@ Engeltje, ik ben opzoek naar een BBL verpleegkundige mbo-4 leerplek. Heb aankomende maandag een gesprek bij GG-NET een orienterend gesprek, maar ook meteen een introductie gesprek dus als dat goed verloopt mag ik terug komen voor een 2de gesprek. Ja klopt ! We hebben er wel de mazda mx-5 voor in moeten ruilen Maar goed daar zouden we nu toch niet meer mee rijden. @ Hier heeft ml loonsverhoging gekregen! ! En eindelijk beginnen alle stukjes op hun plaats te vallen ! We kunnen namelijk gaan zoeken naar een appartement voor ons 3tjes en deze ook van ml zijn loon betalen ! Zou natuurlijk mooi mee genomen zijn als ik ook werk zou hebben, maar ook dat komt wel goed ! @ Sammie, haha je bedoelde mij waarschijnlijk ! @ MF, hoe gaat het tussen jou en vl? Las dat je samen met je moeder en F vakantie wil houden? en wat je zegt over die plakkerige troep. Dat heeft D. ook dat houdt in dat het traanbuisje verstopt zit. helaas kan dit pas met 1 jaar verholpen worden! Eerder prikt de oogarts het niet door. Het enigste wat je zelf kan doen, om te zorgen dat het minder word of uiteindelijk alsnog verdwijnt is door met een steriel gaasje onder het oogje van buiten naar binnen te maseren een paar keer per dag. Verder zou ik voor de zekerheid even langs de H.a. gaan. En wat een schatje is F ! @ Carnaval D. gaat zondag ook als beertje . Hebben toen hij werd geboren van mijn broer en szus het berenpakje van de h&m gekregen in maat 62 (maar valt groot uit) dus deze past hij nu mooi ! @ Ukkie, dat berenpakje heb ik ook ! Hij is leuk he Vooral dat staartje Nou ik ben gisteren eindelijk erachter waarom de seks pijn doet Ik kan mijn bekken niet ontspannen.. Fijne is dat het heel eenvoudig opgelost kon worden, minder fijn is dat het gewoon aan de situatie licht (Stress omdat D.ean op de kamer slaapt etc..) Dus als we een eigen plek hebben is dat ook weer opgelost ! Verder moet ik morgen weer met D. naar het consultatie bureau ben benieuwd ! Aankomend weekend gaan ml en ik ook lekker carnaval vieren! En verder rustig aan doen haha. Heb net ook onze route voor de negenmaandenbeurs uitgestippeld zodat we alles wat we willen zien kunnen zien en gratis dingen kunnen krijgen, en daarna gaan we lekker ongeordend over de huishoudbeurs Nadat ik de shopper heb opgehaald xD.
MamaF nou lekker dan haha!! Veel plezier vandaag met je mams! Vakantie: nog geen idee, miss nog wel ff weg...denk toch dat het dan last minute word... zeker ivm schoolvakanties. De nacht ging redelijk, B had vooral mama honger, heeft wel redelijk geslapen, kwam niet heel vaak voor voeding. Wou gewoon bij mama liggen... Hij ligt nu in de box, heeft net in de wandelwagen even geslapen. Dinsdag naar cb dus ben benieuwd wat hij weegt... Berenpakje: hier ook van H&M, en in mt 62... lengte gaat prima is veel te breed hihi maar wel warm iig!
Fijn MK! Dat jullie een eigen plekje krijgen! MF: Lekker hoor, 2 keer op vakantie.. Wij gaan nooit op vakantie ivm de paarden. Wel zo nu en dan dagje camping naar mn ouders
@Baileyy, je kunt via de huisarts een recept vragen voor oxytocine neusspray. @Miepkip, wat fijn dat jullie een eigen plekje kunnen gaan zoeken. @MF, rookworst en hagelslag worden ook ingevlogen hoor!
@lycka, wow pas bij 6/7 jaar? Gek he hoe dat allemaal zoveel verschilt. In België al met 2 jaar en moeten ze ook al zindelijk zijn. Lastig lijkt me dat trouwens, dat dieet. Maar goed, wel de moeite om te proberen natuurlijk. @Jadebo, ook al zo'n snotneusjes? Hier hetzelfde.. Ze heeft er gelukkig niet super veel last van, lacht ook tussendoor. Wat fijn dat de rijstebloem helpt. En het kolven gaat ook goed, lekker hoor! Is toch een gerust gevoel he. Ik had gisteren ondanks dat ik me niet lekker voelde meer dan normaal. Meteen weer wat extra voor in de vriezer @bailey he balen meid dat de fles nog steeds niet lukt.. :x Misschien gewoon ff een paar dagen niet..? En koud of warm al geprobeerd? @miepkip, spannend maandag zeg! Hopelijk wordt het iets. En loonsverhogingsuper!! echt fijn, vooral in deze tijden Wat betreft bedactiviteiten hier nog steeds geen behoefte aan gehad. Maar volgende week gaan we op vakantie Stom he voelt weer een beetje als de eerste keer @mf lekker hoor twee keer op vakantie Als het kan, waarom niet denk ik maar altijd! Veel plezier vandaag met je moeder. @hier, een goede nacht gehad. Wel weer drie keer gedronken maar las gister ergens dat de frequentie van nachtvoedingen na 3 maand weer omhoog gaan Ze sliep gelukkig wel weer meteen erna. Ook savonds was ze erg lief. Lekker op de bank gespeeld en daarna nog even samen in bed tv gekeken. Vanavond komt ml weer thuis!! Ik ben vandaag weer aan het werk maar totaal geen zin, vandaar de versierde reactie.
@ baileyy: kan zijn dat t bij nexium niet zo is, maar zantac gaat naar gewicht,dus daar kan je uk wel uitgroeien helaas.... Die neusspray kan je via je ha aanvragen. @miepkip: spannend dat gesprek, hopelijk wordt t wat! En wat een goed nieuws van je man!zou wel fijn zijn lekker een eigen appartement, komt t vast ook goed met het woord wat jij zei, waarvan ik niet weet of je het nu nog wel mag zeggen ja of nee haha Ik ga echtnooit meer naar de huishoudbeurs denk ik! Dat t druk is ok, maar die verschrikkelijke trolleys waar iedereen mee loopt zouden verboden moeten worden! Erger me daar echt dood aan! @ jadebo: hoest nu met b zn verkoudheid? @ lycka: lastig hoor koemelkarm dieet! Maarja als twerkt, heb je het er wel voor overlijkt me. Succes ermee! Rijstebloem bind op zich wel met bv, maar als je het te lang laat staan wordt t vaak weer dunner, of je moet er heeel veel doorheen doen. Ga t zelf niet proberen bij Quinten aangezien het vaak stoppend werkt, het gaatnu net goed met zn darmpjes. Hij heeft bijna de hele week al iedere dag een poepbroek, denk door de groente! @ukkie haha staat gezellig hoor die kleurtjes! Moet je nog lang werken vandaag? Jammer dat ze snachts weer komt voor voeding, hier gelukkig geen last van. Quinten heeft vannacht weer goed geslapen in zn eigen bedje, was 8.30 pasweer wakker. Helaas slaap ik al sinds maandag nauwelijks snachts en heb denk mede daardoor en door Quinten zn griepie zelf ook degriep te pakken... Vandaag dus maar lekker op sinaasappel dieet Vanmorgen heeft Quinten voor t eerst weer echt goed gedronken, hopelijk doethij dat de rest van de dag ook! Hij is nog flink verkouden, maar oogt verder niet heel ziek meer. Hij wil alleen veel bij me zijn, dus we knuffelen lekker door!
Zit net kamillethee te drinken en de hele tijd zit Quinten naar mn beker te grijpen ( was lauwwarm ), dus ik heb hem zo een paar slokjes uit mn beker laten drinken en dat vond hij me toch lekker en interessant! Is goed voor hem ook nu natuurlijk, dus ben helemaal happy! Vanmiddag krijgt hij een eigen bekertje Denk trouwens dat wij de tuitbeker ook achterwege gaan laten en dat hij gewoon gelijk uit een normale beker leert drinken. Kost misschien wat tijd en energie, maar isgoed voor de spraakontwikkeling ook. Hebben jullie er al over nagedacht hoe je dat gaat doen? Rietjesbeler is natuurlijk ooknog heel goed
goedemiddag! nou hier goed geslapen, hij werd 3 uur wakker maar met speentje redde hij het daarna makkelijk tot half 7. Alleen arme Tim, heeft een flinke bult om zijn oog mijn schuld. Deels. Was namelijk op het kdv en wilde zijn knuffeltje in zijn mandje leggen. Ik had hem op mijn arm, dus ik pak zijn mandje maar daarin lag zijn mapje (zo'n harde kaft ringband). En die gleed er dus uit, met de punt vlak onder zijn oog (gelukkig niet in) dus huilen huilen... werd ook meteen dik dus meteen wat opgesmeerd en ze zouden het in de gaten houden voor me. Arm joch. @drinken: ik heb Fleur ook nooit tuitbeker gegeven, ze moest hem niet, ze dronk er uiteindelijk wel uit hoor op het kdv, maar thuis hebben we het nooit meer geprobeert en zijn gewoon verder gegaan met een gewone beker. (oefenbeker van difrax, ideaal).
@ beker hier denk ook gelijk gewone beker proberen. nu nog niet hoor haha @ engeltje, beterschap en fijn dat het met Q weer beter gaat!
@ maia: he wat zielig voor Tim! Je voelt jezelf er vast ook rot over! Dikke knuf voor jullie allebei! Hopelijk trekt t snel weg! En die beker is echt ideaal ervoor idd, moet hem ook nog ff aanschaffen. Ken alleen de roze variant, hij is er toch zeker ook wel in een stoere jongens kleur toch? @ Sammie: hoeft nu ook nog niet hoor Ik moet Quinten wel extra vocht aanbieden nu natuurlijk en normaal ook wat water voor z'n darmpjes, deed t altijd uit een flesje, maar dat ga ik nu ook met een bekertje doen denk ik. Nou net de was ff gedaan, zit er nu nog een in de wasmachine en dan zijn we weer zo goed als bij! Quinten slaapt ondertussen, dus voor mij nu ook poging 2! Edit: en hij is al weer wakker Mama's mogen ook nooit lekker slapen als ze t hard nodig hebben
@Engeltje, wat goed dat Q. nu elke dag kan poepen. Komt vast door de groentehapjes. S. poept nog altijd elke dag minstens 4x, dus die kan wel wat rijstebloem gebruiken Qua beker ligt het er een beetje aan of ze weer uit de fles gaat drinken. Zo niet, dan wil ik een tuitbeker proberen. Anders gelijk een gewone beker proberen. Ik heb ook nog ergens zo'n oefenbeker liggen. Een groene
Ik ga voor de rietjesbeker. Lekker makkelijk . Uit een gewone beker drinken kan altijd nog.. Ik heb vandaag 2 nieuwe jasjes voor Fer.re gekocht.. Hij groeit uit zijn jasje dus had een nieuwe nodig. Deze die hij nu heeft is een maat 68 dus had nu een 74. Nou, véééél te groot! Hahaha, wel heel schattig Heb ook nog een vet coole zwarte glimjas voor hem gekocht, maar die zal hij waarschijnlijk pas volgend jaar passen. Waren beide in de uitverkoop, kosten nu nog maar 15 euro. (ipv 59,50!) Hij heeft de hele dag al honger... Zo direct krijgt hij weer groente (wortel) en daarna fles met voor het eerst rijstbloem erdoor.. Gewoon 1 schepje doen??
@ jadebo: kijk die kleuren zijn beter @ lycka: hahaha ja dan zou ik zeker rijstebloem gaan geven Ja is misschien ook een idee voor S als t flesje niet lukt om dan een tuit te gaan proberen! Echt he..... Natuurlijk doet Quinten dan nu wel zn lange slaapje als er gekookt moet worden volgens mij doet hij het erom, klein draakje Strakjes komt mn broertje gezellig bij ons eten, kan hij gelijk zien hoe goed Quinten zelf kan happen! Hebben jullie kindjes trouwens nog steeds het loopreflex? Ik dacht dat dat alleen maar in het begin voorkwam, maar vanmiddag wilde ik hem op zn buik neerleggen op het aankleedkussen, maar hij strekte zn beentjes en begon weer te stappen! Was er best verbaasd over eigenlijk! En met de wandelwagen, gebruiken jullie allemaal nog de bak, of gebruiken sommigen van jullie al de buggyinzet? Ik gebruik nu nog de bak, maar ik merk dat Quinten zo nieuwsgierig is naar zn omgeving dat ik zit te twijfelen of ik de buggy inzet al zal gaan gebruiken. Ik wacht denk ik wel nog even tot het iets warmer wordt alleen
@ godinn: lekker dat je zo geshopt hebt!! Vindt F wortel ook echt favoriet? Wat heeft hij nu ondertussen allemaal gehad? Quinten nu nog steeds alleen wortel, bloemkool en courgette. Vermoed toch echt dat hij niet goed tegen die laatste kan, vanavond nog een keer proberen. Voor de komende week heeft ml pompoen, broccoli en knolselderij gemaakt, ben benieuwd hoe hij dat vindt! En ik zou idd gewoon met 1 schepje erdoor beginnen als ik jou was. Kun je zien hoe hij erop reageert.
@Godinn, leuk wezen shoppen! Ik heb voor S. ook 2 jasjes. Een winterjasje maat 68, die past prima. En ook een fleecejasje maat 62 en die is nog ruim @Engeltje, ik gebruik de kinderwagenbak voorlopig nog. Daar ligt ze vaak heerlijk in te slapen en is veel warmer. De oudste is met 4 maanden naar het zitje gegaan, die wilde ook alles zien.
Dag dames, Heel af en toe lees ik nog wat mee, vooral ook om te kijken hoe het gaat met jullie en jullie wondertjes. Ik dacht, laat ik eens een keer ook laten weten hoe het hier gaat.. Nina heeft erg veel krampjes gehad, ik heb ook een tijd zo goed als hypo-allergeen gegeten, maar de bv kostte me, mede daardoor ontzettend veel energie, overstap naar kv eas ook een drama, dus io met de ha omneo gaan geven en nu gaat het super! Ze kreeg eerst combi en nu sinds een week volledig fles, achteraf echt een hele goede beslissing, want voel me nu zelf ook stukken energieker en wat is een stukje melkchocola nu ineens lekker!! Maar vooral dat ons meissie niet meer zoveel pijn heeft is heel belangrijk natuurlijk. Ik vind het leuk te lezen dat het met jullie allemaal toch over het algemeen goed gaat, wat heerlijk he, die kleintjes! Lekker genieten dams, want wat gaat het snel!! Liefs voor allemaal hier!
MF, helaas geen gouden tip, wel herkenbaar, kan het met mijn rug ook niet, als je haar op t aankleedkussen op tafel legt en erbij gaat zitten, is dat wat? Nina vind dat erg gezellig..
@ Mf wat fijn dat het tussen jullie beter gaat ! Enne wat laupio zegt en anders het wipstoeltje naast je zetten en dan haar jouw hand de heletijd vast laten houden? Werkte hier in ieder geval wel. Verder gaan we hier morgen heerlijk carnaval vieren ! Z'n zin in! !
Hee Laupio, leuk om even van je te horen Fijn dat het nu beter gaat! Bij ons ging het ook ineens stukken beter, nadat we kv zijn gaan geven MF: Soms moet je gewoon even weg gaan.. Dan ziet ze je niet en dan gaat het misschien beter.. Zolang ik in de buurt ben wil F ook alleen maar bij mij zitten.. Nou, hier een flesje van 180cc met 2 scheppen rijstebloem op. Zou hem daarna op bed leggen, maar dat was kríjsen.. Uiteindelijk heeft hij wéér 60cc erachteraan gedronken voor hij stil was....