Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

bedankt voor de tips shaar/engeltje. gaan het straks weer verder proberen.

@spiraaltje: ik had er een na de bevalling van Fleur, wat een rotding. heb 3 maanden echt buikpijn gehad en ik bleef vloeien, dus na 3 maanden heb ik hem er weer uit laten halen. ik ga maandag bellen voor de nuvaring, die had ik daarna tot we stopten voor Tim en die beviel wel. beter dan die irritante condooms.

2. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Shaarr, Gabe idd bedoelde ik. En wat zielig voor je hond :(. Ik zou die man van je eens op een stoel vastbinden en hem even zeggen wat je denkt en dat het zo niet langer kan. Je hebt een kindje met z'n tweeën, zijn support is dus hard nodig. En dan support op de juiste manier ipv hup fles en hup in bed ;).

@ Sammie, fijn dat het rust en regelmaat dingetje werkt :D.

@ intiem, nog niet de hele daad. Ik gok dat dat dit weekend gaat gebeuren ;). Tot nu toe bijna geen zin gehad, veel te moe.

@ Maia, fijn dat de nacht lang was. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan! Heb nul ervaring met de nuvaring, maar is dat makkelijk in te brengen? Heb net wat op anticonceptie.nl erover gelezen. Was eigenlijk helemaal niet bekend ermee, maar klinkt op zich wel aardig.

@ Ukkie, hoop dat je snel een nieuwe auto vindt. Mobiel zijn is toch wel erg fijn :). Lekker he, even geen visite. Ik krijg morgen een tante op bezoek die ik een keer per jaar zie (bij mijn moeder op verjaardag...).

@ Engeltje, ben ook benieuwd naar spiraaltje. En ook fijn dat Quinten het zo goed doet.

Nou na het gekreun van V vanochtend heb ik nog een uur en een kwartier geslapen. Toen vond ik het wel welletjes ;). Vriend is vandaag werken, dus heb een dagje met V alleen. Hij lag echt heerlijk te slapen in het ledikantje! Heb op mijn gemak een flesje gemaakt en hem toch maar even wakker gemaakt, er zat al 4,5 uur tussen. Flesje gegeven, boertje doen en weer in het ledikantje gelegd en hij was meteen vertrokken (naja op mijn schouder al). Lekker op mijn gemak gedoucht en toen ik klaar was lag hij nog te slapen. Toen badje gedaan (eerste keer in mijn eentje :)) en weer in ledikantje. Lag hij lekker te brabbelen, dus ik dacht hier moet ik gebruik van maken! Ons bed verschoont, boven gestofzuigd en nog wat klusjes gedaan.

Vanmiddag ga ik met mijn zusje wandelen.

Als ik V voed, dan valt hij in slaap als ik hem wil laten boeren. Echt 90% van de tijd. Soms laat hij niet eens een boer maar valt in slaap. Maar als ik hem dan weg leg kan het gebeuren dat hij wakker wordt en begint te spugen etc. of hij wordt onrustig en moet hem er weer uithalen om alsnog te boeren. Ik hou hem wel altijd min. een kwartier rechtop na het voeden. Vind dat altijd wel lastig.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zo stelletje kwebbelkousen hier hahaha.

Shaar leuk he zo'n behulpzame man.
    Vanacht kon ik er na de voeding ookk weer een paar keer uit om haar speen terug te geven en te troosten.
    Krijg ik commentaar dat ze maar op haar eigen kamer moet gaan slapen want de oudste deed dat ook.
    Ja dan kan ik daar weer 2 uur lopen spoken met haar dan kies ik lekker voor mijn kamer waar ik er zo ben.
    Of mijn matras verhuisd mee met haar wieg want als er voeding omhoog komt wil ik haar horen.

Intiem: wat is dat???? vloei nog dus hier gebeurd niets maar heb er ook geen behoefte aan. Als meneer alleen aan zichzelf kan denken en mij in de nacht niet kan bij staan dan hoepeld ie maar op met zijn intiem zijn.

Jay pakte hem overgens wel terug vanmorgen door te gaan poepen toen de luier af was! You go girl hahaha.

Wat fijn dat hier kindjes zijn die al wat uren achter elkaar slapen zeg. Poeh mis het wel hoor een ongestoorde nachtrust hahaha.

Hier vanmorgen bij de eerste gaapjes in bed gelegd en ze viel uiteindelijk in slaap na 5 minuten.
    Na de voeding om 10.30 moest ik even naar de supermarkt dus in de wagen meegenomen en jawel in slaap gevallen en nu slaapt ze nog.
    Ga haar zo wakker maken want anders loopt haar dag nacht ritme weer omgedraaid.
    Vind laten huilen erg moeilijk omdat ze nog zo klein is.
    Bij de oudste heb ik 8 weken dag en nacht rond gelopen tot ik gewoon op was. Pas toen kon ik het los laten en heb ik haar laten huilen en ging alleen iedere paar minuten haar speen geven en een aai over haar bol.

Welke pagina staat die link ergens waar ik over las???
    Engeltje schijnt een goede te hebben gelinkt die ik graag wil lezen.

Ukkie een andere auto is idd wel erg fijn.
    Kan de mijn niet gebruiken met 2 kids omdat de achter gordel stuk is en naast mij kan niet omdat de gordel het niet red.
    Moet de stoel naar achteren doen maar dan kan de oudste niet zitten hahaha

Nou ga weer even wat doen!

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Spiraaltje, ik heb ruim 3 jaar een Mirena gehad. In het begin lang gevloeid. Daarna wel iedere 4 weken een menstruatie gehad, maar heel licht (helaas wel 7 dagen lang).
    Ik had veel hoofdpijn, maar ben er niet achter gekomen of dat met de Mirena te maken had.
    Ik heb 10 januari j.l. de Mirena laten verwijderen en een paar dagen later had ik m'n eisprong en werd ik zwanger ;)

@Intiem, hier ook nog niet. Ik vloei nog en heb er ook totaal geen behoefte aan.

@Chybou, hier ook geen ritme hoor. De ene dag wil ze maar 6x aan de borst en de andere dag komt ze het inhalen. Gelukkig zit er 's nachts vaak wel 3 tot 5 uur tussen.

@Slapen, ze valt vaak al meteen na het voeden in slaap. Ik leg haar dan wel meteen in haar bedje, maar ben dan toch "te laat" volgens de methode.

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Shaarr uit je gerust hier! Wel vervelend dat je man zo doet... knuffie

Slaapsignalen: gapen alleen... kan hem niet wegleggen ivm de reflux en min. half uurtje rechtop. Als hijdan in slaap valt kan ik hem niet tot nauwelijks wegleggen, soms lukt het... maar meestal niet.

Kimmeding: leuke naam van je meisje trouwens ;) Mijn grote meisje heet ook zo.

Spiraaltje: ik heb hem eventjes gehad... geplaatst bij ha (ging 1x mis) daarna bleek hij niet goed te zitten, zat te laag... dus mocht ik er weer voor kiezen dan via gyn... nuvaring ook gehad... opzich ook wel oké. Nu niks... twijfel of ik wel iets zal doen of niet, gezien er ook geen 'man' is...

Intiem: nope hier ook niet... al is de behoefte er wel...

Hier gisteravond B in de tummy gedaan, hij vond het wel interessant en toch ook lekker en ontspannend... toen ik hem vroeg of hij het lekker vond kreeg ik een big smile :)Ook dat doet hij veel vaker, zo leuk! De nacht was rommelig: 18.45 - 23.00 - 1.30 - 3.00 - 6.30... Ook is hij best tijdje wakker geweest vannacht. Vanochtend D naar opa en oma gebracht, mocht daar logeren, daarna boodschapjes gedaan en met J. de intocht gekeken. Leuke leeftijd hahah, ze mag haar schoentje zetten en zet ook die van D. Moest wel de deur openlaten anders kan sinterklaas niet naar binnen... hahha!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo 12 pagina's bij gelezn! Pfff

Intiem zijn- hier een man die vreselijk veel zinheeft! Vloeien is zo.goed.als klaar maar k ben nog een beetje gevoelig.waar.de hechtingen zitten/zaten.

Ac- hier geen pil, spiraal, condoom, ring of whatever! Wij hebben er zo lang over gedaan om Aukje te kunnen krijgen... dat als er ineens een spontane zwangerschap mag komen dan heel.graag!!!

Slapen- gaat hier eigenlijk vanaf de geboorte al erg goed. Van voeding tot voeding. Af en toe.ff wakker, ff huilen... of grote ogen ff rond kijken...

Nu ff prenetal! Nieuwe luiertas halen!! Deze is niet fijn!!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@nuvaring: ik vind hem heel makkelijk in te brengen, ik voel hem ook niet zitten (sommige vrouwen wel volgens mij) en ook tijdens de seks hebben wij er geen last van (sommige vrouwen wel, dus die halen hem er dan uit, hij mag dan max. 3 uur uit je lichaam zijn). ik vind hem ideaal maar ik wil uiteindelijk helemaal geen ac meer dus een van ons gaat zich laten steriliseren want er komt absoluut geen derde kindje maar tot die tijd ga ik weer terug naar de nuvaring. ik voelde me er ook prettiger onder dan toen ik de pil had.

@shaar: ik word plaatsvervangend boos op jouw vriend. heeft hij het nou echt niet door of interesseert het hem niet? hij kan jou toch niet overal voor laten opdraaien?

@SM: fijn dat hij de tummy lekker vond :)

@pleuni: lekker dagje dus. en dat laatste dat je schrijft herken ik hier dus ook, alleen hij wil dan absoluut helemaal niet meer slapen. nou ja, het komt vast ooit wel goed :)

ik ben net even lekker met Fleur naar de winkels geweest. Eigenlijk zou ik haar niet meenemen maar ze wilde zo graag dus toch maar gedaan, ondanks dat ze nog steeds niet helemaal lekker is en lichte verhoging heeft. maar het heeft haar volgens mij ook wel goed gedaan, ze was lekker vrolijk. We kwamen ook nog Sinterklaas en de Pieten tegen en Sint vond ze eng maar de Pieten vond ze superleuk! Manlief heeft zich over Tim ontfermd :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ff snel...

Hier is de link nog een keer:
    http://www.isala.nl/patient/patientenfolders/Documents/6121.pdf
    Maar overdag in bed slapen is er hier vandaag niet bij, ja 20 minuten 2 x maar dat was het ook. Morgen zal t ook wel weer ff prut worden, krijgen weer kraamvisite, maar daarna weer een paar dagen rust, dus dan gaan we het weer verder proberen.

Reageer later meer

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik vind het heel 'knap' dat je dat aandurft! Hier ook lang over onze kleine gedaan en eigenlijk heb ik dezelfde gedachte als jou. :) Ik heb het vaker gehoord in mijn omgeving dat de 2e ineens spontaan kwam, dus ben toch nog wel wat voorzichtig nu.

Hier overigens wel een nieuwe AC, maar ik weet niet hoelang ik die ga slikken

@iedereen, gaan jullie nog ooit voor meerdere kindjes? Hier kriebelde het vlak na de geboorte alweer :$
    Maar eerst flink genieten van J.ulian, en maar eens zien wanneer we voor een 2e gaan :D

10. Maia

Maia Niet meer actief

@meerdere kindjes: nee hoor, hier vinden we allebei 2 genoeg. Dat vonden we al toen ik zwanger was, maar ik wil absoluut nooit meer bevallen omdat beide bevallingen toch wel dingen zijn gebeurd die flink schrikken waren (bij Fleur: schouder en placenta, bij Tim: schouder en navelstreng). En ik ben zeker niet de leukste als ik zwanger ben dus we zijn beiden blij dat het 'voorbij' is. Kijk, mocht er ooit een 'ongelukje' gebeuren dan zullen we er ontzettend blij mee zijn en is het hartstikke welkom (en dan zal ik over m'n beval'angst' heen moeten komen) maar we gaan wel ons best doen om dat te voorkomen ;)

zo he, hij slaapt!! Hij wilde eerst geen speentje, dus ik had van de week een ander speentje gekocht en daarnet weer geprobeerd hem in bed te leggen, in eerste instantie flink janken dus toch het speentje gepakt (ben niet zo'n fan van speentjes) en hij pakte deze wel :) en het kostte me 3 pogingen (pakte hem, viel in slaap en dat ding viel uit zijn mond en hij begon te janken) maar hij is nu al 10 minuten stil. ben benieuwd!

11. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Intiem
    Ja hier wel :D

Ik denk dat wij nu ook compleet zijn met 4 kindjes.:(
    Stiekem lijkt me een kleintje over 3 jaar me wel leuk maar het is me te duur, en ik ben ook niet zo'n gezellige tante als ik zwanger ben geloof ik. Ik heb dit keer heel erg veel last van de hormonen gehad. :$
    Hopelijk heb ik over 3 jaar de kriebels niet meer.Zal het toch stiekem wel missen, de bevalling, de zwangerschap, de verrassing als de zwangerschapstest positief is enz enz.;)

12. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kimmeding, haha lekker pittig mbt intiem en terugpakken met een poepluier :D

@ Anoniempje, ik wil zeker voor een 2e gaan maar wil er zo'n 2 jaar tussen hebben zitten qua leeftijd.

Nou heb denk ik in totaal vandaag 1,5-2 uur gewandeld. Eerst naar mijn zusje toe en daarna met mijn zusje en haar dochter en twee honden het park in. Was wel lekker, maar na een tijdje begint het tussen vagina en benen zeg maar wat zeer te doen. Niet echt pijn, maar zeurend gevoel.

V heeft trouwens de hele tijd geslapen (soms wat momentjes wakker) vanaf zijn laatste voeding tot nu (over kwartiertje weer voeding). Hoop dat hij vanavond dan ook nog slaapt :).

Straks weer naar mijn zusje omdat mijn zwager zijn verjaardag viert. V nemen we mee en leggen we boven in de kinderwagen. Hoop alleen niet op gezeur dat iedereen hem wil zien. Wil hem rust gunnen daar.

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Zal even proberen op zoveel mogelijk te reageren, nu mijn kleintje eindelijk even rustig ligt te slapen:

Kolf: heb ik nog niet, maar ik wil wel een electrische en dubbelzijdige ivm werk.
    Poepen: iedere dag een stuk of 3 tot 5 luiers, en gelig. Ook mij is verteld dat groene poep niet goed is, dat ze dan teveel voormelk krijgen.
    Regelmaat: tja, ik voed op verzoek, dus hoe krijg ik er dan regelmaat in? Hoop dat het vanzelf een beetje komt.
    Slapen: overdag heb ik haar vaak in de draagdoek, ik moet ook de hond uitlaten dus dat is gewoon praktischer. En anders kom ik helemaal niet aan eten toe. Soms probeer ik haar in de kinderwagen te leggen en daar ligt ze nu dus ook even in. Soms gaat het goed, soms niet. Als ik helemaal met haar naar boven moet sluipen is ze klaarwakker, onze gang is best koud. Overdag voed ik beneden. Rond een uur of acht, negen, afhankelijk van hoe laat ze komt probeer ik er een bedritueeltje in te krijgen. Dus wassen, schone broek en slaapzakje aan en dan hopen dat ze in d'r wiegje wil. Heel vaak val ik in slaap met haar en dan ligt ze dus bij ons in bed. Ik krijg haar alleen weggelegd als ze heel diep in slaap is. Wakker in bed leggen heb ik wel geprobeerd, ze kijkt dan eerst geïnteresseerd om zich heen en dan begint ze te huilen.
    Huilen: Ik kan haar niet laten huilen. Een beetje jammeren kan ik nog wel aanhoren, maar als ik merk dat ze overstuur raakt dan pak ik haar op. Ik vind haar te jong om zich in slaap te huilen, en vaak zit haar ook iets dwars, een boertje of een krampje of ze voelt zich alleen.
    Intiem zijn: ik vloei nog steeds, dus dan mag het niet. Bovendien hebben we er ook nauwelijks tijd voor.

Syrse, lijkt me heel moeilijk om nu alweer aan het werk te zijn. Ik zie het zelf nog niet zitten en ik heb nog tot half januari, en dat is naar mijn gevoel al veel te vroeg.

Ukkie, mijn kleine boert wel en soms best hard, maar niet tijdens het drinken.

Sammie, wat fijn dat het laten boeren helpt! Mijn kleintje spuugt ook wel eens, vooral in de ochtend/vroege middag. Ik denk dat het bij mij ligt aan te sterke toeschietreflex waardoor ze teveel melk ineens moet verwerken. Ze verslikt zich ook regelmatig. Dus probeer nu de ruglighouding, tegen de zwaartekracht in, waardoor ze rustiger drink en minder lucht binnenkrijgt.

Shaarr, wat balen dat je zo weinig aan je man hebt. Grr!!

Nog een kindje erbij: de wens was er eerst wel, maar vind het nu wel heel zwaar. Dus moet eerst een beetje aan de eerste wennen voordat ik dat weer durf. Ook bij ons ging zwanger worden niet zo snel, dus het zou wel bijzonder zijn als het nog een keer spontaan gaat lukken. Maar denk dat we het eerste jaar toch condooms gaan gebruiken.

Nou het klinkt alsof ze weer wakker gaat worden...

14. Maia

Maia Niet meer actief

@pleuni: lekker hoor zo'n stuk wandelen.

@aislyn: eerste tijd is ook zwaar, ik had er toen ook niet aan moeten denken om voor een 2e te gaan, ik vind zoals wij nu hebben 3 jaar ertussen erg prettig. al is dat voor ieder natuurlijk persoonlijk.

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    intiem we hebben het nog niet al the way gedaan er is wel behoefte aan beide kanten maar we zijn vaak gewoon te moe.en verder vind ik met een codoom klooien eigenlijk niks en heb nog geen ac.

nog een kindjediep in mijn hart zou ik graag 3 indjes willen maar ik heb twee keer een hele slechte zwangerschap gehad met spugen en niks meer kunnen. dus we hebben gezegt dat dit echt niet kan. heb er wel moeite mee omdat mijn gevoel zegt dat ik toch wel een 3 zou willen.

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa k had dat ook al 2 dagen na mn bevalling dat k mn buik zooo miste dat k zei : ik wil weer zwanger worden!!
    Manlief wilt nog niet logisch ook.. maar hij heeft er wel mee ingestemd dat we geen ac gaan gebruiken. Dat de kans wel heeeel klein is maar wat de conserquenties kunnen zijn....

Aukje ligt lekker bij me te slapen!!! Vind t zooo heerlijk zo'n kindje op ke buik!! Wt een machtig gevoel!!

@ slapen , hier gaat ze na dr fles van.10 uur/ half 11 in dr bedje dan huilt ze 20 min. Hooguit... en dan slaapt ze!! Geen extra lampje of iets aan. Ben mega blij met mn babyphone incl. Camera!! Dankun je tenminste kijken.. dat huilen vind k verschrikkelijk, maar ik heb zo iets, zo "leert" ze dat t goed is in t donker in dr bedje.. overdag zijn we vaak de hort op( zoals vandaag oldimer beurs autotron) dus dan slaapt ze gewoon in de wagen...

En nu snurkt ze dus keihard terwijl ze bij ligt...! *smelt*

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Sm leuk dat hij de tummy tub leuk vond! Wij gaan het binnenkort ook nog eens proberen.

@ kimmikim heb je een nieuwe tas gevonden? :)

@ maia fijn even de stad in he, en leuk dat fleur het zo leuk vond :) lijkt me spannend voor die kleintjes. Wat betreft speentjes was ik ook geen fan maar voor de reflux raadden ze het me wel aan van het cb. Heb een aantal soorten geprobeerd en de bibi speen wil ze als enige.

@ anoniempje hier zeker behoefte aan een tweede. Heb altijd een groot gezin gewild (3of4) en iedereen zei: ik spreek je na de bevalling wel weer. En ondanks een niet zon fijne bevalling wil ik nog steeds een groot gezin :) moet wel zeggen dat ik een super zwangerschap heb gehad dus dat scheelt misschien ook wel. Maar de heftige bevalling houdt me in ieder geval niet tegen.
    Manlief trouwens ook :)

@ pleuni heerlijk dat wandelen! En wat betreft visite dab hebben ze toch pech? Ik zou hem lekker meteen boven leggen. Het is jouw kindje dus jij beslist wat goed is toch?

@ aislyn ik kan je de medela freestyle aanbevelen. Electrosch en dubbelzijdig erg rij !!

Hier ging het vandaag iets beter! Ik heb r extra laten boeren maar wel goed laten drinken, ietsje langer dan normaal. Nou we zijn vanmiddag op pad geweest voor een nieuwe auto en ze heeft de hele middag geslapen! Bij thuiskomst bij de eerste honger tekens gevoed en daarna heeft ze 1,5 uur in de box liggen kijken naar haar mobiel. Nu na de voeding weer een tevreden meisje dus hoop dat dit vannacht zo blijft. Volgens mij was zij ook moe van de heftige huilerig gisteren.

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    goeieavond!

hier weer een tegenvaller vandaag :(:(:(
    ze heeft amper geslapen, beetje gesoest en verder flink huilen.
    ik kan het gewoon niet meer hebben, dat gehuil. gelukkig was manlief en mn moeder er om te troosten.
    en ze is zo moe, rode oogjes en tranen. echt zo zielig :(

nu ligt ze net na de voeding uitgeteld op mn buik. ik laat er maar even liggen, eerst maar even zekr weten dat er niet nog een boer dwars zit.

@meer kinderen. Aan de ene kant lijkt me een groot gezin super, maar deze week is zo rot verlopen dat ik nu wel twijfel of ik nog meer kids aankan. Ookde zwangerschap was een groot drama, bevalling met heftige afloop. We zien wel! Ik wil in ieder geval een onbezorgde zomervakantie dus tot die tijd liever niet zwanger ;)

@AC, tot nu toe alleen condoom gebruikt. Verder nog niet over nagedacht.

@kimmi, fijndat ze lekker bij je ligt!!!!

@titus, lastig zeg als je graag een 3e wil maar altijd zware zwangerschappen hebt gehad. Nou eerst maar even van dit kleintje genieten toch?

@pleuni, dat heb ik ook als ik wandel, alleen bij mij doet het soms echt pijn! Ook mn liezen trouwens. Heb ook zo langin de beensteun gelegen bij de bevalling..
    Maart wandelen zelf vind ik wel erg fijn!

@minimouse, denk je niet dat de kriebels alleen maar erger worden? 3 jaar wachten is lang!

@maia en heeft ie goed geslapen?
    Breng je nuvaring zelf in of doet de ha dat?

@engeltje, succes morgen en hopelijk valt het mee!

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Intiem zijn, hier ook nog niet gebeurd hoor, haha zag er ineens tegenop :)

@ Shaarr, kun je eindelijk slapen haha, aah het is wel schattig dat ze zich zo snel schuldig voelt! Is ook gezellig een ander ''baby'' op schoot :p dat zou wat zijn als we betaald kregen! Hier afgelopen week ook nacht dienst gehad.. Was erg zwaar!

@ Maia, D.ean gaapt ook bijna alleen maar en ook vlak na het drinken, maar meestal leg ik hem pas bij de 3de gaap in bed (lees 30 min, later) En soms wrijft hij in zijn oogjes en dan gaat hij wel meteen naar bedje (Dan is hij ook binnen 5 min. weg na het wrijven in zijn oogjes)

@ Ukkie, ze kan een regeldagje hebben ;) Of teveel prikkels en dan willen ze graag zuigen en veel bij papa en mama liggen.

@ Blackie, ik heb geen idee, in ieder geval al lang niet meer gezien, Gaat alles goed meis?

@ Shaarr, **** wat een support! Net wat anderen ook al zeiden jullie kregen samen een kindje en jullie moeten er samen voor zorgen!

@ Pleuni, de nuvaring is erg makkelijk in te brengen! Je voelt hem als hij goed zit ook echt niet, en hier bleef hij altijd in tijdens de seks, ik heb er nu ook weer voor gekozen.

@ Anoniempje, hier kriebelde de zw. gevoelens ook al flink na de bevalling, maar ik wil eerst gaan studeren! En ben nog geen eens 20 dus ik wacht nog zowiezo tot na mijn studie (lees 24) Is ook een mooie leeftijd, kan ik eerst lekker van D.ean genieten :)!

Zo fijn he, zijn bij mijn so dit weekend kom ik er net achter dat ik ben vergeten D.ean zijn voeding mee te nemen oftewel, ml is op dit moment naar de superm, aan het racen om voeding te halen. en ik zit met een huilende baby, voel me zo schuldig!

Edit, ml kwam net weer thuis en D.ean dronk 155 cc weg :) Dus meneer ligt nu erg tevreden op mijn schoot (lees slaapt half :p) maar moet nog eventjes een boertje doen dus gaat over 15 min. weer naar bedje :)

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zijn jullie allemaal verplaatst opeens naar dit topic?

Deel Deze Pagina