Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dank je meiden!!

@romy2003 ik gaf mijn oudste bv toen ik zw was van mijn jongste en ze zeiden er eigenlijk Niks van ja dat het prima is zolang Het Goed voelt. En nu ga ik maandag voor het eerst naar de vk en dan hoor ik het wel. Werd er bij jou wel wat gezegt dan?

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha krijg net een mailtje van bol.com ze hebben de baby afdeling geopend. Dus daar kan je nu ook shoppen!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ja leuk hè kreeg ook een mail van bol!!

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    ooww, de zenuwen beginnen op te spelen...
    nog 1,5 uur...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Patty
    Ik zou, als je het niet vertrouwd, toch even je vk bellen. Vaak is het wel onschuldig hoor.

6. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ik wacht nog even af tot maandag, denk zelf iets van een blaasonsteking..

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ sammie
    en...........???????????

@ patty
    dat was ook t eerste waar ik aan dacht toe je t zei. Maar hoe gaat t nu met je??

Iedereen leuke plannen voor t weekend????

8. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brondy: Het gaat goed hoor...geen bloedverlies meer gehad maar wel wat pijn bij het plassen..en bij me blaas...dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken...

9. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net echt veel plannen, misschien morgen ff op visite verder lekker rustig, jullie?

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Patty
    Zou dan wel zsm een ab kuurtje proberen te krijgen want blaasontstekingen moet je ook niet te lang mee lopen. Wel fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad.

Hier
    Weer last van mijn bijholtes en behoorlijk misselijk. Maar weet niet of dat nou van mijn holtes komt of van de zwangerschap is. Eerder nooit last gehad van zulke misselikheid.

11. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    @rosa08 ze zeiden dat ik het langzaam moest gaan afbouwen ,maar dat wil ik niet, geef alleen sochtends en savonds nog bv.

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Joepie!! Ben helemaal in de wolken, alles is helemaal goed met de beeb.
    'Het' was aan het boksen, met het hoofdje draaien, afzetten met de beentjes. De beeb is nu 3,17 cm groot. Het hartje ging flink tekeer.

En ben niet terug of vooruitgezet.
    Ben helemaal in de wolken, m'n man ook trouwens. We gaan het vanavond flink vieren en van het weekend aan onze families vertellen.
    De foto is ook zo leuk, ik zal hem binnenkort plaatsen!

Er valt nu een enorme last van ons af, we hebben er alle vertrouwen in nu we de beeb gezien hebben.

Hoe is het met jullie?

13. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammie1: Wat super zeg gefelicteerd en lekker genieten met zijn 2en:)

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hierbij de echo!

15. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er prachtig uit :)

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sammie
    Wat een prachtige echo! Wat fijn dat je gevoel nu lekker zit. Veel plezier met het vertellen aan de familie.

Nog 3 daagjes tot de echo....

17. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Ben ik weer :)
    vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Daar een echo gehad. Wel wat vocht te zien idd, maar niet dusdanig dat we ons er zorgen om hoeven te maken. Het vocht kan een hele hoop zijn. Ik moet over 2 weken wel weer terugkomen, dan gaan ze het weer controleren. Mocht ik in de tussentijd weer bloedverlies krijgen of erge buikpijn of opeens hevige koorts moet ik natuurlijk meteen bellen, maar waarschijnlijk is alles goed.

ga ik nu even bijlezen

18. Maia

Maia Niet meer actief

@patty: wat ontzettend schrikken dat bloedverlies. Hopelijk is het niets, vaak is het een geknapt vaatje o.i.d. maar als je het niet vertrouwt de vk bellen he!

@sammie: gefeliciteerd, fijn dat alles goed is!! Mooi die echo

@collo: balen dat je nog zo'n last van je holtes hebt. Ik ben nu zelf ook weer aardig verkouden en ik merk dat wanneer m'n neus vol zit ik echt kokhalsneigingen e.d. heb, dus het feit dat je misselijker bent kan er zeker mee te maken hebben.

19. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    @Sammie
    Mooie echo! Wat fijn om te zien.
    Ik wacht nog in spanning al tot de 21ste hopelijk zien we ook een mooi kindje met kloppend hartje.

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Sammie, wat heerlijk zeg dat jullie je kleintje zo levendig hebben zien ronddartelen. Super echo foto ook.... Kan me nietmvoorstellenmdat,dat nu ook,weer in mijn buik zit haha...

Ik heb f weinigmpufom te,reageren meiden, zo leren jullie mij ook slecht kennen. Maar ik ben zo enorm moe, echt ENORM MOE. Heb veel gewerkt afgelopen weekend gewerkt,,en verder deze hele week muv maandag. Ik ben helemaal op nu. Heb het in mijn rug en pijn in mijn bovenbeen en bil... En erg emotioneel... Kan weinig hebben heb ik het idee.

Ga zo lekker mijn bedje in. Dit weekend maar ff bij proberen te komen.

Deel Deze Pagina