Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou elke kleine beetjes helpen, dus ik kan me voorstellen als je werkt enz dat je dat niet allemaal mee gaat nemen.

Maar ik heb bijv op het moment geen werk, dus van mij krijgen ze extra veel;)

Bijna niemand krijgt elke dag de fles vol hoor :)

Ze brengen voor een week en dan word het weer opgehaald en krijg te je weer nieuwe flessen.. dit is volgens mij tot je 12e week van je zwangerschap.

Groetjes :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

tot week 16 zelfs :)

3. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wow, ik heb me dus verkeken op de opdracht. Maar heb met mezelf afgesproken dat als het ons lukt om zwanger te worden dat ik ('als dank') andere vrouwen wil helpen met MvM. Dus moet een kleine moeite zijn.

4. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd ja week 16..

Maar het is voor een goed doel...dus we gaan dat allemaal volhouden.

Succes allemaal:)

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kimmeding
    Fijn dat het opsmeren in ieder geval geen pijn meer doet. Nu maar hopen dat het ook snel geneest.
    Ik heb bij mijn oudste dochter ook altijd Sudo gesmeerd en dat werkte bij haar super, maar dus niet bij mijn jongste.

Sammie
    Koud hebben herken ik. Vooral mijn voeten. Niet warm te krijgen. Soms ga ik voor het slapen gaan even douchen om maar warm in bed te duiken.

Lentekriebeltje
    Beterschap gewenst. Hoop dat je weer snel terug kunt komen hier.

Moeders voor moeders
    Ik doe bewust niet mee omdat ik niet overtuigd ben van de filantropische inslag.

Echodames voor morgen
    Succes! en mooie echofoto's spammen hier!

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dank je voor jullie reactie n.a.v. mijn vraag over mijn collega. Ik ga het haar idd. persoonlijk binnenkort vertellen. Wacht nog even de echo af volgende week.
    Verder is een collega van mij ook zwanger.... 1 week langer als ik. Ben vandaag bij haar op bezoek geweest in het zhs. Ze is ernstig uitgedroogd door het vele spugen opgenomen afgelopen maandag. Heftig is dat hoor. Vind het overigens wel erg leuk samen met haar zwanger te zijn.

Maia, ik doe de opleiding tot verzorgende ig. ben nu met mijn onderzoeksverslag (scriptie) bezig en hoop alles in mei af te kunnen ronden en voor nu klaar te zijn. In de toekomst hopelijk nog een keer door voor verpleegkundige, maar dat zien we dan wel weer. Eerst dit klaar en dan me helemaal richten op mijn lieve kindjes en de spruit in aantocht! (en mogelijk de verhuizing naar Dubai... wat ik nog erg onwerkelijk vind).

Ga nu lekker slapen.... meiden met een echo morgen, veel succes, hopelijk allemaal mooie echo's en veel genieten voor jullie. Ik wilde dat ik al mocht.... wachten duurt soms erg lang! Ik wil echt genieten van deze zwangerschap, maar de 12 weken voorbij zou ik erg blij mee zijn hoor!

Liefs,

Hadassa

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@dames met echo: succes straks.
    ikzelf dus ook ;) vind het doodeng.

hier weer erg misselijk, van 's ochtends tot 's avonds laat en m'n ochtenden beginnen inmiddels echt met de wcpot knuffelen dus... hoop ook dat de komende tijd snel voorbij gaat.

8. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Goedemorgen allemaal,

@dames die de echo hebben veel suc6 en plezier. ;)

Ik doe ook mee met MVM ik hou ook altijd me adem in als de pot weer open gaat verder werk ik ook dus zijn ze indd niet nokkie vol.
    Maar dat was geen probleem volgens de mevr. van MVM.

Ik was al bekend met het systeem omdat ik met mijn eerste zwangerschap er ook even aan mee heb kunnen doen.

Ik vind het een kleine moeite om een ander daar mee te helpen is toch fantastisch! Ik moet de flessen alleen zelf omwisselen.

Vannacht voor het eerst wakker geworden om te plassen en toen ik terug ging bleef ik misselijk dus even een beschuitje gegeten met appelstroop toen heb ik toch nog een uurtje kunnen slapen gelukkig voordat mijn wekker weer ging.

Verder heb ik niet echt kwaltjes, ja ik ben moe als ik van me werk af kom.... ;) Ik plas trouwen naar mijn idee nog niet meer/vaker is dit herkenbaar bij een van jullie?

Maar goed mijn eerste echo duurt nog even :(... erg spannend.

GR.

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    goedemorgen

hoe is het met de dames hier?
    ik heb echt deze week gewoon geen puf en tijd gehad om uitgebreid bij te lezen en te reageren...
    mijn eerste werkweekje bij mijn nieuwe baan, ok het zjin dan wel maar 3x 4 uurtjes maar ben toch zon 6 uur van huis totaal, en mn shop loopt ook door natuurlijk..

het is erg leuk en een uitdaging.. vandaag gaan we uit eten met de collegas (verlaat kerst diner haha lucky me kan ik mooi mee)
    maar betekent wel straks de kleine naar mijn moeder brengen of op de fiets (half uurtje) of met de bus (uur heen uur terug :S)

ik hoop echt dat het weer zo blijft zoals het nu is want dan ga ik mooi fietsen.. ik heb vanmorgen voor het eerst goed overgegeven en word al niet goed bij het idee dat ik een uur in die bus moet zitten en dan weer een uur terug :S
    sowieso ben ik na zon rit dochter daarheen brengen zo ontzettend gaar (dat is al als ik niet zwanger ben laat staan nu) en ik wil wel graag gezellig fit mee vanavond eigenlijk..

t stomme is nog dat het niet eens nodig was want vriend kwam gisteren avond thuis ik ben morgen om 16u klaar heb ik geregeld, ja dank je schat maar das te laat haha... maar goed mam kijkt er nu naar uit dus ga dr gewoon brengen...

gisteren had ik echt een dag dat ik zoiets had van voel me vandaag helemaal niet zwanger.. maar goed vanmorgen des te meer toen ik uit bed kwam :p

hoop dat alles goed gaat met iedereen hier :)

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Helaas foute boel bij mij! Leeg vruchtzakje en nu wachten op mk :x:x:x
    Voel me zwaar klote!!!

11. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Wat vind ik dat rot voor je zeg!!
    Heel veel sterkte meis!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ahh nee zeg. Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte meid, heb ff geen woorden gewoon. Dikke knuffel...

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.642
    1.444
    113
    Ahh nee wat een klotenieuws!! Heel erg veel sterkte meid!!!

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Girafje, o nee, wat erg! Heel veel sterkte en een dikke digiknuf

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @girafje neee wat erg :( heel veel sterkte snap dat je je klote voelt, dikke knuffel meis..

16. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff sterkte

17. Maia

Maia Niet meer actief

Neeeeee girafje, wat ontzettend rot voor je. O jeetje wat naar :( :( een hele dikke knuffel!!!

18. Maia

Maia Niet meer actief

@stampvamp: blij dat je werk je bevalt!

hier de echo wel goed, er zit wel flink wat vocht rond m'n eierstok (waarschijnlijk van de bloeding) dus dat ging ze bespreken met de vk en dan kan het zijn dat ze het in de gaten willen houden en ik van de week weer een echo krijg, maar dat hoor ik dan evt. nog wel. Echo om termijn te bepalen is nu gepland over 2 weken want ben nu weer een paar daagjes verder geschat, dus we zien het over 2 weken wel.

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Maia,
    Wat fijn zeg! Goed dat ze je extra in de gaten houden!

Hier ben ik al best zenuwachtig aan het worden, nog 1 nachtje slapen. Mag pas om 15.00 uur.
    Ben zo benieuwd of het goed is met de beeb...

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Girafje
    Wat balen zeg :( sterkte meis

@ maia
    Mooi dat het goed is :)
    Moet het vocht vanzelf weg gaan??

Pfff ik moet nog 4 nachten wachten en dan eindelijk de echo. Gelukkig een druk weekend dus zal t zo voorbij zijn.
    Maar vanmorgen en gisteren weer geen last van mijn borsten, daar maak ik mij dan toch wel zorgen om. Naja we zullen t maandag zien.

Deel Deze Pagina