@engeltje: heftig hoor! o ja en wat betreft de forlax: er wordt gezegd dat het met een dag of 3 moet gaan werken, maar toen Tim die enorme verstopping had heeft het ruim 10 dagen geduurd voordat wij effect zagen. Nu poept Q wel zeg je, dus het zal wel sneller zijn, maar het kan dus wat langer duren @meeting: ik kan niet, moet die dag werken. hier alles goed, alleen we hadden wel weer een oeps momentje. Tim slaapt niet op het kdv. Nu hadden we vorige week zoiets van, misschien heeft hij het te koud? Dus ze hadden al een dekentje over hem extra heengelegd en hij sliep toen een uurtje. Verbetering dus. Toen zei ik woensdag, ik neem ook wel zijn dikke winterslaapzak mee... vrijdag gedaan. Maar ik moest 's avonds werken, dus ik sms manlief van: hoe heeft hij geslapen? krijg als antwoord terug, paar korte slaapjes. Dus ik denk zo van, o, slaapzak heeft geen effect gehad en ik heb hem gisteren dus niet meegenomen. En gisteren sliep Tim over de hele dag totaal een uur. En kreeg ik de vraag of ik alsjeblief *smeek smeek* die slaapzak weer mee wil nemen want hij had vrijdag met dat ding aan 2 uur achter elkaar geslapen.... ehhhhh??? had manlief dus wel gezegd toen ik thuiskwam (zegt hij ) maar ik heb dat dus niet meegekregen. dus vrijdag gaat de slaapzak weer mee en die mag daar voorlopig blijven
De zantac zorgt ervoor dat het maagzuur minder zuur is, waardoor de slokdarm niet wordt aangetast, maar ik vraag me af of het wel genoeg werkt. Vorige week heeft hij motilium voorgeschreven gekregen om zijn maagje sneller te legen, maar daar reageerde hij niet goed op en daar zijn we per direct mee gestopt, zeker aangezien de stof domperidon zo slecht in het nieuws was voelden wij ons er niet goed bij. De ka vond dat we daar ook goed in gereageerd hadden. Voor er iets anders gegeven kan worden moet hij eerst uitgebreid onderzocht worden dmv echo's en waarschijnlijk een zuurgraad meting. Aangezien zijn verstoppingen iedere keer erg hoog in zijn darmen zit, kan het dus zijn dat het daardoor niet goed doorloopt. Het kan dus zijn dat de forlax ervoor gaat zorgen dat het grootste probleem weggehaald wordt. Binnen 2 dagen zouden we al verschil moeten gaan zien.
hoeveel forlax: wij begonnen met 1 zakje per dag op een bodempje water, omdat het niet opschoot gingen we naar 1,5 zakje per dag en toen dat goed ging zijn wij het langzaam gaan afbouwen. Inmiddels zit hij op een half zakje om de dag en dat hou ik zo tot hij goed vast voedsel krijgt en die de werking van de forlax over kan nemen. als ik het durf
@ maia: oeps!! Nou hopelijk gaat het met die slaapzak gewoon weer een stuk beter!! Hij poept nu wel ja sinds we met de hapjes gestart zijn, daarvoor was het 1 x in de 7 tot 10 dagen. Maar kreeg Tim 1 of een half zakje om mee te starten? Hopelijk werkt t sneller hier als 10 dagen, want we kunnen niet meer, hij heeft gewoon zoveel pijn, vooral snachts...
Crossposting! Fijn dat t nu met een half zakje al zo goed gaat! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt om nog verder af te bouwen! Je kan natuurlijk ook eerst om de dag proberen he of om de 2 dagen. Maar voorlopig gewoon lekker even zo houden zou ik zeggen!
Toch raar dat hij zo hoog verstopt raakt hè. Hopelijk helpt de forlax goed en wordt ook het spugen minder. En hopelijk hoef je niet 10 dagen op resultaat te wachten.
Engeltje, wat een lekker vrolijk mannetje om te zien! Wat voor soort klysma's heb je gebruikt? Microlax? Want je hebt ook hoger opgaande klysma's, soms werkt dat beter. Wel super zielig om je mannetje zoveel pijn te moeten zien lijden, kan me voorstellen dat je dan zelf ook gek wordt. Super fijn dat jullie door de kinderarts serieus genomen worden! Maia, heerlijk die mannen. Maar erg fijn dat T dus eindelijk goed slaapt op het kdv! Meeting, heb het ingevuld, ik ben er gezellig bij. Vliegtuigje spelen, is hier ook een grote hit, ook erg goed voor mijn armspieren. Vandaag is S. precies 6 maanden! Dus tijd voor haar eerste hapje (we doen rapley), ze kreeg een wortel en ik denk dat ze misschien 3 hapjes binnen heeft gekregen, maar het begin is er! Ze vond het in elk geval erg leuk en interessant, zat helemaal te glunderen in de kinderstoel.
Even snel een update: De meeting zal op 11 mei om 11.00u plaats vinden. Ik ben nog opzoek naar een plaats om te gaan meeten. De meest gekozen plek is tot nu toe Hilversum. Als iemand nog een leuke plek kent om te gaan zitten, geef maar door . Verder staat hier onder het schema van of je komt of niet hoelaat en hoeveel personen. Graag even zelf aanvullen
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo Engeltje Sammie Lycka Maia Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny Anoniempje Syrse Godinn Sorry voor het opnieuw invullen, maar ik vond dit toch wat overzichtelijker
@ cin: dat zou ik even in z'n medicijnlijst moeten nakijken! Thnx voor de tip! Welke klysma's werken wel hoger? Wat leuk dat ze de worteltjes zo interessant vindt! Leuk om te zien he!! Ik ga lekker m'n bedje in Truste!
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo Engeltje: kan helaas niet Sammie Lycka Maia Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny Anoniempje Syrse Godinn
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo Engeltje: kan helaas niet Sammie Lycka Maia kan helaas niet Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny Anoniempje Syrse Godinn
@engeltje: ik herken het helemaal hoor, het is zo enorm zwaar. jullie hebben het nog lang volgehouden. @cin: leuk rapley. ga ik dit weekend ook mee beginnen want voor een lepel doet meneer zijn mond niet open. kijken of hij dat leuker vindt.
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo: komt met B alleen (dus 2 personen) Engeltje: kan helaas niet Sammie Lycka Maia kan helaas niet Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny Anoniempje Syrse Godinn
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo: komt met B alleen (dus 2 personen) Engeltje: kan helaas niet Sammie kan helaas niet Lycka Maia kan helaas niet Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny Anoniempje Syrse Godinn
Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen Jadebo: komt met B alleen (dus 2 personen) Engeltje: kan helaas niet Sammie: kan helaas niet Lycka Maia: kan helaas niet Mamafaith Kimmikim Bailley Ukkie Penny: komt met V (dus 2 pers) Anoniempje Syrse Godinn
@ Engeltje, jeetje meis wat heftig zo. Ik leef helemaal met jullie mee. Heel veel sterkte, dikke knuffel! En wat een schattige foto's zeg! @ Maia, hihi leuk zo'nmiscommunicatie . Fijn dat het iig helpt! @ Vliegtuigje, gister kreeg ik me een partij speeksel in mijn gezicht haha. @ Cin, oeh spannend eerste hapje! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Wil straks ook Rapley gaan proberen. Leuk dat ze het zo leuk vond! Ik ga zo (baby)zwemmen bij mijn sportschool. Stelt niet veel voor, meeste kids zijn peuters. Maar ik wil even kijken hoe V het in het water vindt . Ik ga vandaag ook een midweekje Center Parcs boeken. Ik twijfel tussen Erperheide (Belgie), Huttenheugte (Drenthe) en Bispinger Heide (Duitsland). Iemand de gouden tip? (Of andere leuke CP parken met een baby)
@penny: ik ben in de huttenheugte geweest en wij vonden het helemaal niks. oude aftandse huisjes was niet roken maar volgens mij hadden ze alleen de asbakken weggehaald want je 'rook' de geur echt wel. en nog een paar dingetjes. de andere parken ken ik niet. @vliegtuigje spelen: hier ook favoriet en inderdaad, af en toe even wegduiken voor de klodders speeksel tim is ook gek op 'er komt een muisje aangelopen'
Huttuheugte, leuk enigste park waar InBev geweest haha. Is half uurtje hier vandaan ^^ Meeting ga ik helaas niet heen.