OOOOOOOH MARIEKE!! Ik blijf je nog steeds stilletjes af en toe even opzoeken en ik zie dat ik geen beter moment had kunnen vinden!!!! Van harte lieve meid en ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel positieve vibes sturen!!
Hallo lady's, Jeetje, jullie hebben alweer heel wat afgekletst!! Hahaha. Hier gaat alles goed,oom af en toe gevoelige (.)(.) Vanmiddag was ik ook even duizelig op het werk,te snel gebukt en weer opgestaan! Misselijk ben ik bijna niet (gelukkig),en als in het ben is het maar een misselijk gevoel dat ook weer snel verdwijnt! Morgen ga ik de Vk bellen,wanneer gaan jullie dit doen? Op de site van mijn vk staat dat je meteen mag bellen en niet hoeft te wachten tot een bepaald aantal weken. Dusss dan doen we dat! Oha, ik ga thuis bevallen. Mijn eerste zwangerschap in het ziekenhuis geweest (vrijwillig) maar dat vond ik maar niks die reis erheen met weeën,vk zei dat ik thuis had kunnen bevallen. Dus dat gaan we deze x doen!!
Ik heb de clearblue digitaal gedaan één dag na mijn NOD. Op mijn NOD had ik gewoon een kruidvattest gedaan. Die was ook positief, maar ik wilde nog wat meer bevestiging, kon het gewoon niet geloven. De clearblue die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent kan 4 dagen voor NOD. Bij mij gaf hij aan 1-2 weken zwanger. Zo'n geruststelling!! Helaas verdwijnt de tekst na een tijdje en hij is te duur om iedere keer opnieuw te doen.
Oh en ik slik zwangerschapsvitaminen van de Tuinen. Zit ook alles in. Het is een grote pil, dus ik breek hem in tweeën. Melanie Ik sta nog onder controle van het ziekenhuis, omdat ik in het IVF/ICSI traject zat. Dus 5 maart een echo en dan kan ik door naar de verloskundige denk ik. Maar ik ga wel alvast wat adressen opzoeken denk ik, kijken waar ik een goed gevoel bij heb.
Aah dank je ingeltje!!! Lief van je!!! Hier even ego, heb nog altijd kwaaltjes, ook duizelig enzo... Maar toch vanavond na 3 longdrinks melk een testje gedaan en hij was ineens lichter. Nu weet ik dat t in t begin kan schommelen en dan ik net behoorlijk wat gedronken had maar t hoort niet in mijn ogen. Verder geen krampen of bloed ofzo hoor. Morgenochted ga ik de digi doen. Als die niet zwanger aangeeft weet ik genoeg en kan ik denk ik wachten op mijn 4 e miskraam. Dan bel ik de gyn en wil ik maandag gesprek en med voor volgende maand. Maar goed zover is t nog niet hahaha maar ben nu toch wel wat sceptisch.
Blijf even inbreken, excuses dames maar een test aan het eind van de dag én na een boel drinken zal volgens mij sowieso lichter zijn... ik snap dat je uit zelfbescherming je een beetje indekt.. logisch en ik denk ook verstandig... maar ik zou toch 's ochtends testen en niet 's avonds.. want je maakt jezelf gek zo (al snap ik je gevoel echt wel meid)
Ik breek weer uit.. succes allemaal!! Over een maandje of 8 allemaal een gezond kindje ter wereld brengen hoor! Van harte met jullie wondertjes!
Alle dames van harte gefeliciteerd Effe vraag??? Ik had vandaag test gedaan met cb, maar nu vroeg ik me af of het bij mij 4 dagen of 5 dagen voor nod heb gestest?? Mijn nod is 17 en vandaag getest 13-02.. Ik snap het niet..
Niet slim om te testen na 3 glazen melk in de avond! Morgenvroeg is hij gewoon duidelijker! Ik heb mijn laatste testje zaterdagmorgen gedaan,en nu test ik ook niet meer! Morgen bel ik de vk, en dan hopenlijk snel wen afspraak! Vrijdag op vakantie (4dg) en dan carnavallen met zoontjelief! En dan ben ik alweer bijna 6weken! Dus afleiding genoeg!! Mijn enigste testje zal van moeders voor moeders zijn!
Net getest en dit is het resultaat. Streepje is mooi donkerder geworden Ik kom later reageren, moet zo eerst zwemmen met mijn zoontje.
Marieke, De zwangerschapstesten hoeven sowieso niet eraf te knallen.. Ik heb bij J tot n maand of 3 maar heel lichte streepjes gehad steeds.. En idd wat jijzelf al aangeeft, je had heel veel gedronken, en het was eind van de dag . Esmeralda, Mooie duidelijke test!!! Hier, Pff moet nog echt aan t idee wennen hoor Wou gister avond ff n lekker wijntje voor mezelf inschenken. Stond al met de fles in mn hand toen ik dacht daar beter nog n paar maandjes mee te wachten hihi
Bevallingsdata: 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 16-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) Afspraken: Brondy, 2-03: intake vk, 12-03: 1e echo Ilayda, 1-03: echo, 8-03: gyn Beebiewens, 22-02: gyn Aislyn 5 maart: 7 weken echo[/QUOTE]
zo eerst de lijst maar even gedaan.Kletskousen hier zeg wauw. Marieke niet meteen ongerust zijn hoor al snap ik met jullie geschiedenis wel dat je dat snel bent. Ernstig maar we moeten allemaal afwachten. Ik hoop gewoon dat dit wonder goed blijft plakken Marieke want het is heel bijzonder. Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere! Heb me niet ingeschreven voor de vk dan is dat vast gedaan. Als er iets is dan kan ik bellen en dat voelt prettiger. Bij mijn mk voordat we zwanger raakte van onze dochter hoefde ik maar te bellen en ik kon meteen door naar het ziekenhuis voor een echo. Verder eigenlijk weinig..... Mijn (.) (.) zijn gevoelig en voelen vol. Ach vandaag 5 weken en nog zeker 4 weken wachten tot de eerste echo. Tot die tijd alleen maar onzekerheid
Ik ga de vk eb moeders voor moeders nu bellen. Ben zooooo zenuwachtig! Wie herkent het? Ohja mijn (waarschijnlijke) bevallingsdatum is 18-10-2012. En wil graag thuis bevallen!
mooie test esmeralda minnimie nee dat blijkt idd! lees mijn verhaal zo maar.. nou net de gynaecoloog gebeld, streepje op de test was wel weer donkerder dan gister, maar wel nog wat lichter dan die van vorige week. digi gaf niet zwanger aan.. voor mij was het dus eigelijk al bekeken zaak maar de gyn zei me dat dit heel goed kon. Dat je positief kon testen, dat het dan ineens een paar dagen schommelt en dus naar beneden zakt en daarna pas goed positief gaat testen. ik moest nu gewoon even een paar dagen wachten en dan volgende week weer testen. en heb iig een afspraak staan voor 27 feb. Zolang ik niet bloed ben ik gewoon zwanger zegt zij. dus dat houd ik dan nog maar even vol haha dus schieten we nog niks mee op hahaha maar goed geen bloed geeft nog altijd moed..
Jeetje Marieke, wordt er zenuwachtig van!! Hopenlijk is gewoon Alles goed en schommelt jou hcg gewoon! Probeer even niet te testen,want je maakt jezelf gek!! Maar toch begrijp ik het wel,ik ben ook zo. Net moeders voor moeders gebelt. Ze bellen me volgende week voor een afspraak,ben benieuwd!!! Zo,nu de vk bellen!!