Liesblitz Wat fijn dat je in ieder geval er over kunt praten met hem. Soms hebben mannen even nodig om alles te laten bezinken. Oh, en een kreng wordt je ws toch wel...alleen of je het zelf door hebt? Maia Niet te snel wanhopen meid, ik heb bij beide eerdere zwangerschappen ook wat oud bloed verloren tussen de 6e en 8e week en die zwangerschappen zijn prima verlopen. Maar als je je onzeker voelt idd gewoon een echo vragen. Cin Normaal krijg je pas bij 8 weken en bij een sommige vk's pas bij 12 weken een echo, dus als jij er 1 eerder had is dat alleen maar fijn voor je, maar wel bijzonder. Hier trouwens ook al in mijn zw. broeken. Ik lijk wel 5 maanden zwanger al, niet normaal. Striae Je kunt smeren tot je een ons weegt maar het zal geen striae tegen gaan. Misschien hersteld je huid zich wel beter als je hem goed verzorgd maar het is helaas genetisch bepaald. Het is natuurlijk wel altijd lekker om jezelf goed te verzorgen en zeker als je straks wat verder zwanger bent is het leuk om je buik in te smeren.
Hier doen ze ook de echo pas met 10 week, schijnt nieuw te zijn zei de vk tegen mij. Dus ook hier nog 4 week wachten :S Duuuuurt lang! @Collo003 Dat is dan ook weer een voordeel van alleen wonen, kan zo krengerig zijn als ik zelf wil Alleen de hond heeft er onder te lijden. Arm beest!
@ Lies super zeg! Dus de papa is misschien niet helemaal buiten beeld? Misschien dat hij er gewoon van geschrokken was dat hij vader wordt? Een bitch kan je echt worden hoor door de hormonen. Ik ben normaal niet zo'n bitch. Bij Jayden was ik dat enorm. Enorm last van hormonen en gooide echt alles eruit wat mij dwars zat. Tot hele botte opmerkingen aan toe. Dat heb ik zeker tot 6 maanden na zijn geboorte gehad. Nu merk ik dat het weer begint al kan ik mijn botte opmerkingen nu wel inslikken en kan ik tot 10 tellen voordat ik dingen roep. Heel irritant voor jezelf en de ander dat je af en toe een bitch bent maar je kan er helaas niks aan doen. @ buik die begon te groeien maar sinds laatste bloeding weer platter. Denk dat ik een vruchtje van de twee ben verloren dus. Al heb ik nu nog wel iets een buikje. Positiebroeken heb ik nog niet aan. Bij Jayden had ik dat pas met 24 weken. Ik had een heel beschaafd buikje vorige keer. Mensen zeiden toen ik in laatste week zat van "zooooo jij moet nog wel even zeg!" euh ja 1 week ja. Echt niet leuk was dat.
@sc papa dacht dat het net zo zou gaan als hoe het nu gaat met zijn exvrouw en hun kind. Hij mag haar 1x per zoveel tijd een middag zien. Gaat allemaal erg moeizaam. Ik wist dat en dat was ook de reden dat ik het anders wil, maar hij wist dat dus niet van mij. Dus heeft hij maar bewust afstand gehouden omdat hij doodsbang is weer hetzelfde mee te maken. Hij vertelde ook nog dat ie toch wel met een glimlach heeft rondgelopen, maar het ook wel heel moeilijk vind doordat we geen van beide willen verhuizen. Nu gaan we dus rustig aan kijken hoe het zal gaan en hij weet nu dat hij welkom is. Afwachten maar dus... @buik, ik had hier al een "dubbele" buik van mezelf, dus denk niet dat ik snel iets zal gaan zien. Al lijkt ie wel iets anders aan te voelen Ik weet ook niet zo goed waar ik het als eerste moet gaan zien/voelen in buikje. Altijd fijn als je geen strakke buik hebt, maar een hangbuik Het bloeden is niet meer terug gekomen SC?? Mag je al snel naar VK, dan heb je in ieder geval zekerheid dat beeb nog lekker zit.
@ Lies dat wordt lastig. Zeker als jullie maar liefst 2 uur van elkaar wonen. Een van jullie zal moeten verhuizen. Of beide ergens tussenin. Maar dan zitten jullie beide met werk zoeken in die omgeving. Pfff lastig hoor. Maar zal vast goed komen. Verlies nu soms wat oud bloederig slijm. Verder eigenlijk niks gelukkig. Ook geen rare krampen of steken meer gehad. Ik ga er wel vanuit dat het goed zit daarbinnen. Vriend zegt dat mijn boobs met de dag groter worden. Mannen... Waar ze ak niet op letten he? Gelukkig doen ze niet meer zo'n pijn maar ze voelen wel veel voller.
@SC Tja dat verhuizen is een lastig puntje, ook omdat hij heel stellig is dat hij niet gaat verhuizen. Ik heb geen werk, dus voor mij zou het dan beter zijn om die kant op te gaan. Maar zonder super relatie denk ik er niet eens over om te verhuizen. Heb graag mijn familie in de buurt met een kleine. Dus denk dat het heen en weer reizen gaat worden :S Fijn dat je nu geen last meer hebt. Vol positiviteit verder En als je boobs nog groeien zit het wel goed toch? Hahaha! Mannen letten daar idd op. Ik kreeg het gisteravond ook al te horen "oooh dan worden ze nog groter" Kon gewoon horen dat ie het met een grijns zei. hhahaha! DIe van mij doen nog volop pijn hoor! Maar gelukkig niet misselijk
Hier ook een dubbele dikke buik van mezelf maar wel derde zwangerschap binnen 3 jaar dus mijn buik lijkt nu al te weten wat er gaat gebeuren en is al behoorlijk opgezet. Zijn natuurlijk alleen maar opgezette darmen, maar wel gek. Je BM ga je echt pas rond de 12de week boven je schaambot uit voelen. SC Hoop dat het snel helemaal ophoudt en dat alles dan lekker rustig blijft.
Vandaag de stad ingeweest en wat vallen alle kinderwagens met baby's op zeg K heb der helemaal zin in en begin steeds meer gewend te raken dat we écht een kindje krijgen. Het voelt allemaal zo onwennig nog. Zwangerschapskleding wil ik nog liever niet kopen tot ik de echo heb gehad. Misschien raar maar dan wordt het pas 'echt' voor ons. Ik pas m'n broeken nog wel aardig maar het zit gewoon niet lekker, het drukt zo op m'n buik. M'n borsten zijn wel wat gegroeid maar lijken nu even een pauze te hebben. Wel heb ik joekel tepels haha Nog 2 weekjes dan kunnen we gaan shoppen Ben helemaal vrolijk!! Wat goed weer wel niet kan doen met een mens haha
@ Liesblits: Wat super voor je dat je een goed gesprek hebt gehad! Vooral fijn dat je nu weet waarom de aanstaande papa afstand hield en dat hij weet dat jij het juist anders wil voor jullie kindje! @ Maia: Dikke knuffel voor jou meid! Hoop zo voor jou dat het enkel van de angst voor een mk komt dat je nu bruinverlies hebt! Mijn duimen draaien voor je! @ Sweetchocolate: Ik had mij mijn dochter ook pas laat een buik. Hoop nu lang met een dikke buik te mogen lopen! Fijn dat het beter met je gaat!
@maia: ik duim voor je! Hopelijk is het niets, en blijft beebje flink zitten. Pff, ik heb even een baaldag Ik heb drie schatjes van ratjes als huisdieren. Nu is er eentje die haar oog heeft beschadigt vorige week, dus ze zit apart, aan de antibiotica, twee keer per dag zalf op het oog, 7 keer per dag druppel in haar oog... Ze is te oud om een operatie te riskeren, dus we moeten proberen het oog zo te redden En nu neem ik ze vandaag vast, merk dat ze verzwakt is... heeft ze nog ergens mijt opgelopen! Aaaargh! Kan ik ze nog eens volledig gaan behandelen, ze haat me nu al. En de twee kooien doen, de twee anderen ook behandelen, alles wassen, en dit alles doet me alleen maar meer en meer beseffen dat ze al oud zijn, en er niet meer zullen zijn tegen dat de baby er is Sorry, totaal niet on topic, maar moest het even van me afschrijven.
Hoi! Ik heb een beetje koorts en dat zit me niet helemaal lekker. Gisterenavond heb ik mijn maaginhoud in de wc gespuugd, ik was kotsmisselijk! GelukkIg nu niet meer. Ik heb de hele dag geslapen en mijn hele lichaam doet pijn. Echt zon griep pijn. Mijn onderrug doet ook heel veel pijn en ik heb last van mijn onderbuik. Ik dacht eigenlijk dat het een zwangerschapsmissElijkheid was, maar ik "hoop" een buikgriep. Ook aan de diarree namelijk. Goed, dat was ik, nu ga ii even bijlezen!
@ FvK buikgriep heerst he! Beterschap meis. @ Maia lees het nu pas. O nee he. Niet jij ook al! Is het al wel aan het minderen?
@ Syrse: He wat vervelend voor je ratjes meis! Nooit leuk als je huisdiertjes oud worden en als je weet dat je binnenkort afscheid van ze moet nemen. Ik neem dan ook nooit meer een huisdier, vind t afscheid te moeilijk! Mn golden is ongeveer een jaar geleden plotseling in mn armen overleden, was nog maar 6 jaar.... @ FVK: Ik kan je de hand schudden meis....lig hier ook met lichte koorts op de bank. Hier gewoon weer een flinke verkoudheid, die maar niet wil ophouden al 6 weken....gelukkig geen buikgriep in ieder geval...
Zo ik heb mijn banner maar aangepast. Gelijk ook mijn zwangerschapsduur. Ben benieuwd of het ook echt klopt. Nog iets meer dan 1 week en dan horen we hoever wij nou écht zijn.
dag lieve meiden. bedankt voor de reacties. Het is vandaag heel licht aangebleven maar vanavond had ik met afvegen wat bloed, dus ik vrees het ergste. We wachten af.
@ maia: dikke knuffel voor jou! Hoop dat het bloeden niet erger gaat worden en morgen wegblijft! Duimen blijven draaien voor een goede afloop!
@ Maia knuffel! Je kan niks anders doen dan gewoon afwachten, al is dat wel moeilijk. Weet je al wanneer je de echo krijgt nou?
@ Maia, heel veel sterkte! En hopen dat het niks betekend. Hier, Net ff gedouched, enne ik schrok wel ff hoor! M'n buik is aanzienlijk gegroeid en ik vraag me af of ik het nog geheim kan houden 2 weekjes. Denk dat ik zo veel mogelijk familie ontloop. Ben echt gegroeid sinds de vorige foto. Buik inhouden doe ik zoiezo maar dan nog is tie veel groter dan eerst...