Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@anoniempje: ik heb van avent, die vind ik ideaal.

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    domme vraag misschien, maar als ik nou begin met fruithapjes. Dan kan je toch elke dag gewoon stukje fruit pureren? Maar met worteltjes bv. Kokenjullie dan worteltjes, pureren en dan voor een paar dagen invriezen? Ga ze online eens opzoeken van avent. Kan ze niet vinden :D

3. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Sorry veel posts van mij, maar heb helemaal zin om hapjes te geven :D En wil goed voorbereid ermee beginnen :p
    Waar maken jullie de hapjes mee? gewoon prakken of staafmixer??

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Die heb ik ook die bakjes, gebruik ze ook voor afgekolfde melk nu. Je kunt met staafmixer doen, dan krijg je wel t fijnst, eventeel met wat kookvocht.

hahah jij wel... hopelijk J ook ;)

5. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik heb ook de bakjes van Avent.
    Voor de oudste kookte ik inderdaad voor een paar keer en deed dat in de vriezer.
    Ik maakte het fijn met de staafmixer.
    Ik vroor het ook wel in in ijsblokbakjes en dan deed ik het de volgende dag in een diepvrieszakje.

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ MF vervelend voor F! Heb geen nieuwe tips voor je :(
    En voel je je al wat beter?

@ Anoniem ik heb via marktplaats een hele zooi van die bewaarbekers gekocht, nu gebruik ik ze nog voor de BV. Misschien kan je ze zo opde kop tikken? Dat kan aanzienlijk schelen in prijs nl.

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @MF, eerst een dun laagje sudocreme en dan babypoeder of maizena er over.

8. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    oke, thanks dames. Allemaal nieuw voor me haha. Komt helemaal goed. Vrolijk kommetje kopen waar ik de pap in kan doen en ik ga toch voor de avent bewaarbekers.

Zieilig luieruitslag! Meer dan sudocreme zou ik niet weten..

9. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    sammie.. van bekenden zou ik ze wel kopen, maar op 1 of andere manier liever niet zomaar laten verzenden. Koop deze toch liever nieuw :)

10. Maia

Maia Niet meer actief

@MF: sudocreme en inderdaad maizena.
    tim heeft het nu ook, gelukkig niet heel groot alleen in zijn bilspleet eigenlijk maar het is heel naar.

11. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik stop per direct met m'n koemelkvrije dieet. Ik heb het nu 12 dagen gedaan en ik geloof niet dat het de oorzaak is van het eczeem. Maar daar komen we de komende dagen dan wel achter.

En ik ben nu poffertjes aan het bakken en ik wil ze ook eten :p

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    na 12 dagen zou je idd wel verschil moeten zien toch! Eetse! :D

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

rauw eiwit stijfgeklopt :) hielp hier erg goed bij d

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    lycka.. eetsmakelijk!:D

15. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    omg poffertjes, ik wil ook!

Luieruitslag, ik kreeg het beste resultaat met een ietsiepietsie zinkzalf.

Hier gaat het ook wel aardig. Vl is ziek, dus ik werk vandaag thuis om V mee op te vangen. Vl is vandaag namelijk roostervrij en zou oppassen. Gister ook, toen kwamen zijn ouders op bezoek dus die hielpen paar uurtjes mee. Morgen moet hij het toch zelf oplossen, heb dan een klantafspraak in Tilburg. Zelf heb ik al twee volle dagen koppijn, ook niet z fijn. En V heeft een zeurderig huiltje, straks even tempen.

Vanavond afspraak bij de fitness. Krijg ik weer zo'n vetmeting :p. 5 weken geleden ook gehad, kan ik zien of mijn inspanningen gewerkt hebben hihi.

Heb van het weekend de babydoos opgehaald. Jeetje wat een karig ding zeg. Zat wat Bambix in (2 proefverpakkingen) met een bewaardoos en lepeltje en een hoop flyers.

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier even een kort berichtje uit Italië.

Het is heerlijk weer, veel zon en veel sneeuw. Ml is lekker skiën en ik met L lekker de hele dag aan t wandelen.
    Enig minuutje is dat ik weer ongeteld ben geworden. Zelfs een beetje ziek van geweest :(

Internet is hier vrij slecht dus ik reageer even weer uitgebreid als ik goeie verbinding heb.

Zag wel een leuke skiproof Wandelwagen voorbij komen. Hier skiën ze dar mee. Als L wat groter is wil ik misschien ook zoiets gaan huren
    Deze week ben ik wel met r op de sneeuwscooter geweest. In de draagzak lekker slapend :)

17. Maia

Maia Niet meer actief

en ik wil nu dus ook poffertjes... maar helaas, t wordt zuurkool.

nou, ik ben er achter dat ik dus nog niet over Tim z'n huil periode heen ben. Hij heeft een mopper/huildagje en ik zit meteen weer in de stress. maar ja, hopelijk gaat het morgen weer beter.

@ukkie: geniet van het skieën

@penny: tja, het is niet anders. Erg rot als je ziek bent en je moet thuis zijn met je kindje. Hier kunnen we nooit voor elkaar invallen dus als ik (of hij) ziek ben is het helaas doorgaan. Dat is een nadeel van kindjes hebben :(

18. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Ukkie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Dat hoorde bij de voordelen van BV geven toch ;)
    Ik heb die wandelwagen nog niet in het wild gezien, maar ik denk dat ze er hier mee langlaufen.
    Geniet nog maar lekker van je vakantie.

@Maia, herkenbaar hoor. Ik had het bij de oudste ook. En zelfs nu met Sofie, terwijl ze weinig huilt. Als ze dan eens huilt schiet ik ook gelijk in de stress.

De poffertjes waren heerlijk. En eindelijk weer een bakje yoghurt toe kunnen eten :D Hopelijk krijgt Sofie er geen last van.

19. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Maia.. Dat kan ik me goed voorstellen. Herinnert natuurlijk gelijk weer aan de dagen dat hij niet stopte met huilen. Maar onthoud dat t nu ook gewoon sprongetjes enzo kunnen zijn :)

Deel Deze Pagina