@ Cin, Oe wat erg zeg! Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je meis. @ Engeltje, o dat is ook niet zo mooi! Kan je nog wel een beetje genieten van hem? Het duurt nu al zo lang
goedemorgen. @cin: hoe is het nu met je meisje? hoe is de nacht gegaan? hier nog steeds flink ziek, had de stiekeme hoop een rustig dagje te kunnen hebben maar dat is maar ten dele gelukt want Tim is ook ziek, koorts en hoesten, dus hij ligt nu in zijn bedje. Fleur is wel op het kdv dus die atoombom heb ik vandaag 'gelukkig' even niet. Net ziekgemeld op mijn werk en duik mijn bed in voor Tim weer wakker wordt
@ sammie: op sommige momenten ben ik er wel heel verdrietig om hoor, maar hij kan er ook niks aan doen dat hij zoveel pijn heeft. Gelukkig is hij op de momenten dat hij geen last heeft echt supervrolijk en kunnen we onwijs om/met hem lachen! Het is zo'n heerlijk vindingrijk mannetje en weet iedereen om zijn vingers te winden. Het opvoeden is hier nu ook echt al begonnen, want meneertje krijgt heerlijke driftbuien als hij iets niet mag! Moeten soms echt opletten dat we er niet om in de lach schieten! Toch hoop ik wel dat we snel echt kunnen genieten van een mannetje zonder pijn! @ maia: sterkte meis!
@Maia, sterkte vandaag. @Engeltje, het schiet ook niet op zo hè bij jullie. Ik vind twee weken aanmodderen met een kind dat 's nachts een paar uur krijst wel erg lang hoor. Sterkte. Hier gelukkig een goede nacht gehad. Gisteravond lag ze er om 20:30u in. Om 22:30u wilde ze nog een slokje drinken. En toen sliep ze tot 5 uur!! En daarna heeft ze nog tot half 9 geslapen. De oudste sliep zowaar ook tot 8 uur. Het heeft mij erg goed gedaan. Straks hebben we de 5 maanden controle bij het CB met de arts.
@ Maia beterschap meis! @ Engeltje, Kan me voorstellen dat het vrselijk is om hem zo te zien. Maar gelukkig heeft hij ook goede momenten! Een lach maakt dan alles weer goed. Idd 2 weken is echt lang. @ Lycka, succes bij t CB!
Ze is weer goedgekeurd. Keurig gegroeid. Ik dacht dat ze met 6 maanden weer gevaccineerd zou worden, maar dat was dus vandaag, verrassing Ze deed het prima. Haar grote broer was verdrietiger dan zijzelf
We zijn weer thuis! Saar is nog wel erg ziek en drinkt alleen wat bij mij maar ze mag thuis uitzieken. We moeten haar wel goed in dr gaten houden en zo nodig wordt ze weer opgenomen. Maar voorlopig dus lekker thuis genieten van mn kleine meid.
@ Lycka, ze groeit goed! Lol verassing idd opeens prikjes. @ Cin, fijn dat Saar weer thuis is! Veel beterschap. Hier alles weer prima. V was vanochtend weer om half 6 wakker, gaap. Uiteindelijk 2x wakker geworden en met speen sliep hij weer. Om 7 uur opgestaan en hem ook uit bed gehaald (hij was wakker). Fles gegeven, gespeeld in de box en rond 8.15 weer naar bed en ben ik naar mijn werk gegaan. Vl lag nog te pitten, hij had avonddienst gehad.
@cin wat fijn dat ze weer thuis is, lekker bij mama uitzieken. beterschap voor jullie meisje! @lycka, zo mooie curve hoor! Even een verassing de prikjes maar dan heb je het maar gehad @maia beterschap voor jullie! @mf, ahh heerlijk zon meisje met eigen willetje @Hier nog steeds drama heb twee avonden een fles met rijstebloem gegeven en dat vond ze lekker. Zo lekker dat ze na een uur weer wakker werd voor nog meer. En nog steeds komt ze ieder uur snachts!! je kunt me echt opvegen zo moe! Het begint rond 20.00 uur (ze gaat nu om 19.00 uur naar bed) en om 5.30 slaapt ze eindelijk tot 7.30uur. Ik vroeg gisteren aan ml of hij niet de avond wilde doen (heb dit afgelopen dagen zelf gedaan en op bed met r gaan liggen zodat we niet ieder uur naar boven hoeven te rennen en in de hoop dat ik wat slaap krijg) Antwoord was: je had toch vrij vandaag? Ik zeg laat maar, ik doe het wel weer zelf Vanmiddag wordt er flesvoeding gehaald en kan hij er zich mee redden... ben er even goed klaar mee (ookal wil ik dit helemaal niet maar weet t ff niet meer)
Ik snap je helemaal Ukkie. Wat jammer dat ze niet lekker ging slapen op de rijstebloem. Anderen denken echt dat het lekker uitrusten is als je de hele dag thuis bent. Met de oudste zei ik altijd dat ik heerlijk ging uitrusten op mijn werk, terwijl dat ook meestal rennen en vliegen was. Nu zit ik elke dag thuis. Gelukkig weet mijn man inmiddels dat het druk genoeg is thuis en de oudste zegt: mijn mamma werkt thuis Ik heb van de week ook kv geprobeerd, maar ze wil echt geen fles. Ik ga over 6 nachtjes beginnen met bijvoeding. Misschien dat ze dan wat meer tijd tussen de voedingen gaat laten. Ik verwacht niet meteen dat we hele voedingen gaan vervangen hoor, maar in de loop der tijd verandert de frequentie hopelijk iets.
Goedemorgen Ukkie begrijpelijk dat je even helemaal op bent! Hoe is het gister gegaan? Lycka mooi gegroeid je meisje! MamaF leuk driftbuien, nu al! Dat beloofd wat hihiih! Hier gaat t redelijk... bv liep erg terug. Heb kv moeten bijgeven want ventje had gewoon honger! Nu nog 1/2 bv per dag... meestal 's ochtends. Ventje is iig vrolijker en slaapt overdag beter. Enige minpuntje is dat hij nu rond 3.30/4.00 wakker word... Verder is hij nog steeds verkouden, oogjes zijn over gelukkig. Ben zelf ook niet helemaal fit. Ook verkouden blehh!! Oproep aan de lente: komt u maar door, we hebben het koud en willen graag zon en lekker naar buiten met de kleintjes!! De winter heeft nu lang genoeg zijn gang kunnen gaan!! Edit: paar nieuwe foto's in album Broccoli niet lekker, mango lekker
@ cin: hoe gaat t nu met je moppie? @ ukkie: pff vermoeiend zeg! En dan nog zown fijne vent erbij, niet leuk! Knuf!!! @ jadebo: jammer dat de bv zo terug is gelopen, maar je hebt t hartstikke goed volgehouden al die tijd hoor!! En wat een lekker binkie toch!!! Met Quinten gaat het de afgelopen 2 nachten en dagen weer een stukje beter, als het op deze manier zo doorgaat dan redden we het wel tot volgende week vrijdag. Wordt t weer minder dan bellen we toch maar gelijk het zh. Verder hebben we gister een klein feestje gehad, Quinten is een half jaar!!! hij heeft daarom dan ook een ongezouten minirijstewafeltje op en dat vond hij me toch lekker ( wat vindt hij nou niet lekker zou je zeggen haha ) Verder nu 3 daagjes met brood bezig en dat eet hij alsof hij het al jaren doet
@Ukkie, hoe is het gegaan gisteren? @Jadebo, duidelijk waar zijn voorkeur ligt haha. Wat is dat toch met die virussen bij jullie. Hopelijk wordt het snel lente en is het klaar met de snotneuzen. Ik heb in ieder geval zon besteld als ik over 4 weken in NL ben Blijf je borstvoeding geven of wil je er helemaal mee stoppen? @Engeltje, fijn dat het beter gaat! En inderdaad, jouw boef eet echt goed, heerlijk. Ik tel al af naar de dag dat Sofie gaat beginnen (nog 5 nachtjes haha).
goedemorgen. nou hier een flink ziek mannetje, hij heeft sinds woensdag af en aan koorts, is niet in zijn hum en heeft vannacht 2 uur lang gehuild nadat hij wakker was geworden van een flinke hoestbui. manlief is uiteindelijk met hem beneden gaan zitten, heeft baby tv aangezet en toen was hij stil hij voelt zichzelf ook erg zielig. Met mij gaat het ietsjes beter maar ben nog wel ziek, duurt nu echt lang. @jadebo: mango is hier ook favoriet!
@jadebo, meid wat een heerlijke foto's. Het is hem goed aan te zien wat hij wel of niet lekker vindt vervelend dat de bv is terug gelopen maar ken het probleem en als hij daardoor beter in zijn vel zit dat is het zo he! Ook jij hebt t super lang volgehouden!! Kun je trots op zijn. Wel beterschap voor jullie, hopelijk zet de verkoudheid verder niet door. @Engeltje wat fijn dat het ietsje beter gaat en redden jullie het tot vrijdag . Wat eet jullie binkie niet lekker hoor zo'n vreetzakje hihi @maia, helaas nog steeds ziek minder zeg en twee uur gehuild, poef heftige nacht voor jullie, als je ook nog eens ziek bent is t helemaal zwaar! sterkte!! @hier, gisteravond heeft ze om 19.00 uur twee borsten gedronken. Daarna in bedje gelegd en ze sliep vrijwel meteen. Om 20.00 uur werd ze wakker maar konden we het af met opnieuw speentje en knuffel op het gezicht. om 22.00 werd ze weer wakker maar kregen we haar niet stil dus hebben we een fles kv gemaakt. 180+6 ging helemaal op. Eerste slok keek ze even wat vreemd maar daarna dronk ze vrolijk verder. om 22.30 zijn we allemaal naar bed gegaan en heb ik r naast me gelegd. (vond het namelijk eng om r alleen te leggen omdat ze voor haar doen zoveel gedronken had) Ze heeft nog een paar minuten rustig tegen haar knuffel gebrabbeld en is gaan slapen. Ik had na 19.00 niet meer gekolfd maar was echt te moe en dacht als ik op knappen sta, kolf ik vannacht wel. Maar uiteindelijk heeft ze nog 4x gedronken verspreid over de nacht. De eerste twee keer moet veel zijn geweest want ik stond inderdaad op knappen rond 1.00 uur Kortom ze is er niet van door gaan slapen maar ze was er wel een heel stuk rustiger op en heeft niet meer gehuild snachts. Dus vanavond krijgt ze weer een fles kv. (kan ook niet als ze vanaf 20.00 uur ieder uur dronk dat er snacht dan nog genoeg in zit ) Manlief kwam gisteren thuis met een grote bos bloemen en excuses. Hebben even goed gepraat en hij gaat meer zijn best doen. Mijn heftige reactie had ook wel te maken met 1. de vermoeidheid, licht ontvlambaar momenteel en daarnaast zat het me ergens toch niet lekker dat ik misschien niet genoeg melk zou hebben... maar goed heb me erbij neergelegd, als ze honger heeft, moet ze gewoon kunnen drinken! Gisteren trouwens iets grappigs, ik was haar aan het verschonen/omkleden. Zie ik ineens allemaal rode poeder tussen haar tenen ff goed schoongemaakt maar kon niks bedenken waar het van zou kunnen zijn. Dus ik ml gevraagd of hij vanichtend even aan de leidster wil vragen of ze misschien in rood zand had gespeeld ofzo.. Bleek dat ze geverfd hadden, en een voetafdrukje hadden gemaakt met rode vrf die er niet zo goed af ging. Maar dat waren ze me vergeten te vertellen
Goeiemorgen! Zieken, beterschap allemaal! @ Engeltje, gefeliciteerd met zijn half jaar Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan. @ Jedabo, moeilijk he om te constateren dat je miss niet genoeg meer BV hebt. Komt misschien ook omdat je hem hapjes geeft? Ga je proberen om het weer op te krikken door clusterkolven, of ga je gewoon zo door en als t op s is t op? Je hebt het al heel lang volgehouden meis! @ Ukkie, klein vreetzakje heb je Fijn dat je het weer bij hebt kunnen leggen met je ml. Misschien is ze het ook wel gewend he om snachts te eten omdat ze bij je in bed ligt. Misschien als je haar op haar eigen kamer legt dat ze dan wel door gaat slapen.. Maar voor je procutie is nachtvoeden niet slecht hoor Hier lag ik er al erg vroeg in gisteren en ik had met ML afgesproken dat hij mij nog zou wakker maken zodat ik kon kolven. Maar hij maakte me pas om 00.45 wakker. Dat ging hem niet worden! Om 04.00 moest ik eruit voor mn werk en toen had ik dus echt plakaten, die S dus écht niet opkreeg. Maar ik had ook geen tijd meer om nog te kolven na de voeding dus het werken was echt niet leuk. Pijnscheuten van hier tot in tokio zegmaar. Toen ik weer thuis kwam heb ik haar gelijk gevoed, en ze heeft er een uur! Over gedaan. Nu staat haar buik dus helemaal bol haha Maar ik ben weer genezen hihi
@Ukkie, zo zeg 180+6 en dan nog de hele nacht willen drinken. Ik denk ook dat ze langer zal slapen op haar eigen kamertje. @Sammie, wow een uur drinken! Volgende keer maar gewoon je wekker zetten misschien?
@ Ukkie, poe dat zijn heftige nachten/dagen. En idd fijn zo'n vent . Wel lief dat hij met bloemen en excuses kwam. Haha verf, lekker. @ Jadebo, hahaha die foto's geweldig! Minder van de bv, wat ga je doen? @ Engeltje, jeeeej 6 maanden! Wat is het toch een leuk mannetje! Fijn toch, zo'n goede eter . Hier ook een hoor. @ Maia, he bah het wil ook maar niet beter worden met die zieken. Vervelend zeg. Veel beterschap voor jullie! @ Sammie, jeetje. Hoe voelt dat dan, plakaten? Is dat net als stuwing (probeer me het voor te stellen hihi)? Stuwing vond ik toen heel heftig iig! Vandaag 1e keer fysio gehad vanwege mijn klachten mbt mijn stuitje. Blijkt dat ik een soort bekkeninstabiliteit heb... :O. (Engletje, je noemde het al ). Oefening en instructie meegekregen en volgende week weer terug. Dit had ik niet verwacht. Ik mag geen vliegtuigje meer doen met Vigo (tenzij ik ga liggen). Bah. Vooral rechts is week. Ook iets met mijn stuitje en onderste rugwervels. Het is iig wel goed te behandelen zei ze. En ik moest nog maar niet aan een tweede beginnen voordat mijn bekken sterker zijn, nou was ik sowieso van plan daar nog even mee te wachten .
hey meiden, sorry dat ik zo alng niets heb laten horen. was drama hier. AUkje had een luchtweg infectie, koorts, diaree. 8x per dag verschonen was er niets bij! en dan alles, romper, shirt, broek, alles! nu lijkt het beter te gaan maar wil ze snachts ineens weer een fles! heel gek. ik ben dus redelijk gesloopt plus nog eens mega verkouden. ik moet geloof ik 16 pagina's bijlezen dat ga ik doen wanneer ik tijd heb denk laat ff gauw wat van mij horen! Groetjes