@Anoniempje, jammer hoor. Ik ben nu al begonnen met een bekertje omdat ze de fles weigert. Ze houdt hem nog niet vast hoor zoals Quinten. @Engeltje, wat leuk met die toren. Die zal ik ook eens op gaan zoeken. En dan ook gelijk de babyset van de tripp trapp. Nu zit ze alleen nog op schoot, ik heb geen wippertje. Die heb ik weggegooid toen mijn zoontje er uit was gekukeld met 6 maanden terwijl hij vast zat. @Penny, S. kwijlt wel meer als ze op haar buik ligt, maar niet enorm veel. Spuugt hij alleen na de wortel of ook met andere groentes? Hier heeft het behoorlijk gesneeuwd. Er is zo'n 15 cm gevallen en het waait flink. Dus alle paadjes die er waren zijn weg. Het was een zware tocht naar het KDV (bovenop de berg) met de kinderwagen. Sofie kon niet slapen in de wagen, door de harde wind denk ik. Dus die ligt nu lekker in haar bedje. Ik heb trouwens nooit meer iets gehoord van de sollicitatie voor tekstvertaler :x
@ Lycka, balen van die sollicitatie. Hier in het zuiden heeft het ook 15 cm gesneeuwd. Niet normaal hoeveel in een nacht voor hier . Ik heb echt de auto sneeuwvrij moeten maken. Had ik gedaan voordat ik V uit bed haalde. Toen V de fles gegeven en kon bijna weer de auto sneeuwvrij maken... Spugen gebeurde nu alleen bij de wortel, maar de vorige keer dat hij wortel heeft gehad spuugde hij niet. Hij spuugt overigens nog altijd best veel. Ik denk dus niet dat het specifiek aan de wortel ligt.
@penny, ik ben heel blij met de garage! Nooit krabben of sneeuwvrij maken en altijd lekker warm. Als ze spugen na groente of fruithapjes brandt dat meer in de slokdarm dan van de melk.
Goedemorgen Engeltje super leuke foto's! Ga van de week ook maar de kinderstoel naar boven halen... Enne wat goed en fijn dat hij uit een bekertje wil drinken. Met B nog niet gedaan... vind dat ze al zoveel 'moeten' ... Lycka jeetje lekker sneeuw... hier gelukkig niks! Maar tis wel erg koud. Maia ik gaf 2/3 dagen hetzelfde en daarna wat anders. Miss vind hij wortels (nog) niet zo lekker Penny B spuugde gister ook beetje terug, was ook wat oranje van de worteltjes. Hier dus zantac dus gelukkig viel de pijn mee. Hier J naar school, D thuis... ventje heeft weer een loopoor dus straks ff druppeltjes ophalen bij apotheek en langs ha want hij heeft waarschijnlijk krentenbaard ! Met B gaat het wel goed, wat verkouden... maar geen koorts oid... Ik zelf voel me niet zo fit, ben moe en beetje misselijk Dus maar rustig aan vandaag...
Goede Morgen! Hier ook 10-15 cm sneeuw Heb er 1.5 uur over gedaan waar ik normaal 20 min over doe. Was er eigenlijk wel een beetje klaar mee met de sneeuw @anoniempje jammer zeg! @engeltje wauw wat zit hij al goed zeg, en leuk met die toren. Heb al heel veel speelgoed maar zoiets nog niet hahah. @lycka, balen van de sollicitatie. Misschien zelf ff een reactie sturen? Ik ben zelf recruiter van een middengroot bedrijf en op sommige vacatures krijg je soms echt teveel reacties. Daardoor kan de terugkoppeling een tijdje duren. @penny, hier ook een enorme kwijlerd Zittend ook wel maar op de buik is niet normaal! binnenkort ff een slabbetje halen met plastig aan de onderkant. @jadebo, he wat sneu voor je mannetje. Heeft hij er ook last van? Hoop dat het snel over is. Misschien met zn allen even goed rusten vandaag (voor zover dat gaat) @hapjes: ik had ergens gelezen dat kindjes minimaal 10x iets geproefd moeten hebben voor ze kunnen weten of ze het vies of lekker vinden. Dus maia misschien nog ff doorgaan @beker hier nog niet geprobeerd. Ze is wel heeeeel geinteresseerd als ik wat eet of drink, drink wel meer dan eten. Misschien binnenkort eens wat melk uit een bekertje proberen. Welke beker kan ik het beste mee beginnen? Iemand tips? Engeltje,wat voor beker is dat? ligt hij nou op z'n rug met een beker?
pfff wat een k#t sneeuw!!! grrrr!!!! anoniempje, balen zeg! jammer! wauw engeltje wat is jou mannetje snel! lycka, wat balen dat je niets meer gehoord heb! en hier idd ook sneeuw! bahh!!! bij de gyn. was het prima zag er goed uit van binnen en dat ik mijn eisprong vd week dacht te hebben klopt!! nog wel steeds allerlei donkere plekken in mijn eierstokken dus nog steeds beeld pcos. maar de arts zei dat dat eigenlijk altijd wel zo blijft! maar als mijn cyclus enig regelmaat gaat vertonen is het wel mogenlijk om op een natuurlijke manier zwanger te kunnen worden! ach de tijd zal het leren. het is geen MUST! zeg maar dat is al heel knap van mezelf!
@ukkie, die beker is een oefenbeker van Difrax. Die heeft een uitsparing voor de neus, heel handig. Die gebruik ik ook. @kimmi, fijn dat het goed was bij de gyn!
@penny: Tim kwijlt ook lekker hoor, zo 'leuk' als we vliegtuigje spelen, dan moet ik af en toe wegduiken voor de druppels @engeltje: leuke foto's!! @lycka: balen van de sollicitatie @ukkie: had ik ook gehoord dat het inderdaad 10x moet/kan duren voor ze iets 'lusten'. maar eerst maar eens van die lepel afhappen Ik heb ook zo'n oefenbeker van difrax voor Fleur, ideaal ding. En wat je tzt ook kunt gaan doen is als je hem in bad stopt een beker geven, dan leren ze het ook en is het niet zo erg als je knoeit @kim: fijn dat alles goed was bij de gyn *gaap*. na een periode heerlijk tot minimaal half 7 doorgeslapen te hebben is het de laatste week steeds 4:30 dat hij wakker wordt. hij slaapt dan nog wel door tot half 6/6 uur en dan geven we een speentje en dan redt hij het nog wel tot een uurtje of half7/7 uur maar ik lig dus weer gewoon vanaf half 5 wakker. is wel erg vroeg. maar ja, dan merk je pas hoe verwend je bent dat hij al doorslaapt hihi
O ja, qua slabbetjes vind ik die van silly billyz heel fijn. Die heb je met lange mouwen en zonder mouwen. Na gebruik even uitspoelen onder de kraan en ze drogen heel snel.
Misschien een stomme vraag maar ik ben nog niet met dit soort dingen begonnen Maar is een tuitbeker niet handiger om mee te beginnen? Zie foto's. Of is het alleen maar beter als ze eerst uit een beker leren drinken.
Het is beter voor de spraakontwikkeling, zeggen "ze", om uit een beker te leren drinken. Om uit een tuitbeker met antilek te drinken heb je een hele andere techniek nodig, omdat je er aan moet zuigen. Bij een tuitbeker zonder antilek vind ik het nogal lastig om te zien hoeveel ik in haar mond kieper en je zit al gauw met het deksel tegen het neusje omdat ze niet hun hoofd achterover doen, maar juist naar de beker toe. Ik vind tuitbekers of rietjesbekers later handig voor onderweg, maar voor thuis het liefst een gewoon bekertje.
Hier gelukkig geen sneeuw! Maar kleine mannetje snottert nogal, dus blijf ook vandaag lekker binnen. Net een stoelverkleiner gescoord op marktplaats. Is dat ook maar weer binnen heb de dokter gebeld voor verwijzing naar de gyn. Belt morgen terug. Leuk zeg nu al drinken! Hier word de fles nog niet eens vastgehouden haha. ehmmm, nou verder niks te melden hihi.. Ben helemaal gelukkig over de stoelverkleiner. Was namelijk de enige binnen 10km en stond gereserveerd. Ml zo eigenwijs om toch te bellen en mochten m kopen omdat die ander niks van zich liet horen
Jeetje wat knap al engeltje dat hij al kan zitten! Fay is precies net zo oud maar die zette ik vorige week in een tripp trapp en dan hangt ze helemaal naar voren. Ze kan echt of niet haar rug recht houden zelf.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is het een oude versie, noooooit naar gekeken Iemand nog een stoelverkleiner nodig voor de oude tripptrapp stoel, heb er nog 1 te koop
@ all: thnx voor de reacties op de foto's! Ja hij is echt enorm vlot, niet normaal gewoon! Ik laat hem er ook niet te lang in zitten hoor, is echt 10 minuutjes en dan er weer uit, maar hij doet t echt heel goed! Hij verplaatst zich sinds vandaag echt ook steeds meer over de vloer, zo leuk om te zien! @ drinken: gelijk uit een gewone beker is het beste voor de (spraak)ontwikkeling, maar kost wel wat tijd en energie. Met een tuitbeker of rietjesbeker is ook niks mis hoor en idd wel handig als je op pad gaat. Een rietjesbeker is dan idd weer iets beter als een tuit. Hier vandaag weer fysio gehad en een kennismakingsgesprek bij de psycholoog. Ik merkte zelf al dat er heel veel spanning uit mijn lichaam was verdwenen na het gesprek op mijn werk en dat dat veel goed deed voor mijn rug en bekken en dat klopte ook wel volgens de fysio. Mocht nu eindelijk weer krachttraining doen! De echte gesprekken bij de psycholoog moeten nog gaan beginnen, maar ik kreeg al wel een compliment van haar omdat ik een goede zelfreflectie heb en dat ik daar ook echt mee aan de slag ga. Fijn om te horen dat ik op de goede weg ben dus
mF... Jeetje wat een bericht zeg. En zo snel. Succes meid!! Liggen vind ik idd ook erg belangrijk. Misschien kan hij jullie meisje dan nog beter in de box leggen om te spelen. Doe ik hier altijd als ik even broodje ofzo ga smeren. Lycra,, hihi had m binnen half uur verkocht met 2 euro winst