Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Maia ik duim hard voor je. Ben benieuwd. Vanaf 7 weken kunnen ze al een echo maken las ik vandaag toevallig. Maar dat doen ze echt in uitzonderlijke gevallen. Snap ook niet goed waarom jij zo laat in eerste instantie een echo zal krijgen. Want las op internet dat je met 7 weken een echo krijgt als je in het verleden een miskraam hebt gehad of als je een vaginale bloeding hebt. Nou, jij hebt alle 2. Goed, dat laatste komt er nu bij, maar toch. Snap je?

@ hier, straks "ik vertrek" kijken. Altijd intressant. Heb daar respect voor, mensen die in het buitenland gaan wonen.

Hebben jullie nog plannen voor morgen? Wij gaan morgen naar mijn oom en tante, die wij in al jaaaaren wegens omstandigheden niet hebben gezien. Best zenuwlappig dus:)

Verder hier overigens vanmiddag wel vertelt aan mijn collega. Ze wou met mij op Zumba les gaan. En ik moest het maar uitzoeken waar precies. Ja, leuk. Maar Zumba zie ik dit jaar nog niet zitten. Dus ze vroeg waarom... Euhm, nou, omdat er een broertje of zusje voor Jayden komt. Ze was dolblij. Ze houdt wel haar mond, dat weet ik. Ze is overigens ook een goede vriendin en ik vertrouw haar wel. Ze zegt zelf ook, het is beter te wachten tot 12 weken tot ik het ga vertellen.
    Ik kon gewoon niet mijn mond houden daarover. Erg eigenlijk, maar ja. Wat moest ik? Ze had het toch al door dat er wat was.

2. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    ;)@Maia Hoop voor je dat het loos alarm is. Zelf ook af en toe 'oud bloed' maar geen voorgeschiedenis met miskramen dus ik ga er vanuit dat het nog goed gaat.

@Sammie1 Wat gaat het dan snel he! Bij mijn eerste pas met 20weken in de zwangerschapskleding, bij de tweede met 16 weken. Nu vast weer wat eerder, broeken zitten al niet heel lekker meer...

Had mijn zwangerschapskleding van zolder gehaald maar alles is te groot. Afgelopen jaar veel afgevallen (was wel nodig ;)). Dus ik ga marktplaats maar eens afstruinen naar in ieder geval een spijrkerbroek (kan k echt niet zonder). Nieuw is op het moment een beetje te duur. Vriend is al een jaar thuis dus het geld is meer dan op.

PS: dus dames heb je nog wat nodig in mt 42-44 ik heb nog twee spijkerbroeken en een spijkerrokje liggen ;)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Maia
    Ik ga ook heel hard voor je duimen dat alles gewoon ok is.

4. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen :) Ik heb net alledrie de rattemiekes behandelt, beide kooien uitgeboend (ah ja, want madam zit apart met haar oog), en alles de was ingesmeten. Binnen 8 dagen opnieuw.
    Hopelijk kan ik ze toch nog een tijdje bij me houden...

@fvk en engeltje; Veel beterschap!

@sammie; hoe ver ben je juist Sammie? Dat je nu al een dikke buik begint te krijgen?
    Ik heb steeds het gevoel dat ik al begin uit te zetten, maar iedereen blijft maar zeggen dat ik nog even plat ben. Maar broeken zitten toch iets strakker tegenwoordig :p

Hier geen wilde weekend plannen, mijn man is net deze ochtend terug gekomen. Maandag tekent die bij zijn nieuw werk, dinsdag gyne, en als alles daar goed gaat gaan we meteen langs de meter en familie :) Dan donderdag vertrek ik op weekend tot zondag, en dinsdag daarop is hij al weer naar het buitenland, dus we gaan het gewoon kalmpjes aan doen.

5. sweetchocolate

@ Syrse heerlijk toch zo'n rustig weekend? Wat gaan jullie dan elkaar lang niet zien. Gaan jullie beide voor werk weg ofzo?

6. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij voor zijn werk, maar het is maar een weekje hoor :) En zodra hij op zijn nieuw werk werkt, zit hij zo goed als alleen in het binnenland.
    Ikzelf ga weg voor het plezier :p Met de vereniging. Dus hopelijk is dinsdag de echo in orde, want ze gaan daar moeten zeggen dat er niet op mij geslagen mag worden ;) Contactsport enzo.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.531
    14.044
    113
    Vrouw
    Syrse, hopelijk blijft het goed gaan met je ratje! Het is altijd vreslijk om je huisdier ziek te zien.

Wat echo betreft, mn eerste had ik met 4 weken. Heb op oudjaarsdag een vmk gehad en had op 28 jan. weer een positieve test in mn handen. Week erop kon ik terecht bij de gyn, we dachten dan rond de 5.5/6 weken te zien, nou niet dus. Kreeg toen te horen dat ik of minder lang zwanger was dan dat we dachten of dat het weer foute boel was, gelukkig bleek gisteren het eerste.
    Dus Maia, als ik jou was zou ik gewoon een echo eisen, je wil tenslotte toch weten waar je aan toe bent.

Hier ook geen wilde plannen voor het weekend, zoonlief was vandaag niet helemaal lekker dus hoop niet dat hij ziek wordt.

8. sweetchocolate

@ Syrse ow ja dat moet wel gemeld worden dan! Wat voor spirt doe je? Je man werkt ook in de buitendienst dus? Mijn vriend ook! Voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Maar meestal zit hij gewoon in het Ruhrgebied en is dus 's avonds thuis. Al wil zijn baas liever dat hij hotel pakt. Maar ja laatst was hij 4 dagen weg en binnenkort ook. Gaat je man bij zijn nieuwe werk ook de buitendienst in?

@ Cin oei arm mannetje! Hopen dat hij niet ziek gaat worden.

Weltrusten dames!

9. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cin: oh, leuk dat je een positieve echo hebt gehad!

@ sweet: Meestal was hij nu twee weken weg, of een week, of een maand, hing echt van de job af. Op zich kan ik daar wel tegen, maar de planning begon echt hoe meer hoe erger te worden. Twee dagen op voorhand bellen dat je twee weken weg moet en zo van die stoten.
    In het nieuwe bedrijf zal hij af en toe wel eens naar Frankrijk of Duitsland moeten denk ik, maar daar weet hij op zijn minst de planning wel een maand op voorhand :)
    En goh, sport is het nu ook weer niet ;) Ken je LARP? :D

10. sweetchocolate

Nee LARP ken ik niet. Zal eens googlen. Lang leve google:)

Nu ga ik écht slapen!

11. sweetchocolate

Opgezocht ow dat is LARP!!! Volgens mij was daar een stuk over op tv jaaaaaaaren geleden:) (weet er zelf niet veel van overigens)

12. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging jij niet slapen? :D

13. sweetchocolate

Euhm ja volgens mij ook ja:D

Weer knaltest gedaan vanmorgen. Dat in combi met de test van donderdag zal het goed zitten.

@ Maia hoe gaat het?

Vind het hier een fijn clubje. Iedereen leeft zo met elkaar mee!

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Inderdaad lief dat iedereen zo meeleeft.

@sc: we waren positief en bij 8 weken vond ik ook 'vroeg' dus daarom in eerste instantie daarop gehouden. Ook met het risico dat ik evt. iets korter zwanger ben en stel dat, dan zie je misschien niets of niet genoeg en zit je dan in de stress. Maar ik ga maandagochtend bellen en ik wil gewoon deze week een echo, dan weet ik zeker dat er inderdaad kans is dat ik niets zie, maar ik weet wel hoe het bij mijn vorige mk eruit zag rond deze termijn dus alles wat ik al meer zie zou me wat gerust kunnen stellen.

Hoe is het nu? tja, het bloeden is niet echt doorgezet, maar het was ruim genoeg om van te schrikken, omdat m'n mk toen ook zo begon, met eerst wat bruinverlies, toen klein beetje rood en steeds een klein beetje meer rood. Dus we zitten hier de komende dagen flink in spanning.

@syrse: doe je LARP? Leuk.

15. sweetchocolate

@ Maia daar heb je wel weer een punt. Als je niks ziet raak je in de stress ja. Wel knap dat ondanks je niks ziet toch kan zien of het mis is gegaan.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ sw: logisch dat je het aan je vriendin hebt verteld!

@ maia: nog een dikke knuffel voor je en bij andere club staat een uitgebreide rea voor je ;)

Ga straks lekker zwemmen bij een zwemparadijs! Tot later!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@girafje: thanks

@sc: nou ja, vorige keer was er toen alleen dus nog maar de vruchtzak te zien die was achtergebleven, dus alles wat ik al meer zou zien is al wat positiever lijkt me. En natuurlijk toch hopen op een hartje, je weet het nooit.

18. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Ik meld me ook weer even.
    Ik duim voor je Maia dat alles gewoon goed zit.

Hier zit volgens mij nog steeds alles goed, vandaag gaan we naar jet spporwegmuseum en vanavond komt mijn vader langs, hem gaan we het als enige alvast vertellen

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Maia, ik duim voor je dat alles nog goed zit!

Sweetchocolate, zo'n knaltest moet inderdaad weer gerust stellen! Gaat vast goed komen!

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maia, Hoe is het nu? Ik duim voor je dat het vals allarm is!!

Buik, Kan mn normale broeken nog net aan. Zwangerschapskleding laatst al van zolder gehaald, maar die zijn echt nog veel te groot. Dus daar moeten we sowieso nog n aantal weekjes mee wachten.

Gister hebben we t nieuws tegen mn schoonmoeder en schoonzus verteld. Ze waren heel blij. Na een smsje van mn vriend dat we goed nieuws wouden komen brengen (zouden eigenlijk naar hun gaan, maar uieindelijk zijn ze hier heen gekomen) had ze al een vermoeden. Ze kwam dan ook aan zetten met een heel schattig jasje/vestje voor de kleine uk.

Deel Deze Pagina