Precies MF.. Vl zit dan op de bank met F en dan moet ik koffie voor hem halen, eten voor hem maken en noem het maar op.. Hij kan helemaal niks zolang hij f op schoot heeft Ach nou ja, het zal ooit wel eens veranderen... Haha Engeltje, dat was ze zeker De kleine hond is het Ik ga nu écht slapen, welterusten!
Goedemorgen Engeltje jakkie kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! Hoe is het nu met je ventje?! Godin idd wat een g**** hond hihih! Wat voor hond is het? MamaF wat schattig en dan die schaterlach hiih!! Hier is B ook heel nieuwsgierig naar eten en hapt ook de vita D druppels van de lepel. Hier is het weer redelijk gegaan... B werd rond half 9 overstuur wakker, weer gedronken (slapend aan de borst) daarna legde ik hem in bed en weer brullen Arm ventje. Ben dus uiteindelijk maar met hem om half 10 naar bed gegaan en toen viel hij naast me aan de borst in slaap. Verder is de nacht wel redelijk gegaan. Hoefde niet elke keer te drinken als hij mij maar voelde was het goed. Nu slaapt hij ook nog dus ff de andere 2 rustig doen. Straks maar ff boodschappen doen en dan weer verder met uitzoeken, moet ff per maat in een doos doen want das makkelijk ! Wasjes draaien tussen door... wel ff fijn dat beide kids zometeen naar school/psz gaan ! Even rust!
Goedemorgen! @ maia, miss kun je overdag wat bijslapen? En bevalt het weer op je werk, beetje gewend inmiddels? @ jedabo wat grappig dat jij hebt gedaan wat ik zoo graag wil! op de verlosafdeling lijkt me ook heel leuk maar dat is idd nog veel langer in de banken. maar in dat opzicht kan ik beter BOL gaan doen, dan kan je altijd nog doorleren. Maar ja de inkomsten he! Hopelijk slaapt je ventje nog ff door! Hier verder een goeie nacht. Ze lag er om 19 in en ik heb haar om 5.45 weer eruit gehaald (ik voed altijd voor mijn werk)
@ Engeltje, wat sneu dat hij zo ziek is . En idd eng zeg van de neef van je man. Hoe gaat het nu met QUinten? @ Sammie, V spuugt sinds een paar dagen ook weer flink. Hier denk ik dat het te maken heeft met dat hij weer verkouden is. Vanochtend zat zijn neus echt vol met snot. @ Godinn, oeh puppies leuk hoor! En gewoon zeggen dat vl ook zooi achter zijn kont op moet ruimen hoor . @ MF, haha wat leuk van die wortel. Geven jullie allemaal die vitamines op een lepel? Ik doe die in de ochtendfles, die drinkt V nl altijd helemaal leeg. Vind ik veel makkelijker. @ Jadebo, die werkbij heeft je goed te pakken gehad . Wel lekker hoor zo alles opruimen! @ Maia, hier ook rommelig, maar stormde hier ook, misschien daardoor? Hier dus een rommelige nacht. Hij werd 's nachts paar keer wakker en met speen sliep hij dan wel weer. Vanaf 6 uur niet meer, dus heb hem maar om 6.40 gevoed. Zegt mijn vriend die uit de avonddienst kwam (half 1 thuis en moet vandaag weer om 14.30 beginnen), ja nu ben ik wakker... Pardon? Ik ben kapot en sinds 6 uur wakker en kan niet meer slapen en jij kan uitslapen. Nou ik was dus ff pissed..
@engeltje, hoe is het gegaan? @goddin, leuk!! puppies Wat voor hond had je ook al weer? @ml en opruimen nee dat gaat niet samen als hij met L is. Dan wordt er hooguit zijn bord in de vaatwasser gezet. Afgelopen vrijdagavond had ik een borrel en dan laat meneer zelfs eten bezorgen wat kunnen wij vrouwen dan eigenlijk goed multitasken he?Krijg deze week zelfs twee avonden eters terwijl ml er niet eens is. @sammie, ja misschien dan toch maar ff kolven als je bang bent dat je productie weer terug loopt. Als je merkt dat je veel en veel te veel productie krijgt kunt je altijd nog minderen toch? ( en wel ff lekker voor een voorraadje lijkt me, hier wordt die steeds minder) @mf ahh leuk met die worteltjes Lijkt me een enig gezicht, volgende keer moet je ff een foto maken (hoezo nieuwsgierig ) @jadebo, he zielig ventje! gelukkig ging de nacht redelijk. hoop dat ie vandaag een betere dag heeft! @maia jij ook een rommelige dag? Hopelijk komen we op het werk ff bij @hier dus ook een rommelige nacht. Gisteravond was ze al best wat hangerig en huilerig. Vannacht dus ook een paar keer gekomen, soms wilde ze drinken soms niet.. (dit laatste heb ik lang niet meer meegemaakt) Ml moest om 5uur weg om het vliegtuig te halen dus die was er ook erg blij mee. Ml is de rest van de week weg voor zijn werk misschien merkt L dat ook wel een beetje en was ze daarom een beetje van slag. Zou dat al kunnen op deze leeftijd? Ze bleef wel wakker tot bij het kdv, leidster had r maar meteen uit de mc gehaald. ze keek wel een beetje sip maar huilde niet.. gelukkig maar anders is het zo lastig weggaan.
@sammie: was het maar waar, maar ik heb een atoombommetje van 3,5 jaar oud rondlopen, dus bijslapen zit er voor mij niet bij. @penny: misschien inderdaad door de storm, ging hier ook wel aardig tekeer... Tim ligt nu lekker te slapen (hij wel ), Fleur is zoals gewoonlijk een grote rotzooi aan het maken. Hebben een makkelijk dagje heb ik besloten
Dames die kolven, hebben jullie de neusspray gebruikt en heeft het effecT? Heb net gebeld ervoor, ze heeft naar ha gestuurd dus hoop dat ik het krijg en daarmee wat meer kan kolven, zodat als er dan iets minder is B via flesje kan krijgen.
Jammer dat velen zo'n bagger dagje hebben gehad! Hier ligt beebje alweer te slapen. Ze heeft alweer 2 voedingen achter haar kiezen haha. @ MF ik ben ook wel benieuwd, heb je er geen foto van gemaakt? @ Engeltje en is je ventje al weer wat beter? @ Maia lekker rustig aan doen idd! @ Ukkie, en waar je je man naartoe? Verweg? lijkt me wel lastig hoor om hem een week te missen! Ik heb inmiddels heel de vriezer vol liggen haha. Dat moet nodig op! @ Penny wat sneu dat V ook zo spuugt! S is niet echt verkouden dus weet niet waardoor het komt bij haar.
@ jadebo bij mij helpt t wel een beetje, en alle beetjes zijn hier meegenomen merk wel dat ze op de dagen van het Kdv savonds en snachts meer bij me drinkt.. Dus ze haalt t wel in @sammie hij is naar Spanje. Moeilijk voor hem maar ook voor haar en voor mij. Maar goed, daarna is carnaval dus lekker lang weekend en de week erna vakantie!! BLUNDER!!! Begin net lekker met kolven op t werk, vergeet ik t flesje eronder te doen. Koekoek! Typisch gevalletje slaapgebrek
@ all: bagger nachtje gehad. Om 23.00 werd hij zelf al wakker, dus flesje bv gegeven en maar 60 cc gedronken. Weer flink aan t kreunen geweest en kon niet liggen ivm zijn verstopte neusje. Hij had nog steeds 39.0 koorts ook, dus heb hem maar tussen ons ingelegd, neusje leeggezogen met een pompje en luuf opgesmeerd. Hierna sliep hij wel uiteindelijk na een uur, maar was heel onrustig en bleef maar kreunen en om de haverklap wakker... Uiteindelijk om 4.30 toch echt in slaap gevallen tot 9.00. Getempt en nog 38.0 koorts, wel goed gedronken maar heel veel gespuugd. Net de ha maar gebeld en moeten vanmiddag langskomen. Ik moet dan werken dus ml gaat met hem langs de ha. Hoop echt dat t gewoon een griepje is!
@Engeltje Wat sneu zeg! Goed dat je straks naar de huisarts kan! Gisteren is het voor het eerst met een flesje een heel klein beetje gelukt!! Hoop gedoe, gehuil, halve inhoud flesje weer weggegooid en boze baby,maar toch. Helaas was het niet veel wilde hij daarna nog wel aan de borst en dronk hij daar ook flink. Tja dat kan dus niet als ik er niet ben. Voeden met een spuitje kan denk ik wel, zo krijgt hij ook zijn medicijntje, maar dat duurt dan wel heel lang. Iedere keer spuitje villen enzo. Maar weggaan als hij niet drinkt zot me niet lekker. Ook al haalt hij het later in. Hij huilt en huilt van de honger.. Doeken met geur van mij erbij lukt helaas ook niet. Speen in de melk ook geprobeerd.. Speen bij mij in de bh dragen om mijn geur eraan te krijgen ook. @Lycka als je varieert met de temperatuur van de melk dan? Ik heb ook eens als tip gekregen de melk redelijk warm te maken. @Sammie gekolfde melk uit de diepvries kan je inderdaad in de koelkast ontdooien. @MF De hond vind de bijtringen leuk? Haha grappig. Maar wel lastig @Cin Ziet er handig uit die cover voor de draagzak! @Engeltje Wat fijn dat het alweer beter gaat met de oefeningen! En heerlijk ook naar de sauna!! @Bijvoeden Ik weet dat eigenlijk niet zo goed wanneer. Meneertje hier vind het totaal niet interessant als wij eten en is nog veel te dol op de borst. @MF Goed dat jullie het op deze manier aanpakken! Ik hoop voor je dat het werkt straks! @Engeltje Wat een leuke foto's!!! Schatje hoor! Stoere broek! @Godinn wat leuk een veulentje!!! En puppy's ook!! Gaaf hoor! @Aboniempje Hier ook nog geen draaien enzo hoor! Dan ben je toch nog geen slechte moeder. Komt vanzelf hoor! @Kimmikim Zooo goed bezig met je sporten hoor! Wauw! Daar ben ik echt nog niet mee bezig. @Jadebo Waarom geef jij eigenlijk niet standaard Zantac? Ik heb Nexium voor z'n Reflux en geef dat ook gewoon dagelijks. Hier ook nog gewoon de nachtvoedingen en heel veel voedingen hoor. Soms wil hij gewoon even aan de borst, maar dan denk ik dat ie misschien wel honger heeft. Ach ik ben er wel aan gewend nu. @Huishouden en opruimen. Ik heb daar amper tijd voor. Ben ik net bezig, wordt N weer wakker en begint hij te huilen. Ik kom er gewoon amper aan toe.. En vaak smiddags ligt hij bij mij op schoot te slapen. Want in bed wil meneer niet (overdag) en dan slaapt hij tenminste. @Engeltje Hoe ga je het hielprikje inlijsten dan? Ik had ook de navelstreng bewaard maar vind het nu zo'n vies frutseltje geworden haha @sammie Met kolven volg ik echt het ritme van de baby. Dus als hij om 19.00 uur slaapt ga ik geen paar keer afkolven. Toen ik dat nog wel deed, kreeg ik steeds van die volle harde borsten. En nu niet meer en is het beter op elkaar afgestemd. Met kolven stimuleer je natuurlijk weer, terwijl het ritme van je baby anders is geworden. Dus jouw productie is op peil, maar nu eigenlijk wat te veel voor je baby. En die 5 uur overdag is toch niet erg, als je voldoende afkolft. Anders ga je van 2/3 keer kolven savonds naar 1 keer eerst? Ik vind het heerlijk hoor met m'n mannetje. Maar ik mis het werken wel. Of in ieder geval het de deur uit gaan en dingen doen. M'n vriend snapt dat niet, tja die gaat werken en kan doen en laten wat hij wil. Ik mis wel de borrelavondjes met vriendinnen en overdag contacten op t werk. Gisteren weer sollicitatiegesprek gehad maar dat was niks.
Jammer dat je sollicitatie niks was Bailey! Wat vervelend dat het flesje niet goed lukt.. Fer.re wil alleen nog maar uit 1 bepaalde speen drinken.. De andere spenen trekt ie zo'n gezicht bij van ieuwww!
Wat een rot nachten hadden jullie allemaal zeg! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier ging het wel weer goed.. Hij lag half 9 en was er vanochtend kwart voor 9 pas weer.. Vannacht flink onweer gehad, toen hield ik mn hart wel even vast, maar het ging goed! Ja lief he?? Hopelijk is ze zwanger! Ik heb 2 honden; een rottweiler en een jack russel. De jr is gedekt (alhoewel de rw ook wel wou) Wordt ook wel weer druk! Eerste veulen komt binnen nu en 4 weken ongeveer. Daarna de hond in April en dan in Mei nog 3 veulens.. Lente!!!
@Engeltje, niet leuk als de kleintjes ziek zijn Hopen maar dat het niets ernstigs is. Beterschap. @Sammie,Geef je nu geen kunstvoeding meer? Kolf je alleen 's avonds of ook 's nachts? Als het alleen 's avonds is, lijkt het me een goede oplossing, maar als het je je nachtrust kost, kun misschien alleen de druk er af kolven zodat de produktie zich aanpast. Wat een heerlijle nachten maakt jouw meisje! Hier is het alweer een poosje afgelopen met doorslapen, maar gelukkig niet elke 2-3 uur zoals overdag. @Ukkie, ik moet stiekem wel lachen om je blunder @Baileyy, lastig hoor. Ik ga ook niet weg zonder dochter zolang ze niet uit de fles wil drinken. Hopelijk begint hij nu door te krijgen hoe het moet. We beginnen met een behoorlijk warme fles, maar probeer met 30ml dus dat is zo afgekoeld. Nu even een rustpauze en volgende week proberen we het weer. Ik zat nog te denken om misschien eerst een borst te geven en ipv de tweede borst een flesje. Jammer van het sollicitatiegesprek. Ik mis het werken ook.
@Lycka Ja die 30 ml is dan zo afgekoeld. Eerst de borst en ipv de tweede het flesje is hier direct huilen.. Nu is het dus een keer andersom gelukt. Lastig he? Wij hebben ook een paar dagen rust gehad hoor, iedere dag proberen werkt zo moedeloos en dat merken die kleintjes ook vast wel.
Baileyy heb het hem nu ook elke dag gegeven! Waren gestopt met zantac omdat we losec kregen, daarmee gestopt omdat hij minder last leek te hebben van de reflux maar erge krampen daardoor kreeg. Zit ff met me handen in het haar... pfffff!! Zeer vermoeiende ochtend achter de rug! Kleine ventje heeft gewoon niet geslapen, veel huilen/gillen erg verdrietig zijn! Net voordat we weg moesten viel hij aan de borst beetje inslaap maar met veel gemopper... nu net kids opgehaald en nu slaapt hij in de mc... voor hoelang het duurt. Zometeen als J weer terug is toch maar naar bed! Ben gesloopt en heb niks kunnen doen!!
MF- oke thnx voor de tips, ik zal het dan toch is gaan proberen met die johannes ........ nog iets waar kun je dat kopen ook gewoon drogist? Leuk puppys (veulens, en baby's hihihi) balen bailey dat ie niet wil! balen ook van het werk... ik zou zoooo graag geen werk willen hebben! helaas moet het wel omdat ons inkomen anders te ver zakt! vandaag te horen gekregen dat het contract van ml niet verlengt word! grrr.... hij voerd zijn werk gewoon goed uit, kan op alle drukpersen werken (werkt nu in een drukkerij) maar hij vidn het werk zelf geen donder aan!!! tja en als er gevraagd word of hij het leuk vind, zegt ie nee. hij is eerlijk! =S pfff drama! ik heb nergens meer zin in kheb het niet naar mijn zin op het werk! verschrikkelijk hier. gelukkig bijna mijn stage afmaken en dan heb ik mijn diploma! heb ik toch nog een studie! dan ga ik lekker in het ziekenhuis werken! maar hier heb ik geen zin meer in! ja of bij de luchtmacht. dat doe ik veeeeel liever en ik hoop dat dat zal lukken! aukje vandaag voor het eerst naar de kinderopvang! ik heb al 1x gebelt.. het liefste bel ik nog een x... maja ik probeer het even uit te stellen! dames ik heb zo'n emo gevoel (zoals ik bij meerder al las ) IK heb de tranen in mijn ogen staan maar waarom ? geen idee! :S vanmorgen weer gesport, hindernisbaan gingen we doen.. Grr was geen succes. ik ben gewoon nog zooo langzaam!! zeer frustrerend en mijn baby/kangaroo vel hangt daar ook maar te bungelen en te zwaaien! hopelijk over een paar maanden klaar met dit gezeur. maagband weer opgespoten en het gaat goed/redelijk. kan nu echt nog maar heel weinig eten. gistere heb ik als diner sla met een stukje kip genomen, alleendat en het was genoeg. Nou genoeg ego bericht.. ik had het even nodig denk ik dat zeuren van mezelf!!