goedemiddag. goede nacht gehad, hij werd om 5 uur wakker maar met speen is hij weer in slaap gevallen. @lycka: hij is zo'n 1,5-2 uur wakker tussen de voedingen.
@ jedabo haha zo 5! flesjes. Ik moet nu weer bellen voor een nieuw flesje. Ze blijven maar een maand goed staat erop en je kan ze voor 40x gebruiken. @ slapen overdag. Hier zo'n uur tot anderhalf wakker en dan weer in bed. Soms een uur, soms 2 of 3. @ Maia fijn dat je goede nacht had!
Fer.re is ook ongeveer 2 uurtjes wakker. Daarna weer even een min slaapje.. Hij woog vanochtend al 7,6 kilo! (en bijna 65 cm)
@ MF haha ben benieuwd naar haar berenpak! Ik zou die tijden lekker zo houdenhaha, heeeerlijk tot 10.30 uitslape!!
Lycka.. was er ook al bang voor maar wil hem ook liever niet elke keer wakker maken. Langer dan 4 uur laat ik niet tussen de voedingen jadebo.. je moet inderdaad gewoon doorzetten zolang je het wilt! Vind het ontzettend knap van je.
@ jadebo: fijn dat t wat beter ging met t flesje met rijstebloem erdoor! Ennuhh.... Je hoeft ook niet helemaal te stoppen met bv he! Misschien red je het met alleen savonds kv, of om en om.... Voel je absoluut niet schuldig erover! Het is toch ontzettend mooi dat hij het inieder geval deze maanden heeft gehad? Je kan nog wel die neusspray proberen, werkt hier heel goed en daarbij neem ik ook 3 koppen bvthee op de dag. @ kim: hij heeft volgens de dokter gewoon een flinke griep te pakken, maar we moeten hem wel extra in de gaten houden. Als hij vrijdag nog koorts heeft dan moeten we weer langskomen met hem en mocht hij blauwe plekjes krijgen, slecht gaan bewegen, nog suffer worden, of geen licht meer kunnen verdragen, dan moeten we direct aan de bel trekken natuurlijk! Heeeeeeele dikke knuffel voor jou meis! Zijn wel hele lange dagen zo meis! Zou wel ff bij je vriend aangeven dat je hem niet voor niks wakker hebt gemaakt en dat je zn steun wel wat meer kan gebruiken! @ godinn: t is ook maar net idd hoe je je hond opvoedt hoor, dat is zeker waar! Hoe was het op t cb? @ penny: fijn zo'n man haha @ ukkie: hoe was t in t zh? @ jadebo: prachtige foto! Heerlijke momenten zijn het he! Ik kan er ook nog geen genoeg van krijgen! @ lycka: quinten is tussen de 1,5 en 2,5 uur wakker meestal, maar soms ook wel eens een uurtje en soms 3 uur, wisselt nogal @ mf: schattige foto's!! @ carnaval: wel foto's showen he dames! Bij de wibra hebben ze ook hele leuke pakjes! Lieveheersbeestje, varkentje, olifantje, aapje en nog iets. Thnx voor t vragen naar Quinten allemaal! Hij is nog steedsgoed ziek hoor! Koorts wel iets gezakt, maar zeker nog niet weg. De nacht was ook weer drama. Heb van 6.00 tot 9.45 geslapen. Hij drinkt nog steeds heel slecht, nog niet eens een borst leeg en uit een flesje ook maar 50 cc bv.... Schiet niet op dus!
Engeltje thnxx meis ik weet het maar 'voelt' zo onnatuurlijk om hem flesje kv te geven ! Dus liever afgekolfde melk met rijstebloem. Wil gewoon nog ff doorzetten Hoop dat je ventje snel opknapt en weer lekker drinkt en slaapt! MamaF wat een heerlijke foto's!! Hier vanmiddag tussen 2 voedingen gekolfd en had 60cc niet slecht dus, wel met spray dus werkt wel beetje. Dit heeft B opgedronken en daarna nog uit de borst (had maar 5 minuutjes gekolfd ) Tijdens die voeding zijn we beide inslaap gevallen en zo hebben we bijna 2 uur geslapen op het grote bed. Kids zitten nu tv kijken, en B zit even in de schommelstoel, tis bijna etenstijd hihi! Voor vanavond iig ook flesje afgekolfde melk in de koelkast en die voeding kolf ik dan af als hij in bed ligt en miss ook nog keertje voordat ik naar bed ga, zodat we beetje extra voorraad krijgen. Voelt weer stuk beter.
@ jadebo: fijn dat de spray voor jou ook lijkt te helpen! Weet je, je bent een supermama! @ mf: oeps, ja das waar ook hihi! Denk dat Quinten er wel in past nu, maar wij doen niet echt wat aan carnaval nog! Jammer dat ze ging huilen, volgende keer beter misschien! Quinten heeft vanmiddag goed geslapen en dat heeft hem goed gedaan. Net wel weinig gedronken, maar wel lekker zitten happen. Zo maar lekker in badje, nog een keer drinken en weer naar bed! Oh hier trouwens nog even z'n groeicurve! Hij zet z'n groei goed voort! Al gok ik dat hij de afgelopen dagen wel wat afgevallen is...
Helaas te vroeg gejuigd dat t beter gaat... Weer amper wat gedronken, huilt alleen maar, wil niet slapen, fontanel ingedeukt echt niet grappig meer
Ik weet gewoon echt ff niet meer wat ik moet doen! Hij heeft net echt de hele tijd gekrijst en t beetje voeding wat hij heeft gedronken heeft hij net ook weer uitgespuugd. Had um uiteindelijk in m'n armen weer in slaap gekregen, maar 5 min geleden werd hij weer krijsend wakker! Nu is t vaak ook zo dat ze meer last krijgen van de reflux als ze ziek zijn, dus t is gewoon echt weer dubbelop. Als t vannacht weer slecht gaat dan gaan we morgen zeker naar de ha. Ben echt helemaal gesloopt, zit op t ogenblik emotioneel gezien al niet zo lekker in m'n vel, dus kan al weinig hebben, maar t emmertje loopt nu echt weer bijna over. Gelukkig heb ik een schat van een man, want anders had ik t echt niet getrokken... Alleen is hij nu aan t werk natuurlijk, dus hoop dat t niet te laat wordt..
@slapen overdag, goed om te lezen dat ons ritme niet zo gek is. Ik heb haar vanmiddag wat eerder wakker gemaakt dan gisteren. Hopelijk gaat ze vannacht wat langer slapen. Toch heb ik daar mijn twijfels over, want ze leek nog wel trek te hebben na 2 borsten @MF, schattige foto's! @Engeltje, meis toch, wat sneu dat het nog steeds niet gaat. Misschien wat ORS proberen te geven als hij zo slecht blijft drinken? Geef je hem al paracetamol? Plast hij nog wel? Hopelijk is je man snel thuis om je te ondersteunen. Sterkte vannacht. @Jadebo, heerlijk dat vanmiddag lekker met je mannetje hebt kunnen slapen. Fijn dat je weer wat meer vertrouwen in de BV hebt.
@ lycka: thnx! Hij plast nog wel, maar wel wat minder als normaal, hij is tussendoor ook wel goed alert geweest steeds, want anders had ik allang bij de hap gezeten. ORS is idd wel een goed idee om in huis te halen idd! Is dat in drankvorm ofzo? Moet je dat ergens mee mengen? Vermoed dat hij gewoon flinke keelpijn heeft en misschien wat druk achter z'n oortjes, misschien dat hij daarom niet wil liggen. Maar als ik test bij hem of hij daar pijn heeft, dan geeft hij geen kik...
Lastig hè om uit te vinden wat er aan de hand is. Heel frustrerend. ORS is een poeder wat je in water kan oplossen.
Zijn zakjes, moet je met wat water doen. Ik doe het altijd met afgekoeld, gekookt water. Is idd handig om in huis te hebben! Zielig hoor!! Hoop echt dat ie snel opknapt!! Dikke knuffel voor jullie!
Thnx meiden, ga t morgen gelijk halen! Hoop alleen dat ik t bij hem naar binnenkrijg want voeding gaat al met moeite en laat staan z'n medicijnen nu...
Sneu hoor Engeltje.. hopelijk knapt hij snel op. MF; wat schattig! En nee, geen camping Wel slachtkoeien? Kun je daar wat mee?? Kereltje was vandaag wel wat huileriger dan normaal. Vanmiddag wou hij niet drinken en had hij 38c. Dus zetpil gegeven en daarna hadden we onze stoere lachebekje weer terug