Even snel zit op werk te kolven... Maar volgens kompas wordt loratadine idd ontraden maar volgens borstvoeding.com en het nhg mag het weer wel... Dus overleg met apotheek gehad en die zeggen ook dat het mag. Volgens Thomas Hale en bv.com zelfs een L1 dus veiliger kan niet. Kompas is altijd heel voorzichtig en ontraadt bijna alles, zo ook mijn darm medicatie en ik geef toch echt al anderhalf haar bv en kinderen hebben geen klachten
Goed om te weten dat ik beter andere sites kan checken wat betreft medicatie bij borstvoeding. En fijn dat er wat ingenomen mag worden tegen de hooikoorts
@ Cin, haha dat is ook een manier van erwtjes eten . Fijn dat je wel medicatie mag innemen voor hooikoorts. Ik heb er zelf geen last van gelukkig, mijn zusje wel en die was het weekend ook al flink aan het vloeken. @ Lycka, begin van de dag heb ik nog geen last. Het begint echt als ik al een tijdje heb gezeten. Op kantoor loop ik nu dus vaker naar de wc of de printer, om maar even uit die stoel te zijn. Mijn bekken zelf voel ik niet, ik heb het echt in mijn stuitje. @ Sammie, leuk met de banaan . Hier druk op werk bezig. Dus ik ga weer verder haha.
@penny: wel rustig aan doen he! En spannend hoor, van je zus! btw, nichtje ligt op couveuze afdeling aan allerlei slangetjes en monitoren e.d., dus nee, ze mogen er niet bij blijven. helaas @sammie: leuk he, zo voedsel geven. @cin: haha groot gelijk met die doperwtjes! hier gaat mannetje goed, gisteravond ergens tussen 8 en half 9 voeding gegeven en heeft de hele nacht doorgeslapen (nou ja, moest 1x speentje, maar dat moet altijd). gaat dus echt goed met zijn ritme. we zitten nu op 4 flessen met fruit en groente tussendoor.
Hier even een kort berichtje. Heb een flinke ***dag. Moest vanmiddag bij mn leidinggevende komen en ze moeten helaas afscheid van me nemen, het gaat dermate slecht en zijn genoodzaakt deze keus te moeten maken. Ik wist dat het geen goed jaar zou worden maar dat het zo slecht was, had ik niet in de gaten. Daarnaast heb ik een vast contract.. Maar goed, dat maakt met deze reden niet uit en moet ik dus per 1juni stoppen Flinke domper dus want ik bad het zo naar mn zin... Maar goed is ff niet anders. Ik reageer morgen weer ff op iedereen.
Ukkie, wat een kl*te nieuws zeg! Misschien denk je er nu niet aan, maar je moet niets tekenen op je werk en nergens mee akkoord gaan. Neem contact op met je vakbond en met je rechtsbijstand verzekering. Vaak kunnen die wel wat voor je betekenen.
Thans voor de lieve berichtjes!! Ik heb morgen weer een gesprek waarin ik aangeef dat ze me een voorstel mogen doen.. En dan doe ik waarschijnlijk een tegenvoorstel. We komen er vast wel uit. Ik Kom uit de HR wereld dus weet dat ik niet overal akkoord mee moet gaan zonder het door een jurist te laten checken, maar toch bedankt voor de tip cin85!
@ ukkie: he bah wat kl*te zeg!!! Dikke knuffel en sterkte! @ cin: thnx voor je tip! Ga vandaag gelijk loratadine in huis halen! Bij mij slaat de hooikoorts ook vaak ontzettend op mijn keel, gister kon ik al niet meer praten en bleef ik maar niezen, erg irritant dus! Hihi je bent m'n redding
Goedemorgen! @ Engeltje wat vervelend dat je er nu al zo'n last vn hebt! Tis 1 dag mooi weer en je hebt gelijk last Dames als jullie naar bed gaan 's avonds gluren jullie dan nog even om het hoekje bij de kleine? Hier ligt ze er rond 19.00 in en dan kijken we eigenlijk nooit meer tot de volgende ochtend. Vroeg me af of het beter is om wel ff te kijken? Maar ze wordt meestal wel wakker als we de deur open doen naar haar kamer.
@sammie: ik gluur eigenlijk niet. bij Fleur wel, maar dat komt omdat zij in slaap valt met haar nachtlampje aan en ik die uit doe als ik naar bed ga, maar bij Tim doe ik het niet. @MF: ik snap je succes met je gesprek met Maatschappelijk Werk. hier gaat het prima, hij werd vannacht om 4 uur even wakker, speentje gegeven maar die ging net zo hard weer uit maar een kwartiertje later viel hij vanzelf weer in slaap. daarna was het netjes 6:30.
@Sammie, ik kijk ook niet bij Sofie. Vannacht weer een rommelig nachtje. Ik gok dat er een 2e tandje op komst is, dus even doorbijten. Haar ontlasting is totaal veranderd. Ik ben nu 2 dagen gestopt met rijstebloem. Ze krijgt alleen groente en fruit naast de bv, maar het is veel steviger dan voorheen. Ze lijkt er geen last van te hebben. Verder heb ik weer de energie gevonden om mijn taalcursus op te pakken. Daarnaast krijg ik een interne cursus (van mijn man haha) cad tekenen, omdat daar waarschijnlijk een baan in beschikbaar komt. Ik vind het erg leuk om weer een beetje intellectueel uitgedaagd te worden. En hopelijk doe ik het niet voor niets.