Leuk Jadebo! Vannacht werd meneer om 12 uur wakker en was me aan het krijsen, niet normaal. 45 min later 90cc gegeven, wilde hij nog wel meer van. Maar heb hem de speen gegeven en toen sliep hij 10 min later. Jeetje zeg, dit ben ik niet meer gewend . En wel gewoon om 6.30 weer wakker worden, de grapjas. Hij ligt nu alweer 20 minuutjes in bed. Hij was iig wel vrolijk na de fles haha.
Goeieavond! Jedabo wat een leuk kamertje! Die boom staat ook erg gezellig Meeting, ik kan niet En hebben jullie nog plannen de 30e? Wij gaan lekker naar de rommelmarkt en natuurlijk voor de buis hangen. Savonds gaat ML nog met een vriend stappen. We gaan opzoek naar nieuwe kledij voor S! Ze kan alweer bijna naar maat 74 qua bovenkant. Broekjes gaan nog prima in 62 haha. Hoe bedoel je groeispurt in 2 weken van 62 naar 74 ofzo. Enn *tromgeroffel* ze heeft gewoon zonder tepelhoedje gedronken vandaag!! Zou ze het nu toch nog doorkrijgen?! Ik had me er in ieder geval allang bij neergelegd dat het niet zou lukken..
@penny, geen idee wat betreft de fiets. Mij lijkt het in ieder geval doodeng maar m'n smoeder zegt dat het echt leuk is als ze straks wat groter is.. @ jadebo wauw wat een gave kamer! Hoe ging het slapen? L slaapt nu al een week de hele avond en nacht op d'r eigen kamer. Gaat dus gelukkig goed maar zolang ik wakker ben mis ik haar wel ontzetten (lekker egoïstisch he) dus ik ben ergens dan wel blij als ze wakker wordt voor een voeding @meeting ik had hem er ook nog in staan hoor!! Vanavond een groentehapje geprobeerd,boontjes. 5happen en toen sloeg ze de lepel weg.. Daarna wel nog een vol bord pap weggewerkt morgen nog maar eens proberen. Vanmiddag even een prenatal bon opgemaakt. Een leuk setje, slabbetje met mouwtjes nieuwe lepeltjes en een zonnebril diva!!
@ jadebo: mooi kamertje zeg! @ Sammie: heel goed mogelijk hoor! Ik had me er ook allang bij neergelegd dat t niet zou lukken, maar van de 1 op andere dag rond een maand of 5 kon hij het zonder tepelhoedje! Meeting: ik kan iig niet helaas! Sorry was ff kort later meer! Nu m'n bedje in, morgen viert ml z'n verjaardag, is eigenlijk de 30e jarig. Voor de laatste x op koninginnen dag dus
jadebo. mooi geworden! hoe ging het slapen? schema; 8:00 fles 180+6 10:00 fruit 200gr 12:30 broodkorst 13:00 fles 180+6 16:00/16:30 fles 150+5 18:00-19:00 groente 200 gr 21:00 fles + pap engeltje.. gefeliciteerd met je man! En veel plezier vandaag.
Goedemorgen Anoniempje thnxx voor je schema, moet idd even beetje 'spelen' met de bijvoeding. Vind soms lastig zeker omdat ik niet uit kwam met een fles aan einde van middag, daarom krijgt hij er 's avonds laat nog 1. Engeltje gefeliciteerd met je mannetje, alvast! Veel plezier vandaag! De nacht is redelijk goed gegaan, moest er wel even uit om 3.15 voor flesje... die had ik dus niet gegeven toen ik naar bed ging. Daarna heeft hij geslapen tot ong. 8 uur. Het is erg meegevallen hoewel ik hem natuurlijk ontzettend miste naast me ! Ook is zijn eerste tandje bijna door, een wit, scherp randje zicht en voelbaar. De andere ernaast zit er ook aan te komen. Al kan het nog ff duren natuurlijk. 30 april: wij gaan op de rommelmarkt staan, heb zoveel spullen wordt tijd voor opruiming! Morgen eten we bij mijn ouders, eten daar en helpen de kids doen, die blijven daar allemaal slapen. Dan gaan wij spullen halen thuis en plekje zoeken. Vorig jaar ging ik om 6 uur zat al helemaal vol dus nu ga ik in de avond al.
@moederfiets: ik heb een semi moederfiets, niet zo groots maar iets meer ruimte met de instap. gaat prima eigenlijk. fietsen is heerlijk, kan bijna niet wachten tot het met Tim ook mag. @30 april: ik ga 's ochtends even kijken of ik kleertjes kan vinden voor Tim en Fleur, kan soms leuk spul bij zitten maar je moet wel 's ochtends gaan. hier alles goed. hij heeft vandaag 's middags een boterham gehad en die ging schoon op. verder slaapt hij goed, hij wordt nu echt pas rond 6:00 wakker en komt 's nachts niet meer voor een speentje, dus dat is fijn, nu maar hopen dat 6:00 ooit 7:00 wordt
wij brengen de 30e in de ochtend V naar schoonouders in Limburg. Gaat hij een nachtje logeren. Gaan wij 's middags met vrienden biertjes drinken in de stad hihi. Wel zin in, even lekker als vanouds. 's Avonds op tijd naar huis want moet de dag erna wel gewoon werken. Vl heeft woensdag avonddienst, dus sm brengt V 's ochtend voor 11 uur zodat hij hier de fles kan krijgen en dan nog even naar bed kan voordat hij weer naar de gastouder gaat. Thanks voor de fiets tips. We zijn uiteindelijk niet meer gegaan . Komt komend weekend misschien. Hebben wat plantjes gehaald om de tuin wat op te fleuren. We hebben een grote magnolia in de achtertuin staan. Die stond afgelopen week in bloei, echt prachtig. Nu is het weer vegen geblazen, want al die bloemblaadjes vallen eruit... Morgen lekker dagje vrij, heerlijk!
@Maia, dat zijn goede nachten! Wil hij 's morgens niet terug naar bed na een flesje? @30 april, 's morgens vroeg hijs ik de vlag en daarna hang ik voor de buis! @Penny, ik wil ook een magnolia! Die zijn echt prachtig. Heb ik eindelijk een grote tuin, is het veel te koud voor veel planten en bomen Ik ben al 4 dagen de herfst aan het opruimen uit de tuin, want die kwam gewoon weer onder sneeuw vandaan. Vandaag bij een tuincentrum geweest en die hadden niks te koop, alleen violen. Over een paar weken komen de planten pas
@ maia dat klinkt goed! Fijn dat hij doorslaapt! @penny ohh wat gezellig! @lycka, balen dat t weer daar nog zo slecht ie.. Hopelijk ook voor jou snel zon @hier met kd een wandeling door t stadspark (als t droog is tenminste) daar is rommelmarkt en muziek en daarna denk ik even een terrasje. @groente, gisteren begonnen met 5 hapjes, daarna gingen de lippen op slot. Vandaag een stuk broccoli aangeboden die overalnterecht kwam behalve in haar mond. Ik had ook nog een potje wortel staan dus die opgewarmd. Dat ging er wel in maar op een gegeven moment werd het kolkhalseffect zo erg dat ze alles uitkotste! In grote golven kwamen de wortel en bv er weer uit (ook straaltje uit dr neusje. Gezien ze nog nooit heeft moeten overgeven was ze erg geschrokken en redelijk overstuur. Van alle nieuwe dingen was ze zo moe dat ze een uur vroeger op bed lag en nog steeds KO ligt Wat moet ik nu morgen proberen? Geprakt of weer een heel stuk? Potjes vind ik zonde wat dat eet ze toch niet helemaal op.
@Ukkie, als ze zo gaat kokken van een potje, zou ik liever stukken aanbieden. Sofie heeft volgens mij ook liever stukken, zowel fruit als groente. Voor een lepel gaat de mond haast niet open. Stukjes krijgt ze nog niet echt weg, maar ze probeert het wel en uiteindelijk moeten ze daar toch naar toe. De pap gaat hier heel goed trouwens. Ze heeft nu net 100ml opgedronken uit een bekertje. Brood doet ze nog weinig mee. Gisteravond had ik een zakje knijpfruit geprobeerd om te testen of dat iets is voor tijdens de trein- en vliegreis en dat ging er gulzig in. Ze sliep daarna van 20u tot 4:30u! Dus dat leek succesvol, totdat ik nar haar toe ging en zag dat ze gespuugd had. Volgende keer maar een half zakje Het weer is hier op zich wel aardig geweest. Zonnig en droog alleen vandaag een koude wind. Maar de tuin is nog zo dor. Gelukkig is dat nu allemaal opgeruimd en kunnen we de nieuwe bollen weer uit zien komen. En over 6 nachtjes gaan we genieten van het hollandse zonnetje (hoop ik haha).
Whaaaaaaaaaaa meiden, ben net gebeld door de redactie van Wij jonge ouders en het artikel wat ik heb geschreven wordt geplaatst! @ 30-4: dan is ml dus echt jarig en is t onze laatste dag van de vakantie. Nog niet echt plannen gemaakt, maar gaan vast iets leuks doen met z'n drietjes. @ kinderwagen: hier al een tijdje de buggyinzet en dat vindt hij prachtig! Vraag me alleen af wanneer de voetenzak eraf kan met dit wisselvallige weer ... @ zinzi: welkom nog! @ ukkie: wat sneu dat ze zo erg moest spugen door dat hapje! Ging er gewoon een hapje mis, of gaf ze al aan dat ze er niet zo'n zin meer in had? Quinten zat gister van top tot teen onder de eczeem en waar t nu precies van is, ik weet t niet. Ook weer een paar flinke harde keutels ondanks z'n 2 zakjes forlax, dus ik vermoed toch dat hij KMA heeft. Ik ga nu uit zijn voeding alle melkproducten weglaten, kijken of het verbetert en evt ga ik zelf ook nog alle melkproducten weglaten. Ben benieuwd hoe t dan met hem gaat. 16 mei moeten we weer terug naar t jkz en tot die tijd hou ik gewoon maar even een dagboekje bij met wat we eten....
@engeltje wat gaaf! Weet je ook wanneer het komt? Wat vervelend van de eczeem zeg! Ben benieuwd of het KMA is.. Vanochtend is m'n werkgever (op het nippertje) akkoord gegaan met mijn tegenvoorstel. Ook krijg ik de maand mei de tijd om te solliciteren (lees;ik mag betaald thuis zitten) vreemd gevoel want dan is dus vandaag m'n laatste dag... Dus ben m'n dingen aan t afronden en aan t opruimen , voelt echt heel vreemd. M'n directe collega heeft vandaag vrij dus super raar. Maar afgesproken dat ik donderdag m'n spullen (laptop enz) kom inleveren.. Wel heb ik nu op tijd de crèche op kunnen zeggen, ze gaat vanaf juni 1dag per week en de overige 3 dagen worden max 6maand voor ons vastgehouden. Dus dat is wel fijn. Zo heb ik ook 1 dag dat ik volledig kan concentreren op solliciteren (en gesprekken hopelijk) en houdt ze toch een beetje contact met het Kdv. Sorry voor de ego post maar ik ben nogal van m'n stuk, kolven voelt nu ook heel raar
@ Ukkie, lekker van genieten van die maand! Tblijft natuurlijk wel erg k* dat het zo allemaal gaat. Nu maar hopen dat het lekker weer blijft dan kan je lekker van je meisje genieten Knuf!
@ ukkie: kan me voorstellen dat je je niet zo fijn voelt vandaag! Het is niet niks om zo maar ineens je baan kwijt te zijn! Wel "fijn" dat je baas akkoord is gegaan met je tegenvoorstel... Hoop voor je dat je snel iets vindt meis! Succes met solliciteren, zal voor je duimen! Hoe ging het vandaag met de groente trouwens? Het artikel wordt nu goed nagekeken en evt iets aangepast nog. Hierna sturen ze het eerst nog een keer naar mij op en als ik hem goedgekeurd heb, wordt t geplaatst. Geen idee nog wanneer dat het precies is. Moet wel zeggen dat ik het erg spannend vind hoor! Er zijn toch een hoop mensen die dat blad lezen, waaronder natuurlijk ook de meeste van mijn klanten!
Quinten heeft trouwens weer last van z'n tandjes.... Hij bijt in alles wat hij tegenkomt, bijv de tafelpoot!