Ohh wat een grappige foto! Groente ging vandaag goed. Ik heb courgette gekookt, beetje geprakt, en dit door de pap gemaakt. Dit ging er prima in! En niet onbelangrijk, het bleef erin. Halverwege hebben we wel evem gepauzeerd en goed geboerd, denk dat dat wel goed hielp. Zoooo de luiers stinken nu wel zeg!ga zowat over mn nek daar waren de bv luiers heetlijk bij hihi
Goedemorgen Engeltje wat gaaf!! En wat een leuke foto, hier moet ook alles in de mond! Tandjes: hier is nr 1 zo goed als door nu de volgende er aan komt. Met appel eten vind hij het wel makkelijk... haha! Gister op de rommelmarkt gestaan en toch weer wat dingetjes verkocht. Dus nacht niet geslapen... was gesloopt. Gister dus ook o, 9 uur al knock out... haha! B heeft om half 9 flesje pap gehad en heeft vervolgens geslapen tot 8 uur vanochtend. Heerlijk dus! Vanochtend al even verf gekocht voor Devin zijn kamertje, die krijgt een heuse cars kamer met natuurlijk een racebed. Die komt eind vd maand, ben zo benieuwd naar zijn reactie En mijn kleine mannetje heeft het 'los' zit ontdekt. Nog niet zolang maar t gaat steeds beter!
Goeiemiddag! @ Engeltje leuk dat je artikel geplaatst wordt!! En nog gefeliciteerd met je man @ Jedabo, leuke foto en wat knap dat hij kan zitten zeg!! Iedereen leuk dagje gehad gisteren? Hier de rommelmarkt afgestruind en thuisgekomen met een grote zak voor met kleertjes voor S. Ik had haar lekker in de draagdoek bij me. Er waren heel wat moeders met kinderwagens die toch de hele tijd tegen me aan zaten te rijden met die wagens! Ik was blij dat ik haar lekker dicht mij me had En nog ff voor de buis gehangen natuurlijk hihi
@ jadebo wauw wt zit hij mooi! @sammie ik was zon moeder die fijn met de kinderwagen de drukte in ging was er al snel klaar mee en zijn daarna lekker op t terras gaan zitten van 12-18.30! Heerlijk in de zon. L lekker ingesmeerd op schoot en tussendoor prima geslapen in de bak! Vandaag ben ik jarig en heeft ml vrij. Zometeen gaan we met z'n drietjes lunchen in t kasteel en vanmiddag hebben we een wijnproeverij! Dus een lekker dagje!
@ Ukkie gefeliciteerd!! Heb geen problemen hoor met kinderwagens, alleen sommige reden wel heel lomp Wat een schattige foto ook!
Ukkie gefeliciteerd!! Hier was ook met kinderwagens hoor, heel veel! Lieve foto! Thnxx hij kan idd goed rechtop zitten, nog niet zo lang hoor
@Engeltje, wat superleuk dat het artikel geplaatst wordt! Ga je nog op de foto? Hoe gaat het met het koemelkvrije dieet? Ik heb bij Sofie soms het idee dat haar eczeem erger wordt als ze het te warm heeft gehad. Ik kan het niet linken aan bepaalde voeding bij haar. Leuke foto met die tafelpoot! @Ukkie, beetje laat, maar nog gefeliciteerd. Wat raar om ineens je laatste werkdag al gehad te hebben. Heel veel succes met solliciteren, ik hoop dat je snel wat vindt wat naar je zin is. Lieve foto! @Jadebo, wat maakt jouw ventje lekkere nachten nu! En wat zit hij mooi
Goeiemorgen! En Lycka wanneer gaan jullie richting NL? Al spullen aan het pakken? Meiden die BV geven, wij willen volgende week een weekendje gaan kamperen. Maar nu kolf ik altijd nog rond een uur of 22 uur 's avonds. Maar er is daar geen koelkast. Moet ik die melk dan gewoon maar weggooien? En mijn kolfapparaat kan ook op batterijen. Hoe gaan jullie dit aanpakken?
@Sammy, als het een beetje koud is 's nachts, is de melk de volgende ochtend nog wel goed. Ik ben flink aan het wassen en een beetje aan het inpakken. Het lijkt mee te vallen hoeveel er mee moet. Zaterdag vroeg in de ochtend vertrekken we. Ik ben erg benieuwd hoe de reis gaat. Gelukkig gaat mijn man dit keer mee.
@ Lycka spannend hoor! Gaat de kleine bij je op schoot? Anders in de draagdoek of mag dat niet? De melk die ik kolf savonds op dagen dat ik niet werk krijgt ze ook niet de volgende dag, maar gaat normaal de vriezer in. Als ik niet kolf savonds (denk ik) dat ik op dagen dat ik wel werk niet genoeg voeding voor haar heb aangezien ze dan een fles krijgt als ik weg ben. En wat ze dus dan overdag uit de fles drinkt, kolf ik savonds weer. Lastig!
Goedenavond Sammi ik zou niet weten eigenlijk... Lycka al klaar voor vertrek?! Hoelang ben je in nl? Uitje: moeten even kijken hoeveel er komen, dan kan ik reserveren zal wel ff pbtje sturen naar iedereen die in eerste instantie mee zou gaan. Foto thnxx! zitten gaat best goed! Schema is nu het volgende (tijden zijn ongeveer) 7.30/45 180+6 9.00 fruithapje 11.30 broodje 12.30 fles 180+6 15.00 koekje/cracotte + beetje diksap/water 16.00 fles 150+5 17.30 groente 20.30 fles pyama papje ong 250 ml. Hij slaapt daarop wel tot volgende ochtend en zo gaat het nu al 2 dagen goed. Dit is dag 3 dus fingers crossed! Vandaag naar Artis geweest met de kids. Was erg druk maar super gezellig. Ook een super foto van mijn schatjes!! Verder wel moe nu... nu ff lekker rust.
@Jadebo, leuk Artis! Ik stuur je een berichtje via facebook over de meeting. @Sammie, ik ben bang dat je dan de melk weg moet gooien als je het nergens koel kan bewaren. We zijn 2 weken in NL. Het wordt nogal een reis. Eerst ruim een uur rijden naar het station, daar komen mijn schoonouders ook heen om onze auto op te halen. Dan ruim 3 uur met de trein naar de luchthaven van Stockholm. En dan een goed uur vliegen. En dan nog met auto/bus naar mijn ouders. In het vliegtuig gaat ze op schoot. Ze moet met haar rug tegen mijn buik zitten met stijgen en landen, maar ik hoop haar te kunnen voeden dan. De draagzak gebruiken we op het treinstation en op de luchthavens.
@ ukkie: nog gefeliciteerd meis!!! @ jadebo: wat een heerlijke foto's!!! Als ik dat zie denk ik ohhhhh ik wil ook drie van die mooie kindjes!! Maar als ik dan weer even nadenk denk ik, nou 1 vind ik ook prima Ben ontzettend blij met dit mannetje en voorlopig eerst maar eens goed herstellen Heeeel misschien in de verre toekomst nog een tweede, maar dat duurt dan echt nog minstens 4 jaar! En ziet eruit als een prima schema toch? @ lycka: is het misschien een idee om wat melk af te kolven en dat te geven tijdens het opstijgen? Dan kan ze wel met haar rug naar je toe blijven zitten natuurlijk! Neem aan dat je dan wilt voeden ivm de druk op haar oortjes? Spannend hoor zo'n trip! En nee ik hoef gelukkig niet op de foto! Weet niet of ze de foto gaan gebruiken die ik toen meegestuurd had, maar dat vind ik niet zo erg dan Vanmiddag kreeg ik de mail binnen met t stuk en er moeten nog een paar kleine dingetjes aangepast worden, verder ziet t er goed uit Vind het wel ontzettend spannend moet ik zeggen hoor! En heb vanmiddag zelf ook echt wel weer even zitten huilen toen ik het las.... Maarja, ook wel weer goed voor het verwerkingsproces Hihi had gister nog even een hilarisch moment Deed Quinten lekker in badje, maar hij blijft zich nu continu optrekken in bad, dus had t zitje er maar even uitgehaald. Dan heb je dus ook echt geen handen meer over met een ventje wat continu wil gaan staan en op t moment dat ik met 1 hand de handdoek wilde pakken, trok Quinten de stop uit het badje.....oeps!!!! 1 grote vloedgolf met water door de badkamer heen! Was zelf ook zeikesnat! Hihi wat een lekker vindingrijk mannetje heb ik toch
@Engeltje, whahaha heerlijk zo'n waterballet Afgekolfde melk is helaas nog steeds geen optie voor onze flesweigeraar Ik neem wel knijpfruit mee als alternatief.
@ lycka: ohja dat is waar ook dat ze niet uit t flesje wil drinken Wat een stilte hier zeg! Iedereen geniet vast van het heerlijke weer denk ik zo Alles wel goed met jullie en de ukkies dames? Quinten zit al een paar daagjes niet zo lekker in zn vel, ik denk doordat zn derde tandje doorkomt.... Helaas verergert zn reflux dan weer en drinkt hij heel slecht waardoor mn productie enorm terugloopt, ben dan ook maar weer aan t clusterkolven en leg hem wat vaker aan. Hij heeft wel dorst, maar t lukt hem gewoon even niet doordat zn mondje zeer doet en als hij dan wat binnen krijgt gooit hij de helft er gelijk weer uit....arm mannetje! De wasmachine draait dan ook op volle toeren op hetmoment. Zowel hij als ik zitten continu onder de spuug, bah! Verder is het zo'n ontzettende boef! Hij heeft nu ontdekt dat hij bij de harddiscrecorder kan......grrrr, klein draakje! Hihi iedere keer als ik hem daar dan weg haal en speeltjes aanbied, rolt hij toch weer gelijk terug, recht op zn doel af! Ik had wel eens verteld toch dat hij zn loopreflex nooit kwijt is geraakt? (Denk door t zwemmen ofzo) Als we hem nu met zijn voetjes vlak boven de vloer houden begint hij gewoon te rennen hahaha echt geen gezicht, hij gaat gewoon de hele kamer door als je dat met hem doet en als we er een bal voor leggen dan heeft hij helemaal dolle pret!
Even snel want de batterij is bijna keer. Maar vannacht zijn wij terug gekomen uit tenerife. Met de kinderen ging het perfect. Lycka ik gaf tijdens het stijgen en landen gewoon bv, ging prima met die kinder gordel. Kreeg zelfs complimenten van het personeel dat ik nog bv gaf. Dus ii zou zeggen gewoon aanleggen! Engel jammer dat q zo bezig blijft wanneer weet je officieel of hij kma. Heeft? Jadebo leuke foto! Sammie normaal kolf ik ook altijd voor het slapen gaan maar tijdens onze vakantie hadden we een heel ander ritme en had S genoeg aan alleen bv.
@ engeltje, wat vervelend dat hij niet lekker in z'n vel zit @cin wat fijn dat het vliegen goed ging! Lijkt me toch ff spannend! @hier gaat t goed, vanmiddag een verjaardag gehad van vriendinnetje dat werd 3. Een drukke middag dus L heeft prima in de drukte geslapen in de bak. Hapjes gaan inmiddels goed. Ik kook de groentjes zelf en meng dit met bv en pap. Sochtends krijgt ze een broodkorst in de hand. Beide gaan er goed in! Vanochtend lekker gekookt voor d'r en ingevroren. Morgen vier ik m'n verjaardag, had me wat verteld in aantal gasten en uiteindelijk lomen er 30 man BBQen en ik had beloofd zelf saté te maken. Dus net klaar met 200 stokjes! Helemaal moe nu dus ik ga lekker naar bed! Welterusten!
Hey dames, Heb bijgelezen, maar niet meteen meegeschreven, dus even uit mijn hoofd; @ Cin, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! @ Engeltje, haha erg leuk zo'n badje! Minder dat hij even wat minder is zijn vel zit. @ Ukkie, gefeliciteerd!! @ Lycka, veel plezier in NL! Fijn om iedereen weer te zien lijkt me . Hier komt er echt een tandje aan (of 2). Soms is hij opeens niet te genieten. Huilen en hangen. Hij is nu ook steeds om 5 uur 's ochtends wakker en wil dan niet meer slapen. Ben kapot. Vl is werken dit weekend dus ik heb ook geen momentje om even uit te slapen. Als ik een dutje wil doen als V op bed ligt, slaap ik net als hij weer wakker wordt, dus dat werkt ook niet. Als hij wakker is wil hij vermaakt worden. Even alleen spelen lukt wel, maar daarna moet ik weer gekke bekken gaan trekken . Zo lang hij daar hard om kan lachen vind ik dat uiteraard prima. Zal blij zijn als het donderdag is. Dan lekker vakantie (ruim een week met die feestdagen erbij). Ik zit te twijfelen of 2 slaapjes niet beter is voor V. Ik weet alleen niet hoe ik ons schema dan moet aanpassen. Nu is het: 7.00 180+6 10.00 fruit 11.00 180+6 15.00 180+6 (tussen 11 en 15 soms ook wat brood, ligt eraan hoe laat hij wakker wordt) 17.45 groente 19.00 180+6 en 3 scheppen rijstebloem (hier laat hij altijd 40cc staan, dikke drap). Iemand tips?
Engeltje balen dat het weer wat verslechterd als er een tandje aankomt! Hopelijk gaat het snel weer wat beter! En wat een heerlijk ventje haha! Lijkt me grappig om hem zo te zien! Uitje 11 mei: heb pb gestuurd naar de mensen die op andere topic mee wilde gaan. Dacht aan high tea kost 17,50 pp. Tandjes: nr 2 is hier ook bijna door! Penny hier ook 2 slaapjes zit alleen met de avond... 6.30 (sinds 2 dagen) fles 180+6 rond 8.30 naar bed 10.30 fruit 12.00 broodje (eet hele op, zonder korst en sabbelt op korstje) 12.30/13.00 fles 180+6 slapen, meestal 2 tot 2,5 uur 15.00 koekje/cracotte met wat sap 16.00 flesje 150+5 17.30 groente soms toetje 20.00 - 21.00 fles pap 250 (drinkt meestal 210 op) Hier gaat wel goed! Druk met opruimen, nog steeds whaha! Lijkt niet op te houden. Gister naar Valentino geweest, was leuke film ! Erg gelachen! Was fijn even wat anders te doen dan alleen mama zijn. Verder nu aan het aftellen... nog 3 weekjes en dan met de kids 2 dagen naar Disney ! Wel zonder B dus dat is wat dubbel voor deze mama ! Maar komt vast goed.... hoop ik!
Oeh leuk Disney! Zonder B, komt zeker goed. Tja, dat schema, ik vind heel de voeding maar lastig haha. Gelukkig eet V nu wel weer fatsoenlijk sinds de buikgriep. Van de week uit nood even een potje sperziebonen gegeven. Hij wilde het echt niet! Vers gaat er zo in, aan de ene kant voelde ik me toen wel even goed. Dat hij mijn zelfgemaakte hap wel lekker vond haha. Ik zit even qua hoeveelheden. Hij krijgt dus 4x 180cc flessen. Daarnaast een stuk fruit (wat niet helemaal op gaat) en ongeveer 100 gr groente. Soms krijgt hij ook een hele bruine boterham, ligt er een beetje aan hoe laat hij wakker wordt. Ik hou de flessen nu nl als hoofdvoeding zeg maar, dus als hij om 14 uur wakker wordt en om 15 uur de fles krijgt, ga ik hem dan geen boterham geven (soms stukje soepstengel). Dat is toch niet te veel samen?