melanie dan hebben wij tegelijk een afspraak hihi alleen weet de gyn bij mij niet dat ik daarvoor kom haha. in oktober had ik voor nod duidelijk positieve testen na een iui (geen pregnyl want die had ik al getest met negatieve test) en toen ineens werden de lijntjes lichter.. rond nod heb ik toen de gyn gebeld en die ass wilde me niet helpen en zei me over 2 weken nog eens te testen en terug te bellen. ik zei mag ik dan geen bloed prikken. had allemaal geen zin vond ze toen.. onzin! dus nu maar gewoon een afspraak gemaakt. wilde eigelijk voor maandag, maar ja dat kon niet.. dus dan maar 2 weekjes wachten. tot die tijd maar gewoon doen of er niks aan de hand is..
Op de moeders voor moeders site ben ik 9 okt uitgerekend.... Grrrrr waarom duurd zo'eerste echo dan zo lang he
Zo jullie kletsen wat af zeg, pffff, kan het bijna niet bijhouden Alle nieuwe dames van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!! Gisteren is een vrouw van MvM bij mij geweest en hebben we natuurlijk samen een test gedaan. Hij was weer super, zij vond dat wel een heel duidelijke streep voor amper 5 weken zwangerschap. Vroeg ze of ik zeker weet dat ik niet langer zwanger ben.... Ik heb trouwens nog een CB thuis liggen, denk dat ik die komend weekend maar ff doe. @ Melanie jij hebt lekker vroeg de 1e echo... @ esmaralda Jouw CB test geeft aan 2-3 weken, dus dan klopt jouw banner toch niet??? Mooie duidelijke testen trouwens!! @ Marieke Nou hopelijk heb je straks dan weer een mooie test. Wat een gedoe zeg met die ass, goed dat je dan maar zo een afspraak gemaakt heb, haha. @ vitamines Nou ik weet dat je de 'zwanger worden' van de Etos niet meer mag slikken zo gauw je weet dat je zwanger bent. Ik slikte de laatste 4 maand 'vitaal zwanger' van de kruidvat. Als mijn potje leeg is, stap ik over op de Mama met visolie vitamines van Davitamon. Ik ben geen viseter, dus leek mij dit wel een goede oplossing. Ookal zijn deze best prijzig. Verder weet ik niet meer wat er 'besproken' is, sorry.......
denk dat het hier toch niet zo best is.. net een hele felle kramp/steek gehad. en bij het afvegen een hele lichte roze verkleuring..
@mijn test: Die indicator geeft aan wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Dus 2-3 weken geleden. Dat betekend dat ik 4-5 weken zwanger ben. En het blijft toch een gokje, zeker weet ik het pas als ik de eerste echo heb gehad. @Miniemi: Dat hadden wij in ons vorige huis. Daar hoorde je zelfs of de buren een grote of kleine boodschap deden op de wc! Haha, maar dan is het voor de rust idd fijner om in het ziekenhuis te bevallen. Die digitale is idd prijzig, maar was zo nieuwsgierig! haha en wijn inschenken voor jezelf Geen goed idee nee @Melanie: Ik heb gister gebeld en ze zouden me terugbellen, nog niet gedaan dus heb net weer teruggebeld. Nu belt ze me weer zo terug, pff haha En fijn dat je nu thuis kunt bevallen. Spannend he al die dingentjes belle voor je zwangerschap! Ik ben er ook altijd helemaal nerveus voor Wat krijg jij al snel een echo! Ik willook haha @Brondy: Wow langer dan 5 weken? Haha wat super dat je test van mvm zo positief was! Ik had dat ook met mijn zoon, was toen ook 5 weken zwanger. Hoezo mag je zwanger worden van etos dan niet meer gebruiken? @Aislyn: ja jammer he dat de tekst weer verdwijnt op die digitale test @Balleke: Ik snap je vraag niet? @Marieke: Wat een onzekerheid zit jij in zeg Maar ik denk dat je test gister lichter was doordat je zoveel had gedronken en het savonds was.
@Marieke: Jeetje, klinkt wel eng idd, maar hoeft niks te betekenen! Ik heb ook steken in mijn buik en had dat met mijn zoon ook. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan voor je.
NEE dat meen je niet? Ik hoop dat het gewoon nog een innestelingsbloeding is! Dat kan ook nog trouwens. Heb je echt kramp of menstruatie krampjes? Ik ga iniedergeval heel hard voor je duimen!!
Nee nee nee dat mag niet. Ik duim heel hard meis. Ik heb de vitamines van VSM. Kan voor,tijdens en na de zwangerschap.
t zijn krampjes met vlagen.. dit had ik al paar dagen alleen sochtends.. en dat was een goed teken.. groeien van de bm. maar nu heb ik t nog met vlagen.. normaal als ik ongesteld word beginnen die krampen en houden echt aan tot een paar dagen de ongi minder word of ik medicijnen inneem. maar nu is het echt met vlagen. zo paar uur niks. en dan zo in een kwartier wat wee achtige krampen.. en dan weer weg.. normaal zou ik me daar geen zorgen over maken, maar in combi met mn testen en het hele licht roze wat ik net 1 keer afveegde.. denk ik dat het foute boel is
Nee dat is niet de bedoeling!!! Maar je krijgt nu toch wel eerder een onderzoek/echo??? @ Esmaralda Geen idee maar als t goed is staat dat ook op t doosje van de Etos. Dacht ik mij te herinneren. Wat vervelend dat ze niet gewoon gelijk een afspraak maken Ik kreeg de assistente aan de tel en kon gelijk een afspraak maken. Niks terug bellen. Oja ik heb gewoon gelijk gebeld zo gauw ik eist dat ik zwanger was/ben. En was bij deze verloskundige al geweest voor een kinderwensspreekuur (vorige maand, hihi) Heb een afspraak bij dezelfde vrouw als toen
Hoi allemaal, Ik meld me hier ook! Bevallingsdata: 04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) Afspraken: Brondy, 2-03: intake vk, 12-03: 1e echo Ilayda, 1-03: echo, 8-03: gyn Beebiewens, 22-02: gyn Aislyn 5 maart: 7 weken echo Sammie1 09-03: eerste echo + intake
Ik zie dat ik nu als eerste uitgerekend ben Jullie trouwens ook gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 6+5 dagen zwanger. Ik heb al heel veel last van kwaaltjes, misselijk, opgezette buik, hele pijnlijke borsten, ik zit ineens onder de puistjes , verder moeie benen, en vermoeidheid. Ook heb ik heel veel zin in tomaten en paprika Ik ben misschien wel wat verder dan jullie maar dat maakt niet zo veel uit toch? We zijn super blij met onze kleine, 'het' is al hard bezig in m'n buik We kunnen dan ook echt amper wachten tot 9 maart voor de eerste echo... Oja, thuis of ziekenhuis bevalling? Geen idee... Liefs,
Bevallingsdata: 04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 16-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) ?? Melanie1986 (25), 2de kindje, thuis bevallen Afspraken: Brondy, 2-03: intake vk, 12-03: 1e echo Ilayda, 1-03: echo, 8-03: gyn Beebiewens, 22-02: gyn Aislyn, 5-03: 7 weken echo Sammie1, 9-03: 1e ech & intake
nou haal mij maar van de lijst ik mag alweer afscheid nemen van de oktober mama's heb met vlagen flinke krampen. zo erg dat ik al medicijnen heb in genomen. veeg ook steeds meer roze tot bloed af.. tis weer over en uit.. ik wens iedereen hier een gezonde en goede zwangerschap toe met over een maand of 7/8 een heel gezond lief klein humpie in jullie armen! ik kom hier nog wel eens spieken hoe t allemaal gaat!
Dat meen je niet Ik heb soms ook flinke krampen en was gister nog knal positief. Heft t al doorgezet? Weet je zeker dat t mis is?
Ik zat Sowieso al te janken en nu nog harder!! Vind het zo vreselijk voor je dat je iedere x weer teleurgesteld wordt!!! Eerst testen we samen positief en nu is het einde voor jou alweer in zicht! Ik hoop dat het nog allemaal goed komt,ik duim iniedergeval! Sterkte,dikke knuffel!
Bevallingsdata: 04-10-2012: Sammie1 (21), 1e kindje 12-10-2012: Brondy (27), 1e kindje, liefst thuis 15-10-2012: Beebiewens (29), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 16-10-2012: Kimmeding (28), 2e kindje, thuisbevalling 18-10-2012: Melanie1986 (25), 2de kindje, thuis bevallen 18-10-2012: Juul (34) 1e kindje, ziekenhuisbevalling 19-10-2012: Marieke (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Ilayda (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling 20-10-2012: Aislyn (31), 1e kindje, liefst thuis 21-10-2012: MinnieMe (21), 2e kindje, liefst ziekenhuisbevalling 24-10-2012: Esmaralda (24), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnee) Afspraken: Melanie1986, 27-02: intake & 1e echo Brondy, 2-03: intake vk, 12-03: 1e echo Ilayda, 1-03: echo, 8-03: gyn Beebiewens, 22-02: gyn Aislyn, 5-03: 7 weken echo Sammie1, 9-03: 1e echo & intake
Hoi Allemaal, Ik kom me hier ook even melden. Heb de laatste pagina's net gelezen, Marieke, wat naar voor je dat het nu toch niet zo mag zijn!!!! Mijn naam is Danielle, ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend. Gisteren twee testen gedaan die heel licht positief waren en vanochtend bloed laten prikken en vanmiddag de uitslag gekregen: Zwanger. Ben helemaal in de zevende hemel, maar omdat het ons 1e kindje is vind ik het allemaal ook wel erg spannend. Mijn hele lichaam lijkt van slag en alles lijkt anders te reageren dan anders! Vanwege mijn werk in de gehanicaptenzorg met cliënten die enorm veel agressie vertonen ga ik het morgen ook met mijn leidinggevende bespreken zodat ik naar een andere groep met geen agressie kan. De huisarts zei dat ik uitgerekend was op 23-10. de verjaardag van mijn vader en mijn oma. Mooie dag!