Goedenavond Miepkip balen dat je ventje nog zo ziek is! Hopelijk knapt hij snel op!! Meeting: lijkt me leuk! Hier lijken de nachten wat beter te gaan... hij slaapt gemiddeld vanaf 19.00 - 2.00 uur en dan voeding en vervolgens tot een uur of 6. Sinds gister trekt hij zijn hoofd naar achter met tepel in zijn mond, dat doet echt pijn!! niet leuk! Hij lijkt nu ook niet zo lekker, is mopperig en voelde wat warmer aan vanavond. Hoop niet dat hij ziek word...
@ jadebo: haha dat doet Quinten ook idd! Toch een voordeel dat ik met t tepelhoedje moet voeden. Onhandig dat hij hem er vanaf trekt, maar doet in ieder geval geen pijn! Ik kan hem ook echt met geen mogelijkheid voeden als de tv aanstaat of als er iemand tegen me praat, echt erg! M'n schoonmoeder vroeg van de week trouwens om een oppas schriftje om verhalen in te schrijven en z'n schema enzo. Had ik nou echt niet van haar verwacht en had er expres geen een gehaald nog, maar nu toch maar eentje gemaakt!
Engeltje gelukkig herkenbaar dus... is echt pijnlijk! hij lacht gewoon als ik au roep haha lekker ventje! En zeker herkenbaar, als tv aanstaat of iemand tegen hem of mij praat is hij meteen afgeleid... Leuk boekje, leuk gedaan zo!
@Jadebo, Sofie is ook snel afgeleid tegenwoordig en dat tepeltrekken is ook heel herkenbaar AU! @Engeltje, leuk zo'n schriftje!
MamaF B doet dat ook... vooral nekharen AU! Verder knijpt hij ook echt, je gezicht alles wat hij kan pakken... Herken het wel hoor, gelukkig zit J op school dus moet eruit, anders was ik ook in dip gezakt als je alleen maar thuis bent. Doet me ook goed, ff praatje op schoolplein ed... en dagelijkse wandelingetjes... Hier is de nacht goed gegaan... B kwam rond 1.30 en 5.30 dus netjes, gezien hij om half 7 laatste voeding had. Maak hem bewust niet wakker voordat ik naar bed ga anders spookt hij... haha! Beide kindjes zijn op school en B slaapt. Net ff broodje gegeten dus zo maar weer opruimen. Morgen komt mijn vader het muurtje plaatsen! Komt er vooruitgang in me huisje!
Goeiemorgen! @ Mamafaith, jammer he dat baby's niet door hebben dat je voor hun een fles aan het maken bent. Zou hen een hoop tranen schelen! Goed hoor dat je elke dag iets moet doen van jezelf! @ Jedabo, leuk dat je huisje vordert!! Hier alles prima, beebje heeft gewoon in der slaapzak geslapen vannacht. Ze is nog niet 100% van haar inbakerdoek af, maar we gaan langzaam vooruit met de slaapzak!
@mk he wat sneu dat ie nog zo ziek is, beterschap!! @meeten, hier uit Maastricht dus Utrecht is voor mij wel de max, den Bosch beter Geen idee of ik alleen kom of met wederhelft, denk alleen. @engeltje, leuk dat ze om een schrootje vragt. Ik vond het altijd leuk om te lezen wat ze op het Kdv heeft gedaan! Ze doen er ook wel eens een foto in, bv toen ze voor het eerst rolde. Hier wordt er trouwens ook op los geknepen. Zaten we gisteren samen even voor de tv(zij met rammelaar en ik een film kijken) knijpt ze me opeens in m'n arm, lag de rammelaar buiten handbereik Hihi @tepeltrekken Hihi hier ook (auw) en idd overal naar kijken En hoevaak ik de nagels ook knip er zit altijd wel een scherp iets, en laat ze het nou fijn vinden om me continue te aaien als ze drinkt. (Heb al heel wat krassen op m'n borst) @mf wat goed die doelen zeg! Kan me voorstellen dat het thuis zitten je even de neus uit komt hoor maar dit zal zeker werken denk ik! @sammie wat goed dat ze voorruitgang boekt met de slaapzak ! @slapen hier weer flink gedronken vannacht 22.00 1.30 4.00 en 6.30..
@ MK, mooie doek hoor! En wat rot dat D nog zo ziek is . @ Engeltje, leuk schriftje! @ MF, kom maar op met die deal . Maar is goed hoor . Zelf flesje drinken, houdt ze het flesje dan zelf vast? Vervelend van de dipjes. Doelen stellen is idd goed! Even een lekker wandeling buiten kan al veel doen. @ JDB, au! Klinkt pijnlijk. Wat fijn dat morgen het muurtje komt! @ Sammie, fijn dat er vooruitgang inzit met de slaapzak. @ Ukkie, ik knip en vijl me ook rot en het blijft gewoon scherp. Hij krapt me wel eens in mijn gezicht, decolete of nek . Gister had V een wat minder dagje bij de gastouder. Hij had heel weinig geslapen zei ze. Nou gisteren na de fles van 18.30 lag hij rond 19 in bed (hij was al voor 18 wakker) en heeft gewoon tot vanochtend 7 geslapen :O. Jeetje, dit hebben we nog niet meegemaakt. Ik wilde hem niet wakker maken voor die laatste fles, aangezien hij slaap goed kon gebruiken. Hij had gister dus een fles te weinig gehad. Kijken of het vandaag weer zo gebeurd, zo ja moet ik de flessen op gaan hogen denk ik. Ik zal straks eens wat foto's in mijn album zetten. Heb de foto's binnengekregen van de shoot een maand geleden. (Staan ook 2 op FB). Ben er helemaal blij mee!
Wat grappig dat ze echt zelf pakt enzo, MF! Hier zit ze er dan wel naar te azen maar zelf pakken doet ze niet. Hier zit S me ook flink te 'aaien' tijdens het drinken. Heb ook vele krassen, soms zit ze ook echt hard te knijpen dan! @ Ukkie lekker nachtje, heb je wel een beetje kunnen slapen? @ Penny fijn zo'n lange nacht! Misschien vanaaf weer hem laten liggen, kijken of tie weer zo'n lange nacht maakt. Misschien is hij er wel aan toe om nu door te slapen!
@ MF, leuk! De fotografe heeft vooral voor meisjes zulke leuke accessoires! @ Sammie, idd dat was ook mijn plan . Rond 19 uur weer naar bed en we zien wel of hij wakker wordt. Zo niet dan ga ik de dag erna de flessen wat ophogen, anders krijgt hij te weinig binnen. Nou foto's uploaden lukt niet vanaf mijn werk. Een of andere security melding krijg ik dan. Doe ik het vanavond wel thuis .
@penny, zo! Lekker nachtje @mf wat handig dat ze zelf al zo drinkt, en leuk om te zien lijkt me. L houdt netjes zelf de borst met beide handjes vast gisteren wilde ze wel zelf even de vit D druppels en sabsimplex zelf doen, ik zal zo de foto uploaden! @sammie, nou tussendoor slaap ik wel maar ben wel gebroken hoor. Had ook nog een volle luier die ik dus wel moest verschonen en dan ben je wel ff goed wakker ml was met geen mogelijkheid wakker te krijgen grrrr
Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en er was zeker verbetering in de heupjes te zien (rechts was al "klaar" ) maar ze moet m toch nog 2 maandjes om houden
@ Ukkie wat een leuke foto! En een mooie bos haar heeft ze zeg! Bij S is er weinig van over hihi Fijn dat er vebetering in de heupjes zit! Vervelend is dat he, als ml niet wakker (wil) worden
@sammie pfff ja heel irritant! Hij had ook wel een lange dag 5.15 vertrokken en om 20.30 thuis maar toch. Hij zei wel sorry vanochtend maar hij was echt te moe. Ik ga dat denk ik komende nacht ook zeggen, voorraad staat in de vriezer kijken wat ie dan zegt
Hey dames, Even snel misschien hebben jullie er wat aan! ik gebruik altijd pampers~! die doe ik bestellen op wehkamp.nl! nu een actie voor 222 luiers voor 55 euro. als je tijdens het betaalscherm invoerd dat je een kortingsbon heb. dan aanklikt voorjaarskorting krijg je nog 7.50EU korting! nu dus 222 luiers voor 47.50 ze kan er dan voorlopig weer even tegen aan!
@ Ukkie, haha zou het gewoon proberen met ml, idd kijken wat hij zegt! En wat een leuke foto. Fijn dat rechts al klaar is . Wij gaan met ons kantoor over 2 weken een weekend op wintersport. En ik moet het organiseren (met een collega, maar die doet niet zo veel ). Ben hele dag bezig met dingen te regelen. Wel leuk, maar kom moeilijk toe aan mijn "echte" werk . Heb wel heel veel zin om even te gaan! Maaaaaar we moeten V bij mijn zusje achterlaten en dat vind ik (nu al) toch best lastig. Is maar 3 nachtjes, maar kan er nu al om janken hihi.
Sorry ff ego weer! Vannacht was Quinten niet gewoon aan t spoken, maar het was 1 groot drama met hem van 3 tot 5 continu aan t gillen geweest. De laatste dagen begon hij wel wat meer te spugen, maar verder zat hij goed in zijn velletje. Vandaag gaat het met ups en heel veel downs. Weinig drinken, veel huilen, veel spugen, oftewel lang leve de reflux! Ook heeft hij net weer een vrij lange ademstop gehad waardoor hij al weer helemaal rood aanliep en er zelf niet uitkwam. Iedere keer dat hij en wij ontzettend kunnen genieten en als het hartstikke goed gaat, wordt t in 1 x onderuit getrapt! Heb de dokter maar ook gelijk weer gebeld om een afspraak te maken, blijkt dat onze huisarts die dus zo fijn was nu weg is Ook dat nog! Morgen krijgen we de ha die de vorige keer op de hap zat en ons wegstuurde met " tsja je hebt gewoon een klassieke huilbaby en t is een wisselwerking van jou op hem ". Gelukkig is er nu een flink dossier opgebouwd, maar ik baal als een stekker! Ben zelf ook morgen aan t werk, dus Nick moet alleen met hem gaan. Hopelijk laat hij zich echt niet wegsturen en wordt ons arme mannetje weer goed geholpen! Zo niet, dan dien ik echt een klacht in en wil ik de andere ha, want ben t beu!
goedemorgen @engeltje: hoe gaat het nu? beter hoop ik. hier alles goed, vannacht werd Tim om kwart voor 6 wakker maar heb speentje gegeven en toen heeft hij nog een uurtje geslapen. laatste dagen gaan erg goed, woensdag had hij slecht geslapen op het kdv, dus gisteren heeft hij dat ingehaald volgens mij want hij heeft s ochtends 3 uur, 's middags 2,5 en later nog 1 geslapen dus dat is voor hem heel veel Hij is druk zijn stem aan het uitoefenen (gillen) en vooral Fleur wordt daar inmiddels gek van