Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ kapper: ja was heerlijk rustig was meteen aan de beurd, daarna werd het druk haha! Heb gewoon weer assymetrisch laten knippen weer een stuk korter ;)!

@ Penny toevallig, ik ga morgen ook ;)! Ga met vriend, B en mijn oma. Mijn moeder past op de 2 grote. En mijn pa brengt en haalt ons :)!

@ Engeltje balen dat weer minder gaat met je bekken! Denk goed aan jezelf hoor! Knuff
    Hoe is het nu met je binkie en zijn hapjes?

@ Lycka succes bij de dermatoloog!

@ MamaF als je klaar bent met soppen dan is het een stuk lekkerder! Ik zie er ook altijd tegen op maar als je dan klaar bent is het lekker fris! En balen dat het even minder gaat met je moeder!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ penny: balen dat vl nog steeds ziekjes is en dat V wat jengelig is!

@ Sammie: ze groeit lekker dus! Fijn hoor! En die prikjes blijven toch zo naar!! Gelukkig voorlopig ff niet meer nu!

@ jadebo: het gaat lekker met zijn hapjes! Hij krijgt nu sinds 3 dagen ook in de ochtend fruit en zijn met een vieze smaak begonnen haha avocado. Hij eet t wel omdat t eten is :D maar echt lekker vind ie t niet, hij rilt ervan hahaha arm kind! Morgen krijgt hij mango, ik gok dat hij dat achter elkaar weg eet ( lees: opvreet )

Ja baal echt van m'n bekken, maar is niet anders helaas. Quinten krijgt door z'n prikjes ook altijd meer last van de reflux dus wil alleen maar rechtop en bij je zijn. Heb hem af en toe dus maar ff in de draagdoek zodat t gewicht goed verdeeld is over m'n lichaam.
    Heb er net ff een foto van gemaakt! Let niet op m'n bril, heb last van mn ogen ;)

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuke foto Engeltje!
    Heeft hij ook net prikjes gehad?

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx Sammie! Ja eergisteren heeft hij ze gehad!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje, o ja hihi ik herinner het me weer.
    Hoe is hij eronder?

S ligt lekker in dromenland

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Engeltje lekker binkie hoor! Wat zielig hahah advocado vond hij echt niet lekker... stoute mama :cool: Mango vind hij vast veel lekkerder!!

Ik ga morgen op de beurs de stomer/blender kopen van avent en dan lekker verse hapjes maken voor mijn binkie ;) Kan niet wachten! Heb wel potje geprobeerd vind zo chemisch smaken... haha! Lekker vers maken dus.

Hier word groeispurtje ingezet volgens mij... sommige dingen passen niet meer... moet nodig mt 68 wassen dus haha!

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Gaan naar the little mermaid. antwoord later op anderen dingen. J.ulian krijgt tanden. amper geslapen vannacht. Nu toch maar een zetpil gegeven en eindelijk slaapt hij even!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sammie: hij is erg jengelig en z'n reflux speelt weer meer op erdoor, dus hoop dat t snel over gaat.

@ jadebo: hier ook alles lekker vers idd! Potjes komen er hier niet in!
    Veel plezier morgen!

@ anoniempje: veel plezier! En sterkte met J! Tandjes krijgen is geen pretje!

Hier net naar de hap geweest, kreeg na t eten vanavond ineens zo'n heftige buikpijn, wist me geen raad! T deed nog meer zeer als de voorweeen die ik heb gehad. Mijn benen bleven maar automatisch bewegen en kon mezelf echt geen houding geven. Moest dan ook direct komen en urine inleveren.
    Ben helemaal nagekeken en t bleek een darmaanval te zijn. Kon er wel iets voor krijgen maat dat gaat niet samen met bv. Moet t dus met paracetamol doen. Gelukkig gaat t nu wel weer wat beter maar ben er wel van geschrokken!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh en jadebo: heerlijke foto van je ventje!!

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    o wat schrikken zeg!!
    niet eerder gehad?

hier slaapt s wel goed gelukkig, ze heeft nog geen koorts oid..

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gelukkig dat s nog nergens last van heeft, houden zo!!

Ja was zeker heel erg schrikken! Had t ook nog nooit eerder gehad, anders had ik het wel herkend waarschijnlijk. Ben gisteravond vroeg gaan slapen en ben nog wel wat misselijk en m'n buik voelt raar, maar geen pijn meer ofzo.

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een geweldige foto's..!!

ow jeej engeltje! gaat het nu weer? das niet fijn zeg! kan me voorstellen dat je schrok! als het piijnlijker was dan weeen... dan deed het pijn!!!

sammii, naja ik speel een beetje vals, ik heb sinds 2011 een maagband, omdat ik gewoon ongelovelijk veel at!( woogtoen 130kg *shame on me*) die is nu weer goed opgespoten en het werkt nu goed. ik eet dus gewoon een heel stuk minder en ik doe er nu idd wel bij sporten:) 2 feb. woog ik 105 kg, en gistere woog ik 98.3kg. dus het begint nu weer er af te gaan!

OOEWW LEUKK ik ga vanavond met mijn moeder naar de 9 maanden beurs. ik heb al een heel lijstsje gemaakt met wat ik allemaal nodig heb! ik ben zeer benieuwd hoe het daar is, ik ben er nog nooit geweest!

eerst ligt aukje nog ffkes te slapen! moppie heb een leuke foto van bij het kinderdag verblijf! daar ligt ze in de hangmat! ik zal ff kijken of ik hem van mijn fb hier op de site krijg :D

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kimmie leuke foto! En veel plezier vananvond! Ik ga zometeen ;)

Engeltje thnxx!! Kijk ernaar uit om lekker verse hapjes voor mijn ventje te maken...

De nacht is redelijk verlopen, rommelig geslapen, mannetje was wat onrustig. Hopelijk slaapt hij straks lekker in de wagen.
    Nu nog even snel wat eten en dan komt mijn pa me ophalen en brengt ons naar de beurs... tot later!!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxx echt ff zin in :D

15. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Via phone nu en daar kan ik niet mee overweg :p.

Ik zag een stel leuke fotos!

Dames met prikjes sterkte! En dames die zich niet helemaal fit voelen ook!

Ik ben nu alles klaar aan het maken om naar de beurs te gaan :D. Auto inladen, dan V eten geven, zusje ophalen en dan richting Adam. Ben benieuwd. V gaat toch mee. Kan vl even goed een dag rusten want hij is nog steeds ziek.

Ik reageer vanavond ff uitgebreid!

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Maia, balen van je verwarming. Ik vind 19 graden ook te koud voor de woonkamer hoor.

MF, hopelijk knapt je kleintje snel op. Vervelend van je moeder zeg. Kan ze niet met openbaar vervoer? Ik ga echt niet iedere week bij mijn moeder op bezoek hoor! Het is al druk genoeg met werken etc.

Engeltje, hopelijk kun je even rustig aan gaan doen voor je bekken. Dat zal toch echt even nodig zijn. Wat een lief koppie heeft je zoontje toch. Maar draag je hem met het gezicht naar voren? Zit ie dan wel comfortabel? Een darmaanval? Waar krijg je dat van? Klinkt heftig, beterschap hoor.

Penny, wat zielig dat je kleintje niet lekker in zijn vel zit. Wat gebeurd er met het 19-weken sprongetje? Veel plezier op de beurs.

Sammie, groot gelijk dat je haar vasthield voor de prikjes. Ondanks dat ze toch huilde, ze zal het vast fijn vinden dat je haar probeerde te troosten.

Jadebo, wat een schattige foto! Hier ook al maat 68. Ik wil de hapjes ook vers gaan maken, maar weet niet of ik daar een apparaat voor ga kopen. Heb eigenlijk geen ruimte meer in mijn keukenkasten.

Anoniempje, nu al tanden? Wat vroeg zeg! Sterkte ermee

Kimmiikim, gaat de goede kant op met afvallen. Ondanks maagband moet je toch wel je hele levenstijl aanpassen, dat lijkt me niet makkelijk. Wat een super lieve foto!!

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ken je die mop van die mensen die met hun kleintje een afspraak hadden in het ziekenhuis bij de dermatoloog?

Die waren in het verkeerde ziekenhuis :x We werden 150km zuidelijker verwacht.

We hebben een nieuwe afspraak over 10 dagen.

18. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Is 9maanden beurs waard om te gaan? Gaat me 35 euro kosten en ik twijfel :p oh en avent beker? Is 180 genoeg want zie ook 240 staan

19. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    laat maar, toch besloten niet te gaan :p

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo was me dagje wel... was erg druk maar wel weer leuk!
    Lekkere dingen en dus goed geslaagd. Ook nog 2 setjes kleding voor B gekocht in mt 68 en is hij op de kruidvat stand op de foto geweest, in grote klomp haha lekker ding. Die vrouw zei tegen hem: en wat gaan we doen? Toen ging hij lachen en zei ze ja dat gaan we doen, en dat deed ie, lekker ding Tevens de avent stomer/blender gekocht, morgen dus maar ff uitproberen met wat groentes ;)

Engeltje nog tips kwa groente om mee te beginnen?

Nu lekker met beentjes omhoog en niks meer doen...

Deel Deze Pagina