Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Pfff voel me nog steeds een vaatdoek :( overdag ging t wel maar na wat gegeten te hebben voel ik me weer misselijk.
    Blij als t over is. Ml is naar de voetbal dus ben alleen met L. Ze voelde erg warm aan en had rode wangen maar niks geen verhoging. Wel meteen de 4e enorme spuitluier die enorm zuur rook!!! Hoop niet dat ik r heb aangestoken. Maar volgens de dokter was dat onvermijdelijk. Dus we zullen zien,ze ligt nu in ieder geval in bed rond te kijken.

Annoniempje leuk toch dat jullie er helemaal voor gaan?! Niks geks hoor!
    Wat betreft eten zou je nog courgette en pompoen kunnen proberen. Succes!

2. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, hier wordt pompoen en venkel enorm gesmaakt :) Witloof met kip vindt ze ook lekker, het gekke ding :p

Sorry ik hou het eventjes kort, ben een beetje moe en moet morgen nog een dagje, gelukkig niet al te lang. Fijn weekend iedereen!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: Sterkte!! Hopelijk voel je jezelf snel beter!

@ Anoniempje: Lekker je gevoel volgen hoor! Als jullie eraan toe zijn om weer een tweede te willen, waarom niet? Het is niet aan andere mensen om daar over te oordelen toch?
    Wat de hapjes betreft zou je ook nog courgette en knolselderij kunnen proberen, zijn ook vrij zachte smaken. Oh en pompoen, vinden ze ook vaak lekker! Quinten vindt t ook erg lekker, maar is bij 1 keer gebleven omdat hij er niet tegen kon.

@ Kim: pfff hardlopen dat kan ik nou echt niet he! Je kan me uren op een fiets zetten of gewoon laten wandelen, maar hardlopen dat wil mij echt niet lukken, dus petje af!

Quinten heeft vanavond voor het eerst zn bloemkool al la rapley gegeten en hij heeft het helemaal op..........de grond gegooid :p hahaha. Hij heeft er wel een paar hapjes van op hoor en zat ook gelijk goed te kauwen, maar op de grond gooien was toch leuker :D Maar goed dat mama toch ook nog een hapje had gemaakt ;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje wat een heerlijke foto's. En is toch ook leuk om alles op de grond te gooien ;)
    Heb je nog tips voor 2 smaakjes in hapjes? Mannetje vind dat toch lekkerder dan 1 smaak ;)

Hier weer een goede nacht. B sliep gister al van 19.30 - 6.00 en afgelopen nacht van 18.30 - 6.30 :D Trots op mijn ventje dus!
    Doet een mens goed beetje meer slaap.
    Verder nog steeds niet helemaal fit. Miss doe ik gewoon teveel ofzo en het weer zit ook niet echt mee haha.

Verder vandaag maar weer beetje opruimen/weggooien. Dan kunnen we ook met B zijn kamertje beginnen :)

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen!

Succes weer met klussen Jedabo, en beterschap!

Hier alles prima. Beebje slaapt nog steeds zo'n 12 uur achter elkaar. Ze krijgt nog wel 7 voedingen per dag. En gemiddeld slaapt ze nog zo'n 17-18 uur per dag.
    Hoeveel slapen jullie beebjes nog en aantal voedingen?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sammi thnxx!
    B zit op ong. 4 keer borstvoedingen en 1x flesje bv met rijstebloem en tussendoor groente en fruithapje.
    Slaapt ong. 15/16 uur denk ik... soms iets meer soms wat minder.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx jadebo!!
    Succes met opruimen, zie er van tevoren altijd een beetje tegenop, maar t eindresultaat is dan toch altijd weer lekker!
    Qua smaakjes mengen doe ik bijv broccoli met bloemkool, wortel met courgette, peer met kiwi, peer met pruim enz.....
    Je kan natuurlijk ook nog bruine bonen met appel doen, ook erg lekker!

@ Sammie: Quinten krijgt 4 a 5 keer per dag bv, sochtends fruit en savonds groente.
    Bij elkaar opgeteld slaapt hij ongeveer 15 uur per dag. 11 uur snachts en 4 uur op de dag.

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik heb dus gewoon een slaaaapbeeb haha

Leuk om jullie verhalen over de hapjes te lezen! Dat is hier nog niet aan de orde. Beebje krijgt alleen nog BV.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @engeltje wat een boefje met z'n bloemkool Hihi wel schattig!

@jadebo succes met klussen :)

@slapen, sinds twee dagen kan ik haar om 20.00 naar bed brengen. Ze komt dan nog wel snachts (24.00/3.00/6.00) maar ben al blijdst ze twee hele avonden op bed ligt ;)
    Zelfs toen ik tig keer moest opstaan om over te geven sliep ze lekker door(lag toen wel bij ons in bed naar 24.00) en vannacht was ml ziek, had ze gelukkig ook geen last van.

@voedingen hier ook wel 7-9 beetje hoe het uitkomt. Zonder andere hapjes nog

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ MF
    Hier ook echt bossen haar! Echt niet normaal meer :(
    Veel succes en sterkte met alles meis! Dikke knuf

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook hele bossen :(

Sterkte meid!!

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte mf!!

Engeltje wat een lieve foto!s!!!

Jdb hoe is t opruimen gegaan?

Aukje ligt te kletsen in bedje net dr flesje leeg. K nog een uurtje slapen, daarna dag 1 van mn training,,x hardlopen! Hihi

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Sammie, hier ook nog minstens 7, vaak 8 voedingen per dag.
    Ze slaapt zo'n 18 uur per dag denk ik.

@Haaruitval, hier is het badputje verstopt ;)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden!

@ haaruitval: ja hoor, hier ook hele bossen, verschrikkelijk !

@ mf: sterkte meis!

Hier gaat t prut! Quinten heeft koorts, kreunt alleen maar en wil helemaal niks. Het is echt een hangplantje en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Het is begonnen sinds de nieuwe medicatie, maar hij krijgt natuurlijk ook z'n tandje, ml is ziek en ik ben nu zelf ook flink onderweg om ziek te worden. Kan dus niet zo goed beoordelen waar het nu vandaan komt. De motilium die hij nu krijgt zit domperidon in kwam ik achter en aangezien dit nou niet bepaald goed in t nieuws is sta ik er niet helemaal meer achter om het hem te geven, dus ben ermee gestopt en ga morgen de ka maar even bellen.

15. hutte

hutte Lid

24 mrt 2012
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ff snel een berichtje vanuit een ziek huis hier.
    Mn oudste heeft longontsteking, ik heb voorhoofd en oorontsteking.
    Kleine L. Is ook snotverkouden en koortsig. Dit alles duurt nu al een
    Week ben dr helemaal klaar mee.
    Gelukkig helpen mn vriend en mn moeder aan alle kanten.
    Maar wat een drama dit, echt goed ziek zijn en kleine kinderen hebben....wow

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ hutte: best lastig he! Kan je ook de hand schudden. Wij zijn beide nu ziek en Quinten ook. Maakt t vrij lastig als je allebei zowat niet op je benen kan staan en uit je ogen kan kijken...
    Beterschap!!

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Iedereen heel veel beterschap en sterkte!
    Hier ml nog steeds ziek :(

18. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Wat een zieken allemaal. Beterschap!

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    MF, heel veel sterkte!

Hutte en Engeltje, sterkte en beterschap!

Slapen: 10 uur 's nachts (ongeveer) maar wel met voedingen tussendoor. Overdag nog 4 slaapjes van drie kwartier, anderhalf uur. Dus totaal zo'n 14 uur. Ze is superactief en niet moe te krijgen. (ik ben wel moe, maarja)

Voedingen: 7 borstvoedingen, geen hapjes of pap.

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.540
    14.063
    113
    Vrouw
    Hier dus ook een zieke, ook voorhoofdsholte ontsteking, verder dan voor de kinderen zorgen of slapen kom ik momenteel niet.

Haaruitval, gisteren liep de badkamer plots onder water (leve de inloop douche), was het putje verstopt met 1 grote bal haar, en vorige week had ik het nog schoongemaakt. Volgens mijn man verlies ik meer haar dan dat zn moeder destijds naar de chemo deed. :$ Gelukkig heb ik nog geen kale plekken ontdekt.

Voedingen 4 a 5 voedingen per dag, gisteren maar 3 maar toen kwam ze vannacht dus een keer extra. De laatste voeding doen wij wel afgekolfde melk met rijstebloem erbij anders slaapt ze niet door.

Slapen, met rijstebloem erbij zo'n 12-13 uur. Overdag zit ze op 3 slaapjes, een enkele keer 2.

Alle andere zieken, beterschap!

MF, sterkte met je situatie meid.

Deel Deze Pagina