Als je 39 deeld door 7 dan ben je 5 weken en 4 dagen. Je moet rekenen vanaf je de eerste dag van je laatste ongi dus dan klopt de berekening niet maar ben je ook al 5 weken. Heb mijn menstruatie kalender ingevult en die zegt ook 5+ en dat klopt als ik de dagen tel vanaf 3 januari.
haha nee zo werkt het niet meid! sorry! ik heb ovulatie testen gebruikt.. en weet dus dat mijn eisprong laat is geweest. die reken sommetjes kloppen niet hoor! echt niet..ben al ruim 5 jaar bezig en heb alles al gezien gehoord en meegemaakt, maar die rekensommetjes zijn fabeltjes! sorry
hebben jullie ook last van krampen soms? soms denk ik echt ik word ongesteld!! en ga dan naar de wc en dan natuurlijk niks.. maar word je wel onzeker van
Na uitleg blijkt inderdaad dat ik 4 weken ben. Heb niets gezegd. Krampen.....nee die heb ik niet. Voel niets....net als bij de eerste. Pffff moet nog zo lang tot de 12 weken hihihi
oo maar het kan best zijn dat je langer zwanger bent hoor! ik bedoelde alleen dat het niet altijd opgaat heb je geen eisprong gevoeld? ik heb met vlagen die krampjes.. vanmorgen was het heel erg. dacht echt dat ik ongesteld werd.. maar t is gelukkig al weer weg
[QUOTEwelkom tries en gefeliciteerd!!! dan woon je een mooi eind weg.. woon je er al lang][/QUOTE] Dank je! We wonen er nu 3 jaar,nog 1 jaar en dan komen we weer terug naar nederland we zitten hier voor mijn man zijn werk. Verloopt iedereen zijn zwangerschap tot nu toe goed?
Dit is dus de eerste maand geweest sinds augustus dat ik hem niet voelde. We zijn pas sinds november bezig maar ben op de 2e verjaardag gestopt met de pil omdat ik wel wilde en hij nog niet kon ik mooi ontpillen. Ach weet je wat.....zal het wel zien als ik de eerste echo heb.
oo tries dus volgend jaar weer naar nederland ja? zal wel weer wennen zijn of niet? zit er kans in dat je dan ook weer snel ergens anders heen moet verhuizen? of blijf je dan voorlopig in nl? kim heb je helemaal goed! wanneer heb je de eerste echo? ik ga maandag bellen voor een afspraak..
Hallo meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik meld me ook graag aan. 8 feb heb ik voor het eerst naar een wazig kruisje op een clearblue test staan staren. 2 dagen later had ik een superpositieve test in handen...en omdat ik het niet kon laten heb ik gisteren een digitale er tegenaan gegooid en hoera, het is kennelijk écht, écht zo: er verscheen zwanger 2-3 weken in beeld. Ik ben waarschijnlijk 18 okt. uitgerekend. Leuk om hier jullie ervaringen/verhalen te kunnen gaan lezen, ben benieuwd!
Hai hai, ik ben zwanger van mijn 1e kindje en woon in Amsterdam, ben 27 en geef kunstlessen/danslessen. Ik ben 12 oktober uitgerekend en heb 16 maart pas mijn echo bij 10 weken. Fijne dag!!!!
Zo er is al behoorlijk wat afgekletst zie ik Iedereen gefeliciteerd !!!!! @ Marieke Ja de krampen heb ik ook zo nu en dan, heb al met een verloskundige hie op zp erover gehad en die zei dat t heel normaal is, gelukkig. Mijn (.)(.) doen ook erg pijn, 's avonds heb ik er meer last van dan overdag en ik slaap ook veel lichter lijkt wel. Jullie al kwaaltjes?? Ik voel mij verder nog behoorlijk goed
Goedemorgen dames! Mag ik mee komen kletsen? Ik heb net positief getest, 2 dagen voor mijn nod! Ik ben 24 jaar en dit word onze 2de. Ik ben getrouwd en fulltime mama. Het nieuws moet nog even zinken, haha zo raar idee weer!
@Marieke @ Brondy Herkenbaar! Ik heb ook sinds een kleine week regelmatig een wat kramperig gevoel. 't maakte me wat onzeker maar gelukkig lees overal op internet dat het een normaal 'beginnerskwaaltje' zou zijn. Verder over de kwaaltjes; Ik ben moe! herkennen jullie dat ook? Heb ook wat gespannen borsten en ben iets emotioneler. Erg spannend die eerste weken. Nu wachten tot de intake bij de vk en de allereerste echo....pff,dat duurt nog best lang...
Leuk dat er elke keer weer nieuwe zwangeren aanhaken, gezellig! Ik heb ook al een aantal dagen krampjes en duidelijk voelbare uitstraling naar onderrug! Meestal na het avond eten het ergst. Ik werd ook even onzeker of het wel goed was. Mijn borsten zijn al voller. Eerst dacht ik dat ik het me inbeelde maar mijn vriend beaamde het. Dat is toch raar, al zo snel? Nog niet misselijk of moe. @ Tries: Bevalt het in Amerika? Ik ga er in April heen (chicago en Dayton, Ohio).
@ Marieke,ja dat wordt inderdaad weer even wennen maar dat komt helemaal goed,voorlopig blijven we lekker in NL plakken ben wel weer blij om dan echt weer thuis te zijn! @ Barb,het bevalt ons prima,wij zijn zelf ook een paar daagjes naar chicago geweest en et is daar super! Lekker genieten daarvan Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?