Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    SHit Danielle, wat erg!! Heel veel sterkte!

2. Maia

Maia Niet meer actief

he bah Danielle. Heel veel sterkte.

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat erg danielle :( Echt zo oneerlijk :( Heel veel sterkte meid, jeetje wat een naar nieuws!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Danielle: Jeetje meid, want ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte de komende dagen! Dikke knuffel!

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Danielle, wat erg meid!! T is niet eerlijk! Heel veel sterkte en n dikke knuffel!!

6. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @Danielle: wat ontzettend kut voor je. Heel veel sterkte komende tijd, dikke knuffel

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dankjullie wel! Ik ga dit topic verlaten en ik wens jullie veel geluk de komende maanden en een mooi wonder in oktober!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Syrse
    Wat doet je man dan als ik mag vragen? Het is wel zwaar hoor, alleen, lijkt me. Ik vind het met zijn tweeen soms al zwaar. Ik vind dat je best af en toe even mag klagen hoor, er zijn immers altijd mensen die het slechter hebben en dan kun je nergens meer over klagen denk ik.

SSG
    Amy, wat een prachtige naam voor je oudste dochter ;)

Danielle
    Meid, wat erg... Sterkte.

9. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    @ collo003

Dank je wel en nu nog een mooie jongen of meisjes naam vinden die bij amy past!?

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Volgens mij heb ik Ssg nog geen welkom gewenst? Dus Ssg welkom!

@ Danielle wat ontzettend klote zeg!!!! Je zou met 5 weken verwachten dat je hcG hoger is dan 17. Wat kut zeg!!!! Big hug:(

@ hier pijnlijke boobs are back en erger dan ooit tevoren:) Het zal dus goed zitten?! Heb verder ook geen bloedverlies meer.

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Danielle
    Wat vreselijk!!! Heel veel sterkte gewenst! En een digiknuf.

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ SC, dat is goed om te horen :D Ga je binnekort nog opnieuw testen of ga je er nu wel van uit dat het goed zit?

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    SSG
    Hier eindigen alle namen in huis op -ie of -y dus voor ons was het snel duidelijk. Alleen nu weer een naam erbij... Ik vind Amy wel een stoere naam, dus zou er ook een andere redelijk stoere naam bij verzinnen.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@sc: goed om te horen dat je toch je kwaaltjes blijft houden.

15. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @SC: Hopelijk zit het dan toch goed! Heb je veel bloed verloren of viel het wel mee?

@hier: Ik ga nu de 5e week in dus dit is een spannende week, als het goed is zou eind van de week het hartje moeten gaan kloppen.

@kwaaltjes: Vooral last van mijn boobs, afentoe wat boertjes en rommelende darmen, misselijkheid is nog weg gebleven, afentoe een klein beetje.

16. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Sammie zondag ga ik testen. Vanmorgen ook getest om te zien hoe het allemaal gaat verlopen en had een dikke vette knaltest in handen.

@ Suzie achteraf viel het mee. Gister tussen 16 en 18 uur wel flink gebloed naar mijn idee maar dat werd steeds minder. Tot het nu gestopt is.
    Jaaah het hartje gaat binnenkort kloppen!!! Spannend he?:)

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sc, hopelijk dat t goed blijft.

Namen, vind persoonlijk bij Amy: Jesse of Naomi heel mooi passen. Dat zouden wij doen als dat kon, maar helaas is iemand ons al voor geweest. Ons dochtertje dr naam lijkt namelijk erg veel op Amy;)

Hier, kruip mn bedje in..

18. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Collie: mijn man werkt voor een captatiebedrijf, werken veel in het buitenland. Winter Olympics, wimbledon, Cricket Cup in India..
    Maar maar maar, hij gaat maandag tekenen bij een ander bedrijf :D Zelfde werk, alleen veel vaker in het binnenland. Hoera!

Ik ging vandaag iemand helpen, ben ik daar prompt in slaap gevallen op de zetel. Oeps..
    En deze avond merkte ik dat de printer inkt op was, raas ik als een zot naar de winkel, willen ze mij om 10 voor niet meer binnen laten. Zat ik daar als een onozele trien te janken in de auto... dankjewel hormoontjes ;)

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Daniellie, moet hier het spijtige nieuws van jou lezen... :( Als je een lotgenoot zoekt, je weet me te vinden he meis... Hele dikke knuffel van mij!

20. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Danielle: een héle héle dikke knuffel :(

Deel Deze Pagina