Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    #3281 Anoniempje2011, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
    Hihi ja vond t zelf ook spannend mensen. Inmiddels dag 39 en nog niks. Mya alst zo was had vrijdag t streepje wel duidelijker moeten zijn lijkt me.

Hier een verkouden jongetje, zo zielig!!

Oh de test was dus dag 35 :) ma op foto zie je amper

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      10
  2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zie ik een beginnend streepje?

3. Maia

Maia Niet meer actief

ik zie ook een streepje. heel licht, maar toch... hoe snel kwam hij?

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik zie ook wel iets, morgenochtend nog een testje wagen?

5. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Morgenvroeg testje nog even , maar bel als hij wit is of hetzelfde toch maar even de gun :) maar dan ben ik dus niet gek haha, als jullie ook wel in de verte 'iets' zien

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik zie toch ook echt een licht streepje hoor, spannend!!

@ all: thnx voor de felicitaties!

@ kim: en hoe was het bij de gyn?

Hier weer heel erg heftig ongesteld, vannacht vermoedelijk ook daardoor flauwgevallen weer ( houd ook nooit op ).
    Dit is nu de tweede keer dat ik ongi ben na mn bevalling, maar doet ook echt wel zeer! Is/was dat bij jullie ook en wordt t later wel minder?

Verder is Quinten vandaag een beetje sjaggie en flink aan t clusteren, komt ook vast door mn ongi ofzo..... Hopelijk is t snel voorbij!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: het wordt minder hoor, de eerste paar keer na de bevalling zijn heftig.

vraagje aan de dames die al bijvoeding geven: hoe lang duurde het ongeveer voor je kindje 'snapte' dat hij moet happen en snapte dat het naar binnen moet en niet direct weer naar buiten ;)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: ok gelukkig maar ;)

Ik gaf Quinten altijd z'n vitamientjes al op een lepeltje, dus hij snapte al heel goed hoe t werkte :D

9. Maia

Maia Niet meer actief

ja de vitamientjes hapt hij hier ook met veel plezier naar binnen, maar we zijn langzaam met bijvoeden begonnen en naar die lepel weigert hij te happen ;) of hij vindt worteltjes gewoon echt niets.

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Hier ook idd vanaf begin af wel gelijk goed. Was duidelijk even wennen, dat wel, maar dat is logisch natuurlijk :)

11. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Syrse, bedankt voor de kookinstructies voor de venkel.
    Ik zie het wassen van de vieze poepluiers niet helemaal zitten. Ik geloof dat ik liever wegwerp heb.

@Hutte, ik eet heel weinig uit blik, maar veel meer diepvriesgroente en -vlees dan ik gewend was in NL.

@Jadebo, fijn dat het weer wat beter gaat en wat een lekkere nacht zeg! Ik zag ook nog een foto op FB, wauw wat een mooie ogen!

@Kimmiikim, hoe is het gegaan?

@Godinn, vervelend dat het niet zo goed met je gaat.

@Ukkie, fijn dat je inspanningen met kolven hebben gewerkt. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is. Maar als ze verder tevreden is, zal het wel goed zijn toch. Misschien 's nachts mammahonger?

@Engeltje, na mijn eerste zwangerschap had ik ook eerst hele heftige menstruaties. Duurde 3 weken en dan 1 week rust en dan begon het weer. Het werd toen langzaam weer normaler, ook al had ik ondertussen al een Mirena laten zetten.

Ik ben met Sofie begonnen om te oefenen uit een bekertje te drinken. Ze slobbert er wel uit, maar of er echt iets binnen blijft weet ik niet. Ik doe er water of slappe thee in en ze lijkt het wel lekker te vinden. Het wordt in ieder geval niet geweigerd zoals de fles.

12. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje: aha, bedankt voor de uitleg! :)

@penny: het ging razend goed in de opvang, zo trots :D en de luiers waren geen enkel probleem, hoera!
    En oh, kaasfondue is héél lekker, mmmm.

@kimiikim: waarom moet je echo laten nemen dan? Ik sta weer achter he.

@ukkie: hoeveel kindjes wil je dan? :) Wij zijn begonnen met het idee van 2, misschien 3, maar nu, ik weet het niet, ons gezinnetje lijkt echt compleet. We zien wel, eerst nog sowieso een jaartje wachten.

@anoniempje: ik zie ook iets... hoe lang heb je hem laten liggen?

@Maia: Wat helpt is de lepel af en toe te geven zodat ie er mee kan spelen, gewenning. Onze meid wou in het begin a-lles happen behalve die lepel natuurlijk, hahaha.

@lycka: de poep wordt opgevangen door een inleggertje he ;) Dat kan zo de vuilbak in. En wassen is super makkelijk. Maar ik snap dat het niet iedereen zijn ding is hoor :)

@ongi: hier nog steeds niet. Hoera? :D

Mijn eerste werkdag ging goed! Het is wel even wennen. En onze meid is super braaf geweest bij de onthaalmoeder. Heeft wel het hele huis bijeen gekraaid, haha. Ze gaan daar snel haar naam kennen ;)

13. Maia

Maia Niet meer actief

@syrse: fijn dat je eerste werkdag goed ging :)
    en een lepel in de handen geven doe ik ook al... nou ja, wij aten vanavond bloemkool en Tim de komende week dus ook ;) ben benieuwd of hij dat wel gaat happen of niet. heb niet zo'n haast ermee maar toch, hij houdt tot nu toe z'n kaken stijf op elkaar ;)

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hapjes: gaan hier ook goed, in begin niet altijd hoor en deed hij niet tot nauwelijks zijn mondje open. Nu wordt er gretig gehapt... vanavond had hij wortel met appel dat ging er goed in.

Lycka thnxx zal hem zo hier ook zettebln mijn kleine mister blue eyes.

Maia miss moet hij nog ff wennen aan het feit dat er van een lepeltje gehapt wordt.

Syrse fijn dat eerste werkdag goed ging. Enne gelijk heeft je meisje dat ze zoch laat horen... nu weten ze iig dat ze er is hahah:)

Hier rustig avondje. Kids lagen er optijd in en ik lekker op de bank. B was ff wakker geworden, nog ff troostslokje en vervolgens sliep hij weer. Nog ff bij mama gelegen en ligt nu weer lekker te slapen.

15. Maia

Maia Niet meer actief

lieve foto!

en ik denk ook dat het wennen is voor hem, daarom dat ik ook vroeg hoe lang het bij jullie allemaal duurde. want hij heeft denk ik nu een week lang 'hapjes' gehad. wortel dus :)

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ syrse: fijn dat t goed ging zeg! Is idd toch wel even wennen en ook een beetje spannend!

@ lycka: Quinten drinkt ook de ene keer wel uit de beker en de andere keer niet. Hij vindt t in ieder geval reuze interessant! Kan zelf nog amper drinken als hij op schoot zit, hij wil het hebbuhhhhhh!

@ anoniempje: en??????

@ maia: lekker blijven oefenen, komt vanzelf!

@ jadebo: leuke foto weer!

Wisten jullie al dat torens omgooien leuk is? :D

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Daar gaat ie dan!!!

18. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Nu al uit bekertje drinken? Klinkt zo snel :p
    Helaas echt omo wit dit keer.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hè balen zeg anoniempje!

En ja nu al idd ;) had hem een maand geleden ofzo m'n laatste slokje thee zo gegeven om te kijken of hij dat lekker vond en sindsdien drinkt hij erg graag uit een bekertje! Kijk zelf maar :D

20. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Engeltje, hier houdt V niet eens zijn fles vast :p. Wat gaat dat mannetje van je snel!
    Hoe lang kan hij in de kinderstoel zitten? Ik heb via Marktplaats nu zo'n babyset gekocht voor de TrippTrapp dus ga het volgende week ook eens proberen. V zit nu alleen in de wipstoel, maar dan hangt hij echt altijd een kant op.

@ Anoniempje, ahh jammer zeg.

@ Syrse, fijn dat het goed ging! Weer een hele geruststelling.

Gisteren weer wortel maar hij heeft daarna heel veel gespuugd. Echt licht oranje kleurtje :(.

O en als hij op zijn buik ligt zevert hij echt heeeeeel veel. Hebben anderen dit ook? Op zijn rug ook wel wat, dan loopt het langs zijn mond omlaag.

Deel Deze Pagina