Oktober 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Brondy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@cyn: dat herken ik wel hoor, ik heb ook meer moeite met een gebroken nacht dan een paar maanden geleden. Lijkt me ook wel logisch, maar leuk is het niet.

hier eigenlijk weinig te melden. Net flink verkouden geweest, nog steeds wel een beetje en daardoor ook slechte nachten maar ach, nu gelukkig 4 dagen vrij :D waarvan 1 dag manlief werken en dochterlief kdv dus dat wordt een heerlijk rustig dagje voor mezelf woensdag ;)

2. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cyn85, dat is zo herkenbaar, ik zei vorige week ook nog trots dat ik me niet meer misselijk voelde, de autorit daarna naar huis was afzien, amai!
    En ik ben deze donderdagnacht gaan werken tot 4 uur smorgens, daarna 'maar' 6 uur geslapen zodat mijn schema niet té hard overhoop was, maar daar heb ik toch ook van afgezien. En vroeger was 6 uur dus zeker genoeg.

3. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    goedemorge,

@ suzieQ veel cu6 en plezier vandaag.

hier alles goed krijg steeds meer spanning natuurlijk ;)

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Suzieq dat is leuk zeg. Vs voor je werk! Zit je vaker verspreid over de wereld?

@ Syrse kan ook idd lang overlevende zwemmers zijn. Bij vorige was dat ook zo. Toen de bevruchting plaatsvond zat mijn vriend op de beurs 3 dagen in Duitsland en is tussendoor niet thuisgekomen. Toch is de oudste écht van hem. Geen twijfel over mogelijk. Haha.

@ misselijkheid is hier nog wel. Maar enkel bij de gedachte dat ik rond 12 uur brood moet eten.

Mijn semi leidinggevende weet nu ook dat ik zwanger ben. Ze zag het gewoon aan mij. Tja die 1.5 week. Ze is heeeel blij voor ons. Ze wil wel op kraamvisite komen. Ze is gek met kleintjes. Wou dat mijn eigen opa en oma blij zijn voor ons en ons feliciteerde. Maar ja. Helaas dat zijn ze niet. Hun verlies, niet het mijne. Weer geboortekaartje minder dat we hoeven te versturen denk ik maar.

5. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @SW op zich wel leuk voor mijn werk naar de VS, afentoe moe ik op congres naar het buitenland, ongeveer 1 a 2 keer per jaar. Nadeel is dat ik door de jetlag + de spanning voor de eerste echo vandaag amper heb geslapen vannacht.

Echt balen dat je eigen opa en oma niet zo blij voor je kunnen zijn. Ik snap dat echt niet...

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    #1406 Kimmeding, 19 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
    Hallo zwangere oktober dames.

Tijdje niet geweest maar had er even geen energie voor.

@rusteloze benen....heb ze nu al af en toe en ik ben bang voor straks. Had het bij de eerste ook als ik lang stil moest zitten.

@ Hadassa, diabeet zijn is niet makkelijk. Collega van mij heeft het ook en bij de eerste zwangerschap was het 2 keer op het werk goed mis gegaan. Daarna mocht ze niet meer werken van de manager ivm haar eigen gezondheid.

Gisteren bij mijn ouders op visite geweest. Mijn man was een dagje hobbyen en apte me om 16.00 uur dat hij thuis was.
    Na wat heen en weer geap zou ik hem oppikken en het shirtje met de tekst er op meenemen zodat we het konden vertellen.
    Stiekum dochter lief mee naar de toilet genomen om van trui te wisselen en toen we klaar waren liep ze meteen naar mijn moeder. Wah ze hadden niets in de gaten gehad en vonden het helemaal geweldig. Mijn moeder was er zo van ondersteboven dat ze bijna de keuken in brand stak.
    Volgend weekend is mijn schoonmoeder jarig en dan gaan we daar heen.

Heb het shirt trouwens zelf gemaakt. Heb letters besteld bij een website waar ik in totaal 11 euro moest betalen. Hoefde het alleen nog op een oud shirt te strijken. Was alleen lekker blond geweest want ben 2 letter vergeten dus het woord "ik" heeft andere letters.

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@suzieq: hopelijk was de echo goed.

@kimmeding: leuk dat ze blij waren natuurlijk :) wij hadden het vorig jaar ook verteld met een tshirt, helaas paste ze deze nu niet meer ;) (hoewel, ik kon me toch niet inhouden dus heb meteen gebeld hihi).

ik heb vandaag (meer uit nood omdat m'n broeken nog half nat op de lijn hangen) een oude zwangerschapsbroek uit de kast getrokken en jeetje, wat zit dat lekker zeg. Loop ook al een week of 2 met een knoop open zoveel mogelijk maar dit zit wel heel prettig :)
    verder licht misselijk, maar prima te doen en wel heel moe maar ach.

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Maia lekker zitte ze he.
    Heb ook uit nood vorige week er 1 gepakt maar zit wel erg prettig

9. Maia

Maia Niet meer actief

nou ik moet bekennen dat ik hem inderdaad wel erg prettig vind zitten zo vandaag ;) maar m'n gewone broeken 'passen' ook nog enigzins, maar denk dat het niet lang duurt voor ik over ben.

@echo's: hoe waren de echo's vandaag?

10. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweetchocolate: ja ok, zwemmers met lange adem, maar 5 dagen? :D

Oh, wie had er een echo vandaag? :)

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hoi allemaal!

Idd, ben benieuwd, wie had er een echo en hoe was het?????

Wat een lekker weertje weer vandaag :D

Dit weekend hebben we het onze vrienden en mijn schoonfamilie verteld. Iedereen is blij en happy dus daar zijn we wel blij mee.
    Ook de foto van de echo doet het goed ;)

Voor de rest ben ik wel ff klaar met het 'vertellen' de rest moet er maar via via achter komen haha. Ze zien het vanzelf.
    Op m'n werk moet ik het wel een keer gaan vertellen maar eerst maar eens verder zwanger zijn.

Donderdag weer naar de VK gaan we naar het hartje luisteren, ben benieuwd! Ik neem een opneemapparaatje mee dan kan mn mannetje het ook horen thuis (ik ga met m'n zusje'). Heb er nu al helemaal zin in :D:D

Ben echt blij dat ik me nu veel beter voel dan een paar weken geleden. Dus kop op dames, over een paar weken gaat het met jullie (vast) ook een stuk beter en kunnen jullie ook lekker van de lente genieten!

12. Maia

Maia Niet meer actief

ja kan hoor, je hoort/leest het wel vaker dat mensen het ruim voor de eisprong voor het laatst gezellig gehad hebben en toch zwanger zijn.

13. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd naar de echo's vandaag:)

Ik lig al heerlijk in me bedje, tv aan..begin grieperig te worden verkouden enz...niet leuk maar ja..gaat ook wel weer over..

Fijne avond allemaal..

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Yep, dat is heel goed mogelijk! Ze overleven in het bm slijmvlies, wachtende op hun kans om het vrouwtje te overmeesteren haha... nee serieus, het is heel goed mogelijk idd.

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Sammie, heerlijk dat je zo aan het genieten bent meid. Je bent al bijna 12 weken zwanger, wat lijk ik daar nog verrrrrr vandaan te zitten momenteel. Geniet lekker van alles meid en ook fijn dat je je nu een stuk beterder voelt.

Ik ben ook benieuwd naar de echo's van vandaag!

Verder voel ik me ook niet fit. Keelpijn, hoofdpijn en pijn in mijn holtes... niet fijn iig. Vandaag gewerkt, gisteren en zaterdag had ik avonddiensten en vandaag een dagdienst. Dat vind ik pittig, ik ben ook helemaal moe en op nu. Zo lekker mijn bedje in en morgen weer een long day on school. Woensdag een dienst van 13.00 - 21.00 uur en dan heeeeerlijk weekend! Zie er enorm naar uit. Mijn mannetje vertrekt zondag voor een week naar de US voor zijn werk, dat vind ik een stuk minder. Maargoed, hij zit regelmatig in het buitenland dus ik ben het wel een beetje gewend.

Ik hoop dat iedereen hier snel een flinke nieuwe dosis energie krijgt haha... dat hebben we wel nodig onderhand.

Slaap lekker en tot later

16. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Hey allemaal

@echo: Helemaal goed! Ik was ontzettend zeuwachtig en de VK merkte dat meteen, ze zei we gaan even kort een paar vraagjes stellen en dan maar gelijk kijken. Ze probeerde het eerst uitwendig, maar doordat mijn BM nogal ver naar achteren was kon ze het niet goed zien. Dus toen werd het een inwendige echo. En we zagen meteen het vruchtje met een kloppend hartje:D Ik was zo blij, de baby is precies zo groot als verwacht en de voorlopige uitgerekende datum is 24 of 25 oktober. Aan het einde ging de baby nog bewegen, zo grappg om te zien :D
    We zijn daarna door gereden naar de aanstaande oma om het te vertellen, ze was echt super blij vanavond ook nog naar de andere aanstaande oma en ook zij was super blij.
    Verder gelijk rond gebeld naar mijn broer, zus en beste vriendin, ze waren allemaal natuurlijk super verrukt met het nieuws.

17. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    gefeliciteerd suzieQ wat fijn om te horen.

hier ook steeds meer spanning voor de echo...

gister overdag had ik niet het idee dat ik zwanger was had nergens last van maar na het avond eten pfff!
    vol en opgeblazen gevoel net een blok op de maag pff wert er niet goed van dacht dat het bij boeren wel weg zou gaan dus glas cola verder nog geen verbetering...

verder het ik last van puistjes op me rug en die gaan ook jeuken... :S
    erg vervelend want ik kom er zelf niet bij! Dus ff man lief aan kijken of hij wilt jeuken.

vanmorgen beetje duizelig en maar niet echt misselijk meer...
    Dus ja we zien het allemaal wel.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@suzieq: fijn dat de echo goed was :)

hier straks intake, verder gaan we een gezellig dagje maken want ben een paar daagjes vrij, heerlijk!

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    even een upje

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het bij jullie?
    Het wordt vandaag weer een mooie dag, en daar ben ik erg blij mee :D

Hoe doen jullie het trouwens van de zomer? Ik heb pas in week 30 vakantie en dan ben ik al 30 weken. Plannen jullie al wel of wordt het last minute?
    Heb ook geen flauw idee wat je dan nog wel en niet kan. Wij kamperen graag bijv...

Deel Deze Pagina