@ Kimmikim, Dikke knuf!! Meis hier ook vaak emo hoor Het gaat vast goed met Aukje! Is dat wel goed voor je als je alleen een blaadje sla eet? Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor! Ookal wil je afvallen.
@ Lycka, Ze krijgt nu idd bijna nooit meer KV, heel soms als ik te weinig gekolfde melk heb meegegeven. Kijk ze krijgt bij de gastouder wel een fles, dus als ik in die 5 uur niet kolf, en dat later ook niet doe gaat mn productie denk ik toch omlaag. Nou ja, zolang ik er zin in heb kolf ik gewoon door. Ze krijgt nu al bijna 4 maanden bv dat is toch al best lang!
@Sammie, absoluut! Ik had ook niet gedacht dat ik het zo lang vol zou houden. Bij de eerste was ik er na 6 weken helemaal klaar mee (en hij ook volgens mij). Maar nu gaat het echt super. Ik wil ook niet stoppen, maar nu ze geen flesje meer wil, is dat ook niet echt een optie. Ik ben alleen niet van plan een langvoedster te worden.
Net gebeld door ka, ze gaat nu even overleggen... Want de losec leek wel te werken alleen kreeg hij krampjes ervan. Hij sliep wel beter, nu slaapt ie nauwelijks... Zwaar vermoeiend dus! Ben benieuwd waar ze nu op uit gaan komen... wil gewoon dat mijn ventje niet meer zo gilt, daar ga ik zelf aan onderdoor!! @ Kimm emo dipje hier ook hoor! Maar ben echt beetje op nu... dus zal ook wel mee te maken hebben! Dikke knuffel enne succes met afvallen! Je kunt het!!
Heb ka gesproken en gaan nu voeding weer indikken met jhpm en pap geven. Eventueel is opname mogelijk maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen hoe zwaar dit ook op het moment is...
thnx lieverd! oohw jeej meis, ik hoop dat dit werkt dan! dit is niet leuk idd! Denk maar zo, opgenomen worden kan altijd nog! dikke knuf!
@bailey met kleine beetjes begint het dus gewoon ff doorzetten. Begrijp je trouwens helemaal hoor dat je graag weer wilt werken en onder de mensen zijn! Werkende partners zien dat helaas niet zo snel in.. Maar wat betreft borrelavondjes dat kan toch wel gewoon? Ja misschien niet met echt borrels (alhoewel ik wel een glaasje wijn drink) Of ga je nu helemaal niet (alleen) weg? Ik merk bij mezelf dat af en toe een hapje eten met vriendin of ff de kroeg in me erg goed doet! @ jadebo hopen inderdaad dat dit helpt! he vervelend hoor meid! @sammie 4 maand is inderdaad al erg lang! Ik had zelf ook niet verwacht dat ik het zolang zou volhouden en iedere dag is weer meegenomen denk ik dan! @kimmi nog ff en dan heb je je diploma! Dus nog ff op de tanden bijten. Hier trouwens ook emo momenten de laatste tijd. gelukkig wel steeds van korte duur maar ze zijn er wel zeker. @goddin, ohh een jackrussel!!! Toen ik 2.5 was werd ik bij mijn tante "gedumpt" zodat mn ouders konden werken. Zij hadden een jackrussel en we waren beste vrienden. Ik deed mijn middegslaapjes in zijn mand en hij lag ervoor. Als iemand me wilde wakker maken of optillen begon hij te grommen zo schattig. @lycka, gelukkig moest ik zelf ook ff lachen @hier super moe op het werk, mn collega is er niet en ik val echt bijna in slaap...Straks snel naar huis, eten koken want er komt een vriendin mee eten. Heel gezellig maar enigzinds vermoeiend..
@Jadebo, mijn duimen draaien dat het helpt, want een opname is wel het laatste wat je wil. Kan je niet een beetje hulp krijgen doordeweeks voor de andere kids?
Ik leef ook nog hoor, druk weekend gehad, verjaardag, ikea en gisteren na mn werk op kraamvisite, nu een dagje vrij maar vanavond weer vergadering... pfft. Kleertjes verkopen op mp of fb, kan ik nog niet over mn hart verkrijgen heb tot nu toe echt alles bewaard, oke behalve dan dat ene broekje van mn zoontje waar een gat in zat. Heb nu voor Saar ook van vrienden 6 vuilniszakken vol met kleding gekregen afgezien van de dingen die ik met kraamvisite heb gekregen en zelf af en toe koop. Heb dus ondertussen een extra kamer nodig voor alle dozen kleding. Engeltje, balen zeg van je vriendin! Australie ga je ook niet echt makkelijk langs voor een paar dagen. Hopelijk is Q weer opgeknapt? Spannend met het fruit, hopelijk helpt het! Sammie, hier voed ik Saar om 22.30 voor het laatst erna kolf ik niet meer. Tenzij ik 's nachts wakker word en niet meer kan slapen door de stuwing, dan kolf ik wel. Ook soms als ze s morgens erg lang door slaapt en ik al wakker ben en beneden met erge stuwing zit, dan kolf ik even de druk eraf zodat ik lekker met mn zoontje kan spelen ipv heel stil blijven zitten met mega stuwing. Miepkip, wat voor baan zoek je? Relaxed een nieuwe auto! Wij gingen in april van een 2 deurs seat naar een ford focus station, heerlijk gewoon! Godinn, leuk straks puppies! Zodra Saar uit de luiers is willen wij een labrador pup. Nu maar hopen dat ze snel zindelijk is. Maia, hopelijk gaat komende nacht beter! Jadebo, echt balen dat de medicatie niet werkt zoals het hoort! Hoop echt dat het binnenkort beter gaat met B, Sammie, wat sta jij belachelijk vroeg op voor je werk! Penny, pfft mannen! Ukkie, ook al zo'n rommelnacht. Sterkte deze week zonder man, zal wel even wennen zijn en ik denk dat L het ook wel aan zal voelen. Jadebo, gebruik momenteel geen neusspray, kolf meer dan genoeg, zelfs te veel. Bij mijn zoontje wel gebruikt, dan kolfde ik zo'n 5 tot 10 cc extra. Heb zelf altijd snel een tsr dus daarmee merkte ik geen verschil met de neusspray. Ukkie, haha kolven zonder flesje eronder, moest hard lachen. Bailey, fijn dat het met het flesje een beetje gelukt is! Het begin is er! Balen dat je nog geen baan hebt, ik duim voor je! Kimiikim, balen dat jullie het beide niet naar je zin hebben op het werk. Hopelijk ben je snel klaar met je stage en je studie! Jadebo, hoop niet dat B opgenomen hoeft te worden! Lijkt me vreselijk! Als het wel moet, dan moet je maar eisen dat je bij hem mag blijven slapen. Hier had Saar vrijdag en zaterdag een regeldag/sprongetje. Mevrouwtje draait nu ook in haar slaapzak alle kanten op (buik/rug). Heel fijn toen ze tussen de middag wakker werd lag ze dus dwars in dr bedje. Verder pakt ze het flesje nu in 1 keer, wel zo handig voor de leiding op het kdv. Zoonlief is niet helemaal fit en erg hangerig dus ben bij dat Saar vandaag de vrolijkheid zelf is. Werd zelf vannacht wakker door het onweer en kwam daardoor moeilijk meer in slaap, ben nu dus doodmoe en heb vanavond nog eens een vergadering op mn werk... pfft zo geen zin in! Ben sowieso een beetje pissig want ze beginnen de vergaderingom 17.30, heb gezegd dat ik dat niet red omdat mijn man dan nog niet thuis is. Wordt er gezegd dat ik de kinderen dan maar alleen thuis moet laten of oppas moet regelen. :x Was gelukkig alleen de leidinggevende die zo dacht mn collega's vonden het ook allemaal onzin.
@Jadebo oh vandaar, had ff gemist dat je Losec kreeg. Maar Zantac helpt niet zo goed? Wij kregen Nexium en hielp meteen gelukkig. Voeding indikken werkte ook niet. Maar t is slopend hè dat Reflux. Hou vol meid! Wij moesten ook flink praten om hem niet te laten opnemen. Dat wilde ik gewoon echt niet. Dan maar constant met hem bezig. @Kimmikim Jeetje das dan ook wat van je man. Tja helaas hebben wij t geld ook nodig dat ik werk. Enne alleen sla dat is toch wel weinig om te eten? En soms lekker zeuren mag!! Moet er ook uit dan hè! @Ukkie Nee ik ga niet alleen weg. Hoe graag ik dat ook wil! Met de borstvoeding kan ik geen wijn drinken. Duurt zolang voordat dat uit je lichaam is. En aangezien flesjes echt geen succes zijn.. Was laatst een avondje even weg, maar m'n vriend belde wel op of ik thuis wilde komen, de kleine had honger en hij kon niet meer rekken. En dat heb ik ook al eens overdag gehad toen mijn moeder oppaste. Tja dan ga ik niet meer fijn weg.
Thnxx meiden ik hoop niet dat het nodig is. Gelukkig begreep ze wel dat ik het niet wilde. Het is ook als laatste redmiddel zodat ze kunnen observeren waar het dan vandaan komt, gezien de medicatie niet helpt en hij reflux heeft en blijft huilen. Begin ineens enorm te twijfelen aan de voeding... straks kan hij niet slapen omdat hij niet genoeg heeft/krijgt... pffff maakt me onzeker! Pfff al die onzekerheid... ze twijfelde iig niet aan mijn observatie, zeker gezien ik dit niet ken van de andere en vond dat ik goed handelde... voel me ook niet erg fijn op moment grrrr al die hormonen!
@Jadebo, dikke knuffel voor jou. Je doet het echt hartstikke goed hoor. Je zou een keer een flesje kv kunnen geven als je zo twijfelt aan de bv.
@ baileyy: Goed zeg dat je ukkie nu een klein beetje heeft gedronken uit een flesje! Ook al was het niet veel, het is een begin! Balen van die sollicitatie! Bij de Ikea heb je fotolijsten met ruimte ertussen zodat je er ook dingetjes in kan leggen. Daar kan t hielprikje enzo gewoon heel goed in! @ jadebo: he wat balen dat t zo prut gaat met B! Zou gewoon weer aan de bel gaan trekken als ik jou was hoor, dit kan zo toch niet voor je kleine mannetje! En ook zeker niet voor jou! @ Kim: Pfff irritant he om zo emo te zijn af en toe! Het wordt wel steeds minder hoor, maar op sommige dagen kan ik echt om alles janken... @ jadebo: hmz... Hoop echt voor je dat t helpt meis...... Heb je zelf vrede met deze beslissing van de ka? Er is misschien nog 1 ding wat je kunt doen... Alle melkproducten uit jouw voeding weglaten, misschien heeft hij wel een kma. Voor extra calcium voor jezelf heb je sinaasappelsap met calcium van appelsientje. Heb je in ieder geval dat ook nog uitgesloten. @ cin: das minder dat ze nu heel haar bedje doorgaat! Nog even en de bodem moet naar beneden! Nou Quinten heeft "gelukkig" flink de griep te pakken. Ze kon niks vinden nu wat kon duiden op een hersenvlies ontsteking, maar we moeten goed alert blijven. Als hij vrijdag nog zo ziek is, moeten we wel terugkomen op controle. Gelukkig kan hij wel weer een beetje lachen vandaag en z'n koorts is nu 38.4, dus wel wat lager als gisteren. Voorlopig dus maar ff goed uitzieken! Hopelijk knapt hij snel op!
engeltje.. gelukkig konden ze niks ernstigs vinden, maar leuk is het natuurlijk nooit dat je kleine ziek is. Beterschap voor de kleine man! jadebo.. jeetje wat naar allemaal. Zou het kunnen dat hij niet genoeg uit je voeding kan halen? dat hoor je toch wel eens?
@jadebo: dikke knuffel voor je! @engeltje: gelukkig maar griep. toch hopen dat hij snel weer in orde is.
Engeltje arme Quinten, gelukkig gewoon de griep, hoop dat ie snel opknapt!! Beterschap voor je ventje! Heb ik ook al aan zitten denken... kan het iig proberen. Heb er opzich wel vrede mee. Ga toch wel door, maar tis gewoon vermoeiend als het even goed gaat en je denkt goed bezig te zijn en ineens begin je weer op nieuw... Anoniempje daar heb ik ook aan zitten denken... miss is voeding niet voedzaam genoeg ofzo... tis natuurlijk ook wel druk met 3 kleine kids en dan ook nog bv... Lycka thnxx gaat wel weer! Ff dipje Heb B vanavond weer lekker gebadderd, gemasseerd daarna flesje gekolfde bv 130cc (uit vriezer) met 2 kleine schepjes rijstebloem, dat heeft hij zonder problemen opgedronken. Eventjes omhoog gehouden en daarna naar bed gebracht. Daar is hij eigenlijk vrij snel in slaap gevallen en slaapt nog, nu vanaf 19.15 uur. Heb vanavond nog wel ff gekolfd en heb nu 60cc in koelkast. Straks krijgt hij gewoon de borst in bed.
Thnx meiden! Ja zou het gewoon proberen jadebo, niet geschoten is altijd mis! T vervelende van reflux is ook gewoon dat t altijd aankijken blijft. Ook al werken de medicijnen wel goed, dan komt er weer moeite met de ontlasting bij kijken, waardoor uiteindelijk ook de reflux weer erger wordt en daarbij groeien ze ook nog eens uit de medicijnen. Wij zijn ook weer 0,4 omhoog gegaan.
Even een grote digiknuf voor alle meiden met een refluxbeebje of een -ik-drink-niet-uit-de-fles-beebje!!
jadebo.. lastig hoor! Hier een slaapkop vandaag. Heb gisteren avond om 22:15 een voeding gegeven, wat ik altijd doe. Vervolgens heb ik hem om 8:00 vanmorgen maar eens wakker gemaakt terwijl hij normaal altijd wel om 7:30 aan de fles zit. Vervolgens om 12:00 wakker gemaakt om de fles te kunnen geven en om 16:00 weer haha. Niet normaal zo'n slaapkopje. Ben ik niet gewend. Vervolgens om 18:20 badje en om 19:00 weer een flesje. Waar hij eerst gewoon 120 cc van liet staan? hij keek gewoon vrolijk lachend in het rond Heb het er nog wel ingekregen, maar sta er nog een beetje van te kijken!!