Dank voor het medeleven meiden! Hier even update... Last van rug en buik... *Ranzige-praat-alert!* Mijn maandverband blijft redelijk schoon, maar net op de wc verloor ik een 'sliert' bloed... Ach meiden, ik denk dat we gewoon voor een hele mooie nieuwe ronde moeten gaan... Morgen die roze bril maar weer eens zoeken... (Wat ik wel nog raar vind is dat ik even van binnen voelde en dat baarmoeder hoog en hard is, zegt dat nog iets? )
Mijn hemel wat kleppen jullie veel!! Sorry, heb echt ff niet de puc om terug te lezen.. Noorus, begrijp dat je vloeid... he bah!! Kom op meid! Ik blijf nog voor je duimen! Hier, moe moe en nog eens moe. Morgen clauwntjes bal van de carnaval. Heb dr helemaal geen zin in, moeten toch gaan. Ach ja, iig heeft J t naar dr zin.
goedemorgen. Ik werd wakker zonder misselijkheid maar inmiddels is die weer aanwezig en zit ik weer naast mijn emmertje. Niet extreem, maar erg genoeg dat ik het emmertje bij me hou. Zo even ontbijten, kijken hoe dat gaat...
@Esmeralda dat is nog eens een idee want ik kan jullie anders nooit allemaal bijhouden. @Noorus je zou je vk kunnen bellen misschien dat je een echo bij de Gyn kan krijgen dan heb je een beetje zekerheid. Sterkte in ieder geval. @ mvm kratten ben ik de eerste keer een keer of 3 vergeten omdat ik onregelmatig werk was dat een risico. Nu ben ik op woensdag vrij dus hoop dat het nu beter gaat. Nou Jersey (de vogel) zit redelijk op stok. Nog niet als de oude en hij klimt met zijn vleugels erbij maar goed het is sinds gisteren al wat beter. Verder ben ik verkouden aan het worden, ben moe, heb het koud en voel me niet mezelf maar dat kan door vanalles komen.
Goedemorgen allemaal Ik heb het gevoel dat mijn borsten iets minder gevoelig zijn, ik hoop dat dat geen slecht teken is. Wel vanochtend erg misselijk, maar niet over gegeven
Goedemorgen allemaal, Hier weer een beetje misselijk, werken ging gelukkig goed vanochtend. Eerst dronk ik altijd thee, maar nu kan ik ineens geen thee meer zien. Ben maar over gegaan op appelsap en limonade.. Herkennen jullie dit?
@kimmeding: fijn dat het iets beter gaat met je vogel @sammie: ja hoor, dat kan prima dat je opeens iets echt niet meer wilt. @susieQ: de gevoeligheid van mijn borsten verschilt hier bijna per uur, snap dat het onzeker maakt, heb ik ook.
Goede morgen! Misselijk hier ook. Al knuffel ik de wc pot nog niet. Ik start met ontbijtkoek en rond 9 uur eet ik brood. Dat gaat wel goed. Hier lustte ik altijd groente. Tot 2 dagen geleden. Althans warm eten heb ik een sterke afkeur voor. Lust wel sla, komkommer enzo. Gewoon koude dingen. Zo appart. Herken het niet echt uit vorige zwangerschap. @ Noorus hoe gaat het meis?
@ Noorus Nee dat is geen leuk nieuws. Is het bloeden al gestopt?? Heel veel sterkte meid en een dikke digi knuffel voor jou @ FvK Welkom en Gefeliciteerd! @ Charity Dat is een mooie aparte naam, heb ik nog nooit gehoord. Snap heel goed dat je die naam nu niet meer wilt gebruiken. @ Aislyn Madelief klinkt inderdaad erg schattig. @ Esmaralda Huh?? Nu al melk verloren???? Gaat dat sneller als je voor een 2e gaat?? Jouw kids zitten dan wel lekker dicht op elkaar, krijg je het nog druk straks @ Syrse Oke op die manier. Dan ben jij het verst van ons of niet?? Zie dat jij nog niet in de bevallingslijst staat?? Ik krijg de eerste echo met 9+3 weken. Nog even geduld dus @ MvM kratten Ik had gebeld en er zouden nieuwe komen te staan, maar er stond niets naja jammer dan. @ vertellen Bedankt voor de reacties Wij willen het onze ouders na de 1e echo vertellen, heb gisteren een paar hele lieve sokjes/schoentjes gezien met I love Opa/Oma erop. Denk dat ik van elk 1 paar haal en die dan samenvoeg en ze geef in een cadautasje. Dan moet de hint wel duidelijk zijn lijkt mij.
Goeiemorgen meiden! @ Noorus: Hoe is het nu met je meis? @ Kimmeding: Gelukkig gaat het beter met je vogel! @ Allemaal: Nou heb net de bloeduitslag weer gekregen en ik heb nog steeds geen antistoffen voor de 5e kinderziekte.... Aan de ene kan balen, want dat betekend dat ik dus nog 13 weken erg op mn hoede moet zijn en zodra er een kindje is die het heeft moet ik weer naar een andere vestiging, maar aan de andere kan ben ik er superblij mee, want het betekend dat mijn kindje er ook nog steeds geen schade aan ondervonden kan hebben. Verder hier ook nog steeds behoorlijk misselijk, vanmorgen een crackertje op bed geprobeerd voor het opstaan, maar heeft echt niks geholpen. Ben zo bang dat ik moet spugen de hele tijd, wordt er gek van! Spugen lucht bij mij namelijk niet op, maar blijf dan gaan en dat wil ik echt vermijden! Neem echt alle kwaaltjes voor lief hoor, maar dat misselijke valt me zwaar en word er strontsjaggerijnig van!
Hier geen zin meer in koffie en een voorliefde voor vet eten. Patat, pizza, broodjes Shoarma heerlijk
Heej meiden! Dank voor al jullie lieve reacties en het meedenken. Ik verlies hier nog steeds bloed en gisteravond had ik wel erge krampen. Vanmorgen op het toilet viel er ineens bloed in de wc (leek meer op een hele grote bloeddruppel). Leek niet echt textuur te hebben ofzo... Krampen zijn wel weg... Ik bel straks de VK gewoon even met het verhaal, kijken wat zij ervan zegt... Ik ben er wel helemaal op ingesteld dat het over is. Het is ook goed zo, de natuur bepaald of een vruchtje wel of niet levensvatbaar is en ons frummel was dat niet. Dit was vanmorgen... Inmiddels rondje hardgelopen en het bloeden lijkt minder. Heb ook baarmoeder gevoeld en die is hoog en hard. VK gebeld, ik wordt teruggebeld, dus even afwachten...
@ Noorus: Knap hoe je ermee omgaat meis. Je kan ook maar beter van het ergste uitgaan dan kan het altijd nog meevallen en helaas kan je het toch ook niet tegen houden als het zover is....
@Noorus: Hopelijk komt het toch nog goed en valt het mee. En het is wel beter als je lichaam het zelf afstoot. Een vriendin van mij waarbij het vruchtje dood is, is al 3 werken bezig met pillen en binnenkort nog een curetage. Maar misschien zit het bij jou gewoon toch goed. Ik ben benieuwd wat de Vk zegt
Noorus heb je nog een test gedaan om te zien wat je hcg heeft gedaan? Knap hoor dat je er zo over denkt. Ik heb dezelfde instelling al is het natuurlijk enorm balen.
@Noorus, Sterk inderdaad zoals je er in staat, je hebt gelijk maar als het dan toch gebeurt is het wel even slikken. Maar wat je zegt als het dan gebeurd liever vroeg. Laat je ff weten wat de VK zegt?
veel geschreven hier, dus even kort alleen reactie op noorus.. wat ongelovelijk klote zeg .. ik hoop dat het toch nog goed zit meid, het klinkt nog niet alsof het perse over moet zijn.. maar toch heel knap hoe je erin staat, echt respect! Ben benieuwd wat de vk zegt, ik hoop dat je gewoon een echo gaat krijgen zodat je weet of er nog hoop is of niet.. sterkte in elk geval meis!