Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gefeliciteerd nieuwe testers :D

ik ga van de week even de vk bellen denk ik.. ze kunnen nu toch nog niks zien dus denk dat ik toch een echo met rond de 6 wk ga krijgen.

ik ben hier ook erg moe, komt ook wel bij dat ik sochtends om 5 uur klaar wakker ben. schijnt er ook bij te horen. verder met vlagen pijn in de boobs.. soms ook helemaal niet en dat maakt me dan ook onzeker. soms ook met vlagen misselijk en duizelig.
    maar heb ook vlagen dat ik dus helemaal nergens last van heb..
    ik zou blij zijn als het een paar weken verder is...

2. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    Ik heb ook nog niet gebeld,ook van de week maar doen.

Ook hier erg moe en wat last van de boobies,maar nier overdreven,bij mijn zoontje had ik ook verder nergens last van en dat maak me ook wel eens wat onzeker.
    Ben blij als we de eerste echo gehad hebben!

3. kan ik me voorstellen. ik ben blij als ik de 9 weken heb gehaald..

4. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik heb nog niet gebeld omdat op hun site staat dat je vanaf week 6 contact op kan nemen. Dus over 2 weekjes ga ik bellen.
    In mijn woonplaats moet je je al inschrijven bij KDV vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent. Hoe is dat bij jullie?
    Ik vind het voor mijn gevoel belachelijk om nu al in te schrijven.

5. Ik weet van de vorige keren dat je voor week 12 alles geregeld moest hebben, dus kdv maar ook kraamzorg enzo. Kan wel later. Maar dan heb je minder kans op volledige kraamzorg en flinke wachtlijsten bij kdv

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Iedereen in dit topic van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D

@Brondy: Ik moest ook huilen hoor toen ik het 2de streepje zag opkomen ;)
    Ik heb geen ervaring met tarwekiemolie.

@Marieke: Wat een verhaal joh! Jullie hebben al heel wat meegemaakt, echt super dat jullie nu zwanger zijn!

@Melanie: Ook al een heel verhaal, wat bijzonder dat je al een zoon van 6 jaar hebt en nu weer zwanger bent. Zo maakt hij het wel heel bewust mee, echt leuk!

@Cryptonism: Goed dat je meedoet aan mvm!

@Tries: Woow je woont in de USA zag ik! Wat leuk, lijkt me zo leuk om daar te wonen! Hoe is daar de verloskunde enzo? Verschilt dat veel of weet je dat niet?

@Eisprong: Ik heb niks gevoeld. Ik voelde hem voor mijn zoon wel, alleen nu niet meer.

@Kwaaltjes: Ik ben wat misselijk en heb last van bandenpijn en ben moe. Maar ik voel me eigenlijk heel goed :D

Zo even op de meeste gereageerd :) Ik hoop dat het hier een gezellig clubje word. Ik heb met mijn zoon toen ook gepraat met de december 2010 mama's en ik zit daar nu mee op een priveforum. Is erg leuk!

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle nieuwelingen :)

@Primavera: het is inderdaad wel bijzonder. Ik geloof soms nog steeds niet dat er iets in mij groeit :).

@Esmeralda: ja ik vind het een kleine moeite om in een bekertje te plassen. Je kunt er zoveel goeds mee doen. Waarom niet. Ik vind het effectiever dan geld geven aan goede doelen om eerlijk te zijn.

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hallo alle nieuwe dames.

Gefeliciteerd met jullie positieve testen!
    Weet niet of ik nog een week of 2 wacht met aanmelden bij de vk of het van de week al doe.
    Voordeel is wel dat als er iets is ik kan bellen,dus denk dat ik me van de week maar aanmeld hahaha.

Kwaaltjes, niet gelukkig

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wilde jullie ook even feliciteren. Zit zelf in het andere oktober topic (al weet je natuurlijk nooit wanneer je precies bevalt).

Succes met de zwangerschap allemaal!

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik geloof dat er nu 3 oktober topic's zijn...

Wij hebben al wel een afspraak voor de vk en een echo staan. & en 14 maart pas.
    Idd plassen in de pot is een kleine moeite. :) Neus dicht knijpen en snel de dop er weer op. Morgen mijn 2e lading flessen.

Kdv hier heeft sinds begin dit jaar weer een hoop open plekken.
    Kdv van een vriendin van mij is bijna failliet omdat er zo weinig nieuwe aanmelding komen. Ik wacht er nog wel even mee.

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Cryptonism: Ja vind ik ook! Bij mijn zoon heb ik het ook gedaan, helaas zijn ze hier heel erg laks met ophalen en soms stonden mijn kratten er 2 weken later nog. We moeten ze hier zelf wegbrengen. Daarom doe ik nu dus niet meer mee. Ik wil het heel erg graag doen, maar ik heb heel veel geklaagd en het elke keer gezegd maar er gebeurde niks. Echt jammer, want ik vind het een kleine moeite om het te doen als ik er vrouwen mee kan helpen.

@Kimmeding: Hallo! :D

@andere oktobertopics: Ik heb deze ontdekt en die 1 tot 15 oktober. Ik denk dat ik zelf rond 24 oktober uitgerekend ben dus daar kan ik niet heen. Welke is die andere dan?

@Afspraak bij vk: Vanaf wanneer kun je ongeveer bellen? Ik weet het niet meer...

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik heb al wel gebeld met de vk en kan 2 maart terecht, maar de 1e echo hebben wij pas met 9 à 10 weken. 12 maart dacht ik. Dus duurt allemaal nog even.
    Kdv weet ik hier zo niet, wist ook niet dat je dat voor de 12 weken geregeld moet hebben, maar vind dat nu nog wel wat vroeg ;)

Nieuwe dames gefeliciteerd !!!!

Oja ik heb mij ook aangemeld voor MvM, morgenavond komt er een vrouw langs en moet ik de plas morgen vroeg bewaren, ben ik vergeten een afsluitbaar potje te kopen :$

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @brondy: Je kan ook een jampotje, chocopastapot of iets dergelijks goed omspoelen en dat gebruiken. Heb ik vorige keer ook gedaan. Zakje eromheen en dan in de koelkast, zo blijft het het langst goed bewaard. Met je plasje erin dan he ;)

Oke, nou dan ga ik morgen maar even bellen haha, ben benieuwd wat ze zegt. Mijn zoontje is pas 1 jaar dus ze kent me nog wel denk ik :p

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Esmaralda
    Thanks voor de tip, maar laat ik dat nu net niet in huis hebben :(
    Wel een fles waar zo'n 'vers' sapje in gezeten heeft, zou dat ook kunnen?

15. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Is het goed als ik een lijstje maak met al onze uitgerekende datum? En al onze afspraken? Vind ik altijd wel leuk om te zien :D Zag het bij andere topics ook. Als iedereen dan op volgorde zijn eigen datums erbij zet :)

Bevallingsdata:

24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling.

Afspraken:

Datum: naam, je afspraak

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Uhmm dat weet ik niet, misschien door het zuur word je urine niet zo betrouwbaar? Heb je geen tupperware bakje?

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hmmm daar zou je wel gelijk ik kunnen hebben, ja dat wel. Maar vond ook nog een klein reispotje die je kunt afsluiten, kan denk ik max 50ml in denk ik. Dat moet toch geniet zijn? :(

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Jaa denk ik wel. Ze hebben net als die kruitvat testen maar een paar druppeltjes nodig. Denk dat dat wel goed is dus.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Bevallingsdata:

12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis
    24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling.

Afspraken:

Datum:
    Brondy, 2-03: intake vk, 12-03: 1e echo

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Leuk dat je jezelf hebt toegevoegd, nog even en we hebben hopelijk een hele lijst :D

Deel Deze Pagina