Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ anoniempje: jeetje wat een luilakje vandaag dan! Hij zal het nodig hebben ;)

@ Sammie: thnxx dikke knuf terug :D

Quinten gaat toch maar tussen ons in vannacht, net alweer 3 keer hard huilend wakker geworden, arm ventje!

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Vind dat altijd maar eng, om baby tussen je in te hebben in bed.. Heb het dan ook nog nooit gedaan, behalve even 's ochtends bij het wakker worden..

Fer.re drinkt voor de nacht minimaal 240cc. Anders is hij zomaar meer wakker, Hij heeft echt een ingebouwde klok, overdag is 180cc de max en voor de nacht wil hij meer.

Cin; wist je dat labradors op nummer 1 staan qua kinder bijters?? Iedereen is altijd bang voor onze rottweiler, maar als er 1 hond vertrouwd is, dan is zij het wel...

Ik heb mijn lievelings paardje vandaag verkocht... *snik*

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: Quinten ligt tussen ons in in zijn zijslaapkussen, kan geen kant op en wij kunnen ook niet op hem draaien. Hij ligt ook hoog tussen onze kussens in onder een eigen dekentje.
    Snapte zelf nooit waarom mensen hun kind bij zich in bed namen, maar als je zo'n ziek vogeltje hebt of als je kindje zo vaak wakker wordt snachts kan ik dat nu heel goed begrijpen!

Kan me voorstellen dat je he paardje zal missen!!!

Wat je zegt over labradors klopt, maar toch ben ik daar minder bang voor als voor rottweilers. Ben er ooit door een gebeten en dat vergeet ik nooit meer! M'n hand was zwaar gekneusd en heb er nog een litteken van. Ze beet ook zomaar uit t niets, ik gooide mijn zadel over een boxdeur heen en toen ik dat gedaan had hing ze in mijn hand.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje ahhh arm ventje :(! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!!

Godinn zal wel ff moeilijk zijn je lievelings paardje :(! Komt vast goed, knuffie!

Sammi knuffel terug!

Hier is het redelijk gegaan... iig beter! Hij had rond half 7 flesje met rijstebloem gehad en rond 19.15 uur sliep hij tot 1.38, toeval of niet... we gaan het vannacht zien!
    Hij wil alleen maar op zijn buikje liggen, waardoor hij minder last heeft van de reflux... hopelijk helpt dit allemaal en doe ik het niet voor niks!

Anoniempje dat maakt het idd erg moeilijk! Aan de ene kant denk ik 4 maanden prima toch aan de andere kant kan ik het nog niet opgeven...

En t heeft weer gesneeuwd :( straks me meisje naar school brengen, dan ff thuis rommelen en dan straks met me grote ventje naar kno arts... checkup voor zijn oortjes, hopelijk valt het mee... mannetje begint nu al dat ie niet wil.

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    jadebo..vind t echt knap dat je nog doorzet! Ik zou het niet kunnen hihi. Maar bijna bv hebben gegeven is hartstikke goed toch? Met flesvoeding is ook niks me he ;)

hier.. een spookje gehad vannacht #gaap

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t met Q.? Hoe was de nacht?? Hoop dat t al beter gaat meis! Misschien dat k er overheen heb gelezen, maar hoe was t bij.de dokter? Klinktwel veilig op die manier kindjes tussen je in leggen in bed!

Oohw jeej godinn, paard verkocht ja? Als t jelievelings paardjewas, waarom moest die dan weg? Hoop op een nieuw lief 'baasje' ( hihi hoe noem je dat met paarden??)

Jdb- je bent een topper, je doet t echt goed!! En dan nog steeds bv kunnen geven ondanks de hectiek van een "groot" gezin. Je mag trots zijn op jezelf!! :)

Hier kwam ons dametje ineens om 3.45 vanmorgen ! En dat terwijl k om 5 uur mn bed uit moest... dus manlief wakker gemaakt, had ie wel de fles gemaakt, maar k moest m geven. Toen heb k een potje zitten janken... :( voor mij is t iets te veel van t goeie. 36 uur werken en dan elke dag om 5 uur er uit en om 6 uur met aukje in de auto, en dan pas om 7 uur weer thuis zijn! K heb mn ogen op mn knieën hangen...

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, k was benieuwd naar t sprookje!!
    Maar toen las k t nog een x... hihi spookje!!!
    K gaap met je mee ;)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxx Anoniempje en Kimmi!
    Weet wel dat kv niet slecht is, D heeft ook 3,5 maand bv gekregen en toen over op kv... Maar toch op de een of andere manier kan ik het nog niet...

Kimmi sterkte vandaag! T zal best pittig zijn idd!! Dikke knuffel voor jou

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen!

O ja, maar iedereen moet ook doen wt hij/zij zelf fijn vind hoor engeltje. :)

Kim, succes meid! Denk goed om jezelf.. Waarom moest jij nu de fles geven dan??

Ik moet kw over 9 op CB zijn. Maar ventje slaapt nog.. Zal m zo wakker maken, anders hebben we geen tijd meer voor een flesje vtv..

Ik deed t paardje weg omdat het een jong paard is. Die moet eigenlijk dagelijks worden gereden.. En dat gaat me nu niet lukken momentel..

Zo ben ik eens gebeten door een keeshondje.. Had 5 hechtingen in mn hand en mn voet ook nog blauw.. Ik zou ook niet zomaar op elke rottweiler afstappen, maar die van ons is echt mega lief!

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    kimmikim Waarom wilde je man de fles niet geven?
    Ml hier slaapt er altijd doorheen , dus toen hij om 6:15 eindelijk wel wakker werd mocht hij mooi helpen. Aangezien ik hele nacht in de weer ben geweest heeft hij gelukkig de fles gegeven voordat hij vertrok :)

Enne, was het maar een sprookje vannacht haha :D

11. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Godinn, ik vind rottweilers echt geweldige honden. Als wij ooit eens een beetje landelijk gaan wonen waar de hond buiten kan blijven gaan we er ook een halen. Ben alleen zelf een beetje allergisch voor honden (vooral die flink verharen, maar is gedurende de jaren steeds minder erg geworden) dus hij mag dan niet full time binnen zeg maar. Wat vervelend dat je je lievelingspaardje verkocht hebt :(.

@ Jadebo, denk dat je gewoon een goede afweging moet maken vwb voeding. Als je bv blijft geven, sloopt dat jezelf niet? Je moet ook aan jezelf denken hoor :). Maar zoals al gezegd is, gewoon op je gevoel af gaan.

@ Kim, ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik werk zelf 32 uur en vind het toch best pittig. Af en toe zet ik het ook op een huilen ;).

@ Anoniempje, poe wat een nacht! Was het idd maar een sprookje ;).

Hier ging het vannacht wel goed. Om 21.30 laatste voeding, rond 22.30 sliep hij en om 8 uur heb ik hem wakker gemaakt voor een voeding. Nu werd hij vannacht niet wakker, maar ik wel, maar nu doordat vl een nachtmerrie had ofzo. Begon in zijn slaap te roepen "wat is er?!?" paar keer achter elkaar. Dus ik begon tegen hem terug te praten, na wat ander geroep viel hij weer in slaap :p. Heb ik weer, slaapt de kleine eindelijk zonder rond 5 wakker te worden, maakt mijn vriend me om 2.30 wakker in zijn slaap :p. Ach ja, moest er wel om lachen. Vanochtend vertelde ik het hem, maar hij kon zich er niets van herinneren.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @jadebo je doet het super! En elke keuze die je maakt is de juiste omdat JIJ hem maakt! (Op lastige momenten twijfel ik ook enorm om te stoppen hoor, blijft lastig)

@kim waarom wil hij geen fles geven? Zou t toch eens bespreken, is toch geen doen zo
    Hoer trouwens gebeten door golden retriever in m'n oog toen ik twee was. Millimeter op zij en ik was blind geweest met dat oog. Maar was m'n eigen schuld had m'n vinger in z'n oog gedaan (ik was 2)

@hier ook een spookje vannacht. Om 22.00 naar bed gegaan en om 1-4-6 wakker. Last van verstopte neusje heel zielig. Na wat neusspray ging het beter en sliepen we tot nu.
    Zometeen weer baar t zkh voor de riempjes te laten verstellen. Spannend

@engeltje hoe is hef met q?

@goddin jammer van je paardje mekaar wel begrijpelijk!

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ penny, mijn ervaring is ook dat Rottweilers onwijs lief zijn. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, in elk ras, maar de meeste honden worden gemaakt zoals ze zijn.. In het begin gromde die van ons heel veel. Elke keer wanneer hij dat deed negeerden we hem, nu is het helemaal over. Je kan m echt aan zn staart mee sleuren, dan nog doetie niks..

Fer.re heeft z'n prikjes gehad.. Ging best goed. Hij vind zichzelf nu nog wel erg zielig...

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Wat een rotnacht zeg, bah! S. was om 00:15u al even wakker, maar voordat ik bij haar was, was ze weer stil. 10min. later hetzelfde. Ik dus klaarwakker en zij lekker slapen.
    Daarna kwam ze om 01:15u, 04:30u, om 05:45u weer vals alarm, toen om 06:30u en 08:45u.
    De oudste kwam tussendoor om 05:15u, maar die sliep zowaar verder tot 08:00u!
    Uitrusten zit er niet in, want er is weer een flink pak sneeuw gevallen, dus de ochtendgymnastiek zit er weer op :p

Ze is nu alweer wakker. Ik hoop straks bij te lezen en te reageren ;)

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#2715 JaDeBo, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2013
    Thnxx meiden ben er gewoon nog niet klaar mee, ondanks dat het vermoeiend is op het moment komt ook doordat de reflux van B nog niet onder controle is en hij veel wakker is... als hij meer slaapt heb ik ook meer rust. Heb nu weer 110 in koelkast, nog beetje erbij kolven vandaag en dan krijgt hij vanavond weer flesje met rijstebloem. Overdag is hij gewoon tevreden en drinkt hij bijna beide borsten leeg, plast verder ook goed en ontlasting is wisselend.
    Net ook de neusspray gehaald bij apotheek dus miss helpt die ook met toeschieten tijdens kolven. Kreeg meteen 5 flesjes hihi!

B probeert beetje te rollen, tilt hij zijn hoofdje op en zijn knietjes en richting zijn zij, ziet er heel grappig uit! hihi

Zometeen meisje weer ophalen. Net terug van kno arts en buisjes zaten nog op zijn plek, over half jaar weer terug tenzij eerder wat is... En hij hoopte dat deze kleine geen kno klachten kreeg... (nou ik ook niet)

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Jedabo kan me voorstellen dat je nog niet wilt stoppen! Hopelijk gaat het snel beter metje mannetje!
    Ik heb die spray ook en nu ben ik in 10-15 min. klaar met kolven. Toen ik dat niet had was ik zo een half uur onderweg. Weet niet of het mn productie ook omhoog heeft gehaald hoor ;)

@ Lycka, wat een mindere nacht! Hopelijk blijft het bij deze!

@ Kimi moet je echt zoveel werken om rond te komen? Anders miss ouderschapsverlof opnemen voor een dagje, dan kan je even bijkomen?
    Knuf!

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Engeltje, Hoe is het nu met Q? Nog steeds zo'n koorts?

@Anoniempje, toen ik las dat je ukkie gisteren zoveel geslapen had, was ik al bang voor de nacht.
    S. heeft gisteren overdag ook een keertje 4 uur tussen de voedingen laten zitten. Ik heb haar toen wakker gemaakt. En vannacht was het dus ook waardeloos. Ik ga nu max. 3 uur tussen de voedingen laten zitten overdag.

@Penny, hier ook zo'n man die in z'n slaap praat. Vaak lijkt hij klaarwakker, maar kan het "gesprek" zich de volgende ochtend niet herinneren.

@Jadebo, 5 flesjes?! Dan kun je voorlopig voort. Misschien moet ik ook maar eens bellen voor een neusspray. De opbrengst van vannacht was 0 ml :(

Hoe lang zijn jullie kindjes overdag wakker tussen de slaapjes? S. houdt het meestal een uurtje uit. Soms een kwartiertje langer, soms zit ze na een half uur al in haar oogjes te wrijven.

Ja hoor, ben ik klaar met sneeuw opruimen, komt de sneeuwschuiver voorbij. Kan ik er weer niet door met de kinderwagen :x

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Lycka, gewoon proberen die spray! Het helpt mij trouwens ook om net als bij de bevalling, heel rustig te ademen door je buik. Ik moet me echt bewust ontspannen.
    Lekker dan van die sneeuwschuiver!

@ Jedabo, zijn dat flesjes om de melk in te bewaren? Die heb ik ook nodig maar vind het een beetje onzin om allemaal dure flesjes daarvoor te halen. Wat voor heb je dan gehad bij de aphotheek?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb 5 flesjes neusspray gekregen, heb voor de melk van avent bakjes met deksel

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Je kan beter vragen hoeveel hij slaapt overdag hhaha!
    Normaal gesproken is uurtje ongeveer... Ligt wel aan tijdstip oid.

Deel Deze Pagina