de vk? Je moet het sowieso afwachten, maar misschien wil je een controle echo om te kijken of alles weg is en dan moet je de vk of ha even bellen. ik heb enorme ongesteldheidsbuikpijn. echt irritant. denk dat ik even teveel gedaan heb vandaag. @vertellen: van Fleur hebben we slabbetjes gekocht met 'opa/oma' erop en die aan beide ouders gegeven. Vorig jaar hadden we een shirtje met psss, ik word grote zus. En nu heb ik gewoon m'n moeder gebeld en m'n schoonouders zijn we naar toe gegaan en verteld.
@ noorus: jeetje wat heftig meis! Ik zou het allern wel even laten checken bij de vk hoor! Heb je ook stolsels verloren of dat niet? In ieder geval heel veel sterkte! Thnx voor de reacties op de namen meiden!
Lieve meiden, dank voor jullie reacties! Toch even HA gebeld. Die geeft aan dat ik nu niet meer kan doen dan wachten. En als ik bloed blijf verliezen (incl stolsels) dan kan ik er vanuit gaan dat het een vmk is. Als het bloeden stopt kan ik morgen even met de VKen bellen om een afspraak te maken voor echo...
@ noorus: geen stolsels is wel een goed teken, maar dat wil niet zeggen dat dat niet meer komt natuurlijk. Ik hoop voor je van niet hoor! Heb je wel veel krampen, of ook niet? Goed dat je in ieder geval de ha even hebt opgebeld, succes meis! Ik duim voor je op een goede afloop!
Engeltje, ja besef me heel goed dat ze misschien nog gaan komen. Wel krampen ja, en ook misselijk... Jij een VMK gehad zie ik? Bij hoeveel weken was dat?
Dag dames! Ik kan me aanmelden als oktobermama! Ons eerste kindje wordt rond 29 oktober verwacht. De exacte datum weet ik niet, maar het is in ieder geval eind oktober Ik vind het super leuk, maar ook best eng...ik kan het nog niet echt geloven! Ik heb weinig symptomen, dat maakt het ook wel onzeker. Leuk om de mede-mam's op deze manier te volgen!
@ FvK: ook welkom hier, gezellig @ Noorus: bij mij begon het al bij 4 weken en 3 dagen.... Dacht eerst dat ik alsnog ongi was geworden, maar kreeg al snel heftige krampen en 2 dagen later ben ik het vruchtje verloren.
Was dat ook duidelijk zichtbaar Engeltje!? Ergens stelt het me wel gerust dat ik nu weet dat m'n lichaam goed werkt en dat mijn vriend en ik matchen zeg maar
Ik had het meeste bloed en stolsels al verloren en toen ineens dreef er een roze vlokkerig balletje in de wc waardoor ik besefte dat het geen ongi was. Heb toen ook gelijk de ha gebeld en zij bevestigde wat ik toen dacht. Het gebeurd alleen ook vaak dat je het niet ziet hoor...
@Charity: Ohh nou dat vind ik wel een mooie naam, ik ken toevallig een Jaivey, dat schrijf je wel anders, maar dat is een mooi gezond jongetje! Maar ik snap je gevoel wel hoor. Je meidennaam vind ik ook leuk. @Syrse: Haha, ja dat hadden wij ook! Een meisje zou Amy gaan heten, maar nu ik zwanger ben weer vind ik dat eigenlijk helemaal geen leuke naam meer Onze jongensnaam is wel zeker. @Aislyn: Ik vind Madelief altijd heel lief klinken haha. @Strijkkraal: Oe spannend! Leuk dat je 2 echo's krijgt! Kun je 2x naar je mooie kindje kijken ^^ Ik heb dat na de 30 weken, dan moet ik over naar de gyn en die maakt altijd een echo @Vertellen: Mijn beste vriendinnen en familie weten het allemaal al, ik ben zo flapuit, dus met positieve test meteen verteld. De rest vertel ik via hyves of facebook. @Noorus: Jeeetje meid Ik schrok van jou berichtje! Wat erg zeg, ik zou de vk bellen en het willen laten nakijken. Vaak maken ze een echo om te kijken wat er aan de hand is. Veel sterkte meid. *edit* ik zie dat je de dokter al hebt gebeld, jeetje Wat een schrik zeg, maar ik zou morgen de vk toch nog even bellen, want ik kan me voorstellen dat je toch zekerheid wilt. @Maia: Hier ook steeds ongesteldheidsbuikpijn, ik word daar erg onzeker van. @FvK: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @Hier: Ik merkte dat ik net al 'melk' verlies Er kwam een druppel vocht uit net! Niet zo gek natuurlijk, want het is 'pas' 13 maanden geleden, maar toch! Zo vroeg nu alweer!
@Noorus: Wat erg voor je. Ik heb in september ook een VMK gehad met 4 weken en 3 dagen. Bij mij begon het 's ochtends met heel veel bloed. De zwangerschapstest was ook gelijk negatief. Later op de dag kreeg ik ontzettende ongikrampen. Verder was het net een ongesteldheid, duurde een dag of vijf en de eerst dag krampen als ongi maar dan iets hetiger. Ik ben toen verder niet naar de HA geweest of naar de VK .
@ Brondy: Ik ben 8 wkn en 4 dagen met de echo. Vandaag over 4 weken @Esmeralda: Ja leuk he? 2 keer een echo. Wij gaan het als alles goed is na de 1e echo gelijk vertellen. Rijden we gelijk naar mijn schoonmoeder, die zit al 2 jaar lang dat ze een klein kind wil, dus die zal wel een gat in de lucht springen.