ik weet niet of ik het voor me zou kunnen houden hihi. Vind dat wel heel knap dat als je het weet je het dan geheim kunt houden.
ja, je moet dan natuurlijk niet als het een meid is alleen nog maar 'ze' zeggen, maar ook hij, en als je roze babykleertjes koopt weten ze het ook.. tenzij je zegt dat je het niet weet terwijl je het wel weet haha, dan hebben ze miss niks door
hahah ja lastig Denk dat wij gewoon tegen iedereen gaan zeggen dat we het niet willen weten. En het dan toch stiekem wel weten De kinderkamer gaat dan ook 'op slot' tegen de tijd dat wij het weten. Oja wie heeft er nog meer van die ongeduldige schoonouders???? Pffffff, wij willen het pas na de controle aan de rest van de wereld vertellen. En het liefst eerst nog even langs de oma's en opa. Voordat zij het van een ander te horen krijgen. En dat hebben wij heel duidelijk tegen mijn schoonouders gezegd. Smsten ze gister of het al bekend gemaakt kan worden :x zijn ze doof ofzo???
Hehe, ik ben er weer! Geen puf gewoon gehad. @ Maia, dus ze hadden gewoon een verkeerde meting?! Pffff, gelukkig!!! Nog steeds misselijk joh? Mooie echo joh! @ andere echo's, mooi!! Heel duidelijk. @ Liesblits, ik duim voor je dat het wel gewoon goed zit. Er is gelukkig wel hartactie. Het kunnen inderdaad langzame zwemmers zijn, maar 2 weken langzame zwemmers?! Je hoort het overigens wel vaker. Ik duim voor je dat het goed zit. Spannend @ hier niet meer misselijk, helemaal niet meer. Eetlust is nog niet helemaal terug, maar dat maakt mij niet echt uit. Komt wel goed. Verder hebben wij al van mijn schoonouders een duowagen gekregen. Gelukkig, die hoeven wij dus niet meer in huis te halen. Wel een tweedehandse van Marktplaats. De duowagen word al een lange periode niet meer gemaakt zag ik al, maar hij ziet er nog redelijk uit. En ach, hoelang zullen wij het gaan gebruiken? Woensdag weer echo. Verder weet men door het geroddel van mijn collega dat ik zwanger ben. Ik had liever gewacht tot ik 12 weken was, maar ja. Ik weet in ieder geval dat ik helemaal niks meer vertel over mijn privé leven op mijn werk. Het is net een dorp *kots*. Ook te horen gekregen dat ik vanwege mijn zwangerschap mijn contract waarschijnlijk niet verlengd krijg. Hopelijk in december wel. Ook al om die reden voor mijzelf besloten, dat als mijn contract wel verlengd krijg, ik bij dit bedrijf niet terug wil. Dus vanaf december zelf maar solliciteren. Werkgevers zijn gewoon hufters eerste klas.
@ sweetchocolate Echt waar???? Mijn wergever was echt super. Als ik misselijk ben mag ik eerder naar huis. Als ik een uurtje meer slaap nodig heb mag ik later komen en hoef niet persee 8 uur te werken als ik dat niet trek. En straks mag ik ook 1 dag minder gaan werken En zit nu al mijn vakantiedagen op te maken, heb er vorig jaar 12 meegenomen en krijgen er elk jaar zo'n 36. Wat een verschil kan er zijn he, jeetje, ik was wel super zenuwachtig toen ik het mijn baas ging vertellen. Want had niet verwacht dat hij zo makkelijk zou zijn. Hopelijk kan de rechtsbijstand er nog een slag uitslaan. Maar kan me voorstellen dat je hier niet wilt blijven.
@sc: wat jammer zeg dat je werk zo reageert. Ik moet het nog vertellen op mijn werk, nou ja, m'n vaste collega's weten het, m'n vestigingsmanager ook maar nu moet ik het ook nog even officieel bij pz e.d. vertellen, ben constant vrij aan het vragen i.v.m. 'ziekenhuisbezoek' dus zal morgen maar even langslopen.
@sweetchocolate Fijn dat je niet meer misselijk bent, maar wat rot van je werk zeg! Ik zou er dan ook niet meer terug willen. Eerst contract niet verlengen, en dan later weer wel.. pff graag of traag hoor Ik vond die 2 week idd ook wel zwemmers dan met heeeel lange adem, maar het komt blijkbaar vaker voor. Eerst mijn nichtje, die eergisteren trouwens is bevallen van een gezonde dochter. En nu hoorde ik van mijn broer dat vrienden van hun hetzelfde hadden. En ook die wisten precies wanneer verwekt (ziekenhuis) Allemaal dus 2 week terug gezet, en dat te horen maakt me weer iets positiever Hartje klopte wel krachtig gelukkig, dus ik moet positief blijven. Volgende week woensdag is het gelukkig al zover, en dat MOET het gegroeid zijn... *fingers crossed*
Hoi dames, Echo is goed gegaan, kleintje was lekker aan het zwemmen en zwaaien met de armpjes. Hartje klopte ook weer mooi. Ze kon alleen niet goed meten, dus ik mag volgende week weer terug voor termijnecho. Wat vervelend nou!! Oooh, ik ben helemaal verliefd op mijn kleine frummeltje!! Wiegje op de kamer: Je hoeft natuurlijk niet altijd op de slaapkamer seks te hebben hè. Of even naar boven als de kleine in de box slaapt ofzo. Haha, daar verzinnen we wel wat op denk ik.
Brondy, ik werd ook al gefeliciteerd door familie die ik het nog niet had verteld. Ik geloof dat iedereen in de familie het al wel weet. Maar vind het niet erg, de kans dat het nu nog mis gaat met twee goede echo's is zo klein. Sweetchocolate, wat vervelend van je werk. Echt hufterig. Als ze letterlijk hebben gezegd vanwege de zwangerschap dan zou ik kijken of je er nog iets mee kunt doen. Want dat is echt discriminatie.
@ Ayslin wat verrvelend zeg dat je volgende week nog een keer mag Haha. Voordeel van niet goed kunnen meten. Super joh van de goede echo. @ wieg op kamer gaat hier ook gebeuren. Aangezien ik borstvoeding wil geven is dat wel makkelijk. Sex na de bevalling heb je écht geen zin in hoor. Mijn vriend had er zelfs geen zin in na de bevalling. Bijkomende feit was wel ik was van vagina tot anus toe uitgescheurd (au). Pas na mijn eerste ongi (5 weken na bevalling begonnen, geeindigt 8 weken na bevalling) kon ik weer aan het intieme deel van de relatie denken. Hier hoef ik het personeelzaken ook niet meer te vertellen, zelfs die zijn al op de hoogte Ach scheelt weer wandeling naar boven. Aangezien ik geen vast contract heb hoeven ze mijn contract niet te verlengen. Een zwangerschap mag dus ook een reden zijn blijkt. Het is wel zo, als mijn werk voortijdig mijn contract wil beeindigen moet ik wel contact opnemen met rechtsbijstand. Dat mag namelijk echt niet. Leuk, mijn collega die ook tijdelijk contract heeft, is vermoeddelijk 1-3 weken verder dan ons. Ja ook zwanger dus Erg leuk. Maar mijn leidinggevende is niet blij dat wij bijna tegelijk met verlof gaan. Tjah kunnen wij daar wat aan doen? Donderdag krijgt zij pas de eerste echo.
Hallo allemaal! Ben best opgetogen haha, Morgen gaan we kijken voor een kinderwagen Het is een combi, maxicosi, wieg en gewoon zitten. Misschien een beetje vroeg, maar jah, je kan hem maar vast hebben toch? Trouwens via marktplaats, een nieuwe kost nogal wat zeg!
Hoi meiden, Ik heb alles bijgelezen, las en zag mooie echo's, super hoor! Liesblits, spannende en onzekere tijden hoor voor jou. Wellicht is je eirond ook een tijdje later geweest, want trage zwemmers kan, maar een eitje is niet twee weken vruchtbaar. Denk eerder dat de man heel sterke zaadcellen heeft en deze het lang uit hè ben gehouden in jouw bm slijmvlies, wachtend op een eisprong. Hoop dat je volgende week een goede echo mag zien meid en je kleintje lekker gegroeid is Sc, vervelend zo'n werkgever, maar je hoort het zo vaak hè. Er komt wel iets veel mooiers op jou pad meid... Hier donderdag weer een echo, kan niet wachten hoor. Spannend weer. Verder vind ik het nog zo onwerkelijk dat er weer een kindje in mij groeid en kan ik me er echt nog geen voorstelling van maken. Onzekerheid merk ik.... En dat terwijl het mijn derde kindje is. Apart hè... Leuk os anders. Ga zo lekker slapen, ben enorm moe, had weer av. dienst..
Het kan zijn dat de kribbe toch op onze kamer begint hoor, maar borstvoeding geven terwijl de andere kan verder slapen is toch echt wel handig denk ik sc, balen van je werk Ander en beter, ik duim! Liesblits, het kan inderdaad een late innesteling zijn, dat hoor je soms ook. Misschien waren de zwemmers 5 dagen verder, en heeft je ei dan gewacht met innestelen? Ik mag woensdag voor mijn echo, hopelijk verzetten ze die niet nog eens Ik wil mijn beeb zien!
Goede morgen dames! Sammie jullie zijn er ook lekker vroeg bij dan. Haha. Welke wagen gaan jullie kopen? Het scheelt echt inderdaad of je nou op marktplaats kijkt of nieuw. Wij hadden toen alles nieuw, maar Mutsy is niet zo heel duur. Tegenwoordig zelfs goedkoper (geloof 300 alles bij elkaar). Geloof ook inclusief maxicosi. Hier ook al duowagen in huis. Ook van marktplaats. Gelukkig hebben wij al de maxicosi in huis. Hadassa spannend he. Snap je. Ik vind deze zwangerschap ook spannender dan de eerste. Raar is dat he? Veel te vroeg wakker. Tussen 7:45 en 8:00 uur komt een man de buitenlampen vervangen van de maisionnettes op deze etage. Pffff. Vroeg. Nu bed uit. Zoon straks uit bed halen. Was er liever nog in gebleven. Hmmm kan het nu al zijn dat ik bandenpijn heb? Weet niet meer wanneer ik dat bij de eerste had. Word er best onzeker van. Over mijn werk. Het is heel vervelend, maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik denk "hun verlies!"
Grrrr hier word ik chagi van. De beste man die tussen 7:45 en 8 zou komen is er nog niet. Gehaast voor niks. Ach, kind gedoucht, mama gedoucht, wij gegeten. Zucht. Edit: Sommige aannemmers vinden het moeilijk om te communiceren. Mijn vriend heeft maar gebeld. File en hij is wat vergeten. De beste man beweert met een half uur hier te zijn. Jaja. Waar hij vandaan komt is een half uur rijden en hij was hier bijna. Ik kan alleen niet garanderen dat wanneer ik denk dat hij hier is ik thuis ben. Ik heb hier ook mijn afspraken en verplichtingen. Jammer dan. Pfff had liever in bed gelegen om 7 uur in plaats van er voor de katse k uit te gaan. Zucht heel diep.
goedemorgen @sammie: wij hadden de wagen bij onze dochter al met 9 weken... was niet mijn idee maar je kunt hem maar beter in huis hebben nietwaar @sc: ja bandenpijn kan nu ook al komen, helemaal omdat het een tweede zwangerschap is. hier weinig te melden, misselijkheid valt vanochtend weer mee, m'n borsten zijn wel enorm pijnlijk en ook aardig aan het groeien en verder niets. Vind dit wel moeilijke weken, geen echo meer (in principe) en je kindje nog niet voelen. Mag van mij snel gaan.
@ moeilijke weken, Ja daar heb ik ook last van Heb opzich genoeg kwaaltjes maar toch. Nog 2,5 weken voor ik weer naar de VK mag. Dat is ook wel weer snel want hier is het gebruikelijk dat je elke 4 weken komt en ik ben eerst na 2 en nu na 3 weken weer gegaan. We houden ons maar vast aan de mooie echo. @ wandelwagen, we hebben nu een donkerblauwe van Quinny. We moeten alleen zelf nog ff een maxicosi erbij kopen maar dat vind ik ook wel een veilig idee. Dat is tenslotte ook je autostoeltje! Brr, moet er niet aan denken als je een niet zichtbare kapotte maxicosi hebt gekocht.. @ SC, ik hoop dat ze je toch niet ontslaan. bah, het blijft walgelijk, iemand ontslaan omdat ze een kind krijgt
Geslachtsbepaling: wij gaan het net als bij de eerste gewoon vertellen wat het wordt. Alleen de naam wist nog niemand en verder mocht iedereen het gewoon weten. Wieg: Ik ga kijken voor een schommelstoel op de slaapkamer van de tweede en daar bv geven. Als mijn man moet werken wil ik hem niet wakker maken. Heb ik bij de eerste ook niet gedaan en ik vond het geen probleem. Hier straks de tweede echo. Ben benieuwd of ik nu meer zie dan de eerste echo.
De onzekere weken: pffff jammer dat je pas in het begin iedere 4 weken bij vk komt. Juist in die onzekere weken is het niet fijn. Dan zal je toch liever vaker gaan. Al is het maar om het hartje te luisteren. Dan ben je al meer gerustgestelt. Maia voor jou duurt het lang voor volgende echo. Jullie krijgen tussendoor geen echo meer toch tot de seo? Duurt lang. Willen jullie nog een geslachtsbepalingsecho doen rond de 16 weken? Wij twijfelen. Tussen de 12 en 20 weken krijgen wij geen echo. 2 maanden dus. Op zich valt het mee dus, aangezien je na 20 weken pas de eerstvolgende echo krijgt tussen 30-32 weken. Kimmeding veel plezier! Denk dat je meer te zien krijgt Als het goed is dan. Haha.