Het gesprek vanmorgen is me reuze meegevallen! Van tevoren wist ik echt niet waar t heen zou gaan, want toen ik daar aankwam was t gesprek niet alleen met de regiomanager, maar ook met het hoofd personeelszaken. Ik heb echt heel goed mijn verhaal kwijt gekund en heb goed aangegeven dat wat er nu allemaal op kantoor ligt dat t mij echt teveel is en dat dat heel veel spanning voor mij mee brengt. Ik kan me niet op deze manier focussen op m'n eigen herstel. Daarbij is er dus nog steeds niemand die deze taken over kan nemen, want er is geen vervangster voor mijn vestigingshoofd. Daarbij natuurlijk het gebeuren rondom Quinten etc. etc..... Dat verhaal hoef ik verder niet nogmaals op te schrijven. Er komt nu volgende week of de week erop een vervangster, daarnaast heb ik volgende week vakantie en komt er een vm van een andere locatie om het een en ander op te vangen als ik er niet ben. Als ik de week erop terugkom dan kan ik gewoon weer reïntegreren op m'n eigen groepje en zal het herstel waarschijnlijk een stuk sneller gaan! Al met al een fijn gesprek dus! Ben ook echt opgelucht nu en ervaar gelijk heel veel minder druk! Thnx voor al jullie steun en lieve woorden meiden! Ik ga weer ff proberen in te haken verder, maar doe het ff per onderwerp hoor. Als ik weer bij ben zal ik weer persoonlijk reageren @ draagdoek: kan hem zelf max 10 min erin dragen, want anders is het te zwaar voor mijn bekken. Fysio gaf wel aan dat ik t eens op m'n rug kon proberen te doen, mits de ergste pijn weer ff voorbij is Mijn man kan hem wel gewoon goed dragen in de doek hoor. Op de foto zat hij ook bij hem @ bv: als ik ze gewoon goed leegkolf blijft t bij mij niet druppelen hoor. Heb wel vaak nog tegen de ochtend aan dat ik ineens lig te lekken, maar heb geen zin meer in een topje met koffiepads dan af en toe maar wat druppels in bed Weten jullie al tot hoelang je het wilt gaan geven? Ik denk dat ik t wil doen tot hij helemaal over is op vaste voeding, mits t goed blijft lopen natuurlijk! @ meeting: als er meerdere mannen meegaan, dan wil mijn man vast ook wel mee, lijkt me heel leuk! @ belasting: oeiiii goed dat je erover begint meis, ga morgen direct een afspraak maken om aangifte te doen! Ik doe t altijd via de vakbond, hoef er dan niks extra's voor te betalen, d'r contributie is toch al maandelijks betaald
Engeltje wat fijn dat het gesprek is meegevallen. Klinkt alsof je goed je verhaal hebt kunnen doen en dat ze ook goed geluisterd hebben (misschien nog wel belangrijker ) Ben echt blij voor je dat je de tijd en mogelijkheid krijgt om goed te herstellen. Is voor hun ook beter, anders duurt het alleen maar langer! Hoelang bv? Geen idee zolang ze bij me wil drinken denk ik of totdat het op is. Meeting: mijn man wil dan denk ik ook wel mee. Wat betreft organisatie gaat me dat net 4dagen per week werken niet lukken helaas
@ Meeting, ik zou het wel kunnen regelen . Zullen we in de maand mei afspreken? Zoja, zou iedereen mij dan een berichtje kunnen doen met welk weekend(en) in mei jou het beste uit komen? Dan kan ik kijken wel weekend voor de meeste het handigst is. Verder ook even of je het handigst vind om in Utrecht, Hilversum of in Amersfoort aftespreken. (is alle 3 ongeveer in het midden van het land) En natuurlijk of je met z'n 2en of alleen komt. @ Engeltje, wat fijn dat het gesprek is meegevallen! @ Tante, Ben al tante van een meisje van 2. Maar het is inderdaad wel leuk, al moet ik zeggen je eigen kindje is altijd leuker ! Heb mijn neefje nog niet vast gehad. Heb hem zondag voor het eerst gezien, maar hij had hoofdpijn (Zuignap) en mocht ook dinsdag pas naar huis. Nu heeft ml late dienst en kunnen we zaterdag pas weer langs. Ik moet al 2 weken bloedprikken, maar durf niet . Heb elke keer wel een reden waarom ik niet kan gaan, behalve morgen vroeg. Dus ik moet er echt aan geloven.. morgen vroeg sleurt ml me mee naar de prikpost..
Engeltje wat fijn dat het gesprek meegevallen is! Goed dat je alles hebt kunnen vertellen en volgende week weekje vakantie hebt! Hopelijk neemt het nu wat spanning bij je weg! Miepkip leuk dat je het regelt! Uitje/meeting: maakt mij niet zoveel uit Kom iig wel alleen met B anders wordt het (vooral mij) te druk. Moeten ff kijken naar geschikte locatie voor de baby's/kinderwagens haha! Bv: ik geef nog wel, maar lijkt terug te lopen of hij regelt de boel... geen idee... Hier meisje vanmiddag in dikke tranen, toch nog niet helemaal lekker. Slaapt ook nu dus morgen maar ff naar de ha, want de neusspray gebruiken we al, tevens luuf en pcm. Geeft geen tot onvoldoende werking iig... dus toch voor t weekend maar ff laten checken! B is ook aan het rommelen vandaag... zal straks ff tempen anders moet hij ook maar meteen nagekeken worden door de ha, Verder nu ff bezig met een spijsbrood te maken (of tewel paasstol ) Lijkt me jummie!
@Draagdoek: gaat nog prima in de doek hoor. Daar kunnen ze best lang in. Ik heb regelmatig rugklachten (scoliose), maar met de draagdoek loop ik juist heel goed rechtop. Ik hou het max. 2 uur vol. @Borstvoeding, voorlopig ga ik lekker door, maar wil geen peuter aan de tiet hoor Kan de produktie terug lopen tijdens de menstruatie? Ze zit echt vaak te trekken aan m'n tepel, loslaten en weer happen. Lijkt of ze honger heeft in ieder geval. 's Nachts gaat het wel goed. @Engeltje, fijn dat het goed ging vandaag en dat jullie tot een goed plan gekomen zijn. Kan me voorstellen dat er een last van je schouders af is gevallen. @Meeting: leuk dat je wil organiseren Miepkip. Begin mei ben ik NL @Tante, dat zal ik waarschijnlijk nooit worden. Ik geloof niet dat mijn zus kids wil (lijkt me ook geen goed idee overigens haha) en mijn man heeft geen broers of zussen. @Miepkip, succes met prikken morgen. @Jadebo, beterschap voor J. Paasstol, jummie, kennen ze hier ook al niet. En ik ben niet zo'n keukenprinses, dus ik waag me er ook niet aan. Met S. d'r huidje lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan Ik weet niet of het aan de nieuwe zalf ligt, maar het omslagpunt was wel op dat moment.
@ jadebo: sterkte met je meisje en lekkerrrrrr!!! @ lycka: fijn dat t beter lijkt te gaan met haar huidje!! @ mk: misschien kun je eens vragen bij de apotheek naar emlacreme. Dit smeer je een half uurtje voor t prikken op je huid en je voelt er niks meer van! Ben zelf doodsbenauwd voor infusen en heb die crème toen ook gekregen! Nou hier lekker doorgeslapen gelukkig en hij slaapt nu nog! Vanmiddag afscheid van m'n naaste collegaatje We hebben wel een leuk afscheidscadeau voor haar gekocht die we op de borrel met de ouders aan haar gaan geven.... Het spel van vijftig tinten grijs hahaha weet nu al dat ze een knalrode kop gaat krijgen Heb net trouwens nog wat foto's in m'n album gezet!
Goedemorgen @ Engeltje thnxxx dat is hij ook! Lieve foto's!! Enn fijn dat jullie weer goed geslapen hebben. Leuk cadeau het spel hahah! Zal ze vast een rood hoofd van krijgen @ MamaF dan heb je nog ff tot 6 hahah! @ Hier een rommelige nacht... B geslapen tot 2 uur, daarna rommelig ook J kwam geregeld haar bed uit dat ze oorpijn had enzo. Echt zielig. Net D naar de psz gebracht en J is thuis. Gaan zo ff naar de ha om ff te checken. Heeft nu al sinds maandag hoge koorts en ik ga niet het weekend in met zo'n ziek kind. Ze heeft wel opleefmomentjes maar toch. Grotendeels vande dag ligt ze op bed en slaapt veel. Bv loopt beetje terug kolf met moeite 70 dus 140 per dag (2 kolfbeurten) Hij lijkt ook minder tevreden na de voeding, maar wel weer snel gesusd. Dus genoeg heeft hij er nog wel aan. Ook krijgt hij fruit en groente. Kwa hoeveelheid is dat een half klein potje. Zit nu ook rond eisprong dus kan ook mee te maken hebben natuurlijk.
@Lycka, Fijn dat het wat beter gaat met je meisje @jadebo, Jammie Dat ziet er goed uit!! beterschap voor je meisje! En wat betreft bv, die liep bij mij ook terug tijdens ongi trekt wel weer bij. @engeltje, lekkere nacht, fijn hoor! Leuke foto's trouwens!! Jij ook Jadebo! en een leuk cadeau hahah! @hier,ik ga ophouden over de nacht, jullie horen het wel als mevrouw een keer meer dan 3 uur slaapt Begin er redelijk aan te wennen.. Gelukkig bijna weekend @MF lekker geslapen? @meeten; is Eindhoven niet in het midden van NL hahah @foto's: heb ook mn album bijgewerkt!
@MF, lekker dat je weer uit mocht slapen. Mijn zus kan niet eens voor zichzelf zorgen @Engeltje, heerlijk zo' n nacht! @Jadebo, jammer dat je dochter nog niet opknapt. @Ukkie, wat erg dat ze nog zo vaak 's nachts komt. Hier 2 a 3 keer per nacht. Vandaag is mijn man vrij van z'n werk. Kan die mooi thuis aan de slag . Grote voorjaarsopruiming, heerlijk! En het is prachtig weer, dus straks nog even lekker wandelen met z'n allen
Miepkip, gefeliciteerd! Lijkt me best leuk om tante te worden, maar mijn zusje is nu 24 en studeerd nog, omdat ze 40 uur per week coschappen moet lopen (onbetaald) kan ze er niet bij werken dus nog niet het huis uit. Haar vriend woont op kamers in de andere kant van Nederland dus helaas komen er hier voorlopig nog geen neefjes of nichtjes bij. Kolven/productie, nadat Saar een soort van regelweek heeft gehad (helaas alleen 's nachts) kolf ik zo 50-70 cc extra per kolfbeurt! Maar ze is ook meer gaan drinken dus ik houd per dag maar iets van 30cc over, maar ben al blij dat ik dus voldoende heb. Ukkie, fijn dat het clusterkolven heeft geholpen! Wel een rotwerkje maar dus met goed resultaat. Baileyy, beterschap voor je familieleden. Balen dat het flesje nog steeds niet lukt. Met 6 maanden kunnen kindjes ook uit een beker leren drinken, hopelijk lukt dat straks wel zodat je iets meer vrijheid hebt. Maia, fijn he die mannen die de speen omwisselen? Hier had hij laatst de papspeen van mn zoontje (zo'n Y-gat) verwisseld met de speen van Saar, maatje 2, maar gelukkig had hij dat na 2 slokken door... Luiers, hier pampers en soms kruidvat, ligt er aan waar de aanbiedingen zijn. Wel zowiezo pampers voor de nacht anders lekt ze door. Maatje 2 hier trouwens nog, we hebben nog 1.5 pak staan, dat maken we op en dan maar over naar maatje 3, want ze worden nu wat kleiner. Poepen, hier 1 keer per dag, een enkele keer 2 keer en soms een dagje niet. Engeltje, *knuffel* wel goed dat je zelf aan de bel trekt! En erg fijn dat je serieus bent genomen. Mamaf, balen van de spruw hopelijk is F er snel vanaf! Aislyn, wat zei de ha over de bobbel bij de tepel? Hier heeft Saar af en toe wat opgezette tepels maar ik dacht altijd gewoon dat het door de bv en dus mijn hormonen kwam? Afvallen, val de laatste 3 weken elke week een halve kilo af. Ben dus flink aan het bij eten. Dat is deze week gelukt (ging 3 keer uit eten, 2 keer met mn werk en 1 keer met een vriendin) dus ben gelukkig niet verder afgevallen. Maarja dat wordt financieel een duur grapje om elke week te doen en ik denk niet dat mn werkgever dat allemaal wil betalen. Sysre, leuk dat je er ook weer bent! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ukkie en Sammie, jeetje 250 per maand?! Knap zeg! Wij waren hier 175 per week kwijt alleen in de supermarkt... Ben nu ook wat meer op de aanbiedingen gaan letten. Luiers kopen wij vaak bij de drogist als ze in de aanbieding zijn en dan gelijk 6 pakken dus daarbij let ik wel op het geld. Meeting, lijkt me leuk! Denk alleen niet dat manlief meegaat, die zal op mijn zoontje moeten passen. Eerste weekend van mij kom ik midden in de nacht terug van vakantie dus dat zal hem denk niet worden. Sammie, misschien kunnen wij evt samen rijden? In mijn auto passen makkelijk 2 mc's en kinderwagens. Vanmiddag moet ik naar de dermatoloog, neem S. dan even mee omdat ze sinds haar geboorte al een moedervlek op haar armpje heeft. De kinderarts dacht met 6 weken dat het een aardbeienvlek was en hij nog veel groter zou gaan worden. Nou gelukkig is dat dus absoluut niet het geval, maar omdat wij in de familie van beide kanten nogal veel melanomen hebben wil ik het toch even laten checken. Morgen ga ik kijken voor een moederfiets, zit te twijfelen tussen een BSP en Montego, iemand ervaring met een van deze fietsen? Heb zelf een normale goede fiets dus wil er niet te veel geld aan uitgeven. Wel vind ik het belangrijk dat er buiten 2 kinderstoeljes ook nog fietstassen op passen.
MamaF Heeft waarschijnlijk oorontsteking, maar is al gebarsten want zit veel troep voor. Dus nu ab kuurtje en dan met een week moet het over zijn anders weer terug.
@mf, ja het ritme is inderdaad een beetje verkeerd om. We hebben sinds gisteren op het kdv gevraagd of ze haar na max 1,5 uur slapen wakker willen maken. Ze sliep namelijk 2x 2,5 uur en dan nog een halfuur/drie kwartier in de box. Woensdag was ze veel wakker geweest, ook veel actief met r gespeeld en dan ging t snachts beter. @lycka, vannacht was het ook drie keer, maar dan zit er dus maar 2 uur tussen als ik van 24-6 bekijk. @cin, lekker he dat je wat over houdt! Vind het zelf ook een gerust idee. T clusterkolven vond ik trouwens helemaal niet zo erg hoor, viel reuze mee! L heeft ook een grote vlek op haar arm. Bij haar is het wel een aardbeienvlek (rood, bobbelig,zacht) Op het cb zeiden ze dat dit vanzelf weg zou gaan. Ze heeft het precies in haar armholte zeg maar, maar lijkt er verder geen last van te hebben. Wel in de gaten houden of t groeit. @jadebo, he wat vervelend voor je meisje, hoop dat de ab snel zn werk doet.
@Cin85, ik heb mijn gewone fiets een beetje aangepast met een dubbele standaard en een stuurvergrendeling. Ik had genoeg ruimte over tussen zadel en stuur met een stoeltje voorop. Succes bij de dermatoloog vanmiddag, hopelijk niks geks. Enne... ik denk niet dat de luiers kleiner worden
@Ukkie, goed idee om haar overdag minder lang te laten slapen. Ik hou nu zelf max. 3 uur tussen de voedingen aan overdag, anders is het 's nachts ook feest. Bij mijn berekening begint de nacht als ik naar bed ga, rond 22 uur Overdag zit er nog steeds geen vast ritme in. Vaak komt ze elke 2 uur, maar nu slaapt ze ineens al 1,5 uur in haar bedje. Als ze langer slaapt overdag, is dat meestal in de kinderwagen of de autostoel.
Leuk een mamafiets! Want mogen ze eigenlijk mee? Duurt nog wel even toch. Oh dames ti's hier spannend, kan helaas geen foto sturen van m'n test weet niet hoe dat moet via i.pad
Zouden jullie allemaal even naar deze link willen gaan en daar willen invullen wanneer je kan, wat voor jou het handigst is met wie je komt, en waar je vandaan komt (om te kijken of je met iemand kan samen rijden) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/426100-oktober-mamas-2012-meeting.html#post14661656 @ Bloedprikken, Heb waarschijnlijk een te snel werkende schildklier waardoor ik teveel afval. Heb me angst vanochtend toch een beetje overwonnen en ben gewoon gegaan. De vrouw die me prikt uitgelegd dat ik er best bang voor ben en dat ik snel duizelig word. En ik moet zeggen het ging erg goed ! De vrouw deed het zo zodat ik amper wat voelde! alleen het idee blijft gewoon weg eng. @ Jadebo, Wat sneu voor je meisje! Ik hoop dat de ab snel aanslaat! Vanochtend ons kraamcadeau voor szus binnen gekregen, hebben een verzilverde tuitbeker gekocht met daarin de naam en geboortedatum van ons neefje gegraveerd. Verder ben ik gevraagd voor een verhaal voorin Vriendin. Over dat we snel zijn getrouwd en dat ik na 3 maanden al zwanger ben geraakt van paul.