Oktober 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sammie ik heb de puckababy geprobeerd maar daarom voelt hij zich niet prettig. Miss een andere doek of methode proberen, wil.eerst even afspraak met kinderarts afwachten woensdag.

Lieve foto's van je schatje!

Hier is het vanavond iets beter gegaan... En ligt nu op mijn arm te slapen... Net weer buik vol gedronken.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Sammie mooie foto's :)

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Prachtig ventje Sammie!
    Echt heftig om al jullie verhalen te lezen over de huilende kindjes. Slopend zwaar lijkt me dat. Sterkte allemaal. Ik heb gewoon geen tips omdat ik het niet herken. Bij alledrie mijn kindjes niet gehad, super lieve en makkelijke baby's. Heb echt met jullie te doen.

Het spijt me dat ik niet veel hier kan komen kletsen. Ik heb er geen tijd voor en het echt heel druk met alles. Toen ik uit het zhs met Caitlyn kwam, kreeg ik een anders zwaar ziek kindje. Olliver is echt hard ziek geweest en heeft 5 tot 6 dagen hoge koortsen gehad van boven de veertig. Niet eten en amper drinken. In eerste instantie geen lichamelijke oorzaken te zien, maar uiteindelijk bleek hij een flinke oorontsteking te hebben, penicilline gekregen en toen zakte eindelijk de koorts. Maar het mannetje is echt nog erg moe en hangt veel aan mama. Dus pittig weekje weer achter de rug.

Vandaag is Caitlyn opgedragen in onze kerk, super dienst gehad en erna had ik een heerlijke soep gemaakt en die ging er goed in bij iedereen. Verder niet veel bijzonders te melden eigenlijk. Zodra ik meer tijd zal hebben hoop ik hier vaker te komen, waarschijnlijk pas na de verhuizing denk ik zo. Tot die tijd is het gewoon erg druk.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sammie: superschattige foto's en fijn dat je hebt uitgevonden wat er goed werkt!

@ SM: hoop dat t snel beter gaat met je mannetje meis, dikke knuffel!
    Weet niet of je het al doet of aandurft, maar misschien kun je met een knuffeltje of spuugdoekje gaan slapen en deze overdag eens bij hem leggen als hij moet gaan slapen en kijken wat hij dan doet. Ik vond t zelf best spannend om te doen bij zown kleintje, maar ben er deze week zelf mee begonnen overdag zodat ik hem goed in de gaten kon houden en hij vindt t echt heerlijk om met z'n beertje te tutten, zie foto!

@ hadassa: gelukkig dat jullie erachter zijn gekomen dat je zoontje een oorontsteking had! Oh wat kunnen ze daar ziek van zijn he, doet ook zoveel zeer! Gelukkig gaat t al wat beter nu!
    En fijn dat jullie zown mooie dienst hebben gehad in de kerk!

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sammie, lieve foto!!

@ Maia, wat fijn dat ze zo hebben gereageerd! Nu maar hopen dat het helpt!!

@ Cin, mooi mannetje!!

@ Anoniempje, ik zag het ook ineens bij D.ean vond zelfs al dat hij een wat afgeplat hoofdje kreeg, uiteindelijk nog maar eens goed gekeken viel dat erg mee, maar hou het nu zeker goed in de gaten!

@ Engeltje, Wat vervelend meis van gisteren! Maar wat fijn dat hij vanochtend ineens vrolijk wakker werd voor voeding! En wat fijn dat het gisteren heeft geholpen! Nu maar hopen dat dit blijft helpen voor Quinten! Ben echt ontzettend blij voor je dat hij weer wat relaxter is! :) Wat een lieve foto!

@ Sm, zag de foto op fb al wat lief!! :D!

@ Anoniempje, O dat is niet zo handig hoop met je mee meis dat hij niet gekrompen is!

@ Pleuni, nog gefeliciteerd! en wat fijn dat V nu meer lacht!

@ Ukkie, kan je niks anders zeggen dat groot gelijk! Denk dat je mannetje echt wel goed weet waarom je niet te genieten was!

@ Shaarr, Wat leuk van die spiegel! Ga het morgen gelijk even proberen :D!

@ Oppassen, Elke keer als mijn so moeten oppassen zorg ik er ook voor dat ze D.ean alleen in bedje hoeven te leggen. Ben veelste bang dat ze wat fout doen! Dus we gaan meestal ook pas weg als D.ean niks meer hoeft en in bedje ligt en zijn alweer terug voor de volgende voeding :p.

@ Bailley, Digi Knuf voor jou meis! Het is waarschijnlijk ook een fase, Ik kan je helaas geen tips etc. geven :(, Maar ik hoop heel erg met je mee dat hij snel de fles gaat accepteren!

@ Sm, wat fijn dat je word doorverstuurd!

Nou ml heeft het hele weekend voor D.ean kunnen zorgen. Heb ontzettend last van mijn rug. En raar maar waar, De Anasthesist had het vorige week over moeite met de ontlasting is meteen naar de eerste hulp komen. Ik kan dus sinds gisteren niet meer gewoon naar de wc. :), Heb het gevoel steeds heel erg nodig naar de wc te moeten, maar er komt amper wat uit :) En over het andere nog maar te zwijgen. Maar zit een beetje in dubio hierover, Moet ik nu wel of niet naar de eerste hulp vooral, omdat ik donderdag toch al naar de neuroloog moet...
    Heb trouwens al iets om me op te verheugen na het gesprek met de neuroloog. Bij de wibra krijgen ze hele schattige nette baby kleertjes voor kerst binnen dus daar gaan we donderdag even heen en daarna naar de prenatal :)! Zin in!.
    D.ean heeft trouwens vannacht van 00.00u tot 09.00u doorgeslapen! Heerlijk!!

Nou dames Meneer was v/d erg gezellig tegen ons aan het kwebbelen om vervolgens te lachen Hierbij de foto:

Bekijk bijlage 290095

En een foto waarop D.ean erg helder kijkt :D

Bekijk bijlage 290094

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    @Ukkie Tja helaas herken ik je situatie. En dat balen van de borstvoeding snap ik. Terwijl ik eigenlijk blij ben dat dat zo goed gaat. Even alleen weg is er niet bij. Ik denk dan naar mijn vriend toe: jij kan tenminste weg als je wilt. Mijn wereldje is wel klein. En als we dan 's avonds geen visite hebben valt hij nog in slaap op de bank ook. Zit ik nog 'alleen'.

Ik maak de borstvoeding warm met de flessenwarmer. Niet heel warm. Maar goed, hij wil nog steeds geen fles..
    Hoe ging het bij jou?

@Sammie stoppen met de BV wil ik ook niet zomaar eigenlijk. Trouwens kan nu niet eens, hij wil geen slok uit de fles drinken... Maar ben het met je eens, dit kan niet heel lang zo doorgaan. Kan het aan mijn borstvoeding liggen dan?
    Wat is Mesologie?

Vandaag feestje gehad bij familie. Ik liep de hele tijd met een huilend kind. En dan krijg je van die opmerkingen: huilen is toch niet erg.. Ik zou hem even gewoon boven leggen en laten huilen.. Ja hij wordt ook wel verwend zo bij z'n moeder.. Dit houd je toch geen dagen vol.. Vroeger lieten we ze ook huilen is niks mis mee.. Hij huilt om aandacht...
    Pff heel irritant, die discussie ga ik niet eens aan.

@ Engeltje Heb ook flesje gegeven direct na kolven, ook bij het opwarmen die lauw warme temperatuur. Bedankt voor je tips! Klinkt bemoedigend dat jij zegt dat t nog nooit niet gelukt is.Ben ook al uit de kamer gegaan ja of naar beneden. Tshirt van mij ga ik proberen. Doekje over de ogen ook!
    Flesje in de draagzak? Echt? Hij is nog niet echt fan van de draagzak, gaat al gauw jammeren. Maar als hij wel een keer daar tevreden in zit, ga ik een flesje ook proberen.
    Lopend voeden? Geen idee nog hoe, maar ook dat gaan we testen.
    Flesje is van Medela. Speen ook, de gewone geprobeerd. De Medela Calma sinds gisteren voor het eerst gekocht en getest. Ook Tommee tippee en chicco flesjes geprobeerd, lijken op elkaar. En de Avent hebben we. Verzameling hè? Pff nu moet het alleen nog lukken!

@Engeltje Wel rustig aan doen hoor! Ondanks dat je je eigen herstel even op 2e plan schuift.

@ SM Snap wat je bedoelt met huilen. Ik laat hem dan ook maar op mijn borst in slaap vallen ja..

@Anoniempje Hier ook flinke voorkeursligging naar links..

@Miepkip He wat naar van je ontlasting. Gaat dat inmiddels al beter?

@Shaarr Jeetje wat schrikken weer zeg!! Ik vind het wel heel eng klinken. Anders toch maar niet tot donderdag wachten??

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Engeltje thnxxx voor de tip zal vanavond eens knuffeltje bij me leggen en dan morgen proberen...
    Ik hoop ook dat het snel beter gaat!

Miepkip lieve foto's!! Zag ze voorbij komen op fb :)

Baileyy hier slaapt hij ook voornamelijk bij mij, of naast me heel dicht tegen me aan.

Gisteravond is het toch wel redelijk gegaan, heeft niet zolang gehuild als eer gister en viel ook wel in slaap. Leg hem nu als hij moe begint te worden naast me op bed, dan ligt hij heel dicht tegen me aan en met zijn handje zoekt hij me dan en houdt me vast, zo valt hij in slaap. Is wel verbetering want normaal sliep hij alleen op mijn buik... Of tis gewoon toeval... reken er vandaag ook niet op dat het goed gaat, want moeten weer naar school ed...

Verder voel ik me niet erg lekker... ben ook erg moe. Dus zo me meisje naar school brengen en dan maar met een dekentje op de bank liggen, en zo veel mogelijk rust pakken. Dan hoop ik dat de 'griep' me bespaard blijft al heb ik er een hard hoofd in :(

8. Maia

Maia Niet meer actief

@Baileyy: dikke knuffel

@SM: hier ook bijna alleen maar gebalde vuistjes. Al had hij gisteren ze wel open, dus ik denk dat de combi nutriton/forlax langzaam begint te werken, want hij was een groot deel van de dag redelijk ontspannen.

@Shaar: pfff wat is dat schrikken zeg. dat je nog kunt wachten op je afspraak met de ka.

@hadassa: fijn dat de dienst mooi was!

@engeltje/miepkip: wat een lieve foto's zeg!!

nou. Tim is bij mijn ouders. Gisterochtend was weer huilen huilen huilen dus toen heeft Jan geregeld dat hij een nachtje daar mocht slapen. maar wat moeilijk zeg, toen we gisteren na sinterklaas bij m'n ouders eenmaal thuiswaren en Fleur in bed gelegd hadden was het voor mij even een uurtje huilen. Heb hem nog gevraagd of hij Tim aub op wilde halen maar dat heeft hij logisch niet gedaan. heb wel onrustig geslapen vannacht maar dat zal wel logisch zijn. Maar het was ook wel even lekker om door te kunnen slapen en om nu geen gehuil te hebben. Maar ik zal blij zijn als ik hem straks op kan halen.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ hadassa wat verevelend van je mannetje. Wel fijn dat je weet wat het is maar blijft sneu natuurlijk. Beterschap!

@engeltje lieve foto -smelt- hihi

@miepkip, wat vervelend dat het weer minder gaat. Ik zou wel even naar de spoed gaan, ik neem aan dat de arts dat niet voor niets zegt. Beter een keer teveel dan te laat. Helemaal met zon kleintje moet je goed voor jezelf zorgen, jij ook beterschap!

@ shaar jeetje wat schrikken zeg!!! Hoe gaat het nu? Misschien toch even de arts of cb bellen of het normaal is. Ik zou me ook kapot schrikken, helemaal als het wel vaker gebeurd.

@ bailey ik ben ook heel blij hoor dat het goed loopt met de borstvoeding. Maar met de eerste twee weken erbij vond ik het toch wel best zwaar, maar ook super trots dt het gewoon goed gaat en dat ze er van geniet.
    Gister heb ik een flesje afgekolfde melk au bain marie verwarmt. Het ging prima, binnen 5min was ie leeg (110-120cc)
    Maar ik heb in het begin dan ook verschillende tepelhoedjes gebruikt dus wellicht is ze al wat gewend qua spenen. Ik had trouwens het medela flesje die bij mn kolf set zat.
    Hopen dat het bij jou ook snel lukt!
    Ik zat trouwens gewoon naast manlief die de fles gaf (ik was te nieuwsgierig)

Ohh en die opmerkingen van anderen, heeel vervelend. Niks van aantrekkennhoor (hoe moeilijk dat ook is) Iedereen weet het ALTIJD beter maar volg gewoon je gevoel.

@ sm ook beterschap voor jou. Het is ook echt weer om ziek van te zijn, lekker op de bank en goed uitzieken. Veel vitamine C!

@maia wat knap van je dat jullie hem een nachtje hebben weggebracht. Logisch dat je onrustig hebt geslapen maar wel fijn dat je wat beter geslapen hebt. Ben benieuwd hoe het met tim gegaan is. Waarschijnlijk was het voor jullie lastiger dan voor hem :) straks kun je hem weer lekker knuffelen.

@ hier ging de nacht half half. Tot 1.00 uur heeft L gehuild, wilde niet plat liggen. Bij me in bed gelegd maar ook dit hielp niet. De enige manier dat ze stil was is rechtop tegen mn borst.
    Dus mn hoofdeinde maar helemaal omhoog gedaan en heeft ze zo op mn borst geslapen. Niet ideaal natuurlijk maar ml moest vroeg op en ver rijden voor zn werk dus hd zn slaap hard nodig. Om 3.00 kwam ze weer en had een volle luier en toen pas weer om 7.15. Toen werd ze wakker van weer een volle broek die overigens lekker was doorgelekt,
    Snel bij manlief onder de douche gedaan,verschoond en gedronken en toen snel weer samen geslapen tot 10.00uur.
    Hier ook slecht weer, sneeuw en regen dus vndaag blijven we lekker binnen.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    FF snel hoor,

Wouws wat een verschil, ze werd net wakker en ze moest nodig onder de douche. Dus ik haar snel douchen, en vrolijk dat ze was!
    En daarna kreeg ze amper haar fles leeg omdat ze alweer moe was..
    Nu ligt ze dus alweer in bed en ze is gelijk vertrokken naar dromenland haha

Echt te bizar dit! De rust en het inbakeren doen hier echt wonderen!

Enig nadeel is dat ze dus een gek plekje in haar nek heeft sinds een paar dagen, en ik denk toch dat ze krentenbaard van me heeft gekregen. Dus we moeten straks naar de HA..
    Ik denk dat ik haar maar ingebakerd vervoer ofzo, als dat haar rust geeft. Lastig hoor.

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.508
    14.008
    113
    Vrouw
    Bailey, Saar dronk ook niet uit de fles. Ze weigerde consequent. Totdat ik niet thuis was... dan doet ze het dus wel opeens. Tenminste bij mijn man en vader, bij mijn moeder weigerd ze. Misschien lijken we te veel op elkaar ofzo? En daarnaast moet de melk bij Saar echt warm zijn, beetje heet zelfs. Medela calma hebben wij ook geprobeerd maar daar stikte ze in. Avent deed ze ook niets mee, maar met speentje nummer 2 dus wel.
    Hopelijk werkt een van de vele tips die je hier hebt gelezen!

Hadassa, fijn dat het een mooie dienst was, zag op fb ook al mooie foto's voor bij komen!

Pleunie, nog gefeliciteerd!

Miepkip, balen zeg dat het lichamelijk nog niet beter gaat. Kleertjes van de wibra zag ik ook in het foldertje, maar als ik jou was zou ik vandaag al gaan, hier zijn dat soort kleertjes altijd heel snel uitverkocht.
    Leuke foto's!

Sammie, ik heb mesologie moeten googlen, had er werkelijk nog nooit van gehoord! Leuke inbakerdoek ook! En S ziet er ook helder uit op de foto's. Wil je die jas nog hebben? Want als S zo onrustig is wil ik hem ook wel komen brengen hoor. Heb winterbanden. ;)

Shaar, dat is schrikken zeg! Misschien het hoofd einde van het bedje iets hoger zetten? Dan kan de melk minder makkelijk terug vloeien uit haar maagje. En als ik jou was zou ik ook zeker eerder contact opnemen met de kinderarts!

Maia, fijn dat Tim even uit logeren mocht en dat je even bij kon tanken.

Sm, hopelijk wordt je niet ziek!

Ukkie, fijn dat je nog even uit kon slapen. Hier heeft het ook gesneeuwd want toen ik net wakker werd waren de auto's en daken wit. Verder regende het ondertussen dus nu is de sneeuw bijna verdwenen.

Hier gaat het zn gangetje. Saar had dr laatste voeding opgeschoven tot 01.00 ipv 23.00 maar die ben ik weer langzaam terug aan het schuiven. Gisteren om 00.00 gevoed en vanmorgen werd ze pas om 08.30 wakker. Verder houd ze hele verhalen tegen de lamp, of tegen slingers boven dr hoofd op een verjaardag. Echt te grappig. Ook vind ze het heerlijk om liggend of in de wipstoel met de babygym te spelen, of in de box naar de mobiel te kijken/luisteren. Als de mobiel dan stopt gaat ze daar weer naar liggen brabbelen. Ze kan dus ook steeds langer 'zonder mama' of wie dan ook, maar in de avonden ligt ze nog wel graag op schoot.
    Ook probeert ze dingen te pakken en in haar mond te stoppen. Als ze een aantal keer misgrijpt gaat ze eerst keihard zuchten (boosachtig) en erna wordt ze of woedend of gaat iets anders doen. Maar de hand- oog coordinatie is nog niet echt goed want ze probeerd dus ook dingen te pakken waar ze nooit bij kan.
    Verder sabbelt ze op haar vuistje, af en toe op haar duim of een andere vinger maar dat is dan echt toeval. Kortom mijn kleine schattige meisje wordt 'groot'.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: Wat een leuk ventje heb je om te zien zeg!!! :D
    Als ik jou was zou ik niet tot donderdag wachten met je klachten hoor, zeker als dit door de anesthesist benoemd is, gewoon naar de SEH gaan! Beter even teveel gecheckt als te weinig!

@ Shaar: Meis wat heftog dat je meisje weer helemaal wegviel! Heb natuurlijk hetzelfde met mijn mannetje meegemaakt, maar gewoon even laten checken hoor! Als je dan hoort dat haar hartje en longetjes enzo goed zijn dan ben je zelf ook wat geruster.
    Hier een aantal dingetjes waar je de volgende keer even op moet letten als het lukt:
    -Wat was ze aan het doen?Schrok ze ergens van? Verslikte ze zich? Had ze pijn?
    - Waren haar oogjes dicht of open? Weggedraaid of niet?
    - Hoe is haar huidskleur?
    - Hoe kwam ze weer bij? Met een bepaald geluid? Of schokkende bewegingen? Rare ademhaling?
    Als het lukt en je hebt een tel bij de hand probeer het dan te filmen, mits de situatie het toelaat!
    Hoop echt voor jullie dat t niet meer gebeurd!
    En over de hik, heel veel baby's hebben het en het kan door verschillende dingen komen. Bijv doordat t maagje zich te snel heeft gevuld, of toch doordat ze wat lucht mee happen, spruw, of bijv pijn in de nek of keel, enz.

@ Baileyy: Graag gedaan meis, ik hoop dat 1 van de tips helpt en t is echt even doorbijten meestal en vaak lukt t echt alleen door iemand anders als door jou helaas. Als hij het niet fijn vind in de draagzak dan zou ik dat niet echt proberen hoor en dit gaat ook vaak alleen in de zijlighouding in de draagzak.
    En lopend voeden is hem gewoon horizontaal in je ene arm vasthouden en t flesje in je andere hand en dan een beetje wiegend rondlopen ;)
    Van de flesjes die jij hebt zou ik zelf voor de avent kiezen met speentje 1 erop.

@ Sm: Hoop dat t werkt met het knuffeltje! Vervelend dat je jezelf niet zo lekker voelt meis, sterkte!

@ Maia: Moeilijke stap hoor, maar wel fijn dat t even kon zo. Dikke knuffel voor jou!

Ik ga mijn boefje ff op bed leggen nu, later meer ;)

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook even een foto van ons meisje:D

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Baileyy, ik warm de BV ook op in de flessenwarmer.
    Mijn man geeft haar 's avonds een flesje. Ik gebruik Avent met speentje 1. Het gaat niet snel en soms drinkt ze heel slordig en moet ze regelmatig stoppen om te boeren, maar oefening baart kunst.
    Ik baal ook regelmatig van de BV. Ik wil ook wel eens een nacht doorslapen. Maar als ik zie hoe goed Sofie het er op doet, zet ik toch maar door. Mijn wereldje was hier al niet zo groot, maar is nu wel echt klein geworden. Lang leve social media :p
    Ik heb wat BV-kleding besteld bij Zalando (mamalicious) en bij HM.

@Maia, wat goed dat je Tim een nachtje hebt laten logeren. Ik ben benieuwd hoe zijn nacht is gegaan.

@Shaarr, schrikken zeg. Ik zou wel de huisarts bellen hoor of de kinderarts.

Hier heeft het van het weekend flink gesneeuwd, zo'n 15cm denk ik. En nu is het -14 graden, brrrr.

@Sammie, wat heerlijk dat de regelmaat zo goed werkt!

@Cin, fijn dat het zo goed gaat en dat ze zo lekker slaapt 's nachts.

@Ukkie wat een lieve foto

15. Maia

Maia Niet meer actief

@ukkie: ook al zo'n punker :D heb er hier ook eentje (zal een foto maken als het lukt straks!

@shaarr: wat lief!!!

nou ik heb mijn Tim weer terug. Nu Fleur even achtergelaten ;) want ik moest naar de verloskundige voor de nacontrole. Dus Fleur wordt zo door mijn ouders hierheen gebracht aangezien zij vanavond even gaan oppassen zodat wij uit eten kunnen (heeft Jan met hun geregeld). Heerlijk om hem weer bij me te hebben, al merk ik dat m'n stressniveau meteen weer een stuk hoger is. Hij hoort gewoon bij me. Maar het was wel 'lekker' om even een ochtend geen gehuil te hebben, dat hadden mijn ouders nu. Al gaat het wel wat beter, het is geen oorverdovend gekrijs meer en hij is nu makkelijker rustig te krijgen.

In elk geval, vandaag ook naar de vk geweest. Die zei, na mijn verhaal gehoord te hebben, is er al aan jullie bevalling gedacht? dus ook zij adviseert om sowieso langs of een osteopaat of zelfs een orthomanuele therapeut met Tim te gaan. Ben me nu in het laatste aan het inlezen want had er nog nooit van gehoord. Officieel mag ze het me niet aanraden, ze zei, als je kinderarts hoort dat ik het heb aangeraden hangen ze meteen boos aan de lijn maar ze heeft al van zoveel ouders met kindjes als Tim gehoord dat ze baat hadden bij een van de twee. En met de laatste heeft ze zelf ervaring. Dus ik moet het nog even goed met Jan bespreken, maar ik denk dat ik sowieso de stap naar een van de twee maken (eerst even goed zien wat die orthomanuele therapeut doet, ik neig nog steeds na het lezen van wat info naar een osteopaat namelijk).

al met al ligt er nu een mannetje heerlijk te slapen in zijn maxi cosi na vanaf vanochtend 8 tot vanmiddag 14 (huilerig/mopperig) wakker te zijn geweest. laat hem dus ook nog maar eventjes liggen.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ukkie lieve foto! Lekker die haartjes... cute!

Shaar ook al zo'n lief tutpopje! Ik heb een blauwe/groen van lief! voor B. Die houdt hij ook wel vast als ik hem bij zijn handjes leg.

Maia lekker eventjes met zijn tweetjes weg! En is miss idd wel oplossing voor Tim! Heb wel in kraamweek gezien dat het positief effect heeft op kindjes die moeilijke bevalling hebben gehad/meegemaakt! Hopelijk helpt het ook voor Tim!

Voel me gelukkig alweer wat beter nog wel moe, maar niet zo misselijk/slapjes meer, ook wat kunnen eten! Wel fijn dus! Maar ga vanavond lekker vroeg me bedje in! Heb nog druk genoeg komende week.
    Verder is mannetje vanochtend erg huilerig geweest, uiteindelijk wel ff getukt in de mc en nu zit hij in de schommelstoel, af en toe wat te mopperen... dus zo ff drinken en dan hopelijk slapen.

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    @maia Goed idee om Tim dan even weg te brengen als dat kan. Even wat meer slapen, hoe moeilijk dat ook is! Knap van je dat je dat kan!!! En ik hoop dat het geholpen heeft?

@Shaarr achja iedereen heeft een mening klaar. Goed bedoeld hoor maar erg irritant! Normaal ga ik wel altijd de discussie aan, maar had er geen puf voor eigenlijk. Dus best verstandig haha ;)
    Herkenbaar hoe dat bij jou ging. Kleine op de arm waardoor ze niet kan slapen. Was hier net zo..

@Ukkie wat fijn dat flesje geven bij jou wel goed ging! Ga vanavond het Medela flesje dan ook maar weer proberen.
    @Cin en de melk wat heter dus wat jij zei. Ga ik ook proberen. De Calma speen bij jou dus ook geen succes. Terwijl ik las dat die bijna altijd succes heeft haha. Doeen

@Sammie wat fijn dat je zoveel verschil merkt!!! Fijn hoor! Krentenbaard? Aii dat zou minder fijn zijn.

@Ukkie wat een leuke foto!

@Lycka Bedankt voor je tips!

@Knuffeltje Ik zag bij een paar van jullie al knuffeltjes die worden gebruikt. Dat is hier helemaal nog niet? Hoe gebeurt dat dan? In de box?

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ maia, ja ze heeft enorme inhammen en upin het midden veel haar wat recht omhoog blijft staan als een hanekam. Erg leuk voor een meisje ;)
    Ben benieuwd waar je maar toe gaat. Hoop in ieder gevalmdat het helpt.

@knuffletjes, hier nog niet hoor. Ze kijkt er niet naar om. Heb wel een klein knuffeltje aan een speentje maar ook daar wordt niet naar omgekeken. Haar mobiel in de box vindt ze nu wel erg interessant. En een goedkope babygym. Als ze hier onder ligt probeert ze dingen te pakken.

Vandaag nog steeds een hangerig meisje. Wil alleen maar bij me zijn.
    Wel snel even naar de supermarkt gelopen. Zodra ik de deur uit was sliep ze in de wagen. Zodra ik weer terug binnen was, was het weer huilen.. Nouja dan maar op schoot ;)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: wat een heerlijk moppie om te zien zeg!! :D

@ shaar: Ohhh wat een klein koppetje toch in vergelijking bij die fles, zo schattig!
    En thnx voor je stem meis!
    En graag gedaan hoor, hou die dingen ff in de gaten, maar ik hoop echt dat het niet meer voor komt.

@ lycka: zo koud en zoveel sneeuw al? Brrr!! Hier vanmorgen wel sneeuw, maar bleef niet liggen gelukkig!

@ maia: fijn dat je je mannetje weer bij je hebt! Heb er ook nog nooit van gehoord inderdaad, wat houdt t precies in?

Hier vanmiddag bij t cb geweest voor z'n eerste prikjes, zo zielig! Hij gilde het uit en... Hij hield z'n adem ook weer even een tijdje in en liep paars aan, maar werd niet slap gelukkig. Ben wel blij dat Nick en de arts het nu ook hebben kunnen zien. De arts vond t ook wel heel heftig om t te horen over t slap worden, maar waarschijnlijk is dit dus zijn reactie op schrik en / of pijn. Moeten t ff in de gaten houden ook en als t te vaak gebeurd aan de bel trekken.
    Verder was alles wel goed, hij is nu 59 cm en 5600 gram :)

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh en t knuffeltje heb ik sinds deze week geïntroduceerd bij hem, omdat hij bij t slapen en ook bij verdriet t erg fijn vind om iets vast te houden. Ik geef hem alleen nog als ik er zicht op heb op de dag hoor. En soms ook bij t inslapen in bedje, maar als we zelf gaan slapen dan leg ik hem wat verder weg. Maar doordat mijn geur eraan zit voelt hij zich er heel fijn bij lijkt wel!

Deel Deze Pagina