Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht

Vanochtend de echo gehad! Ben zo blij! :D

Hartje klopt en de baby groeit goed! Ze houden me voorlopig nog in het ziekenhuis, omdat ik daar al liep ivm IVF. Maar alles gaat goed komen nu!

Sweetchocolate, bij jou ook alles goed, wat heerlijk!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @Aislyn, gefeliciteerd!! Geniet ervan :D

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    even kort hoor, ben toch maar naar huis gegaan na de echo (liep niet echt uit) dus heb nu nog 40 min thuis voor ik weer op de bus stap..

bij de echo meteen een zwart rondje te zien :) en ze zag ook het vruchtzakje.. ze zat wel te kijken of ze al wat zag van embryo maar dat was niet... toen zoomde ze in en hop kloppend hartje! maar het vruchtzakje was 2mm ze zei je bent ongeveer 5 en een halve week nu, maar nog geen 6 weken..
    nou prima ben gewoon wat minder ver dan gedacht..

toen zat ik dus in de bus te denken dat ik 2 weken hiervoor de andere echo had toen zagen ze alleen wat dikker slijm.. maar als ik uitga van 5 weken en 4 dagen nu (5 en een half haha)
    zou ik dan pas 3 weken en 4 dagen geweest zijn..
    maar ik had 2 dagen daarvoor positief getest, dus met 3 weken en 2 dagen????

en dat was niet eens een extra vroege test ofzo... kan dat bjina niet geloven hoor...

maar goed ik moet over 4 weken terug dan heb ik 3 afspraken achter elkaar (echo, vp en gyn) en dan zal het mij benieuwe welke termijn hij dan aangeeft :p haha..

nu gai k nog even rustig mn koffie op drinken en de was ophangen en dan off to work .. brr zenuwachtig haha hopelijk gaat alles geod vanmiddag..

hoest nog wel maar voel me beter dan gisteren, dus ik hoop dat ik nog niet hoef te bellen vandaag daar zodat mn keel nog een dagje rust heeft.. haha fijne dag meiden ik ben vanavond pas weer thuis om bij te lezen :)

mn banner meot aangepast worden enzo maar nu geen tijd meer :p

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Stampvamp wow wat heb jij vroeg getest dan! Gelukkig wel hartje gezien dus.

Aislyn mooie foto! Bij jou inwendig gebeurd zie ik? Goed dat ze je nog in het ziekenhuis houden. Maar je mag in later stadium wel naar de vk gewoon?

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, ik kan jullie nog niet helemaal los laten hoor, dus lees stiekem nog af en toe mee! :)

Fijn dat de eerste echo's bij jullie allemaal goed zijn!!! heerlijk zeg!!
    Geniet ervan!!

6. Maia

Maia Niet meer actief

Fijn dat jullie goede echo's hadden.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

De welbeloofde foto.

Spruit kan al zwaaien;)

8. Maia

Maia Niet meer actief

leuk is dat :)

9. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Dat arme kind van mij, ik zal het dus noooooit herkennen op een echo... hahaha! Voor mij is het allemaal 1 groot raadsel altijd. Ik hoop dan ook dat je een heeel duidelijke uitleg krijgt hahaha!

Ga vanaf nu alleen nog maar echofoto's bestuderen, zodat ik over 2,5 week ook de beeb herken ;)

In ieder geval goed om te lezen dat er weer 2 goede echo's zijn gemaakt en kloppende hartjes zijn gezien :) Op naar de rest!

10. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hoi allemaal,

Ik zou mij graag aan sluiten bij jullie.
    Ik heb op 18 Februari positief getest en ik ga uit van een cyclus van 32 dus ben ik uitgerekend op 28 Oktober.

21 maart is me eerste ego dan zou ik 8 weken +3 dagen zijn.
    22 maart intake VK

Het is ond eerste kindje, ik ben al een keer eerder zwanger geweest in aug 2011 maar dit werd een miskraam helaas.

Dus de ego is dit keer dubbel beladen :( hopelijk zit het goed.
    Mijn leeftijd is 25 en ik denk dat ik straks kies voor een ziekenhuis bevalling maar dat weet ik nog niet.

Leuk zo'n toptic :D
    Gr. Kima

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    mooie echo's meiden!!!

@ kima
    welkom en gefeliciteerd!!!

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Vandaag de echo gehad. Alles zag er heel goed uit. Uitgerekende datum is nu 9 oktober geworden ipv 5.
    Hij/zij bewoog zelfs!! Hartje hebben we ook goed gehoord. Over 3 weken mogen we weer voor de termijnecho. (27 mrt).

Mijn echofoto is ook niet zo duidelijk hoor. Ik vind het steeds maar wazig haha. Op het scherm zie ik het goed maar de afdruk vind ik dan minder. Maar goed, we zijn blij dat het goed is!

We gaan het alleen nog niet vertellen verder aan familie en vrienden. Nog geen 9 weken, dus wel houden het nog even stil. Eigenlijk wil ik dat. Mijn vriend wil het t liefst al van de daken schreeuwen haha.

Verder heb ik zo'n barstende koppijn dat ik steeds duizelig ben. Komt vanuit mijn nekspieren die aanvoelen als kabels.Vriend heeft al uren gemasseerd maar helpt niks.

Ik heb ook steeds heel erg last van mijn onderrug met het lopen. Steeds steken. Heeft iemand anders dit ook?

Verder belachelijk moe steeds. Wordt er gek van. En nu ook verkouden. Neusspray durf ik niet goed te nemen eigenlijk.

Andere dames met een goed echo: Ook gefeliciteerd!
    @Kima welkom en gefeliciteerd!

13. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hoi hoi
    mogen wij ons ook hier aanmelden om gezellig mee te kletsen met mama's in spe???
    Gister hebben we positief getest en vandaag bevestiging gehad van de bloeduitslagen:D:D

Uitgerekende datum is 30 okt

En natuurlijk ook voor de dames gefeliciteerd met jullie zwangerschappen

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Bailey,
    Fijn een goede echo!!

@ Rugpijn, ja dat heb ik ook sinds een aantal dagen. Schijnt er ook bij te horen ;) Heb alleen geen steken, maar gewoon rugpijn.

15. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Leuk al die goede echo's en kloppende hartjes

Hier gaat alles goed, alleen oontzettend verkouden, manlief eeft me aangestoken. Hij had 40 graden koorts, gelukkig heb ik dat overgeslagen

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ sweet: Super dat de echo goed was en mooie foto! en fijn
    dat het bloedverlies is gestopt.

@ Liesblits: Leuk voor je dat je je oude buurvrouw als vk hebt! hoop voor je dat de verhuizing
    uitgesteld wordt tot na jouw bevalling ;)

@ Aislyn: Super dat ook jouw echo goed was!

@ stampvamp: Top dat je een mooie echo hebt gehad meid! Ben erg benieuwd wat straks de uitgerekende datum zal zijn/

@ Kima en Gooische mama: Welkom meiden!

@ Bailey: Super dat je een mooie echo had. Je mag altijd de neusspray voor baby's gebruiken (is zoutoplossing).

@ SuzieQ: Beterschap meid!

17. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @girafje dank je wel

Ben nog helemaal beduusd dat ik in dit gedeelte mag meeschrijven (zit ook nog steeds bij me MMM-meiden van vruchtbaarheidsbehandelingen)

Hoop dat dit net zo'n leuke meelevende groep dames is als in dat topic:D

Hier hebben we 22 maart de eerste echo en dan krijgen we de "definitieve" datum dus ben benieuwd

18. Maia

Maia Niet meer actief

Even ego : ik heb om half 10 een echo ivm flink bloedverlies. Weet niet of ik vanavond nog kan laten weten.hoe of wat, maar we vrezen even het ergste.

19. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @maia: neeee! Ik hoop zo voor je dat het blijft zitten! Heel veel sterkte meis

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Maia,

O laat het toch goed zijn! Duimen draaien hier, sterkte!

Deel Deze Pagina